9.4/10
★★★★★
op 3120 beoordelingen

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3/5
★★★☆☆
De verkoopafdeling was erg vriendelijk en behulpzaam, maar de kleur van de twee tafeltjes die we ontvingen leek in niets op wat op de website stond.
Philippe P.
Philippe P.
Op
na aankoop van 18/12/2024 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Console een beetje scheef. Je moet het glazen blad met kracht op zijn plaats duwen.
Nabil B.
Nabil B.
Op
na aankoop van 06/08/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Hallo Nabil,
Het spijt ons te horen dat je console enigszins vervormd is en dat je hem moet forceren om het glazen blad te plaatsen. Zodat we dit probleem aan onze leverancier SOCADIS kunnen melden, kunt u ons alstublieft enkele foto's sturen naar [email protected].
Hartelijk dank voor uw medewerking en bij voorbaat dank voor uw begrip.
2/5
★★☆☆☆
De bestelling zou op de 10e tussen 9.00 en 17.00 uur aankomen, maar kwam niet aan en de hele dag wachtte ik op de volgende dag. Ik belde het agentschap en ze vertelden me dat ze de bestelling niet konden vinden en twee dagen later wachtte ik nog steeds en het lijkt erop dat het op de 12e zal aankomen.
Carlos G.
Carlos G.
Op
na aankoop van 03/06/2024 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Vertraagde levering en verkeerd afhaalpunt! Heel pijnlijk, ik wilde een cadeau geven. Ik twijfel om nog een bestelling te plaatsen
Corinne B.
Corinne B.
Op
na aankoop van 04/06/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Geachte klant, Als we de tracking van uw colissimo 6M18907359442 bekijken, zien we dat we deze de dag na uw bestelling op maandag 05 juni hebben verzonden en dat deze op u ligt te wachten in het postkantoor van NANTES BRETAGNE 2 PLACE DE BRETAGNE 44000 NANTES Volgens het postkantoor kon uw pakket op woensdag 7 juni niet worden afgeleverd bij de U EXPRESS vanwege een uitzonderlijke situatie waarover zij geen controle hebben. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
3/5
★★★☆☆
Te lange levertijd
Marc B.
Marc B.
Op
na aankoop van 26/04/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Het klopt dat er een wachttijd van 19 dagen is geweest tussen uw bestelling en de levering omdat de UMBRA-kapstok niet op voorraad was toen u deze bestelde en we moesten wachten op een nieuwe voorraad van onze leverancier. Onze oprechte excuses voor de lange vertraging, maar helaas zijn we afhankelijk van onze leveranciers en hun logistieke beperkingen. We hopen u terug te zien op onze website loftattitude.com om u nog meer tevreden te stellen bij een volgende bestelling. Hartelijk dank voor uw begrip. Met vriendelijke groet Loft Attitude klantenservice
3/5
★★★☆☆
Product voldoet aan de bestelling, maar de levertijd is vrij lang.
Jean -philippe P.
Jean -philippe P.
Op
na aankoop van 25/12/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Bedankt voor je feedback, Jean-Philippe. Het spijt ons van de levertijd, we doen ons best om dat te verbeteren. We hopen dat je desondanks genoten hebt van het product. We nemen nota van je opmerking en zullen ons best doen om het te verbeteren. Bedankt voor je vertrouwen.
2/5
★★☆☆☆
ERG TELEURGESTELD DOOR DE KWALITEIT VAN DE BAL
Claude G.
Claude G.
Op
na aankoop van 08/01/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Hallo Claude, bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons te horen dat u teleurgesteld was over de kwaliteit van de ballon. We nemen nota van uw opmerking en zullen ons uiterste best doen om de kwaliteit van onze producten te verbeteren. We hopen u opnieuw tevreden te kunnen stellen tijdens uw volgende bezoek aan onze site.
3/5
★★★☆☆
Zeer snelle verzending, maar de verpakking moet worden herzien. Toen ik het pakket opende, hoewel het niet beschadigd leek, rolden de schroeven in de bodem van de doos en was de lampenkap beschadigd, ook al was deze in een andere doos verpakt.
Angelique L.
Angelique L.
Op
na aankoop van 19/11/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Hallo ANGELIQUE, bedankt voor je beoordeling van onze LOFT ATTITUDE website. Het spijt ons dat de verpakking niet aan uw verwachtingen voldeed. We zullen de informatie doorgeven aan ons logistieke team om dit punt te verbeteren. We kunnen bevestigen dat de beschadigde lampenkap op onze kosten zal worden vervangen. Wij wensen u een prettige dag. Het LOFT ATTITUDE team.
2/5
★★☆☆☆
Levering te laat en naar een ander afleveradres Zeer teleurstellende site waar ik nooit meer zal bestellen
Jean-pierre A.
Jean-pierre A.
Op
na aankoop van 04/11/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Geachte klant, U gaf aan: "VOOR DE LEVERING TELEFONEREN MIJ 1 H OP VOORHAND IN GEVAL VAN ABSENZE VAN THUIS / TEL 06 .... "U heeft er vervolgens voor gekozen om uw bestelling bij een postkantoor te laten afleveren, maar wij hebben u op dezelfde dag als uw bestelling om 12:00 telefonisch geïnformeerd dat de levering op afspraak rechtstreeks vanaf onze leverancier, SOCADIS, zou vertrekken en dat het dus niet mogelijk zou zijn om de bestelling bij een relaispunt te laten afleveren. Onze leverancier had een levering op maandag of dinsdag door GEODIS transport aangegeven en zij waren eigenlijk een beetje laat aangezien de afspraak vandaag (woensdag 09 november) was gemaakt. We hebben kunnen zien dat je met GEODIS transport hebt kunnen kiezen voor een levering bij de buren. Het spijt ons oprecht voor het ongemak door deze vertraging, maar we zijn helaas afhankelijk van onze leveranciers en onze vervoerders. Met vriendelijke groet, LOFT ATTITUDE Klantenservice
3/5
★★★☆☆
Mooie tafel ..... jammer dat op 2 van de poten het roestvrij staal vervormd is of stoten heeft gehad en dat is te zien (vergrootglas effect)
Beatrice L.
Beatrice L.
Op
na aankoop van 20/09/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Hallo Beatrice, bedankt voor je feedback over onze LOFT ATTITUDE website. Het spijt ons dat je een probleem hebt opgemerkt met sommige tafelpoten. We hebben nota genomen van uw opmerking en zullen ons uiterste best doen om ons product te verbeteren. We hopen dat dit uw ervaring met onze tafel niet bederft. Bedankt voor uw vertrouwen. Prettige dag verder.
3/5
★★★☆☆
Afgezien van het feit dat de moeren om de poten vast te zetten en de sluitringen (die ik in een doe-het-zelfzaak moest kopen) ontbreken, zitten er op verschillende plaatsen krassen op de verchroomde stalen frames!
Guy C.
Guy C.
Op
na aankoop van 16/05/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Bedankt voor je feedback, Guy. Het spijt ons voor het ongemak dat je hebt ervaren. We zullen uw opmerkingen doorgeven aan onze leverancier zodat zij er rekening mee kunnen houden om de kwaliteit van hun producten te verbeteren. We wensen je veel plezier met je Loft Attitude product.
2/5
★★☆☆☆
Ik had een klein berichtje bij mijn pakket gevoegd dat er niet in zat. Levering 4 dagen na bestelling terwijl er 48 uur staat.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/03/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Ter informatie: u hebt uw bestelling geplaatst op 01/03/2022 om 17.30 uur. Uw pakket kon dus niet dezelfde dag nog vertrekken, aangezien pakketten vóór 16.00 uur moeten worden afgeleverd bij het logistieke centrum van de Post. Uw pakket vertrok dus de volgende dag en werd 48 uur later, op 4/03/2022, geleverd bij de PICKUP CONSIGNE die u had gekozen. Wat het bericht betreft: we hadden geen bericht, behalve een verzoek om een cadeauverpakking te maken voor een huwelijkscadeau, maar helaas bieden we deze service om technische en logistieke redenen niet aan. We hopen dat je er begrip voor hebt dat we ons best hebben gedaan om je tevreden te stellen en een relatief kwetsbaar product zo snel mogelijk in perfecte staat te leveren. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
3/5
★★★☆☆
Zeer mooie console. Het glas beweegt de hele tijd, het kwam aan in een vreselijke staat, erg vies, en er zijn wat krassen te zien. Ondanks mijn klacht, stuurde ik foto's en sindsdien geen nieuws.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/11/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, We gaan contact opnemen met onze leverancier Kare Design in Duitsland, die gesloten was tijdens de feestdagen, en zullen je voor het einde van deze week een antwoord geven. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
3/5
★★★☆☆
Bestelling snel ontvangen, maar de bestelde poef is niet conform. Hij wordt verkocht als 65 cm in diameter en is minder dan 55 cm in diameter. Ik heb de winkel gebeld en het enige antwoord was dat dit de afmetingen waren die hun leverancier had opgegeven en dat ze het niet hadden gecontroleerd... niet professioneel.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/12/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Hallo, het spijt ons dat uw bestelling niet aan uw verwachtingen voldeed. We hebben rekening gehouden met uw opmerkingen en zullen de informatie doorgeven aan onze leverancier om de kwaliteit van onze producten te verbeteren. Hartelijk dank voor uw feedback. Met vriendelijke groet, het LOFT ATTITUDE team.
3/5
★★★☆☆
Mijn zus kocht hem in Nice, ik vond hem geweldig. Ik zocht hem op het net met een salontafel van goud glas en roestvrij staal, en bam ik vond hem, ik was dolgelukkig en bestelde hem.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/11/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Bedankt voor je positieve feedback over LOFT ATTITUDE! We zijn blij dat je zus het ook mooi vond. Bedankt voor het delen van je aankoopervaring met ons. We wensen je veel plezier met je nieuwe product.
2/5
★★☆☆☆
Ik ben erg ontevreden omdat een van de schroeven er niet goed in gaat, dus de montage is niet perfect. Ook is er op de foto op de website geen gat te zien onder het tafelblad, terwijl dat er wel is.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/06/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Wij zijn zojuist geattendeerd op uw opmerkingen. Zou u uw klacht per e-mail willen sturen naar [email protected] met een paar foto's van het ondervonden probleem, zodat wij dit verzoek kunnen doorgeven aan onze leverancier, Kare Design, en samen kunnen kijken welke oplossing wij u kunnen bieden. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
3/5
★★★☆☆
Gemiddelde producttevredenheid
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/09/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Het spijt me te horen dat u niet helemaal tevreden was met uw aankoop bij LOFT ATTITUDE. We waarderen uw mening en zullen ons best doen om in samenwerking met onze leveranciers onze producten in de toekomst te verbeteren. Bedankt voor het delen van je ervaring met ons.
3/5
★★★☆☆
Levering verwacht 2 dagen later, een week later weten we niet waar het pakket is. dus na talloze telefoontjes vinden we het pakket op magische wijze.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/09/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Hallo, het spijt ons voor het ongemak. We doen ons uiterste best om de aangekondigde levertijden te respecteren, maar het kan voorkomen dat er vertragingen optreden door logistieke problemen waar we geen invloed op hebben. We danken je voor je geduld en hopen dat je tevreden bent met het product."
2/5
★★☆☆☆
Geen reactie op klacht of terugbetaling product
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/07/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Wij dachten dat de nodige stappen waren ondernomen aangezien wij uw klacht hebben doorgegeven aan onze leverancier SOCADIS op 19.07.2021 om 13:28. Wij zullen maandag opnieuw contact met hen opnemen aangezien zij op vrijdagmiddag gesloten zijn. Het spijt ons zeer voor deze vertraging maar wij kunnen u verzekeren dat wij een oplossing voor u zullen vinden. Aarzel de volgende keer niet om opnieuw contact met ons op te nemen via 0494798212. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Customer Service
2/5
★★☆☆☆
Eén poot is slecht gelast, ik wacht op een antwoord op mijn e-mail met foto's omdat het onmogelijk is om hem te monteren zoals hij nu is.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/04/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Wij hebben uw foto reeds doorgestuurd naar onze leverancier CAMINO A CASA zodat zij dit probleem snel kunnen afhandelen en u een oplossing kunnen bieden. Hartelijk dank voor uw begrip. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Customer Service
3/5
★★★☆☆
Het pakket van 45 kg werd afgeleverd bij de poort van het gebouw en niet bij de flat ... Hoe te bereiken: ????
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/04/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Onze excuses voor dit ongemak. We vermelden duidelijk op onze website dat de gratis levering overeenkomt met een standaard levering aan de voet van het gebouw. Bovendien informeren we je per e-mail op het moment van verzending dat het nodig is om de nodige mensen te voorzien om je bestelling te verplaatsen op de dag van ontvangst. Bedankt voor je begrip en vertrouwen.
3/5
★★★☆☆
Zeer teleurgesteld
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/04/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Hallo, bedankt voor uw beoordeling van onze site. Het spijt ons dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Aarzel niet om contact met ons op te nemen met uw opmerkingen, zodat we onze diensten kunnen verbeteren. We horen graag van u.
3/5
★★★☆☆
Ik wil me meer richten op de spiegel zelf ...
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/03/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Bedankt voor uw beoordeling van onze site. We houden rekening met uw opmerkingen en zullen ons best doen om verbeteringen aan te brengen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog opmerkingen heeft.
2/5
★★☆☆☆
De bestelde stoelen kwamen aan met lijmvlekken... voor meer dan 600 euro mag je beter verwachten...
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/02/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Het spijt ons zeer voor dit ongemak, maar zoals u kunt zien hebben we uw probleem snel in overweging genomen om u een oplossing te bieden die u zo veel mogelijk tevreden zal stellen. We hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en onze ernst te hebben bewezen, zodat we u binnenkort weer op onze website kunnen zien. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
2/5
★★☆☆☆
Zeer ontevreden we vragen de annulering van de bestelling Ik stuurde 3 mail geen reactie en nu verwacht ik mijn terugbetaling!!!! Zeer teleurgesteld
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/02/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Het spijt ons, maar we hebben uw e-mails nooit ontvangen, behalve de e-mail die gisteravond om 00:16 uur is verzonden. We hebben op 15 februari om 9:37 uur geprobeerd contact met u op te nemen om uit te zoeken waarom uw pakket was geweigerd, in de veronderstelling dat het een fout van de post was, maar we hebben geen antwoord ontvangen. We zullen uw bestelling onmiddellijk annuleren en uw geld terugstorten.
Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
3/5
★★★☆☆
Niets te klagen op de site van loflattitude, alles verliep vlot. We waren echter erg teleurgesteld over de levering. We vonden het pakje bij toeval in een hoekje aan de achterkant van ons huis. De chauffeur heeft het daar achtergelaten zonder ons op de hoogte te stellen (geen telefoontje, geen sms, geen bericht in de brievenbus). We weten niet hoe lang het pakket daar al ligt, we hadden geluk dat het niet gestolen is, want onze woning is niet omheind! LEVERING WORDT HERZIEN!
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/02/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Geachte klant, Hartelijk dank voor deze waardevolle informatie waarmee wij onze leverancier SOCADIS kunnen informeren die de levering heeft verzorgd met het bedrijf DPD. Onze excuses voor deze bezorgservice die absoluut niet voldoet aan de standaard die wij u willen bieden. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
2/5
★★☆☆☆
DE STOEL IS NET AANGEKOMEN... HIJ IS GEWOON PRACHTIG, MAAR WAT IK HELEMAAL NIET KON WAARDEREN IS DAT IK 82,-- FRS (ONGEVEER 75 EURO EXTRA) MOEST BETALEN OM HET PAKKET TE ONTVANGEN, TERWIJL IK AL 99,90 EURO HAD BETAALD VOOR DE LEVERING!!!!!! DAT IS HEEL ERG DUUR OM TE VERSTUREN!!!! ZO ERG TELEURGESTELD
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/01/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, De kosten die u hebt betaald komen overeen met de Zwitserse BTW omdat u de Franse BTW van 104,83€ niet hoefde te betalen, dus de stoel kost u 30€ minder dan in Frankrijk. Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en blijven volledig tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. Hoogachtend LOFT ATTITUDE Klantenservice
3/5
★★★☆☆
Bestelling op de site zonder enig probleem, het was de levering die langer duurde dan verwacht, en geen e-mail met informatie over de vertraging in de levering die 2 telefoontjes zou hebben vermeden, te verbeteren! aan de andere kant zeer goed telefonisch contact voor informatie over de levering 1 maand later, goed ontvangen het item en goed verpakt.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/12/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, bedankt voor uw feedback over onze LOFT ATTITUDE website. Het spijt ons voor de vertraging in de levering en we zullen rekening houden met uw opmerking om onze communicatie met onze klanten te verbeteren. We zijn echter blij dat u een goed telefonisch contact had en dat u uw item in goede staat heeft ontvangen. We hopen je snel weer te zien op onze site. Nog een fijne dag.
3/5
★★★☆☆
Goed.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/01/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Hallo, bedankt voor het delen van je ervaring met LOFT ATTITUDE. We zijn blij om te horen dat je winkelervaring goed is verlopen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog iets nodig hebt. Hartelijk dank!
3/5
★★★☆☆
Bug op de site om het artikel te bestellen en problemen met de betaling. De betaling met American Express liep vertraging op.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/12/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, bedankt voor uw feedback. Het spijt ons voor de problemen die u heeft ondervonden op onze site. We zullen deze informatie doorgeven aan ons technische team zodat het probleem zo snel mogelijk kan worden opgelost. Bedankt voor uw geduld en begrip.