★★★★★
op 10229 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Helaas had het voor mij geen enkel effect. Ik zou het niet opnieuw bestellen
Ik kocht een supplement dat prat ging op eigenschappen en voordelen in verband met de aanwezigheid van functionele ingrediënten. Toen ik de doos ontving, kwam het niet overeen met de beschrijving die ik had gelezen voordat ik het kocht: het was een gewoon laxeermiddel tegen een onredelijke prijs. Ik heb de dozen ongeopend teruggestuurd en ondanks mijn klachten moest ik zelfs 12 euro betalen voor verzending naar het buitenland. Onjuiste omschrijvingen schrijven waarvoor je geen verantwoordelijkheid neemt en dan geen 'geld terug' of 'verandering van gedachten' service garanderen zoals de meest serieuze bedrijven doen, spreekt boekdelen.
Ik ben niet tevreden over het niet ontvangen pakket en mijn probleem is niet opgelost.
De smaak van de producten is niet goed
Ik had het 5 sterren gegeven als ik niet terug was gegaan naar je site. Want wat zie ik hier? U heeft de 5-htp dosering van uw product volledig veranderd zonder dit ergens te vermelden en de 160 beoordelingen die bij het vorige product (het product dat ik heb gekocht) werden gegeven te laten staan. Voorheen was er 100mg 5-htp per capsule. Nu is er slechts 50mg... Of was de eerder gemelde dosering verkeerd? De twijfel is toegestaan... Het product heette "5-htp", terwijl u het nu "Griffonia" noemt.
Klantenservice die op één op de vier mails reageert, je moet 10€ betalen om een pakje terug naar België te sturen, de verzending duurt vrij lang. En de 14 dagen retour zijn te gehaast, ik zou deze site niet aanbevelen
Goedenavond, niet blij, heb mijn pakket niet ontvangen!
Bestelling nog steeds niet geleverd! 2 weken geleden besteld!!! het betalen van bezorgkosten!!! dit zou aangegeven moeten worden bij de bestelling
Pakket nooit ontvangen, geen terugbetaling.
Zero scam product
Toen ik het magnesiumbisglycinaat ontving, ontdekte ik dat het antiklontermiddelen bevat: vetzuur en magnesiumcarbonaat, hoewel die niet worden vermeld in de samenstelling van het product op de website!
Ik ben niet tevreden over de probiotica! Ze hebben geen effect op mij.
Hallo, het spijt me maar ik kan geen cijfer geven omdat ik mijn pakket dat u op 06/12/2022 stuurde nog steeds niet heb ontvangen. Ik heb contact opgenomen met de bezorger (Mondial Relay) per e-mail en per telefoon. Geen echte verklaring tot nu toe. Ik denk dat ze het kwijt zijn!
NOOIT MEER !!!! Er zat aluminium op de capsules. Ik heb verschillende klachten ingediend met foto's en kreeg geen antwoord. Schandalig!
Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het product en de service. Ik heb het ontvangen en zal het in de nabije toekomst opnieuw bestellen.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Erg teleurgesteld.
Hallo, ik heb u een antwoord gestuurd dat blijkbaar niet in aanmerking is genomen. In dit bericht noemde ik de bestelling die op 6 december 2012 bij Amazon Prime was geplaatst en die binnen 1 werkdag geleverd had moeten worden. Zelfs als ik 1 week had moeten wachten, was het geen probleem geweest. Ik wacht al 15 dagen op de levering van het pakket, en u zei me contact op te nemen met de vervoerder, die Amazon waarschuwde. Ik kreeg te horen dat ik contact moest opnemen met de vervoerder en dit alarmeerde Amazon, aangezien het de verantwoordelijkheid van de verzender is om contact op te nemen met de vervoerders, niet die van de klant. Vloeistof, Vitamine D K2 Mk7 besteld, zeer verdachte vloeistof die meer op urine gemengd met water lijkt dan op Vitamine D die zeer olieachtig is. Ik zei je dat ik geen grapje maakte over gezondheid. Dit was het antwoord van uw dienst na verkoop die mij 19 dagen na deze blunder contacteerde met de vraag het defecte pakket in te sluiten... na 20 dagen discussie ging het pakket naar de vuilnisbak, ja, ik haal mijn defecte pakketten niet op. De verkopers met wie ik contact opneem, vragen mij per e-mail om een retourzending in minder dan 24/48 uur, bij u duurde het 20 dagen na contact met Amazon. Mijn vertrouwen is voorbij. Met alle respect.
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. M
Frans product maar uit België? Zeer lange levertijd ....
Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het product en de service. Op 2 januari besteld en op 10 januari nog steeds niet ontvangen.
Aangezien ik mijn pakket niet ontvangen heb en terugbetaald werd heb ik geen mening Teleurgesteld is alles.
Ik gebruik dit product nu al een tijdje en het heeft me goed geholpen. De houdbaarheidsdatum en het partijnummer zijn onleesbaar, waardoor ik dacht dat de capsules verlopen moesten zijn, WAT EEN BEDROG!
Werkt niet.
Spirulina geeft me diarree en braken...
Ik heb het pakket teruggestuurd
Ik moest er een ster op zetten anders had ik me onthouden !!! Ik moest mijn geld terugvragen! Ik moest mijn geld terugvragen!
Ik ben een maand geleden begonnen met de Biotin kuur en ik ben helemaal niet tevreden. Mijn haar is niet verbeterd en mijn nagels zijn nog zwakker dan normaal! Inderdaad teleurgesteld.
Nee, want als een van uw voedingssupplementen ons ziek maakt, kunnen we het niet terugbrengen of ons geld terugkrijgen.
Hallo, ik heb mijn bestelling sinds half november nog steeds niet ontvangen. Er is een onderzoek geopend. Nog steeds geen nieuws. Ik begrijp niet hoe een pakje verloren kan gaan. Ik heb vandaag geen compensatie gekregen, het was een cadeau voor Kerstmis. Totale ontevredenheid. Ik wacht nog steeds op Mondial Relay... Stéphane Rousselle bestelling JWLUOAAFV
Erg ziek in de maag
Een maand en geen resultaten... Wordt vervolgd
Trage levering
De levering was rampzalig!!!En het resultaat van de producten is discutabel! Ik bestel liever ergens anders!
Ik heb het product nooit ontvangen (geblokkeerd door Mondial Relais in België).
Ik ben erg ontevreden, ze hebben de verpakking van het product veranderd en dat stond niet op de website. In plaats van 200 capsules per potje zijn er nu slechts 90 en voor precies dezelfde prijs 19,72 €. Het is precies hetzelfde potje, er verandert niets, behalve dat de Franse vlag is vervangen door een klein groen blaadje, wat niet opvalt. Natuurlijk staat er 90 capsules op het potje, maar als je gewend bent hetzelfde product te bestellen let je daar niet meer per se op. Voor 200 capsules was het 0,10 €/capsule en voor 90 capsules is het 0,22 €/capsule, wat een verhoging is van meer dan twee keer !!!!!. Ze vertelden me dat het komt omdat ze de concentratie magnesium hebben verhoogd van 262,5mg naar 300mg, maar de vitamine B6 is van 1,73mg naar 1,34mg gegaan. Kortom, ik vind het echt niet goed. Jammer, want het was een goed product.
Een zeer onaangename ervaring. Ik zou het niet aanraden.
Dezelfde prijs voor 1 product van 200 capsules (bij de 1e bestelling), en 90 capsules daarna, nog niet eens de helft...1 kartonnen verpakking gekauwd, beschadigd en nauwelijks afgeplakt, schandalig!!!!
In mei kreeg ik mijn beste bod en tot nu toe heb ik geen goederen ontvangen. Het ophalen van mijn bestelling gebeurde door meinem Konto. Waar is meine Ware??????
Ik ben geen abonnee, en ben ongelukkig om producten te ontvangen die ik niet besteld heb.
Ik heb het pakket nooit ontvangen!