Klantenbeoordelingen van nouvojour.fr

Vertrouwenscertificaat
9,7 /10
Algemene beoordeling: 9,7 van 10
Gebaseerd op 1 489 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

De klanten waarderen de snelle levering en zorgvuldige verzending: pakketten komen op tijd aan, goed verpakt en in uitstekende toestand, met snelle verzending en efficiënte orderafhandeling. Ze noemen herhaaldelijk de betrouwbare levering, duidelijke site en correcte producten die aan de verwachtingen voldoen. De klantenservice krijgt lof voor snelle en effectieve afhandeling bij vragen of defecten, waardoor vertrouwen en tevredenheid worden opgebouwd. Daarnaast wordt de brede keuze en aantrekkelijke prijsstelling genoemd, samen met de positieve ervaringen bij herhaalaankopen en aanbevelingen aan anderen.

Beoordelingen 1 en 2 sterren

Filters opnieuw instellen
S
Sandrine S.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 27/05/2026
Levering gedaan op een andere locatie dan gevraagd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van nouvojour.fr
Hallo,
Bedankt voor uw feedback,
We hebben uw pakket inderdaad verzonden naar het gevraagde afhaalpunt: De LOCKER 24/7 CARREFOUR CONTACT van DOUR***
Het lijkt er inderdaad op dat de vervoerder Mondial Relay het pakket op een ander afhaalpunt heeft achtergelaten, hetzij per vergissing, hetzij vanwege een storing bij de oorspronkelijk gekozen automaat.
Onze oprechte excuses voor het ongemak dat we niet hadden kunnen voorzien en dat zonder onze toestemming is gebeurd,
We blijven natuurlijk tot uw beschikking in geval van behoefte,
Met vriendelijke groet
B
Bruno B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 14/05/2026
Ik wacht op de terugbetaling van mijn bestelling; ik heb berichten gestuurd en heb geen antwoord ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van nouvojour.fr
Hallo,
Na controle kan ik geen berichten van uw kant vinden op onze ondersteuning, noch in onze verschillende e-mailboxen.
Kunt u alstublieft het probleem dat u ondervindt verduidelijken?
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet
A
Anne W.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 29/03/2026
Ik heb de vraag gesteld of de bestelde filters compatibel waren met de Berkey Travel voordat ik bestelde en men heeft ja geantwoord. Ik heb er 4 besteld en ze zijn te groot.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van nouvojour.fr
Hallo mevrouw,
Ik bied u opnieuw onze excuses aan voor deze slechte ervaring.
We hebben u op 20/04 een voorafbetaald retourlabel gestuurd. Echter, tot op heden is het pakket niet naar ons teruggestuurd voor terugbetaling.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u hulp nodig heeft of als u hulp nodig heeft bij het inleveren van het pakket op een afhaalpunt.
Met vriendelijke groet
D
Deborah H.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 17/03/2026
Het is niet tegen novojour, maar op het product dat ik heb gekocht, Green whey, staat dat je 6 capsules moet nemen terwijl je er 3 moet nemen, een etiketteringsfout die me zei dat ik een dubbele dosis gedurende 10 dagen moest nemen en die me deed kopen wat ik dubbel nodig had... wanneer je vertrouwen hebt in een supplement van 30 euro zijn de aanwijzingen over de dosering belangrijk!
Vertaalde beoordelingen
P
Pierrick G.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 01/12/2025
De levering was gevraagd in een afhaalpunt (bevestiging in de e-mail) en de levering is op mijn verzoek bij mij thuis gedaan, het was de kerstverrassing voor mijn vrouw die verpest is omdat zij de ontvangst heeft gedaan. Bedankt voor de middelmatige logistieke service.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van nouvojour.fr
Hallo, het spijt me oprecht te horen dat de levering van uw bestelling niet is uitgevoerd volgens de door u gekozen methode, waardoor een belangrijke verrassing voor u in het gedrang komt. We begrijpen uw teleurstelling volledig en bieden onze oprechte excuses aan voor dit ongemak. We hebben de informatie doorgegeven aan onze logistieke dienst en de vervoerder om de oorsprong van deze fout te begrijpen en te voorkomen dat deze zich herhaalt. We danken u voor het nemen van de tijd om uw ervaring te delen. Uw feedback is waardevol voor ons om onze diensten te verbeteren. Met vriendelijke groet. Mathieu, Nouvojour
S
Serge C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 06/10/2024
Hallo, zeer grote teleurstelling na de aankoop van dit product. We hebben 2 flessen gekocht in het vooruitzicht van een reis naar Guyana met onderdompeling in het Amazonewoud in autonomie gedurende 10 dagen. De filtratiesnelheid van de flessen was zeer beperkt vanaf de eerste gebruik en de 2 flessen waren al snel onbruikbaar. Onze ervaring is dus volledig negatief en gelukkig hadden we andere filtratie- of waterzuiveringsalternatieven. Dit dure materiaal (meer dan 50€ per fles) lijkt helemaal niet in orde en we betreuren onze aankoop. Met vriendelijke groet.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van nouvojour.fr
Hallo, allereerst bied ik u mijn oprechte excuses aan voor het probleem met uw filtratieflessen. Ik begrijp uw teleurstelling volledig. Volgens de beschrijving van het probleem lijkt het erop dat de originele filters defect zijn. Heel eerlijk gezegd is dit probleem zeer zeldzaam, vooral bij 2 flessen tegelijkertijd. Ik stel voor om de filters in de klantenservice te ruilen om te controleren of dit het probleem van de filtratiesnelheid kan oplossen. Onze klantenservice zal rechtstreeks contact met u opnemen. Ik wens u een fijne dag, Met vriendelijke groet Mathieu, Klantenservice Nouvojour
M
Mélanie K.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 04/08/2024
Extreem teleurgesteld in mijn bestelling. Ik had 'gedacht' twee pure pachamama shampoos met de oude samenstelling te kopen (zoals de foto aangaf) en ik heb nu twee shampoos met de nieuwe samenstelling. De foto was misleidend op het moment van aankoop, ik vind dat dit niet professioneel is.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van nouvojour.fr
Hallo mevrouw, bedankt voor uw feedback. Allereerst bied ik mijn oprechte excuses aan voor het ongemak! Voor zover ik weet heeft u ons niet gecontacteerd over dit probleem. Weet dat onze klantenservice beschikbaar is om u te antwoorden via e-mail of telefoon (gratis lijn). Dit soort problemen is heel eenvoudig op te lossen door ons direct te contacteren ;) We hebben inderdaad de nieuwe versie van de shampoos van het merk Pachamamaï ontvangen, dat zijn grafische identiteit en verpakkingen heeft herzien. Helaas zijn we niet door het merk geïnformeerd over de veranderingen in de formulering van bepaalde productreferenties. We hebben ondertussen de wijziging in samenstelling opgemerkt en hebben de productinformatie en visuals dienovereenkomstig aangepast. Wat betreft uw bestelling, we zullen de producten gewoon terugnemen (op onze kosten) en u volledig terugbetalen. We nemen direct contact met u op voor de retour en terugbetaling. Een zeer mooie dag, Met vriendelijke groet, Mathieu.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 08/05/2024
Teleurgesteld dat ik een fles arganolie heb ontvangen waarvan de tuit niet werkt met een fles die een houdbaarheidsdatum eind mei 2024 aangeeft (ontvangen eind mei 2024) en een fles die niet hermetisch is afgesloten (waarschijnlijk gevuld). De zoete amandelolie heeft geen geur. Dit is een ervaring die ik niet zal herhalen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van nouvojour.fr
Hallo mevrouw, Allereerst bied ik mijn oprechte excuses aan voor deze slechte ervaring die we zullen proberen op te lossen. Ik beantwoord u hieronder punt voor punt: 1. Wat betreft de fles plantaardige olie waarvan de pomp niet werkt, we zullen u een nieuwe pomp sturen ter vervanging. 2. Wat betreft de datum op de fles, dit is een DDM (Datum van Minimale Houdbaarheid). Deze vermelding is bedoeld voor voedingsmiddelen die geen risico voor de gezondheid vormen als ze na de aangegeven datum worden geconsumeerd. Inderdaad, plantaardige oliën kunnen worden gebruikt als voedingssupplementen, daarom is een DDM verplicht op de fles. Voor cosmetisch gebruik vormt een plantaardige olie waarvan de DDM is overschreden geen risico. We begrijpen echter uw vraag hierover en we hadden de DDM vóór verzending van de bestelling moeten controleren en u van tevoren moeten contacteren om u hierover te informeren en te beslissen over het al dan niet behouden van de bestelling. Om deze reden bieden we u commercieel aan om dit artikel terug te betalen. 3. Wat betreft de geurloze zoete amandelolie, hebben we contact opgenomen met de fabrikant die bevestigt dat een plantaardige olie die door koude eerste persing is verkregen, weinig of geen geur heeft, in vergelijking met een warme raffinage die aroma's vrijgeeft maar de vetzuren en de algemene kwaliteit van de olie zal verslechteren. Voor uw veiligheid, kunt u ons het batchnummer op de achterkant van de fles doorgeven zodat we het kunnen laten controleren aan de hand van het monster van de fabrikant? Tot slot, weet dat u ons direct kunt contacteren in geval van problemen met uw bestelling (per telefoon of per e-mail), onze klantenservice is er om u te helpen in dit soort situaties. Ik wens u een fijne dag, Met vriendelijke groet Mathieu, Nouvojour.fr
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 26/12/2023
Het is zeer slecht aangegeven, ik dacht dat de set 2 drakenbloed bevatte, ik ontving een witte salie en de andere was half.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van nouvojour.fr
Hallo mevrouw. Bedankt voor uw feedback. Het spijt me te horen van dit misverstand en ik bied onze excuses aan. Naar aanleiding van ons telefoongesprek lijkt het inderdaad dat er een fout is gemaakt bij de voorbereiding van uw bestelling (de bundel drakenbloed is vervangen door een andere referentie van een bundel bestaande uit de helft witte salie en de helft drakenbloed salie). Ik bevestig dat we vandaag een bundel drakenbloed salie naar u verzenden om deze fout recht te zetten. Ik blijf tot uw beschikking en wens u een heel mooi jaar. Met vriendelijke groet. Mathieu, Nouvojour.fr
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 06/11/2023
Hallo, ik heb op de 6e besteld, en ik ben nog steeds niet geleverd, dus de levertijden hebben niets te maken met de verwachte 5 dagen... Ik weet dat jullie het pakket op tijd aan Mondial relais hebben gegeven: en het is dus niet jullie schuld... Maar mijn pakket lijkt vast te zitten in transit bij hen.... Ik begrijp zo'n vertraging niet en het is een zeer onaangename ervaring... Kunnen jullie dat met hen bekijken? Dank je wel dat je me op de hoogte houdt. Véronique B
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 09/09/2023
De deodorant werkt niet, ik ben teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen