9.4/10
★★★★★
op 3025 beoordelingen

Laatste neutrale klantbeoordelingen

2/5
★★☆☆☆
Vertraagde levering en verkeerd afhaalpunt! Heel pijnlijk, ik wilde een cadeau geven. Ik twijfel om nog een bestelling te plaatsen
Reviewer icon
Corinne B.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/06/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Geachte klant, Als we de tracking van uw colissimo 6M18907359442 bekijken, zien we dat we deze de dag na uw bestelling op maandag 05 juni hebben verzonden en dat deze op u ligt te wachten in het postkantoor van NANTES BRETAGNE 2 PLACE DE BRETAGNE 44000 NANTES Volgens het postkantoor kon uw pakket op woensdag 7 juni niet worden afgeleverd bij de U EXPRESS vanwege een uitzonderlijke situatie waarover zij geen controle hebben. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
3/5
★★★☆☆
Te lange levertijd
Reviewer icon
Marc B.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 26/04/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Het klopt dat er een wachttijd van 19 dagen is geweest tussen uw bestelling en de levering omdat de UMBRA-kapstok niet op voorraad was toen u deze bestelde en we moesten wachten op een nieuwe voorraad van onze leverancier. Onze oprechte excuses voor de lange vertraging, maar helaas zijn we afhankelijk van onze leveranciers en hun logistieke beperkingen. We hopen u terug te zien op onze website loftattitude.com om u nog meer tevreden te stellen bij een volgende bestelling. Hartelijk dank voor uw begrip. Met vriendelijke groet Loft Attitude klantenservice
3/5
★★★☆☆
Product voldoet aan de bestelling, maar de levertijd is vrij lang.
Reviewer icon
Jean -philippe P.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 25/12/2022 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
ERG TELEURGESTELD DOOR DE KWALITEIT VAN DE BAL
Reviewer icon
Claude G.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 08/01/2023 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Zeer snelle verzending, maar de verpakking moet worden herzien. Toen ik het pakket opende, hoewel het niet beschadigd leek, rolden de schroeven in de bodem van de doos en was de lampenkap beschadigd, ook al was deze in een andere doos verpakt.
Reviewer icon
Angelique L.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 19/11/2022 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Levering te laat en naar een ander afleveradres Zeer teleurstellende site waar ik nooit meer zal bestellen
Reviewer icon
Jean-pierre A.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/11/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Geachte klant, U gaf aan: "VOOR DE LEVERING TELEFONEREN MIJ 1 H OP VOORHAND IN GEVAL VAN ABSENZE VAN THUIS / TEL 06 .... "U heeft er vervolgens voor gekozen om uw bestelling bij een postkantoor te laten afleveren, maar wij hebben u op dezelfde dag als uw bestelling om 12:00 telefonisch geïnformeerd dat de levering op afspraak rechtstreeks vanaf onze leverancier, SOCADIS, zou vertrekken en dat het dus niet mogelijk zou zijn om de bestelling bij een relaispunt te laten afleveren. Onze leverancier had een levering op maandag of dinsdag door GEODIS transport aangegeven en zij waren eigenlijk een beetje laat aangezien de afspraak vandaag (woensdag 09 november) was gemaakt. We hebben kunnen zien dat je met GEODIS transport hebt kunnen kiezen voor een levering bij de buren. Het spijt ons oprecht voor het ongemak door deze vertraging, maar we zijn helaas afhankelijk van onze leveranciers en onze vervoerders. Met vriendelijke groet, LOFT ATTITUDE Klantenservice
3/5
★★★☆☆
Mooie tafel ..... jammer dat op 2 van de poten het roestvrij staal vervormd is of stoten heeft gehad en dat is te zien (vergrootglas effect)
Reviewer icon
Beatrice L.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 20/09/2022 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Afgezien van het feit dat de moeren om de poten vast te zetten en de sluitringen (die ik in een doe-het-zelfzaak moest kopen) ontbreken, zitten er op verschillende plaatsen krassen op de verchroomde stalen frames!
Reviewer icon
Guy C.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/05/2022 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik had een klein berichtje bij mijn pakket gevoegd dat er niet in zat. Levering 4 dagen na bestelling terwijl er 48 uur staat.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 01/03/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Ter informatie: u hebt uw bestelling geplaatst op 01/03/2022 om 17.30 uur. Uw pakket kon dus niet dezelfde dag nog vertrekken, aangezien pakketten vóór 16.00 uur moeten worden afgeleverd bij het logistieke centrum van de Post. Uw pakket vertrok dus de volgende dag en werd 48 uur later, op 4/03/2022, geleverd bij de PICKUP CONSIGNE die u had gekozen. Wat het bericht betreft: we hadden geen bericht, behalve een verzoek om een cadeauverpakking te maken voor een huwelijkscadeau, maar helaas bieden we deze service om technische en logistieke redenen niet aan. We hopen dat je er begrip voor hebt dat we ons best hebben gedaan om je tevreden te stellen en een relatief kwetsbaar product zo snel mogelijk in perfecte staat te leveren. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
3/5
★★★☆☆
Zeer mooie console. Het glas beweegt de hele tijd, het kwam aan in een vreselijke staat, erg vies, en er zijn wat krassen te zien. Ondanks mijn klacht, stuurde ik foto's en sindsdien geen nieuws.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 24/11/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, We gaan contact opnemen met onze leverancier Kare Design in Duitsland, die gesloten was tijdens de feestdagen, en zullen je voor het einde van deze week een antwoord geven. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
3/5
★★★☆☆
Bestelling snel ontvangen, maar de bestelde poef is niet conform. Hij wordt verkocht als 65 cm in diameter en is minder dan 55 cm in diameter. Ik heb de winkel gebeld en het enige antwoord was dat dit de afmetingen waren die hun leverancier had opgegeven en dat ze het niet hadden gecontroleerd... niet professioneel.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 13/12/2021 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Mijn zus kocht hem in Nice, ik vond hem geweldig. Ik zocht hem op het net met een salontafel van goud glas en roestvrij staal, en bam ik vond hem, ik was dolgelukkig en bestelde hem.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 06/11/2021 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik ben erg ontevreden omdat een van de schroeven er niet goed in gaat, dus de montage is niet perfect. Ook is er op de foto op de website geen gat te zien onder het tafelblad, terwijl dat er wel is.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 19/06/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Wij zijn zojuist geattendeerd op uw opmerkingen. Zou u uw klacht per e-mail willen sturen naar [email protected] met een paar foto's van het ondervonden probleem, zodat wij dit verzoek kunnen doorgeven aan onze leverancier, Kare Design, en samen kunnen kijken welke oplossing wij u kunnen bieden. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
3/5
★★★☆☆
Gemiddelde producttevredenheid
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/09/2021 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Levering verwacht 2 dagen later, een week later weten we niet waar het pakket is. dus na talloze telefoontjes vinden we het pakket op magische wijze.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 06/09/2021 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Geen reactie op klacht of terugbetaling product
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 12/07/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Wij dachten dat de nodige stappen waren ondernomen aangezien wij uw klacht hebben doorgegeven aan onze leverancier SOCADIS op 19.07.2021 om 13:28. Wij zullen maandag opnieuw contact met hen opnemen aangezien zij op vrijdagmiddag gesloten zijn. Het spijt ons zeer voor deze vertraging maar wij kunnen u verzekeren dat wij een oplossing voor u zullen vinden. Aarzel de volgende keer niet om opnieuw contact met ons op te nemen via 0494798212. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Customer Service
2/5
★★☆☆☆
Eén poot is slecht gelast, ik wacht op een antwoord op mijn e-mail met foto's omdat het onmogelijk is om hem te monteren zoals hij nu is.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 19/04/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Wij hebben uw foto reeds doorgestuurd naar onze leverancier CAMINO A CASA zodat zij dit probleem snel kunnen afhandelen en u een oplossing kunnen bieden. Hartelijk dank voor uw begrip. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Customer Service
3/5
★★★☆☆
Het pakket van 45 kg werd afgeleverd bij de poort van het gebouw en niet bij de flat ... Hoe te bereiken: ????
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/04/2021 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Zeer teleurgesteld
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 12/04/2021 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik wil me meer richten op de spiegel zelf ...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 20/03/2021 
Vertaalde beoordeling