★★★★★
op 7675 beoordelingen gepubliceerd
Laatste klantbeoordelingen
De bestelling werd goed ontvangen en de artikelen waren goed beschermd.
Een item ontbreekt (een fles, we hebben het niet over iets discreets...!) en een after-sales service die na twee weken nog steeds niet heeft gereageerd. Onaanvaardbaar.
De ahornsiroop is heerlijk en de cakejes ook.
Zeer goed product
Je hebt de bestelling perfect afgehandeld, alleen jammer dat de vervoerder niet zo betrouwbaar was!
Uitstekend product
Zeer goede site, gemakkelijk bestellen en snelle, correcte levering
Precies het artikel dat ik zocht
Erg blij, ik heb mijn producten snel en in goede staat ontvangen.
Uitstekende service en siroop!
De bestelling werd na veel problemen pas op 30.10.24 geleverd.
Alles is geweldig. Bedankt
5 sterren Merciiiiii
Erg mooie stoel. Dank je wel
Snelle levering. Producten van uitstekende kwaliteit
Alles is perfect. De producten, de prijs en de levering
Zoals altijd werkte alles perfect
Zeer snelle levering en zeer goede producten
Ik heb de amber ahornsiroop besteld> erg blij met mijn aankoop Ik zal een volgende bestelling plaatsen zodra dit nodig is 😜👍🏼👌🏼
Originele producten van hoge kwaliteit
Altijd onberispelijk
Perfect en zeer snel
Perfect en snelle levering
Snelle verwerking
Zeer goede ahornsiroop, ik ben er blij mee.
Zeer goed! Kwam snel aan en het is zo goed om lokaal voedsel te zien dat je niet in Frankrijk kunt vinden ^^
Perfect Dank u
Ik ben erg blij met mijn bestelling, het is de tweede die ik heb geplaatst, voor hetzelfde product elke keer slaat het de spijker op zijn kop. Snelle levering
Het was perfect. Ik ontdekte nieuwe smaken en mijn hele familie was verrukt.
Perfect en zo goed als altijd
Zeer goede producten, snel geleverd en met een goede follow-up.
Uitstekend product. Uitstekende service
Ik heb mijn pakket niet ontvangen op het adres dat ik had opgegeven toen ik mijn bestelling plaatste. De eerste keer dat DPD mij vertelde van een ander adres, heb ik onmiddellijk contact met u opgenomen via "céline", maar ondanks verdere berichten, werd er niets gedaan en was ik gedwongen om mijn 4.100 kg pakket 4 km van mijn huis op te halen, wat ik u heb laten weten.... en ik heb geen excuses ontvangen voor deze ongelukkige fout.
Snelle levering, zeer goed verpakt, perfect!
Ik heb niet de hele bestelling ontvangen en deze is afgeleverd bij een ander relaispunt dan het gekozen relaispunt. Hierover is al een e-mail naar u verzonden.
Perfect, niets te melden.
Goede producten, goed verpakt, snelle verzending...
Vind geweldige Canadese producten zonder de reis te maken
Bestelling correct en snel geleverd
👍