★★★★★
op 4939 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
De verzending van mijn bestelling duurde enkele dagen en nadat het was verzonden kreeg ik geen trackingnummer. Ik probeerde support te bellen en bleef meer dan 10 minuten in de wachtrij staan zonder dat iemand opnam of later terugbelde. Uiteindelijk kreeg ik het trackingnummer via chat. Het pakket bleef meer dan een week halverwege steken, ik wacht nog steeds op informatie van mundo-surf over wanneer het geleverd zal worden.
Ik heb een andere kleur van de bestelling ontvangen.
De aankooptransactie werkte. De pagina is echter slecht ontworpen; naast het ontbreken van een goede engelse versie; zoals bijvoorbeeld: Ik schrijf deze review terwijl alle tekst in het Spaans is en er niet eens een knop is voor een engelse versie. Ook, nadat ik de betaling had gedaan, kwam ik op de volgende pagina met wat willekeurige tekst maar geen orderbevestiging, geen ordernummer, etc... wat behoorlijk verontrustend is als online koper.
Aangezien ik de bestelling op 7 juli heb geplaatst, is hij nog steeds niet aangekomen.
Zeer concurrerende prijzen, snelle verzending, helaas de slechtste klantenservice die ik ooit online heb gezien. Het bord kwam beschadigd aan, ik heb het probleem meteen gemeld, maar de (nutteloze) oplossing kwam na langzame, vermoeiende en onprofessionele chats. Uiteindelijk heb ik mijn geld teruggevraagd. Let op: als je niet met paypal betaalt is de verzending voor jouw rekening. Tip: als er problemen zijn is de snelste oplossing om het product te vervangen in plaats van reserveonderdelen op nieuwe producten te sturen.
Het zou goed zijn geweest als de neus van een van de twee borden niet was gebroken tijdens het transport. Ik heb het formulier voor beschadigde goederen ingevuld, maar nooit iets van gehoord.
Ik heb 6 m. s-glasvezel gekocht (bijna 60) en jullie hebben het in vieren gevouwen opgestuurd, dus de hoeken zijn al gemarkeerd op de vezel. Bovendien vond ik, toen ik het opende om het op een buis te rollen (wat de manier is waarop andere winkels het opsturen), kleine sporen van iets dat lijkt op roltabak op verschillende plaatsen langs de 6 m. doek. De waarheid is dat ik teleurgesteld was.
Ik geef jullie maar 2 sterren om twee redenen. Ten eerste: jullie hebben tot het laatste moment gewacht om mij om het nie te vragen terwijl er een hele week voor stond en omdat jullie me betrapten op mijn werk kon ik niet op tijd antwoorden en werd de levering een hele week vertraagd. Ten tweede: jullie hebben de microsferen in een heel dun plastic blikje gedaan samen met het harsblikje en de vezel. Door de klappen van het transport brak de bus met microbolletjes en liep leeg in het karton. Om nog maar te zwijgen van het feit dat ik een paar levensjaren verloor toen ik het karton opende vanwege de wolk microbolletjes die eruit kwam, maar de 4 meter vezel zit helemaal vol met microbolletjes en natuurlijk zit het overal behalve in de bus, die kapot is. Het zou voldoende zijn geweest om dezelfde noppenfolie te gebruiken als waar jullie de katalysator in hebben gewikkeld. Het spijt me, maar tussen deze twee dingen zag het er voor mij niet professioneel uit. Ik zal bij jullie blijven bestellen, maar alleen uit noodzaak omdat er maar heel weinig winkels zijn die bouwmateriaal verkopen en die leveren op de Canarische Eilanden.
De levertijden zijn goed.
Levering duurt een paar dagen
Alles heel goed behalve dat het product niet voldoet aan de beschrijving.
Alles perfect, behalve de levering die EEN MAAND duurde in plaats van 7/10 dagen zoals op de website stond.
Ze misten de leveringstermijn door te adverteren met iets dat ze niet op voorraad hadden.
De levering is perfect, maar als je een wit artikel bestelt, toont jullie site een zwart artikel, maar ik heb de witte ontvangen zoals ik wilde. De maattabel is niet erg goed. De maat S komt overeen met mijn maten, maar als ik het draag, is het te klein en komt het meer overeen met een XS. De maat hierboven zou beter zijn (maar ik draag S in Frankrijk).
Ik heb geprobeerd contact op te nemen met een assistent, maar nooit een antwoord ontvangen.
Ik kon niet profiteren van de verzendkosten om twee andere producten te kopen omdat ze niet op voorraad waren.
Van de shape kit die ik bestelde, was er noch de vezel noch de doosjes die ik wilde en ze moesten ze omruilen voor andere wegens voorraadtekort, de rest was prima.
Pakket te fragiel voor de afgelegde afstand. GLS moest zich herinneren
Ik plaatste de bestelling op de app voor de surfplank NSP 6'6 turquoise, ik plaatste de bestelling op vrijdag en de volgende dinsdag veranderde de status van mijn bestelling niet, toen besloot ik Mundo-surf te bellen en zij vertelden mij dat mijn plank niet verschijnt (na de verstreken tijd neemt niemand contact met mij op) de oplossing die mij wordt gegeven is om de maat 6'4 en de kleur wit en blauw te veranderen met wat ik akkoord ga met het accepteren van de verandering, aangezien de plank die ik iets goedkoper heb betaald niet aan mij wordt gecrediteerd en er ook geen detail is voor het veroorzaakte ongemak. Vanaf hier heb ik geen problemen meer gehad en heb ik het board correct ontvangen.
Beloven levering binnen 48 uur en het duurt een week. Ik had het onderdeel nodig op vakantie en was al thuis, helaas zonde van het geld.
Wat jammer, vinnen kapot aangekomen, waarschijnlijk niet jouw schuld
Goedemiddag, De informatie bij het product is niet de aangegeven informatie. Het zou goed zijn als het in dat opzicht wordt verbeterd. Met vriendelijke groet
Snelle levering, maar de kwaliteit wordt steeds slechter. De potjes hars worden geleverd alsof het verf is, zonder dop om de hars te doseren.
In de 5kg potten hebben we een hybride deksel, zowel smalle mond om de hars comfortabel te kunnen doseren, als brede deksel om er tot de laatste druppel hars van te kunnen profiteren. Groeten, Sebas
Het bezorgbedrijf MRW nam in de ochtend van 09/09 contact met me op om het pakket af te leveren, maar de doos was zo beschadigd dat er overal microvezels uitkwamen. MRW wikkelde het pakket in een doorzichtige folie om het defect te verbergen, maar het was te zichtbaar. Ik heb het pakket in deze staat niet geaccepteerd en ik wacht nu op een nieuw pakket in normale staat. Alle eerdere aankopen bij Mundo Surf waren perfect en ik raad MRW aan, maar raad het niet aan. MRW nooit meer!
Hallo, ik heb het pakket ontvangen, maar het komt niet overeen met mijn bord. Dus ik heb je een retourpakket gestuurd, met tracking, en ik hoop dat ik mijn geld terugkrijg nadat je me tevreden hebt gesteld of je charter hebt terugbetaald.
De bestelling is in perfecte staat aangekomen en het bord dat ik had besteld en dat op maat was gemaakt, kwam perfect aan. Het enige negatieve is de levertijd. Ik heb in mei besteld en het kwam begin september aan.
Ze rekenden me een product aan dat ze niet op voorraad hadden, ik moest natuurlijk een nieuwe bestelling plaatsen en ze lieten me niet profiteren van de kortingsbon omdat het mijn eerste aankoop was, ook al gaf ik meer geld uit dan bij de eerste bestelling.
De verzending duurde extreem lang, terwijl het 5 tot 10 werkdagen zou moeten duren, maar het kostte me het dubbele van de tijd om mijn bord uiteindelijk te ontvangen...
Ze houden zich niet aan de levertijden die op hun website staan en informeren niet over de status van de bestelling tenzij je ze schrijft (ze deden er meer dan 12 weken over voor een bestelling die 4 tot 6 weken zou duren). Bovendien heeft de afwerking een paar kleine defecten (die ze, met de tijd die ze hebben genomen om het te maken en te leveren, hadden moeten controleren). Ik ga hem niet ruilen of vragen om reparatie omdat ik bang ben dat het 3 maanden duurt voordat hij weer geleverd wordt...
Dit leggen we in detail uit in elke e-mailbevestiging van surfplanken om je altijd te waarschuwen delego en op het web in de sectie Informatie Covid 19. Over de afwerking, kunt u contact met ons opnemen en verduidelijken als er een probleem is, zodat we het kunnen oplossen. Groeten en goede golven. Ignacio Verantwoordelijk voor de after-sales service
Aanrader, maar zou iets lager kunnen zijn
Ik plaatste een eerste bestelling en (een paar minuten later) wilde ik nog een bestelling plaatsen. Beide bestellingen waren bij elkaar opgeteld meer dan 100, wat ertoe leidde dat ik een gesprek begon in de webchat met iemand van mundo surf die me verzekerde dat ze mijn bestelling diezelfde middag zouden annuleren zodat ik een andere bestelling kon plaatsen waarmee ik het minimumbedrag voor verzendkosten zou overschrijden. Niemand annuleerde mijn bestelling, de oorspronkelijke bestelling die ik wilde annuleren kwam aan op mijn adres en daarom betaalde ik verzendkosten die ik had kunnen besparen.
Encomendei e paguei na hora com cartão e por problemas vossos o pagamento só foi confirmado dias depois. Prazo de entrega não foi cumprido. Kan zijn dat het voor de volgende keer beter gaat.
Ik wacht op de oplossing van een probleem met een zending. Een deel van het product werd gemorst en ik bleef achter met een halve lege fles.
Geweldig!
Het bord is geweldig, maar het heeft tweeënhalve maand geduurd voordat het arriveerde.
één fles kwam met een kapotte dop, maar verder geen problemen.
De klantenservice was geweldig, maar het was echt teleurstellend toen ik mijn pakket met de vinnen ontving. De verpakking was gescheurd, de vinnen waren echt vies en het leek alsof ik gewoon iets tweedehands had gekocht in plaats van een nieuw paar vinnen.
Zeer mooie service. Maar het filter op de website laat niet zien wat er echt is. Ook was er niet veel op voorraad. En last but not least ze namen meer dagen voor de levering. Pech met deze aankoop
Het duurde lang voordat mijn bestelling aankwam.
Nou, ik wacht al ongeveer 4 maanden op de surfplank, ik heb hem in oktober 2020 besteld en pas in februari 2021 ontvangen.