9.2/10
★★★★★
op 8940 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆
Levering meer dan een week, ik dacht dat het een scam was omdat ik geen info had
User icon
Laurent D.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, het spijt me voor het ongemak veroorzaakt door de mail, ik zal ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Voel je vrij om je pakket de volgende keer te volgen via de trackinglinks die we altijd in onze bestelmails opnemen of neem gerust contact met ons op :)Met vriendelijke groet, Estelle, van het Nutrimea team.
2 /5
★★☆☆☆
Het vervoer is veel te traag.
User icon
Sophie D.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, het spijt me te horen dat de verzending niet de snelste was. Ik zal niet aarzelen om contact op te nemen met de logistieke afdeling. Met vriendelijke groet, Estelle, van het Nutrimea team.
3 /5
★★★☆☆
Ik ben zeer tevreden over het product op twee punten na: de levering in een enorme doos met veel piepschuim, jammer voor een natuurlijk bedrijf, en de plastic flesjes. De rest is perfect.
User icon
Nathalie T.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven. Weet dat onze flessen 100% recycleerbaar zijn en ontworpen zijn met 15% gerecycled plastic. Dit maakt ons natuurlijk ️Cordially, Estelle, van het Nutrimea team
3 /5
★★★☆☆
De producten lijken hun werk goed te doen, maar 2 dingen zijn onaangenaam, het gedwongen zijn om grotere hoeveelheden te kopen.
User icon
François D.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, we dwingen u niet, dit is alleen een aanbod als u een volledige behandeling van 4 maanden wilt. Niemand dwingt je om iets te doen, maak je geen zorgen. Ik begrijp het tweede punt niet, wil je weten hoe lang je de behandeling moet doen? Heeft u het aan onze vriendelijke klantenservice gevraagd? Met vriendelijke groet, Estelle, van het Nutrimea team.
3 /5
★★★☆☆
Ik heb mijn Collageen ontvangen, voorlopig geen resultaat, en het 3 keer per dag innemen is erg beperkend...kijken of ik verschil voel in de gewrichten of in de huid.
User icon
Karina B.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, Laat ons weten wat u denkt nadat u klaar bent met de behandeling. U kunt het product als een enkele dosis per dag innemen. Met vriendelijke groet, Estelle, van het Nutrimea team.
3 /5
★★★☆☆
Goede reparatieproducten
User icon
Sandrine B.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, dank u voor uw commentaar. Ons product is uitstekend, ook op lange termijn. Met vriendelijke groet, Estelle, van het Nutrimea team.
3 /5
★★★☆☆
De service is voor verbetering vatbaar 1 bestelling miste een product 1 bestelling waarbij het adres onvolledig was (er stond alleen de naam en de stad) gelukkig is het postkantoor er wel
User icon
Christiane G.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, We zullen niet aarzelen ons best te doen om ervoor te zorgen dat dit probleem zich in de toekomst niet meer voordoet ️Cordially, Estelle, van het Nutrimea team
3 /5
★★★☆☆
Goed voor de producten, maar nog steeds problemen met het postadres dat je niet goed invoert. Jammer dat ik niet meer bij Nutrimea zal bestellen, want ik ben het zat dat de postbode mijn pakket terugstuurt naar het distributiecentrum wegens een onvolledig adres.
User icon
Philippe L.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, We zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat dit probleem zich in de toekomst niet meer voordoet :)Zoals mijn collega u via de klantenservice heeft verteld, is dit een zeldzame fout die te wijten is aan een te lang adres. Verdeel het adres de volgende keer gerust in tweeën, want daar zijn twee vakjes voor. Met vriendelijke groet, Estelle, van het Nutrimea team.
3 /5
★★★☆☆
Hallo, ik heb geen enkele verbetering gevoeld of gezien. Ik heb veel vragen. Is het echt effectief?
User icon
Patricia D.
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Levertijden zijn eindeloos, NUTRIMEA vraagt u niet of uw pakket is aangekomen, het is aan u om de opvolging bij de vervoerder te bekijken. Het beheer van de follow-up van de bestelling mag niet in handen zijn van de klant, tegen de prijs of de kosten van de producten werkt de promotie per MAIL bijna nooit.
User icon
Christophe D.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Te duur voor de hoeveelheid !!!
User icon
Roselyne V.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Te lange levertijd
User icon
Claudine N.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Correcte levering
User icon
Amadou A.
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Meer dan 1 maand om de bestelling te ontvangen, midden in een antibiotica behandeling. Geen commerciële inspanning, houdt geen rekening met de opmerkingen om contact op te nemen met de betrokkene bij de bestelling, namelijk zonder internet...Zeer zeer teleurgesteld.
User icon
Laurence P.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Wij verontschuldigen ons voor het leverings/bereidingsprobleem en zullen uw opmerkingen doorgeven om onze dienstverlening te verbeteren en hopen uw vertrouwen te behouden.
2 /5
★★☆☆☆
Ik had een kuur van 6 flessen besteld. Ik kreeg maar 1 fles voor de prijs van 6. Ik moest om de rest vragen...
User icon
Jocelyne
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Het spijt ons zeer voor het ongemak. Hebt u contact met ons kunnen opnemen via onze dienst na verkoop om een passende oplossing voor u te vinden? Wij blijven tot uw beschikking indien nodig.
2 /5
★★☆☆☆
Ik vond de verzending lang in vergelijking met andere sites. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de kwaliteit van de service en de kwaliteit van de producten. Ik wil u bedanken voor de uitstekende service en de kwaliteit van de producten. Ik kreeg een bericht van LaPoste dat ik hen moest contacteren om het adres te vervolledigen: 30 minuten met een stemserver: een waar genoegen! Ik wil u bedanken voor uw uitstekende service. Ik zal u niet aanbevelen als ik elders hetzelfde product kan vinden.
User icon
Sandrine
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Wij verontschuldigen ons voor het leverings/bereidingsprobleem en zullen uw opmerkingen doorgeven om onze dienstverlening te verbeteren en hopen uw vertrouwen te behouden.
3 /5
★★★☆☆
Fout tijdens de levering van de bestelling, het kan gebeuren. De klantenservice reageerde in eerste instantie goed, alleen is het nu een maand geleden dat het artikel werd teruggestuurd en ik heb nog steeds geen terugbetaling ontvangen...
User icon
Gregory
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo Gregory, Bedankt voor het contact. De terugbetaling vond plaats op 04 mei 2021. Een fijne dag, Estelle, van het Nutrimea team.
3 /5
★★★☆☆
Snelle levering niets om over te klagen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
De navigatie van de producten is niet praktisch en geeft geen zin om te bestellen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Niet echt overtuigd
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik ben 1 maand geleden begonnen met de 2 dagelijkse capsules en ik zie absoluut geen verschil in mijn huid, die noch meer gehydrateerd, noch minder getekend lijkt. Ik moet toegeven dat ik teleurgesteld ben, maar aangezien ik nog 2 maanden kuur heb, ga ik door met het experiment om echt te kunnen beoordelen of deze veelgeroemde voedingssupplementen al dan niet effectief zijn!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik kan nooit profiteren van mijn korting
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Het product werd zeer goed beoordeeld, op geen enkel moment werd gemeld dat de konjaccellen de mond papperig maakten en gas gaven. DC 4 dozen gekocht voor niets!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik gebruik de capsules nu voor de tweede keer en ik weet niet of het goed is, ik voel nog geen effect, goed of slecht.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Geen productiedatum of houdbaarheidsdatum
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik had het juiste adres ingevuld en het pakket werd teruggestuurd naar de afzender. Gelukkig heeft de klantenservice het probleem onmiddellijk verholpen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Goed
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De diffuser die ik bestelde ging 10 dagen later kapot, een grote teleurstelling en after sales service blijkbaar niet mogelijk. Ik was zeer tevreden over de kwaliteit van het product en de kwaliteit van de service. De essentiële oliën daarentegen zijn erg goed.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Goed gemaakte site
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De verzegelde bescherming (veiligheidsdop) was half open bij één fles en volledig verwijderd bij een andere... dit wekt geen vertrouwen...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, het spijt ons dat u niet helemaal tevreden bent met uw bestelling. Al onze supplementen zijn verzegeld met een ring of een veiligheidszegel. Het kan echter gebeuren dat dit zegel bij het openen van het pillendoosje loslaat en in het deksel blijft steken, waardoor de indruk ontstaat dat het pillendoosje niet verzegeld is. Geen zorgen, u kunt de capsules nog steeds innemen en uw behandeling normaal starten. Een fijne dag, Pierre, van het Nutrimea team.