9.4/10
★★★★★
op 3025 beoordelingen

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
Zeer goed
Reviewer icon
Martine P.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 25/02/2024 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Defect artikel. Gerapporteerd op de dag van levering. 3 weken later, ondanks mijn telefoontjes en e-mails, heeft niemand mijn klacht in behandeling genomen. Ik ben zeer teleurgesteld!
Reviewer icon
Marion S.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/12/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Geachte klant,
Wij willen u bedanken voor uw geduld en begrip na ons recente telefoongesprek. Zoals vermeld was onze leverancier op vakantie, waardoor de verwerking van uw klacht enige vertraging heeft opgelopen. Zodra ze gisteren weer open gingen, hebben we onmiddellijk gewerkt om u een bevredigende oplossing te bieden.
We zijn blij dat we u tevreden hebben kunnen stellen door u een compensatie te bieden die aan uw verwachtingen voldoet.
Uw tevredenheid is onze prioriteit en we zijn vastbesloten om het serviceniveau te handhaven dat u verwacht.
We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen op onze LOFT ATTITUDE site en blijven tot uw beschikking voor eventuele verdere hulp.
Hartelijk dank voor uw vertrouwen.
Hoogachtend
LOFT ATTITUDE Klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben teleurgesteld. Toen ik het juwelendoosje uitpakte dat ik had besteld, zag ik een barst in het doosje. De hoeken van de lade zijn slecht afgewerkt en steken gedeeltelijk uit. Het doosje staat niet waterpas, waardoor het instabiel is.
Reviewer icon
Simone N.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 29/11/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Geachte klant,

We hebben goede nota genomen van uw foto's en hebben de barst opgemerkt, waarschijnlijk als gevolg van het transport. We willen u erop wijzen dat er geen onregelmatigheid is geconstateerd bij het inpakken en tot op heden zijn we, gezien onze eerdere klantbeoordelingen, nog nooit een soortgelijk probleem tegengekomen met dit juwelendoosje.

Om deze situatie te verhelpen, hebben we onmiddellijk het initiatief genomen om u een volledige terugbetaling of vervanging van het beschadigde artikel aan te bieden. We begrijpen het belang van uw tevredenheid en hebben uw geld terugbetaald volgens uw voorkeur.

We hopen oprecht dat deze aanpak aan je verwachtingen voldoet. Jouw tevredenheid blijft onze topprioriteit. We willen je graag verzekeren dat deze ongelukkige verzendervaring op zichzelf staat. We kijken ernaar uit je weer te verwelkomen op onze site en je te laten zien dat we productkwaliteit en klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben staan.

Als je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

We kijken ernaar uit je snel weer te zien op onze site.

Met vriendelijke groet
LOFT ATTITUDE Klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
Product werkt niet
Reviewer icon
Joelle G.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 18/11/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Geachte klant,

Wij zijn enigszins verrast door uw opmerking, aangezien wij al 39 Blomus OBAR roestvrijstalen afwikkelaars hebben verkocht zonder ook maar het minste probleem te hebben ondervonden. Dit product, met zijn eenvoudige en robuuste ontwerp, staat algemeen bekend om zijn betrouwbaarheid. Het verbaast ons dan ook te horen dat u dergelijke problemen lijkt te hebben ondervonden.

Uw tevredenheid blijft onze prioriteit en we verwelkomen alle suggesties of aanvullende informatie.

Bedankt dat u de tijd neemt om uw mening met ons te delen, want het helpt ons om onze diensten voortdurend te verbeteren en zo goed mogelijk aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen. We blijven tot uw beschikking voor elke uitwisseling of verduidelijking die u nodig heeft.

Met vriendelijke groeten

Het team van Loft Attitude
1/5
★☆☆☆☆
Levertijd langer dan geadverteerd op de site, geen reactie op mijn e-mails, geen trackinginformatie en paypal voor meer dan 8€ (die ik toch maar koos uit voorzorg.....). Ik stond op het punt om mijn bestelling te annuleren toen ik na 2o dagen wachten eindelijk mijn pakketje ontving (wat gelukkig goed bij me past!). Dus nee, ik ben niet tevreden en ik zal ze niet opnieuw aanbevelen.
Reviewer icon
Carol A.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 31/10/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Geachte klant,

Wij willen onze oprechte excuses aanbieden voor de vertraging in de levering van uw bestelling. Hoewel de aanvankelijk aangekondigde levertijd 15 dagen bedroeg, hebben verschillende logistieke problemen bij onze leverancier Kare Design in Duitsland ertoe geleid dat de levering 20 dagen in beslag nam.

We begrijpen hoe belangrijk het is om je artikelen op tijd te ontvangen en betreuren het ongemak dat dit heeft veroorzaakt ten zeerste. Hoewel we afhankelijk zijn van onze leveranciers en hun logistieke problemen, kun je er zeker van zijn dat we actief werken aan het verbeteren van onze service.

We waarderen je begrip en geduld.

Met vriendelijke groet

Loft Attitude Klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld beschadigd element bij ontvangst van pakket
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 19/01/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Geachte klant, Naar aanleiding van uw e-mail van vandaag hebben wij zeer snel telefonisch contact met u opgenomen om te achterhalen welk deel van de auto beschadigd was. Wij wachten op de foto's van de platgedrukte uitlaatpijp zodat wij deze naar onze leverancier SOCADIS kunnen sturen om te zien welke oplossing zij ons kunnen bieden. Het spijt ons oprecht voor dit ongemak dat helaas kan gebeuren met de slechte behandeling van pakketten door bezorgbedrijven. We nemen contact met je op zodra we de foto's hebben ontvangen. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
Artikel besteld als cadeau en werd niet direct geopend. Toen het artikel werd geopend, was het kapot en de verkoper beschuldigde ons ervan dat we het zelf kapot hadden gemaakt omdat we niet binnen 24 uur een klacht hadden ingediend. In feite was de verjaardag 4 dagen na ontvangst, dus werd het 4 dagen later geopend! De verkoper weigerde ons terug te betalen. Ik raad deze verkoper niet aan. Hij zou naar het postkantoor moeten gaan.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, We hebben 95 stuks van dit zwarte origami kattenbeeldje verkocht en hebben geen negatieve feedback gehad, behalve die van jou. Sterker nog, in onze algemene verkoopvoorwaarden vragen we onze klanten om de artikelen bij ontvangst te controleren en binnen 24 uur een klacht in te dienen, zodat we actie kunnen ondernemen tegen Colissimo, omdat we anders zouden kunnen denken dat het artikel kapot is gegaan nadat het pakket was geopend. En gezien de staat van de kat in duizend stukjes, is het moeilijk te geloven dat het niet gehoord kan worden, zelfs zonder het pakket te openen. Hoogachtend LOFT ATTITUDE Klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
Teleurgesteld dat de tafel niet conform is en bovendien beweegt Ik heb mijn artikel teruggestuurd Ik wacht op mijn geld terug jammer
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 21/11/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Deze worteltafel is gemaakt van natuurlijk massief hout. Elk model verschilt daarom van de foto op het productblad. Als de klant dat wenst, kunnen we een foto sturen van de modellen die we in voorraad hebben. Wij bevestigen dat wij uw retourzending hebben ontvangen en hebben uw bestelling volledig teruggestort op uw Paypal-account. Met vriendelijke groeten LOFT ATTITUDE Klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
Fout in de transcriptie van de postcode. Levering twee dagen later ontvangen dan de aanvankelijk aangekondigde datum, waarvoor ik voor niets een dag vrij had genomen van mijn werk ..... Verloren dag .... Ik stop hier met deze verkoper ...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/11/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, U hebt inderdaad gelijk, we hebben een fout gemaakt bij het overschrijven van uw postcode van 68260 naar 68620 en dat spijt ons oprecht. Dit is de eerste keer dat we een dergelijke fout hebben gemaakt met onze vervoerder DB SCHENKER en we hopen dat dit nooit meer zal gebeuren. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
Ik bestelde 6 blauwe stoelen (op voorraad op de site) en kreeg te horen dat er nog maar 2 over waren; ik veranderde van donkergrijs en kreeg lichtgrijs; de levering zou binnen 15 dagen zijn, ik ontving ze 1 maand later; de borgpennen zijn niet de pennen die in het hout zijn gezaagd, houtvijl en eindeloze tijd om ze aan te brengen; ik zal jullie niet aanbevelen en jullie zien mij niet meer terug; tot ziens
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 06/10/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Item kapot! Onbeschermde verpakking! Bedankt voor het gemiste verjaardagscadeau!!!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 30/09/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, We zijn echt verrast door uw opmerking, omdat we heel goed wisten hoe kwetsbaar dit artikel is. We hebben beschermend schuim op de staart van de krokodil en op de kop met piepschuim aangebracht en vervolgens de doos gesloten, die we in een andere doos hebben geplaatst met bescherming aan de boven- en onderkant van de doos. Je pakje werd geleverd op zaterdag 2 oktober en je hebt ons nooit gebeld om problemen te melden. 1 week later ontvingen we deze opmerking. Onze klantenservice neemt telefonisch contact met u op voor meer informatie. Met vriendelijke groet Klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
Ontvangen met gebroken dienblad en heel klein tafeltje
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 08/09/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, We willen graag bevestigen dat we uw foto's hebben ontvangen en uw klacht hebben doorgestuurd naar onze leverancier Kare Design. We zullen u onmiddellijk een nieuwe tafel toesturen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie. Met vriendelijke groet, Loft Attitude Klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
Deze aankoop was een verjaardagscadeau. Jullie kondigden een levering aan op maandag en ik heb nog steeds niets op donderdagavond.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 03/09/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, We hebben uw pakket op dezelfde dag verzonden als uw bestelling met Colissimo trackingnummer 6M17914485519. Volgens de Colissimo tracking met het postkantoor, kon uw pakket niet worden geleverd op maandag, omdat het relais punt dat u hebt gekozen bij het plaatsen van uw bestelling is gesloten elke maandag, maar het is op u te wachten sinds dinsdag in uw relais punt op het volgende adres: NATUR ELLES FLEURS 1204 ROUTE DE GENEVE 74150 VALLIERES Hier is het bericht van het postkantoor: -Uw pakket wacht 3 werkdagen op u in uw afhaalpunt voor een afhaalstation of 10 werkdagen voor een verkooppunt of 15 kalenderdagen voor een postkantoor. Wacht niet te lang om het op te halen! Je krijgt het op vertoon van een identiteitsbewijs in je verkooppunt. Wacht de volgende keer niet en neem direct contact op met onze klantenservice via 0494798212 om samen je leveringsproblemen te bespreken, want je pakket wordt bezorgd als je ons niets laat weten. We hopen dat we je de informatie hebben kunnen geven die je nodig hebt om je pakket op te halen en we blijven volledig tot je beschikking voor verdere informatie die je nodig hebt. Met vriendelijke groeten LOFT ATTITUDE Klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb niets ontvangen na een leugen van de bezorger dat ik niet thuis was, het postkantoor is van een ongelooflijke middelmatigheid, resultaat pakket te herstellen met het postkantoor, een schande zoals altijd het postkantoor
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/11/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, We hebben zojuist uw opmerkingen gelezen en zullen onze Colissimo vertegenwoordiger vragen een onderzoek in te stellen om uit te zoeken wat er gebeurd kan zijn. Het spijt ons oprecht voor dit ongemak. Onze klantenservice blijft volledig tot uw beschikking. Bedankt voor uw begrip. Het LOFT ATTITUDE team
1/5
★☆☆☆☆
Teleurgesteld door het uiterlijk, dat niet helemaal hetzelfde is als op de foto. En twee dagen geleden zag ik dit artikel in een winkel bij mij in de buurt voor €70 minder. Ik heb spijt van deze aankoop. Als ik........ had geweten
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/11/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Het spijt ons te horen van uw teleurstelling, maar wees u ervan bewust dat LOFT ATTITUDE ernaar streeft concurrerende prijzen te hanteren en u het verschil terugbetaalt als u elders een lagere prijs vindt, simpelweg door ons een foto of een link te sturen waaruit blijkt dat de prijs lager is dan de onze. Onze klantenservice blijft volledig tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie die u nodig hebt op 0494798212. Met vriendelijke groet Het LOFT ATTITUDE team
1/5
★☆☆☆☆
Komt niet overeen met de foto's en video. Enorme hoeveelheid slecht uitgevoerde afwerking die overeenkomt met het werk van amateur beginners. 400€ voor een panter... ongelooflijk, de mal kost niet meer dan 50€. Voor de kenners is het probleem dat het object op de website in perfecte staat is, maar dat je van dichtbij niets kunt zien en dat de onzichtbare basis veel verrassingen verbergt. Tot ziens.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/11/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Geachte klant, Naar aanleiding van ons telefonisch contact bevestigen wij dat wij uw klacht hebben doorgegeven aan onze leverancier, KARE DESIGN. Hoogachtend Het LOFT ATTITUDE team
1/5
★☆☆☆☆
Het ontwerp is erg mooi, maar de foto is misleidend. Op de website staat ......Materiaal: Zwart gelakt hout, zwart fluwelen stof. In feite is de structuur helemaal geen hout, de bank is ultralicht en waarschijnlijk helemaal van plastic. Onder de zitting is de stof niet genaaid maar ... slecht geniet, zodat we de voering aan 2 kanten hebben zweven. Teleurstellend! De prijs staat in geen enkele verhouding tot de kwaliteit van het product ... opzichtig Jammer
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 05/10/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Het spijt ons te horen dat u teleurgesteld bent over dit product, maar we kunnen u verzekeren dat het frame van hout is gemaakt en niet van kunststof.
De stof onder de zitting is altijd vastgeniet aan het hout omdat het moeilijk is om op hout te naaien. We hebben je bankje voor verzending gecontroleerd en geen gebreken gevonden.
Houd er rekening mee dat u 14 dagen de tijd hebt om een product te retourneren waarover u niet helemaal tevreden bent, maar sinds 2015 is dit het 14e bankje dat we hebben verkocht en we hebben nog nooit negatieve opmerkingen over dit product gehad. Onze klantenservice zal uw opmerkingen desondanks doorgeven aan onze leverancier, KARE DESIGN.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie via 0494798212. Met vriendelijke groeten LOFT ATTITUDE team
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben erg tevreden. De wereldbol is erg goed verpakt. Het is precies wat ik wilde. Ik raad dit artikel aan.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 31/12/2019 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De kwaliteit/prijsverhouding van mijn bestelling is niet naar wens en de portokosten voor het terugsturen zijn voor rekening van de klant... Zeer teleurstellend! Ik zal niet langer bij deze site bestellen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/12/2019 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Rot
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/11/2019 
Vertaalde beoordeling