/10
★★★★★
op 3071 beoordelingen
★★★★★
op 3071 beoordelingen
Laatste neutrale klantbeoordelingen
2/5
★★☆☆☆
Console een beetje scheef. Je moet het glazen blad met kracht op zijn plaats duwen.
Nabil B.
Op
na aankoop van 06/08/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Hallo Nabil,
Het spijt ons te horen dat je console enigszins vervormd is en dat je hem moet forceren om het glazen blad te plaatsen. Zodat we dit probleem aan onze leverancier SOCADIS kunnen melden, kunt u ons alstublieft enkele foto's sturen naar [email protected].
Hartelijk dank voor uw medewerking en bij voorbaat dank voor uw begrip.
Het spijt ons te horen dat je console enigszins vervormd is en dat je hem moet forceren om het glazen blad te plaatsen. Zodat we dit probleem aan onze leverancier SOCADIS kunnen melden, kunt u ons alstublieft enkele foto's sturen naar [email protected].
Hartelijk dank voor uw medewerking en bij voorbaat dank voor uw begrip.
2/5
★★☆☆☆
De bestelling zou op de 10e tussen 9.00 en 17.00 uur aankomen, maar kwam niet aan en de hele dag wachtte ik op de volgende dag. Ik belde het agentschap en ze vertelden me dat ze de bestelling niet konden vinden en twee dagen later wachtte ik nog steeds en het lijkt erop dat het op de 12e zal aankomen.
Carlos G.
Op
na aankoop van 03/06/2024
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Vertraagde levering en verkeerd afhaalpunt! Heel pijnlijk, ik wilde een cadeau geven. Ik twijfel om nog een bestelling te plaatsen
Corinne B.
Op
na aankoop van 04/06/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Geachte klant, Als we de tracking van uw colissimo 6M18907359442 bekijken, zien we dat we deze de dag na uw bestelling op maandag 05 juni hebben verzonden en dat deze op u ligt te wachten in het postkantoor van NANTES BRETAGNE 2 PLACE DE BRETAGNE 44000 NANTES Volgens het postkantoor kon uw pakket op woensdag 7 juni niet worden afgeleverd bij de U EXPRESS vanwege een uitzonderlijke situatie waarover zij geen controle hebben. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
3/5
★★★☆☆
Te lange levertijd
Marc B.
Op
na aankoop van 26/04/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Het klopt dat er een wachttijd van 19 dagen is geweest tussen uw bestelling en de levering omdat de UMBRA-kapstok niet op voorraad was toen u deze bestelde en we moesten wachten op een nieuwe voorraad van onze leverancier. Onze oprechte excuses voor de lange vertraging, maar helaas zijn we afhankelijk van onze leveranciers en hun logistieke beperkingen. We hopen u terug te zien op onze website loftattitude.com om u nog meer tevreden te stellen bij een volgende bestelling. Hartelijk dank voor uw begrip. Met vriendelijke groet Loft Attitude klantenservice
3/5
★★★☆☆
Product voldoet aan de bestelling, maar de levertijd is vrij lang.
Jean -philippe P.
Op
na aankoop van 25/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Bedankt voor je feedback, Jean-Philippe. Het spijt ons van de levertijd, we doen ons best om dat te verbeteren. We hopen dat je desondanks genoten hebt van het product. We nemen nota van je opmerking en zullen ons best doen om het te verbeteren. Bedankt voor je vertrouwen.
2/5
★★☆☆☆
ERG TELEURGESTELD DOOR DE KWALITEIT VAN DE BAL
Claude G.
Op
na aankoop van 08/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Hallo Claude, bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons te horen dat u teleurgesteld was over de kwaliteit van de ballon. We nemen nota van uw opmerking en zullen ons uiterste best doen om de kwaliteit van onze producten te verbeteren. We hopen u opnieuw tevreden te kunnen stellen tijdens uw volgende bezoek aan onze site.
3/5
★★★☆☆
Zeer snelle verzending, maar de verpakking moet worden herzien. Toen ik het pakket opende, hoewel het niet beschadigd leek, rolden de schroeven in de bodem van de doos en was de lampenkap beschadigd, ook al was deze in een andere doos verpakt.
Angelique L.
Op
na aankoop van 19/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Hallo ANGELIQUE, bedankt voor je beoordeling van onze LOFT ATTITUDE website. Het spijt ons dat de verpakking niet aan uw verwachtingen voldeed. We zullen de informatie doorgeven aan ons logistieke team om dit punt te verbeteren. We kunnen bevestigen dat de beschadigde lampenkap op onze kosten zal worden vervangen. Wij wensen u een prettige dag. Het LOFT ATTITUDE team.
2/5
★★☆☆☆
Levering te laat en naar een ander afleveradres Zeer teleurstellende site waar ik nooit meer zal bestellen
Jean-pierre A.
Op
na aankoop van 04/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Geachte klant, U gaf aan: "VOOR DE LEVERING TELEFONEREN MIJ 1 H OP VOORHAND IN GEVAL VAN ABSENZE VAN THUIS / TEL 06 .... "U heeft er vervolgens voor gekozen om uw bestelling bij een postkantoor te laten afleveren, maar wij hebben u op dezelfde dag als uw bestelling om 12:00 telefonisch geïnformeerd dat de levering op afspraak rechtstreeks vanaf onze leverancier, SOCADIS, zou vertrekken en dat het dus niet mogelijk zou zijn om de bestelling bij een relaispunt te laten afleveren. Onze leverancier had een levering op maandag of dinsdag door GEODIS transport aangegeven en zij waren eigenlijk een beetje laat aangezien de afspraak vandaag (woensdag 09 november) was gemaakt. We hebben kunnen zien dat je met GEODIS transport hebt kunnen kiezen voor een levering bij de buren. Het spijt ons oprecht voor het ongemak door deze vertraging, maar we zijn helaas afhankelijk van onze leveranciers en onze vervoerders. Met vriendelijke groet, LOFT ATTITUDE Klantenservice
3/5
★★★☆☆
Mooie tafel ..... jammer dat op 2 van de poten het roestvrij staal vervormd is of stoten heeft gehad en dat is te zien (vergrootglas effect)
Beatrice L.
Op
na aankoop van 20/09/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Hallo Beatrice, bedankt voor je feedback over onze LOFT ATTITUDE website. Het spijt ons dat je een probleem hebt opgemerkt met sommige tafelpoten. We hebben nota genomen van uw opmerking en zullen ons uiterste best doen om ons product te verbeteren. We hopen dat dit uw ervaring met onze tafel niet bederft. Bedankt voor uw vertrouwen. Prettige dag verder.
3/5
★★★☆☆
Afgezien van het feit dat de moeren om de poten vast te zetten en de sluitringen (die ik in een doe-het-zelfzaak moest kopen) ontbreken, zitten er op verschillende plaatsen krassen op de verchroomde stalen frames!
Guy C.
Op
na aankoop van 16/05/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Bedankt voor je feedback, Guy. Het spijt ons voor het ongemak dat je hebt ervaren. We zullen uw opmerkingen doorgeven aan onze leverancier zodat zij er rekening mee kunnen houden om de kwaliteit van hun producten te verbeteren. We wensen je veel plezier met je Loft Attitude product.
2/5
★★☆☆☆
Ik had een klein berichtje bij mijn pakket gevoegd dat er niet in zat. Levering 4 dagen na bestelling terwijl er 48 uur staat.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/03/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Ter informatie: u hebt uw bestelling geplaatst op 01/03/2022 om 17.30 uur. Uw pakket kon dus niet dezelfde dag nog vertrekken, aangezien pakketten vóór 16.00 uur moeten worden afgeleverd bij het logistieke centrum van de Post. Uw pakket vertrok dus de volgende dag en werd 48 uur later, op 4/03/2022, geleverd bij de PICKUP CONSIGNE die u had gekozen. Wat het bericht betreft: we hadden geen bericht, behalve een verzoek om een cadeauverpakking te maken voor een huwelijkscadeau, maar helaas bieden we deze service om technische en logistieke redenen niet aan. We hopen dat je er begrip voor hebt dat we ons best hebben gedaan om je tevreden te stellen en een relatief kwetsbaar product zo snel mogelijk in perfecte staat te leveren. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
3/5
★★★☆☆
Zeer mooie console.
Het glas beweegt de hele tijd, het kwam aan in een vreselijke staat, erg vies, en er zijn wat krassen te zien.
Ondanks mijn klacht, stuurde ik foto's en sindsdien geen nieuws.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, We gaan contact opnemen met onze leverancier Kare Design in Duitsland, die gesloten was tijdens de feestdagen, en zullen je voor het einde van deze week een antwoord geven. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
3/5
★★★☆☆
Bestelling snel ontvangen, maar de bestelde poef is niet conform. Hij wordt verkocht als 65 cm in diameter en is minder dan 55 cm in diameter.
Ik heb de winkel gebeld en het enige antwoord was dat dit de afmetingen waren die hun leverancier had opgegeven en dat ze het niet hadden gecontroleerd... niet professioneel.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Hallo, het spijt ons dat uw bestelling niet aan uw verwachtingen voldeed. We hebben rekening gehouden met uw opmerkingen en zullen de informatie doorgeven aan onze leverancier om de kwaliteit van onze producten te verbeteren. Hartelijk dank voor uw feedback. Met vriendelijke groet, het LOFT ATTITUDE team.
3/5
★★★☆☆
Mijn zus kocht hem in Nice, ik vond hem geweldig. Ik zocht hem op het net met een salontafel van goud glas en roestvrij staal, en bam ik vond hem, ik was dolgelukkig en bestelde hem.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Bedankt voor je positieve feedback over LOFT ATTITUDE! We zijn blij dat je zus het ook mooi vond. Bedankt voor het delen van je aankoopervaring met ons. We wensen je veel plezier met je nieuwe product.
2/5
★★☆☆☆
Ik ben erg ontevreden omdat een van de schroeven er niet goed in gaat, dus de montage is niet perfect. Ook is er op de foto op de website geen gat te zien onder het tafelblad, terwijl dat er wel is.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/06/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Wij zijn zojuist geattendeerd op uw opmerkingen. Zou u uw klacht per e-mail willen sturen naar [email protected] met een paar foto's van het ondervonden probleem, zodat wij dit verzoek kunnen doorgeven aan onze leverancier, Kare Design, en samen kunnen kijken welke oplossing wij u kunnen bieden. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
3/5
★★★☆☆
Gemiddelde producttevredenheid
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Het spijt me te horen dat u niet helemaal tevreden was met uw aankoop bij LOFT ATTITUDE. We waarderen uw mening en zullen ons best doen om in samenwerking met onze leveranciers onze producten in de toekomst te verbeteren. Bedankt voor het delen van je ervaring met ons.
3/5
★★★☆☆
Levering verwacht 2 dagen later, een week later weten we niet waar het pakket is. dus na talloze telefoontjes vinden we het pakket op magische wijze.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Hallo, het spijt ons voor het ongemak. We doen ons uiterste best om de aangekondigde levertijden te respecteren, maar het kan voorkomen dat er vertragingen optreden door logistieke problemen waar we geen invloed op hebben. We danken je voor je geduld en hopen dat je tevreden bent met het product."
2/5
★★☆☆☆
Geen reactie op klacht of terugbetaling product
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Wij dachten dat de nodige stappen waren ondernomen aangezien wij uw klacht hebben doorgegeven aan onze leverancier SOCADIS op 19.07.2021 om 13:28. Wij zullen maandag opnieuw contact met hen opnemen aangezien zij op vrijdagmiddag gesloten zijn. Het spijt ons zeer voor deze vertraging maar wij kunnen u verzekeren dat wij een oplossing voor u zullen vinden. Aarzel de volgende keer niet om opnieuw contact met ons op te nemen via 0494798212. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Customer Service
2/5
★★☆☆☆
Eén poot is slecht gelast, ik wacht op een antwoord op mijn e-mail met foto's omdat het onmogelijk is om hem te monteren zoals hij nu is.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Wij hebben uw foto reeds doorgestuurd naar onze leverancier CAMINO A CASA zodat zij dit probleem snel kunnen afhandelen en u een oplossing kunnen bieden. Hartelijk dank voor uw begrip. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Customer Service
3/5
★★★☆☆
Het pakket van 45 kg werd afgeleverd bij de poort van het gebouw en niet bij de flat ... Hoe te bereiken: ????
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Onze excuses voor dit ongemak. We vermelden duidelijk op onze website dat de gratis levering overeenkomt met een standaard levering aan de voet van het gebouw. Bovendien informeren we je per e-mail op het moment van verzending dat het nodig is om de nodige mensen te voorzien om je bestelling te verplaatsen op de dag van ontvangst. Bedankt voor je begrip en vertrouwen.
3/5
★★★☆☆
Zeer teleurgesteld
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Hallo, bedankt voor uw beoordeling van onze site. Het spijt ons dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Aarzel niet om contact met ons op te nemen met uw opmerkingen, zodat we onze diensten kunnen verbeteren. We horen graag van u.
3/5
★★★☆☆
Ik wil me meer richten op de spiegel zelf ...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Bedankt voor uw beoordeling van onze site. We houden rekening met uw opmerkingen en zullen ons best doen om verbeteringen aan te brengen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog opmerkingen heeft.
2/5
★★☆☆☆
De bestelde stoelen kwamen aan met lijmvlekken... voor meer dan 600 euro mag je beter verwachten...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Het spijt ons zeer voor dit ongemak, maar zoals u kunt zien hebben we uw probleem snel in overweging genomen om u een oplossing te bieden die u zo veel mogelijk tevreden zal stellen. We hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en onze ernst te hebben bewezen, zodat we u binnenkort weer op onze website kunnen zien. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
2/5
★★☆☆☆
Zeer ontevreden we vragen de annulering van de bestelling Ik stuurde 3 mail geen reactie en nu verwacht ik mijn terugbetaling!!!! Zeer teleurgesteld
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Het spijt ons, maar we hebben uw e-mails nooit ontvangen, behalve de e-mail die gisteravond om 00:16 uur is verzonden. We hebben op 15 februari om 9:37 uur geprobeerd contact met u op te nemen om uit te zoeken waarom uw pakket was geweigerd, in de veronderstelling dat het een fout van de post was, maar we hebben geen antwoord ontvangen. We zullen uw bestelling onmiddellijk annuleren en uw geld terugstorten.
Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
3/5
★★★☆☆
Niets te klagen op de site van loflattitude, alles verliep vlot. We waren echter erg teleurgesteld over de levering. We vonden het pakje bij toeval in een hoekje aan de achterkant van ons huis. De chauffeur heeft het daar achtergelaten zonder ons op de hoogte te stellen (geen telefoontje, geen sms, geen bericht in de brievenbus). We weten niet hoe lang het pakket daar al ligt, we hadden geluk dat het niet gestolen is, want onze woning is niet omheind! LEVERING WORDT HERZIEN!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Geachte klant, Hartelijk dank voor deze waardevolle informatie waarmee wij onze leverancier SOCADIS kunnen informeren die de levering heeft verzorgd met het bedrijf DPD. Onze excuses voor deze bezorgservice die absoluut niet voldoet aan de standaard die wij u willen bieden. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
2/5
★★☆☆☆
DE STOEL IS NET AANGEKOMEN... HIJ IS GEWOON PRACHTIG, MAAR WAT IK HELEMAAL NIET KON WAARDEREN IS DAT IK 82,-- FRS (ONGEVEER 75 EURO EXTRA) MOEST BETALEN OM HET PAKKET TE ONTVANGEN, TERWIJL IK AL 99,90 EURO HAD BETAALD VOOR DE LEVERING!!!!!! DAT IS HEEL ERG DUUR OM TE VERSTUREN!!!! ZO ERG TELEURGESTELD
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, De kosten die u hebt betaald komen overeen met de Zwitserse BTW omdat u de Franse BTW van 104,83€ niet hoefde te betalen, dus de stoel kost u 30€ minder dan in Frankrijk. Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en blijven volledig tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. Hoogachtend LOFT ATTITUDE Klantenservice
3/5
★★★☆☆
Bestelling op de site zonder enig probleem, het was de levering die langer duurde dan verwacht, en geen e-mail met informatie over de vertraging in de levering die 2 telefoontjes zou hebben vermeden, te verbeteren! aan de andere kant zeer goed telefonisch contact voor informatie over de levering 1 maand later, goed ontvangen het item en goed verpakt.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, bedankt voor uw feedback over onze LOFT ATTITUDE website. Het spijt ons voor de vertraging in de levering en we zullen rekening houden met uw opmerking om onze communicatie met onze klanten te verbeteren. We zijn echter blij dat u een goed telefonisch contact had en dat u uw item in goede staat heeft ontvangen. We hopen je snel weer te zien op onze site. Nog een fijne dag.
3/5
★★★☆☆
Goed.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Hallo, bedankt voor het delen van je ervaring met LOFT ATTITUDE. We zijn blij om te horen dat je winkelervaring goed is verlopen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog iets nodig hebt. Hartelijk dank!
3/5
★★★☆☆
Bug op de site om het artikel te bestellen en problemen met de betaling. De betaling met American Express liep vertraging op.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, bedankt voor uw feedback. Het spijt ons voor de problemen die u heeft ondervonden op onze site. We zullen deze informatie doorgeven aan ons technische team zodat het probleem zo snel mogelijk kan worden opgelost. Bedankt voor uw geduld en begrip.
2/5
★★☆☆☆
Het object is decoratief, maar het is niet gemaakt van hout maar van mdf (geplette houtvezels), dus het ziet er niet zo goed uit als ik had gehoopt. Bovendien was de verpakking niet beschadigd (afgezien van de hoeken), maar toen ik het opende was een van de elementen gebroken. De bestelling en levering werden zeer snel en zonder problemen afgehandeld! Het is jammer, maar uiteindelijk ben ik toch teleurgesteld.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, We hebben zojuist uw opmerkingen gelezen en het spijt ons dat deze hertenkop voor aan de muur niet helemaal aan uw verwachtingen voldoet, hoewel de beoordelingen van dit product vrij positief zijn. Als u wilt, kunt u ons een foto sturen van het kapotte onderdeel en onze klantenservice zal u een vervangend onderdeel sturen. Met vriendelijke groet, klantenservice.
3/5
★★★☆☆
Hallo, Zeer snelle levering.
De schroeven zijn echter te lang en de kapstok kan niet stevig vastgezet worden. Erg jammer gezien de betaalde prijs!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, We zijn zojuist geattendeerd op uw opmerkingen. Kunt u ons alstublieft een foto van het probleem sturen naar [email protected] zodat we onze leverancier kunnen informeren en u de juiste lengte schroeven kunnen toesturen. Onze excuses voor het ongemak. Onze klantenservice helpt u graag verder op 04 94 72 82 12. Met vriendelijke groet, The Loft Attitude team
3/5
★★★☆☆
LATE LEVERING
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Het spijt ons dat je vertraging hebt opgelopen bij de levering van je bestelling bij LOFT ATTITUDE. We doen er alles aan om onze aangegeven levertijden na te komen, maar soms kunnen zich onvoorziene omstandigheden voordoen waar we geen invloed op hebben. We nemen nota van je opmerking en zullen ons uiterste best doen om onze bezorgservice in de toekomst te verbeteren. Hartelijk dank voor uw feedback.
3/5
★★★☆☆
Serieuze site en snelle levering. Maar de kwaliteit van het product is niet geweldig met veel quickdraws en ruwe randen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Geachte klant, We hebben zojuist uw opmerkingen gelezen en het spijt ons dat het product niet volledig aan uw verwachtingen voldeed, maar we willen u erop wijzen dat u 14 dagen de tijd heeft om een product dat u niet volledig tevreden stelt te retourneren. Hoewel we nog nooit negatieve opmerkingen over dit product hebben gehad, zullen we uw opmerkingen doorgeven aan onze leverancier, KARE DESIGN. We blijven volledig tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie die u nodig heeft op 0494798212. Met vriendelijke groet Het LOFT ATTITUDE team
3/5
★★★☆☆
Nou
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van onze LOFT ATTITUDE website. We zijn blij dat u genoten heeft van uw ervaring met ons. Aarzel niet om terug te komen om onze nieuwe producten en diensten te ontdekken. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling achter te laten.
3/5
★★★☆☆
Ik ben heel blij met mijn aankoop, dit had ik niet verwacht.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Het spijt ons dat het product niet aan uw verwachtingen voldeed. Houd er rekening mee dat u 14 dagen de tijd heeft om een product dat niet aan uw verwachtingen voldoet te retourneren. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
2/5
★★☆☆☆
Nadat ik een spiegel had gekocht, die kapot bij me werd afgeleverd en ik de staat ervan niet binnen 20 minuten kon controleren, zoals u aanbeveelt, heb ik gedaan wat nodig was om hem te repareren. Ik had graag een commercieel gebaar gehad, maar niets. Ik ben nog steeds 350 euro kwijt voor de aankoop en 150 euro voor de reparatie.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/08/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Het spijt ons heel erg van dit incident, maar zoals we je al hebben verteld in onze e-mail toen je bestelling werd verzonden: ***Het is van essentieel belang om de gebreken van een levering onmiddellijk te melden in het bijzijn van de bezorger*** Je moet de zichtbare gebreken van de bestelling melden zodra je deze ontvangt door het pakket in het bijzijn van de bezorger te openen als het beschadigd aankomt.
Als een van de producten beschadigd is, vermeldt u dit op de afleverbon en maakt u foto's, zodat u ons binnen 24 uur uw klacht per e-mail kunt sturen.
U heeft een wettelijke termijn van 15 minuten om uw goederen te controleren als de bezorger niet wenst te wachten teken dan niet op de afleverbon want dan is er geen verhaal mogelijk. En zoals we u telefonisch hebben gezegd is er niets gedaan volgens de regels geen controle geen melding op de afleverbon, vooral omdat het een spiegel betrof en dat het karton was geplet. Het was absoluut noodzakelijk om het pakket te controleren en te weigeren zodat de transporteur de schade die tijdens het transport was ontstaan meenam. Hartelijk. LOFT ATTITUDE
Als een van de producten beschadigd is, vermeldt u dit op de afleverbon en maakt u foto's, zodat u ons binnen 24 uur uw klacht per e-mail kunt sturen.
U heeft een wettelijke termijn van 15 minuten om uw goederen te controleren als de bezorger niet wenst te wachten teken dan niet op de afleverbon want dan is er geen verhaal mogelijk. En zoals we u telefonisch hebben gezegd is er niets gedaan volgens de regels geen controle geen melding op de afleverbon, vooral omdat het een spiegel betrof en dat het karton was geplet. Het was absoluut noodzakelijk om het pakket te controleren en te weigeren zodat de transporteur de schade die tijdens het transport was ontstaan meenam. Hartelijk. LOFT ATTITUDE
3/5
★★★☆☆
Gebrek aan informatie over het volgen van bestellingen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Hallo,
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat je niet genoeg informatie hebt ontvangen over het volgen van je bestelling. We zullen rekening houden met je feedback en onze communicatie op dit gebied verbeteren. Bedankt voor het delen van je ervaring met ons.
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat je niet genoeg informatie hebt ontvangen over het volgen van je bestelling. We zullen rekening houden met je feedback en onze communicatie op dit gebied verbeteren. Bedankt voor het delen van je ervaring met ons.
3/5
★★★☆☆
Correcte levering
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Hartelijk dank voor uw feedback. We nemen nota van uw opmerkingen en zullen ernaar streven onze verzenddiensten te blijven verbeteren om u in de toekomst een bevredigende ervaring te bieden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog vragen of opmerkingen hebt. Bedankt voor het plaatsen van je bestelling bij LOFT ATTITUDE.
3/5
★★★☆☆
Snelle verwerking en ontvangst van bestellingen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/06/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, bedankt voor je feedback over onze LOFT ATTITUDE online shop. Wij maken er een erezaak van om de bestellingen van onze klanten snel te verwerken en zijn blij dat dit merkbaar is. We hopen dat u ook tevreden bent met de producten die u heeft besteld. Tot snel op onze site!
2/5
★★☆☆☆
Geen commentaar
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/06/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, bedankt voor je feedback. We luisteren altijd naar onze klanten en houden rekening met je opmerkingen om je winkelervaring op onze LOFT ATTITUDE website te verbeteren. Bedankt voor je vertrouwen en nog een fijne dag.
3/5
★★★☆☆
De weergave in visu is niet zo goed als op de foto's, een beetje teleurgesteld door de kwaliteit, verder goed verpakt product, goede tracking van de levering.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/05/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Het spijt ons te horen dat het product qua kwaliteit niet helemaal aan je verwachtingen voldeed. We nemen nota van uw feedback en zullen met onze leveranciers samenwerken om de communicatie te verbeteren, zodat de foto's de werkelijkheid van het product zo goed mogelijk weergeven. We zijn echter blij dat de verpakking naar tevredenheid was en dat de levering probleemloos is verlopen. We danken je voor je feedback en hopen je snel weer op onze site te zien.
3/5
★★★☆☆
Console niet kwalitatief gezien de prijs. Kartonnen doos heel erg beschadigd bij alle verwijderen van de levering te controleren. Dus voor een cadeau, niet geweldig.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/05/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Hallo, het spijt ons dat u niet helemaal tevreden was met uw aankoop. We hebben nota genomen van uw opmerking over de kwaliteit van de console en zullen deze informatie doorgeven aan onze leverancier. We willen u ook bedanken voor uw feedback over de staat van de doos. We zullen er samen met onze leverancier voor zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt om te garanderen dat de levering in de best mogelijke omstandigheden plaatsvindt. Bedankt voor uw vertrouwen en loyaliteit.
2/5
★★☆☆☆
2 maanden wachten op verzending van het artikel, zogenaamd omdat het niet op voorraad was, terwijl het product altijd in de aanbieding is geweest met het product beschikbaar voor levering in 15 dagen tijdens de wachttijd van 2 maanden, geen antwoord op de gebreken van het product (zie hieronder).
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/03/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, We bevestigen dat we uw foto hebben ontvangen en hebben doorgestuurd naar onze leverancier. We wachten op hun antwoord voordat we u een antwoord geven. Vanwege de opsluiting was de levertijd iets meer dan een maand in plaats van de aangekondigde 15 dagen, aangezien de bestelling op 24/03 werd geplaatst en op 07/05 werd ontvangen. Onze excuses hiervoor. Vanaf maandag gaan we weer contact opnemen met onze leverancier, die zich in een hoogrisicogebied bevindt en gedeeltelijk is ontsmet. Ze werken van 9 tot 13 uur, dus de verwerkingstijd is langer dan normaal.
Hartelijk dank voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
Hartelijk dank voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
3/5
★★★☆☆
Fijn
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/02/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van onze LOFT ATTITUDE website. We zijn blij dat u genoten heeft van uw winkelervaring bij ons. Aarzel niet om bij ons terug te komen als je iets nodig hebt.
3/5
★★★☆☆
De bestelling ging verloren, maar toen ik weer contact opnam, werd het verzoek in behandeling genomen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Hallo, het spijt ons dat je bestelling bij Colissimo verloren is gegaan en dat je deze opnieuw moest versturen. We zullen ons uiterste best doen om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Bedankt voor je feedback en je vertrouwen.
3/5
★★★☆☆
De rest is prima.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Bedankt voor je opmerking over onze levertijd. Het spijt ons dat dit een ongemak voor u was. We nemen uw opmerkingen ter harte en zullen ons best doen om onze service te verbeteren. We zijn echter blij dat de rest van uw ervaring positief was. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u andere suggesties of opmerkingen hebt. Tot snel op LOFT ATTITUDE!
2/5
★★☆☆☆
De lamp de neiging heeft om te zakken. Aan de andere kant is het jammer dat je de lengte van de steel niet kunt aanpassen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, We hebben zojuist kennis genomen van uw opmerkingen en het klopt dat u een van de pinnen heel hard moet aandraaien om de positie te vergrendelen (soms zelfs met een tang om meer kracht te krijgen). Onze klantenservice zal desondanks telefonisch contact met u opnemen. Aarzel de volgende keer niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen op +33 (0)4 94 79 82 12. Onze klantenservice helpt je graag verder bij eventuele problemen. Met vriendelijke groet Het LOFT ATTITUDE team
3/5
★★★☆☆
Levertijd een beetje lang, maar dat was te verwachten omdat de bestelling werd geplaatst tijdens de feestdagen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Bedankt voor uw feedback, het spijt ons voor de langere levertijd vanwege de feestdagen. We hopen dat u tevreden was met uw bestelling.
3/5
★★★☆☆
Ik ben niet blij, ik had beter verwacht.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, het spijt ons te horen dat u niet helemaal tevreden bent met uw product van LOFT ATTITUDE. We zullen ons best doen om onze producten te verbeteren in samenwerking met onze leveranciers. Aarzel niet om ons uw suggesties te sturen, zodat we deze kunnen verbeteren. Hartelijk dank voor uw feedback.
3/5
★★★☆☆
De gedetailleerde specificaties werden niet vermeld en de foto was een vreselijke afschrikking, dus ik moest bellen om het zeker te weten. Ik werd heel goed ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Hallo meneer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback over onze LOFT ATTITUDE website. Het spijt ons dat u problemen heeft ondervonden tijdens uw zoektocht. We hebben nota genomen van uw opmerkingen en zullen ons uiterste best doen om de presentatie van onze producten te verbeteren. We zijn blij om te horen dat u goed bent ontvangen tijdens uw telefoongesprek. We hopen dat onze producten u zullen bevallen.
Hoogachtend
Het LOFT ATTITUDE team.
Hartelijk dank voor uw feedback over onze LOFT ATTITUDE website. Het spijt ons dat u problemen heeft ondervonden tijdens uw zoektocht. We hebben nota genomen van uw opmerkingen en zullen ons uiterste best doen om de presentatie van onze producten te verbeteren. We zijn blij om te horen dat u goed bent ontvangen tijdens uw telefoongesprek. We hopen dat onze producten u zullen bevallen.
Hoogachtend
Het LOFT ATTITUDE team.
2/5
★★☆☆☆
Komt niet overeen met de afbeeldingen in het artikel.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, We zijn zojuist op de hoogte gebracht van uw opmerkingen en onze klantenservice zal contact met u opnemen om u een oplossing te bieden. We hebben sinds 2014 al meer dan 500 stuks van deze ophanging verkocht. Als het product niet overeenkwam met de afbeeldingen, zouden we al lang gestopt zijn met de distributie ervan. Aarzel niet om contact met ons op te nemen op +33 (0)4 94 79 82 12. Onze klantenservice helpt u graag bij eventuele problemen. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE
3/5
★★★☆☆
Het pakket werd goed ontvangen en correct verpakt, maar het product is middelmatig gezien de prijs.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Het spijt ons dat u niet helemaal tevreden was met uw aankoop. We nemen nota van uw feedback en zullen samen met onze leveranciers ons best doen om de kwaliteit te verbeteren. Bedankt voor het delen van je ervaring met Loft Attitude.
2/5
★★☆☆☆
Ik belde nadat ik de schommelstoel met gaten op 3 plaatsen had ontvangen en stuurde foto's van de doorboorde zitting. De persoon legde heel vriendelijk uit dat ze me meer dan 2 maanden later een andere stoel zouden sturen en na verschillende telefoontjes heb ik nog niets ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/09/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, We kunnen bevestigen dat we uw foto's pas afgelopen zaterdag hebben ontvangen en hebben doorgestuurd naar onze leverancier Kare Design. We wachten nu op de ontvangst van een nieuwe stoel voordat we de omruiling kunnen uitvoeren. Maakt u zich geen zorgen, we zijn u niet vergeten. Onze klantenservice blijft volledig tot uw beschikking op 0494798212. Hartelijk dank voor uw begrip. Met vriendelijke groet, LOFT ATTITUDE klantenservice.
3/5
★★★☆☆
Zeer goed armatuur met uitzondering van de lampenkap die veel markeringen en lijmgebreken heeft
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/07/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Bedankt voor uw mening en feedback over onze armatuur. Het spijt ons te vernemen dat de lampenkap lijmfouten en markeringen vertoont. We zullen deze informatie doorgeven en de lampenkap op onze kosten vervangen. We hopen dat u ondanks deze problemen tevreden bent over het licht en dat het u volledige voldoening geeft in uw interieurdecoratie. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen en tot snel op onze site!
3/5
★★★☆☆
Identieke kleur maar labelmarkering op de fluwelen zitting (een beetje teleurgesteld) om te zien of deze na verloop van tijd zal verdwijnen ....
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/06/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Hallo, bedankt voor uw recensie. Het spijt ons dat u een product heeft ontvangen met een labelvlek op de fluwelen zitting. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice om dit probleem op te lossen. We hopen dat u ondanks dit ongemak tevreden zult zijn met uw aankoop. Prettige dag verder."
3/5
★★★☆☆
Snellere levering zou zeer gewaardeerd zijn!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/07/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Bedankt voor uw feedback. We hebben uw opmerking in aanmerking genomen en doen ons uiterste best om onze levertijden te verbeteren met onze dienstverleners Colissimo en DB Schenker. We hopen dat u volledig tevreden zult zijn met uw volgende aankopen op onze site. Met vriendelijke groeten.
2/5
★★☆☆☆
De artikelen in de uitverkoop zijn te modern, er is niet veel keuze en ik had gehoopt wat originele hebbedingetjes te vinden, maar het zijn dezelfde spullen die je overal vindt.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/06/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Geachte klant, Naar aanleiding van uw bestelling van een kauwgombal begrijpen wij dat onze artikelen te modern voor u zijn en dat onze catalogus slechts 3705 referenties biedt, maar wij verplichten niemand om op onze website te bestellen. Hartelijk dank voor uw begrip. Hoogachtend, LOFT ATTITUDE Klantenservice
3/5
★★★☆☆
Levering op tijd. RAS
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/05/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Hartelijk dank voor uw positieve feedback over de levering van onze LOFT ATTITUDE website. We zijn blij dat uw bestelling op tijd is geleverd. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u verdere hulp nodig heeft. Bedankt voor het kiezen van LOFT ATTITUDE.
3/5
★★★☆☆
Geen commentaar
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/05/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring bij LOFT ATTITUDE niet aan uw verwachtingen voldeed. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u suggesties hebt om ons te helpen onze diensten te verbeteren. We hopen je snel weer te zien op onze site.
2/5
★★☆☆☆
Zie opmerkingen hieronder
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/03/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, bedankt voor uw feedback. Kunt u ons meer vertellen over de elementen die niet aan uw verwachtingen voldeden? We houden rekening met elke opmerking om onze service te verbeteren en we willen u een bevredigende ervaring bij LOFT ATTITUDE bieden. Bij voorbaat dank voor uw waardevolle opmerkingen. Met vriendelijke groet, het LOFT ATTITUDE team.