Mangatori levert snelle en zorgvuldige verzending met pakketten die in goede staat aankomen en producten die overeenkomen met de beschrijving. Klanten roemen proactieve en luisterende klantenservice en duidelijke communicatie, met snelle oplossingen en betrouwbare vervangingen wanneer artikelen ontbreken of beschadigd zijn. De site blijkt een breed assortiment te bieden en klanten genieten van nette verpakking, extra cadeaus en tevreden gezichten van verzamelaarfans. Consumenten geven aan dat ze terugkeer naar Mangatori overwegen vanwege de positieve ervaringen met levering, kwaliteit van figuren en vriendelijke service.
een defect, kapot product ontvangen, de mangatori-service zwijgt al 1 week over mijn verzoek om het terug te sturen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 11/06/2021
Bestelling van juni 2021 voor producten die beschikbaar hadden moeten zijn in september 2021 nog steeds niet geleverd in mei 2022 en de klantenservice antwoordt gewoon niet meer om geen producten terug te betalen die ze me nooit gestuurd hebben. Vermijd, ik ben gewend aan figurensites en deze meneer Alexandre Costa, Mangatori's manager is absoluut niet serieus. Dit is de eerste keer dat ik een probleem heb met een miniaturenwebsite.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 14/04/2022
Ze reageren niet op e-mails, dus moest ik erachter komen dat de bonuskop er niet bij zat, ondanks het positieve antwoord in je vorige bericht.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 28/02/2022
Goede site, snelle levering zonder problemen, maar onmogelijk om contact op te nemen met de klantenservice, reageert niet op e-mails.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 05/04/2022
Verzameldoos bedekt met zwart stof aan de bovenkant. Fles helemaal smerig en kapot. Geen reactie van verkoper.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 24/03/2022
De levering was snel, maar het verkeerde product werd opgestuurd. Ik heb twee keer contact opgenomen met de site voor een terugbetaling, maar ik heb nog geen reactie ontvangen. Ik ben erg teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 19/01/2022
Ik heb een partij wcf-figuren besteld (5) en er maar één ontvangen. Dat kan gebeuren, maar vandaag heb ik de rest van de bestelling, 4 figuren, ontvangen en in deze partij zit hetzelfde figuur dat ik een paar dagen eerder had ontvangen (hoewel ik de foto van de eerste ontvangen had opgestuurd).(Het is al een week geleden dat ik mijn bestelling plaatste en hij is nog steeds niet compleet.
Daarom geef ik deze site vandaag een beoordeling. Op dit moment wacht ik op antwoord op mijn e-mail, die ik aan het begin van de middag heb gestuurd. Het is jammer, want het was mijn eerste bestelling bij hen en ik denk dat het de laatste zal zijn. Ik blijf bij mijn referentiesites. Het spijt me, één fout kan ik begrijpen, het kan gebeuren, maar twee is, gezien de concurrentie op de markt, niet geweldig. Twee sterren voor hun klantenservice, want ondanks alles heb ik altijd antwoord gehad. De sterren in - zijn voor de afhandeling van mijn bestelling.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 17/01/2022
Pop arriveerde in slechte staat, vies .
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo, Waarom heb je geen contact opgenomen met onze dienst na verkoop? We zouden een oplossing hebben gevonden. Met vriendelijke groet, Het Mangatori-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 27/08/2021
Houdt geen rekening met klantverzoeken voor lopende orders.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback achter te laten. Zoals we je hebben uitgelegd, is het voor ons onmogelijk om wijzigingen aan te brengen in een bestaande bestelling zodra de bestelling is geplaatst en na een vertraging van 15 minuten. Hiervoor zijn twee redenen: - Onze logistiek is extern aan ons hoofdkantoor, dus we kunnen niet direct ter plaatse ingrijpen (we zijn after-sales service) - Om redenen van efficiëntie van de orderverwerking, om bestellingen vóór (11.00 uur) te verzenden. Pakketten worden zo snel mogelijk in wagentjes gelegd en aan de transporteur overhandigd. Zoals je misschien hebt gemerkt, werd je bestelling binnen 24 uur na verzending geleverd, terwijl de levering standaard via Colissimo verliep. Om deze prestatie te kunnen leveren, zijn we verplicht om dit proces te respecteren. Daarnaast vinden we het jammer om zo'n harde beoordeling te zien na 4 bestellingen bij ons en voor dit detail. Wees ervan verzekerd dat we tot uw dienst blijven staan. Met vriendelijke groet, COSTA Alexandre
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 02/12/2020
De doos van het product kwam beschadigd aan. Wetende dat dit voor een collectie is en dat de doos erg belangrijk is, ben ik teleurgesteld.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 03/12/2020
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 03/12/2020
Pakket in een volledig verfomfaaide kartonnen doos, half geopend, het is een schande
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo, Waarom heb je geen contact opgenomen met ons ondersteuningsteam voordat je een beoordeling achterlaat? We reageren snel en we luisteren naar je als je problemen hebt. Met vriendelijke groet, Het Mangatori-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 27/11/2020
het pakket arriveerde met veel schade en de artikelen in het pakket waren ook beschadigd.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 08/11/2020
IK HEB MIJN BESTELLING NIET ONTVANGEN!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo, Waarom heb je niet direct contact met ons opgenomen in plaats van een negatieve beoordeling achter te laten? Ons team zou al het nodige hebben gedaan om uit te zoeken waar je pakket is. Bovendien is dit uw tweede bestelling op onze site. Aan de tracking te zien zal je pakket vandaag geleverd worden. Het spijt ons voor deze vertraging, helaas heeft de Post een drukke periode gehad op hun netwerk. Ons team blijft tot uw beschikking in geval van bezorgdheid. Met vriendelijke groet, Het Mangatori team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 08/11/2020
Nog steeds niets ontvangen, in mijn geval.
Grote vertraging, dan geen idee of het mangatori is of het postkantoor.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo, Het spijt ons zeer dat uw pakket vertraging heeft opgelopen. Helaas heeft het postkantoor een drukke periode achter de rug, waardoor het hele netwerk vertraging heeft opgelopen. Aarzel niet om contact op te nemen met ons team voordat u een negatief commentaar achterlaat. Hoogachtend, Het Mangatori-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 05/08/2020
Heel slecht, ik heb mijn bestelling nooit ontvangen en als ik naar de site schrijf om uit te zoeken waar mijn bestelling is, heb ik nooit feedback gekregen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Beste klant, We hebben gereageerd op uw verzoek. De transporteur is meerdere keren langs geweest om het pakket af te geven, maar het lijkt erop dat er niemand was om het op te halen. Het pakket is daarom uiteindelijk naar ons teruggestuurd. We hebben daarom aangeboden om uw pakket opnieuw te versturen, maar we hebben geen reactie van u gehad. Tot op heden is uw bestelling nog steeds in afwachting van herverzending of annulering. Met vriendelijke groet, Het Mangatori-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 17/07/2020
Ik moest de klantenservice meerdere keren bellen om mijn bestelling te krijgen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 02/09/2020
Ik bestelde een nieuw mythes doekje en kreeg een ander, dus niet het juiste product, doos bekrast en geil, niet in blister. Ik raad het niet aan. Ook al blijft de klantenservice attent. 2 bestellingen 2 slechte verrassingen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo, Het spijt ons echt voor dit ongemak. Sinds onze verhuizing hebben we veel logistieke problemen gehad. Het Mangatori-team doet u de hartelijke groeten.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 27/08/2020
Leveringsfouten, late antwoorden, erg teleurgesteld, jammer dat ik dacht dat deze site serieus was.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo, Sinds onze verhuizing hebben we een aantal logistieke problemen gehad. Onze teams werken hard om de best mogelijke service te bieden ondanks de verschillende problemen. We doen ons uiterste best om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen. Hoogachtend, Het Mangatori-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 25/08/2020
Item kapot ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo, Het spijt ons oprecht dat u een kapot product heeft ontvangen. Als u het product aan ons had geretourneerd, hadden we u zeker gecompenseerd. Ons team zal contact met u opnemen om dit probleem op te lossen.
Met vriendelijke groet, Het Mangatori-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 13/05/2020
Ik zou op 15 mei geleverd worden voor een verjaardag en ik heb het gemist. Ik heb expres op jullie site besteld omdat het 48h colissimo was en ik heb ervoor betaald!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo, Het spijt ons zeer dat uw bestelling niet op tijd geleverd kon worden. In deze speciale en gecompliceerde tijden duurt het soms langer voordat pakketten aankomen. Zo snel mogelijk en in de best mogelijke omstandigheden leveren staat bij ons centraal. Daarom worden al onze bestellingen dezelfde dag vóór 11 uur 's ochtends verzonden.
Met vriendelijke groet, COSTA Alexandre van Mangatori
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 16/05/2020
Geen pakket ontvangen zeer slechte ervaring mijn zoon heeft geen verjaardagscadeau.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo, We hebben geen tijd gehad om je e-mail te beantwoorden en je hebt ons een negatieve beoordeling gegeven. We proberen je probleem zo snel mogelijk op te lossen. We zullen ons best doen om uw probleem zo snel mogelijk op te lossen. Met vriendelijke groet, Het mangatori-team
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 03/02/2020
In totaal 26 euro betalen voor een beeldje dat in de winkel 13 waard is bah ... ik zeg het je het doet pijn in de rug treinen. Het is maar goed dat ik opgelicht ben, dat zal me leren. Bovendien was mijn pakje GRATIS SERVICE bij Auchan, wat betekent dat de eerste de beste pecno die voorbij kwam zichzelf had kunnen helpen, wat echt onzin is...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo, Je hebt in totaal €21,80 betaald en niet €26. Inclusief €4,90 voor porto. Onze prijzen zijn marktprijzen voor de meeste producten in onze catalogus. Wat betreft de zelfbedieningsrelais, het is het relais dat verantwoordelijk is voor het organiseren ervan.
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 30/11/2019
Vertraging van enkele dagen omdat Mangatori vergeten was de factuur voor de afwerking mee te sturen... dus het kerstcadeau kwam pas na Kerstmis aan, wat jammer is als je 3 weken van tevoren bestelt.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 30/11/2019
Bestelling in orde maar 3 weken te laat geleverd door Mondial Relay, de recensies over dit bezorgbedrijf in de Languedoc zijn verschrikkelijk, te vermijden.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 29/11/2019
Een van de ontvangen dozen kwam beschadigd aan, ondanks de kartonnen verpakking die niets heeft en geen communicatie met de verkoper (verzoek om informatie over het totaal te betalen voor een gegroepeerde zending), terwijl op deze site staat gratis verzending voor 60euro in Mondial Relay. Jammer, ik zou in dit geval een ander beeldje gekocht hebben.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 07/07/2019
Ik ontving mijn pakket gescheurd met een gebroken beeldjesdoos
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 26/06/2019
Het is nu anderhalve maand geleden dat ik besteld heb, ik heb geclaimd, ik heb de procedure gevolgd, ik heb geen antwoord gehad en geen beeldje en €50 minder! Wat een service!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 19/07/2019
Eerste bestelling op de site en het geleverde pakket was volledig gescheurd en open. Foto en e-mail gestuurd naar de site die alle verantwoordelijkheid afwees en nauwelijks excuses aanbood. A priori had de bestelling niets. Het was een cadeau en mijn vriend had me niet verteld dat er problemen waren met het beeldje. Ik zal in ieder geval niet meer bij deze site bestellen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 24/07/2019
Dit is mijn 1e bestelling bij Mangatori en ik zou het niet classificeren als een van mijn meest vertrouwde sites. Ik bestelde 2 beeldjes en een ervan kwam aan met een hoek van de doos volledig ingedeukt (niet door het transport, want het pakket was onbeschadigd en beschermd van binnen zoals het had moeten zijn). De verkoper heeft dus willens en wetens een beschadigde doos in mijn pakket gestopt, wat ik beschamend vind.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 13/06/2019
Bestelling arriveerde 3 dagen na de verwachte datum, geen reactie van de klantenservice en bovendien was de pop slecht geschilderd, jammer dat ik er geen nul sterren op kan zetten.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 13/01/2019
Het kwam niet overeen met de advertentie
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo, kunt u ons vertellen waarom het product niet overeenkomt met de advertentie? Met vriendelijke groet, COSTA Alexandre van Mangatori
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 18/12/2018
Eén ster omdat je geen nul kunt zetten! Ik wacht al twee weken op mijn bestelling! Wat een schande!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo meneer Hizzir, U had gekozen voor bezorging door Colissimo, helaas had de postbode geen visitekaartje achtergelaten, zodat u uw pakket, dat al tien dagen op het postkantoor lag, kon afhalen. Namens het postkantoor bieden wij u onze excuses aan. Met vriendelijke groet, COSTA Alexandre
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.