Mangatori levert snelle en zorgvuldige verzending met pakketten die in goede staat aankomen en producten die overeenkomen met de beschrijving. Klanten roemen proactieve en luisterende klantenservice en duidelijke communicatie, met snelle oplossingen en betrouwbare vervangingen wanneer artikelen ontbreken of beschadigd zijn. De site blijkt een breed assortiment te bieden en klanten genieten van nette verpakking, extra cadeaus en tevreden gezichten van verzamelaarfans. Consumenten geven aan dat ze terugkeer naar Mangatori overwegen vanwege de positieve ervaringen met levering, kwaliteit van figuren en vriendelijke service.
Ik heb ongeveer 1 jaar geleden 1 figuur van GULDO besteld, ik heb deze vandaag ontvangen op 01/10/2026. Zoveel tijd dat ik vergeten ben dat ik deze figuur had besteld! Ik woon op Réunion, dat kan moeilijk zijn, maar hoe is het mogelijk dat een TSUME figuur die ik heb besteld binnen 1 maand bij mij aankomt en een GULDO figuur 1 jaar later aankomt??? Het lijkt wel op oplichting van de site, en het heeft geen zin om een automatische reactie te plaatsen omdat ik er zeker van ben dat mijn opmerking zal worden verwijderd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo Clement,
We zijn oprecht verdrietig om uw feedback te lezen en begrijpen uw onvrede over een zo lange levertijd volledig.
We hopen echter dat uw figuur uiteindelijk in de best mogelijke omstandigheden is ontvangen en dat deze in perfecte staat bij u is aangekomen.
We nodigen u uit om rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice op het volgende adres:
Ons team kan dan uw dossier opnieuw bekijken, u de nodige uitleg geven over deze bijzonder lange levertijd en, gezien de situatie, de mogelijkheid onderzoeken om u een commerciële geste aan te bieden.
We betreuren deze ervaring oprecht en hopen direct met u te kunnen communiceren om een passende oplossing te vinden.
We danken u voor uw begrip en wensen u een uitstekende dag.
Met vriendelijke groet,
Het 1001Hobbies team
N
Nicolas N.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 04/08/2026
Ontvangen product komt niet overeen met de verwachtingen. Uitleg hieronder: De foto's die op onze site worden gepresenteerd, zijn doorgaans visuele weergaven die door de fabrikant of leverancier zijn geleverd en kunnen in sommige gevallen niet exact de uiteindelijke versie van het product weergeven.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo Nicolas,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen. We begrijpen uw teleurstelling over de visuele weergave van het product en we nodigen u uit om rechtstreeks contact met ons op te nemen via e-mail op het adres [email protected] zodat we uw situatie kunnen bekijken en een oplossing kunnen vinden die u bevalt.
We staan voor u klaar en hopen u te kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Het Mangatori-team
G
Guillaume D.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 06/07/2026
Manga beschadigd aan de rand en gescheurd aan de binnenkant. Het is onmogelijk dat het de levering is.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo Guillaume,
We zijn oprecht bedroefd te horen dat uw bestelling gebreken vertoonde. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en we zouden graag de situatie in meer detail begrijpen. We nodigen u uit om rechtstreeks contact met ons op te nemen via het e-mailadres "[email protected]" zodat we u zo goed mogelijk kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Het team van de winkel.
A
Anis O.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 13/12/2025
6 maanden wachten, ik zou graag een commercieel gebaar op zijn hoogte willen, niet de oude verzendkosten die zijn aangeboden
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo Anis,
Bedankt voor uw reactie en we begrijpen uw frustratie over de wachttijd. We nodigen u uit om rechtstreeks contact met ons op te nemen via het e-mailadres "[email protected]" zodat we uw situatie kunnen bespreken en samen een bevredigende oplossing kunnen vinden.
Met vriendelijke groet,
Het team van Mangatori
J
Jean Philippe C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 21/05/2026
U biedt boeken aan die u niet meer op voorraad heeft en ik wacht nog steeds op een terugbetaling! Eerste en laatste bestelling bij u!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo Jean Philippe,
We begrijpen uw teleurstelling over het niet ontvangen van uw pakket "Tsugai - daemons of the shadow realm deel 1 (collector editie)" en we verontschuldigen ons oprecht voor deze situatie. We nodigen u uit om contact met ons op te nemen via het e-mailadres [email protected] zodat we samen een oplossing kunnen vinden.
Met vriendelijke groet,
Het team van Mangatori
O
Oriane F.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 16/09/2025
Pakket ontvangen 9 maanden na mijn bestelling, waardoor ik dacht dat ik al lang was opgelicht. Vermijden!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo Oriane,
We bedanken u voor uw terugkoppeling en zijn verdrietig om uw ervaring te horen. Weet dat uitzonderlijke omstandigheden soms onze levertijden kunnen verstoren. We waarderen uw geduld en zouden graag helpen om dit probleem op te lossen. Aarzel niet om direct contact met ons op te nemen voor verdere ondersteuning.
Met vriendelijke groet,
Het Mangatori-team
V
Virginie L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 09/10/2025
Zeer lange levering en termijn niet gerespecteerd, ik raad deze site niet aan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo Virginie,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen. Het spijt ons te horen dat uw leveringservaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We nemen uw feedback zeer serieus en zullen deze gebruiken om onze diensten te verbeteren. Als u uw bestelling in meer detail wilt bespreken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het e-mailadres "[email protected]".
We wensen u een uitstekende dag.
Met vriendelijke groet,
Het team van Mangatori.
G
Guy B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 22/03/2026
Model aangekomen gebroken
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo Guy,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We zijn oprecht verdrietig om te horen dat uw model beschadigd is aangekomen. De tevredenheid van onze klanten is onze prioriteit, en we zetten ons in om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Aarzel niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen, en we zullen ons best doen om u tevreden te stellen.
Met vriendelijke groet,
Het Mangatori-team
S
Sandrine L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 01/12/2025
Pakket 4 maanden te laat geleverd, na meerdere herinneringen en omdat ik heb ingestemd om een andere gundam te bestellen. Ondanks het prijsverschil, geen compensatie of terugbetaling.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo Sandrine,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We betreuren oprecht de ongemakken die u heeft ondervonden met uw bestelling. Uw tevredenheid is van groot belang voor ons, en we nemen uw opmerkingen zeer serieus. Aarzel niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen zodat we samen een oplossing kunnen vinden die u bevalt.
Met vriendelijke groet,
Het Mangatori-team
V
Vieux L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 01/03/2026
Catastrofale aankoop en schandalige klantenservice. Ze hebben mijn annuleringse-mails opzettelijk genegeerd terwijl annulering mogelijk was en hebben (buiten de wettelijke termijn) gereageerd na de verzending. Natuurlijk was het onmogelijk om het pakket te weigeren dat ze naar een ander afhaalpunt hebben gestuurd dan het gevraagde. Na contact is hun enige voorstel een cadeaubon. Om dringend te vermijden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo Luc,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We zijn oprecht verdrietig om te horen dat uw bestelling niet is verlopen zoals verwacht. Uw tevredenheid is onze prioriteit en we willen ons verbeteren dankzij uw feedback.
Neem alstublieft opnieuw contact met ons op, we zijn vastbesloten om een oplossing te vinden die bij uw situatie past.
Met vriendelijke groet,
Het Mangatori-team
J
Johnny R.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 10/10/2025
Bestelling geplaatst in oktober die in november geleverd had moeten worden maar uitgesteld is tot januari, het trackingnummer is niet te vinden op de vervoerder's tracking, ze zeiden dat ze zich vergist hadden in het afleveradres, na anderhalve maand vroeg ik of ze het pakket niet konden ophalen, dan moeten ze de bestelling terugbetalen en nu antwoorden ze niet meer, het is een dieven- en oneerlijke site.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo Johnny,
Bedankt dat je je ervaring met ons hebt gedeeld. Het spijt ons te horen dat je je bestelling niet hebt ontvangen. Kun je ons alsjeblieft een privébericht sturen zodat we dit probleem snel kunnen oplossen? Jouw tevredenheid is onze prioriteit.
Met vriendelijke groet,
Het Mangatori-team
K
Karim C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 11/12/2025
Aangezien ik zeer teleurgesteld ben over de prestatie van deze site, zal ik absoluut geen producten bij hen aanbevelen. De kwaliteit van het ontwerp is extreem basaal: voor de aangegeven prijs is het duidelijk een speelgoed voor kinderen. De levertijd is niet gerespecteerd en, nog erger, ik werd geïnformeerd dat het pakket door de post was verloren. Ik moest dus dringend een cadeau opnieuw kopen. Toch verscheen op de grote dag het oorspronkelijke pakket uiteindelijk in mijn brievenbus, zonder enige uitleg. Ik had ook een aanvullende bescherming afgesloten die door de site werd aangeboden, maar bij het openen van het pakket merkte ik dat er geen extra bescherming was toegevoegd. Samengevat, ik zal nooit meer op deze site bestellen en ik zal het aan niemand aanbevelen. Als ik nul sterren had kunnen geven, had ik dat zonder aarzelen gedaan.
Vertaalde beoordelingen
P
Penn M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 20/01/2026
Voldoet aan wat ik wilde
Vertaalde beoordelingen
P
Pierre M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 28/12/2025
na 1 maand wachten, ontvangst van het verkeerde product en nog steeds in afwachting van een reactie van de klantenservice over hoe verder te gaan
Vertaalde beoordelingen
M
Mkapa Design Ltd T.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 17/12/2025
De in de productbeschrijving gepresenteerde termijnen zijn volledig misleidend. Ik verwachtte het niet voor Kerst en had geen haast, maar +4 weken in plaats van 2 is belachelijk. Geen uitleg van hun kant, weigering om te compenseren door de levering aan te bieden. Ik kan feitelijk zijn en de e-mails publiceren. Kortom, een dropshippingbedrijf dat de logistiek niet kan beheren, zowel met zijn klanten als leveranciers, dat is belachelijk. Koop liever op Amazon, dat is betrouwbaarder.
Vertaalde beoordelingen
A
Allan L. F. R.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 25/12/2025
Niet geleverde zending.
Vertaalde beoordelingen
G
Geoffrey M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 19/12/2025
Geen informatie over de ontvangst van het pakket 15 dagen na bestelling. Het is onmogelijk om ze te contacteren via telefoon, e-mail en internetformulier :))
Vertaalde beoordelingen
N
Nicolas C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 31/12/2024
Als je niet achter hen aanrent "ben je de klant" zul je geen opvolging krijgen.. 18 maanden wacht ik op mijn bestelling..
Vertaalde beoordelingen
G
Guillaume R.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 23/10/2025
Hallo, niet conform de aankoop. Ik heb een Fire force deel 34 (collector's edition) gekocht en ontvang een standaard deel. Ik had het goedkoper bij mij in de buurt kunnen kopen en zonder verzendkosten. Grote teleurstelling
Vertaalde beoordelingen
S
Sylia K.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 27/10/2025
Ik heb een product ontvangen dat niet bij me past en dat ik graag wil retourneren. Ik heb nooit de retourprocedure kunnen krijgen ondanks tientallen pogingen om de site te contacteren. Oplichting?
Vertaalde beoordelingen
E
Enzo V.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 06/05/2025
Fout bij ontvangen product - Verkeerde hoed gestuurd Hallo, Ik heb zojuist mijn bestelling ontvangen, maar tot mijn grote verbazing hebben jullie de verkeerde hoed gestuurd. Ik heb versie 2 ontvangen (tegen een prijs van 16,49 €), terwijl ik versie voor 91,49 € had besteld. Foto's zijn gestuurd om dit te bewijzen, maar sindsdien heeft niemand gereageerd. Geen klantenservice, geen terugkoppeling. Berichten zijn gepost op sociale media, maar ook daar geen reactie.
Vertaalde beoordelingen
N
Noël M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 12/10/2025
Het ontvangen pakket komt niet overeen met mijn bestelling (ander artikel ter waarde van 30€ in plaats van een bestelling van 85€) Geen reactie van de site ondanks mijn e-mails + klantenservicenummer niet toegewezen.
Vertaalde beoordelingen
V
Valentin L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 13/06/2025
Het is onmogelijk om met u te communiceren, ik heb om annulering van mijn bestelling gevraagd, na 5 herinneringen en 1 maand wachten kreeg ik een antwoord, maar de bestelling is toch ontvangen en gebroken in de doos. Terwijl ik meerdere keren om annulering heb gevraagd. Ik zal nooit meer bij u bestellen, ik betaal liever meer voor mijn product elders.
Vertaalde beoordelingen
N
Nelly P.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 22/09/2025
Ik heb de bestelling niet op tijd ontvangen en mijn e-mails hierover blijven onbeantwoord! Als ik 0 sterren kon geven, zou ik het doen!
Vertaalde beoordelingen
R
Ribeiro E.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 19/05/2025
Deze beoordeling kan misschien veranderen, afhankelijk van de reactie van de klantenservice van Mangatori/1001 Hobbies die ik zal krijgen, als ik er ooit een krijg. Ik heb in juli een figuur van Mao Mao van de apothekersnotities en de collector's editie van deel 15 van de apothekersnotities bij hen gepreorderd. Vorige week ontvang ik een melding dat mijn pakket is verzonden, 2 dagen later ontvang ik een e-mail dat mijn pakket beschadigd is tijdens de levering, waardoor de doos van de figuur beschadigd is omdat de artikelen niet zijn opgevuld in de dozen, geen bubbeltjesplastic, niets. Laten we dat voorbijgaan, ik kan begrijpen dat het helaas de risico's van de levering zijn. Het meest frustrerende is dat toen ik mijn pakket ophaalde, ik dacht dat het vreemd was dat de doos klein was gezien de artikelen die ik had besteld. Ik open mijn pakket in de auto en merk dat in plaats van de collector's editie van deel 15, ik de basis editie van deel 15 heb, die van 7,95€ van de apothekersnotities. Een fout in de bestelling kan gebeuren, maar het feit dat we proberen contact met hen op te nemen en geen enkele reactie krijgen is bijzonder frustrerend. Ik heb e-mails gestuurd, ik heb geprobeerd te bellen, ik heb een klacht ingediend op hun website en zelfs een bericht gestuurd via Messenger, maar geen enkele terugkoppeling. Ik wacht op de komende dagen in de hoop een reactie te krijgen, maar ondertussen raad ik sterk af.
Vertaalde beoordelingen
M
Munoz G.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 14/12/2024
Uw verkoopvoorwaarden zijn niet in overeenstemming met de prijs die we voor de producten betalen. Misschien moeten ze worden herzien, dit is te gemakkelijk. Een compensatie van 10 euro, laat me lachen. Zeker dat ik niet meer zal bestellen en u niet zal aanbevelen. Met vriendelijke groet.
Vertaalde beoordelingen
G
Guillaume G.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 10/06/2025
2 maanden wachten om geleverd te worden op een bestelling die zogenaamd beschikbaar was, Geen klantenservice, ontving een standaardantwoord, Te vermijden als je snel geleverd wilt worden, Ze hebben geen voorraad. Als je niet gehaast bent, niets aan de hand.
Vertaalde beoordelingen
C
Chiara C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 01/05/2025
Zeer weinig reactie van de klantenservice en zeer weinig informatie over de bestelling.
Vertaalde beoordelingen
K
Kanha P.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 03/05/2025
Leveringstermijn helemaal niet in overeenstemming met de leveringsvoorspelling bij de aankoop van het artikel ... + 2 weken ... Volledig vage antwoorden van de telefonisten die zich achter het logistieke punt verstoppen dat blijkbaar onderbezet is ... Punt van levering bij het afhaalpunt, het pakket is verzonden zonder mijn gegevens, dus het was onmogelijk om het op te halen, ik moest 2 uur wachten op de bezorger voor het afhaalpunt omdat ze het zouden ophalen met een retour naar de verzender, dus potentieel 1 maand extra wachten ... Eerste en laatste ervaring op deze site.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo,
Het spijt ons te horen dat uw ervaring met onze service niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.
De langere leveringstijd dan verwacht en de moeilijkheden bij de levering zijn te wijten aan logistieke beperkingen, met name een tijdelijke onderbezetting in ons magazijn. We begrijpen hoe frustrerend dit voor u moet zijn geweest.
Wat betreft de fout met de leveringsgegevens, bieden wij onze oprechte excuses aan. Het is echter uw verantwoordelijkheid om te controleren of de gegevens die bij de bestelling zijn opgegeven correct zijn. Van onze kant wijzigen we geen adres zodra de bestelling aan de vervoerder is overgedragen, die dan volledig verantwoordelijk wordt.
Het lijkt ons ook belangrijk om te benadrukken dat onze klantenservice zeer beschikbaar is geweest en dat we meerdere keren contact hebben opgenomen met Chronopost om de benodigde code te verkrijgen, die u aangeeft nooit te hebben ontvangen.
We nemen uw opmerkingen zeer serieus en werken actief aan het verbeteren van onze organisatie om dit soort problemen in de toekomst te voorkomen.
Dank u voor uw begrip,
Het 1001Hobbies-team
M
Maïa A.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 12/05/2025
Ik heb niet ontvangen wat ik heb besteld en geen reactie van het bedrijf....
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo,
Het spijt ons te horen dat u het juiste product niet heeft ontvangen, en we bieden onze oprechte excuses aan voor dit ongemak.
Onze klantenservice staat tot uw beschikking om deze situatie op te lossen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via [email protected] met uw bestelnummer, zodat we dit zo snel mogelijk kunnen corrigeren.
Bedankt voor uw geduld en begrip.
Met vriendelijke groet,
Het Mangatori-team
R
Richard T.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 01/03/2025
Hallo, ik had een bericht gestuurd over een bestelling waar ik nooit een antwoord op heb gekregen. Na een tijdje merkte ik dat deze was geannuleerd en vervolgens terugbetaald zonder verdere informatie, terwijl het een pre-order was. Ik vind dat niet erg professioneel. Met vriendelijke groet,
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo meneer Tallone,
A
Alexandre L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 14/01/2025
Wij danken u voor uw bericht.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Wij willen u informeren dat we een voorraadprobleem hebben ondervonden met betrekking tot de volgende twee producten: Fire force deel 34 (collector's sleeve). Onze leverancier heeft ons namelijk niet genoeg producten geleverd om aan alle bestellingen te voldoen.
M
Morgane L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 25/12/2024
Ik heb niet het volledige product en met 2 maanden vertraging
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo mevrouw LE BIHAN,
E
Emmanuelle A.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 11/12/2024
Ik heb op 11/12/2024 een bestelling geplaatst. Tot op heden heb ik mijn artikel nog steeds niet ontvangen. Ik heb een bericht gestuurd waarop ik nooit een antwoord heb ontvangen. Ik wil mijn geld zo snel mogelijk terug.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo mevrouw, Wij betreuren uw mening en verontschuldigen ons voor de vertraging in de verwerking van deze bestelling. We willen u graag informeren dat dit product nog steeds in voorbestelling is, zoals aangegeven in uw orderbevestiging. Pre-ordering is een service waarmee u uw exemplaar van tevoren kunt kopen en ontvangen zodra het beschikbaar is. Houd er rekening mee dat de releasedatum die op onze website wordt weergegeven, wordt verstrekt door de fabrikant en zonder voorafgaande kennisgeving kan worden gewijzigd in geval van productievertragingen. Helaas kunnen we niet verantwoordelijk worden gehouden voor dergelijke wijzigingen. Omdat deze producten vaak in beperkte hoeveelheden beschikbaar zijn, is vooraf bestellen de beste manier om te garanderen dat je het artikel ontvangt zodra het wordt uitgebracht. Wij danken u voor uw begrip en staan tot uw beschikking mocht u vragen hebben. Met vriendelijke groet, 1001hobbies
M
Manuel A.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 29/01/2025
Ik bestelde de Buste de naruto six paths bij toynami voor 1900 euro, ik deed de aankoop 's ochtends om 7.30 uur en vreemd genoeg stuurden ze me een bericht dat de betaling niet was voltooid om 10.25 uur en dus moest ik annuleren, hoewel de bestelling was gevalideerd Bizar genoeg waren er op het moment van de bestelling 3 exemplaren op voorraad en na het annuleren van mijn bestelling zijn er meer exemplaren Dus in plaats van te zeggen dat er een voorraadfout was zeggen ze liever dat er een betalingsprobleem was en annuleren ze Niet erg eerlijk, naar mijn mening moeten dit soort sites plastic figuurtjes blijven verkopen voor 30 euro en niet in hars gaan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo meneer, Wij betreuren uw ervaring en bieden u onze excuses aan. Toen u ons belde over dit probleem, heeft ons klantenserviceteam onmiddellijk gereageerd op uw verzoek door u het bewijs te leveren dat de betaling in 4 termijnen was mislukt. Dit bewijs is naar u verzonden om de situatie op te helderen. Wat betreft de beschikbaarheid van het product, onze klantenservice heeft op geen enkel moment melding gemaakt van een probleem met de voorraad. Dit soort waardevolle artikelen wordt om voor de hand liggende redenen niet opgeslagen in ons logistieke magazijn. Het wordt rechtstreeks door onze leverancier verzonden. Kortom, je bestelling is nooit betaald vanwege een betalingsfout, waardoor we de bestelling niet konden valideren bij onze leverancier. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, 1001hobbies
B
Bernard V.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 16/12/2024
service pares vente nul personne pour vous répondre silence radio
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo, Wij betreuren deze opmerking en verontschuldigen ons voor dit incident. Na controle moeten wij u helaas meedelen dat wij geen e-mail van u hebben ontvangen, noch via ons contactadres, noch als reactie op de nieuwsbrieven die u ontvangt. Als u wel een e-mail hebt gestuurd, zouden wij het op prijs stellen als u ons het ontvangstnummer van dit bericht zou willen meedelen, dat vermeld staat in de ontvangstbevestiging die u moet hebben ontvangen. Wij staan tot uw beschikking per e-mail op contact@1001hobbies of per telefoon. Nogmaals onze excuses en begrip voor het feit dat wij uw e-mails niet hebben ontvangen. Met vriendelijke groeten
M
Marine B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 24/12/2024
Ik heb meer dan 10 dagen geleden een bestelling geplaatst en deze is nog steeds niet verzonden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo mevrouw Bonhomme, Wij betreuren deze opmerking en bieden onze oprechte excuses aan voor dit incident. We begrijpen uw teleurstelling over de levertijd. Dit product werd rechtstreeks bij onze leverancier besteld en zou momenteel op 4 januari 2025 bij ons logistieke platform aankomen. Zodra we het hebben ontvangen, versturen we je bestelling, die je binnen 3 tot 4 dagen zou moeten bereiken. Wij danken u voor uw geduld en verontschuldigen ons voor de vertraging bij het voorbereiden van uw bestelling, die geen afspiegeling is van de kwaliteit van de service die wij nastreven. Hoogachtend, De klantenservice
Z
Zk -.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 17/12/2024
item gekocht voor kerst op de 17e gemarkeerd geleverd voor kerst resultaat we zijn op de 27e nog steeds niets ik contact opnemen met de klantenservice geen nieuws in het kort ik niet aanraden op alle ik adviseer u om te gaan naar de concurrentie beacoup beter bediend!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo mijnheer Marchini, Wij betreuren deze beoordeling ten zeerste en bieden onze excuses aan voor de vertraging in de verwerking van uw bestelling. Het product One Piece Grandista Nero Trafalgar Law 29cm - W94 werd rechtstreeks besteld bij onze leverancier in Duitsland. Helaas kan deze leverancier niet leveren in minder dan 2 weken. We willen je graag informeren dat je bestelling vandaag is verzonden en dat je deze zo snel mogelijk zou moeten ontvangen via de vervoerder die je hebt gekozen: Colissimo. We hopen dat u begrip heeft voor ons standpunt en bieden nogmaals onze excuses aan voor dit incident. Hoogachtend, De klantenservice
S
Sébastien T.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 01/12/2024
Het bestelde artikel zou op 1 december beschikbaar zijn, maar na 2 herinneringen per e-mail zou het artikel misschien op 13 en daarna op 31 december beschikbaar zijn voor verzending... leuk voor een kerstcadeau! Uiteindelijk kreeg ik mijn geld terug, maar geen cadeau! Trouwens, voor het geval je jezelf probeert te ontslaan van je verantwoordelijkheid om je bestellingen uit te voeren binnen de aangekondigde deadlines, het was geen voorbestelling.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Mangatori
Hallo, Wij betreuren uw mening en bieden onze oprechte excuses aan voor de vertraging. Aangezien het hier om voorbestellingen gaat, hebben wij geen controle over de vertragingen, omdat deze afhankelijk zijn van de beslissingen van de fabrikant, die de data kan aanpassen op basis van hun productie- of leveringsvertragingen. Na onderzoek hebben we de bron van het probleem geïdentificeerd: toen je je bestelling plaatste, konden we dit product bestellen bij onze leverancier. Maar door uw bestelling op 01/12/2024 konden we ons helaas niet op tijd positioneren voor dit artikel. Zoals vermeld in de algemene voorwaarden van onze website, plaatsen we bestellingen specifiek voor elke klant. We hopen dat u begrip heeft voor onze situatie en blijven tot uw beschikking mocht u vragen hebben. Met vriendelijke groet, Het Mangatori-team.
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.