Beoordeling Les Trésors d’Érable

9.5/10
★★★★★
op 7675 beoordelingen gepubliceerd

Laatste klantbeoordelingen

5 /5
★★★★★

Zeer goede producten

User icon
Martine C.
Op
na aankoop van 12/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Conform en snel!

User icon
Noel P.
Op
na aankoop van 22/12/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

De esdoornkoekjes zijn uitstekend, maar in de bosbessenkoekjes zit te veel chocolade, wat de smaak bederft en dat is jammer.

User icon
Celine M.
Op
na aankoop van 23/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Snelle en efficiënte levering, producten voldeden aan de verwachtingen.

User icon
Gwenaelle B.
Op
na aankoop van 20/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Geweldig product, mijn dochter is er gek op

User icon
Alberto M.
Op
na aankoop van 21/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Houdt zich niet aan de geadverteerde levertijden. Schandalig tijdens de feestdagen, een afzetterij!

User icon
Anaïs T.
Op
na aankoop van 21/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Zeer goed

User icon
Valérie M.
Op
na aankoop van 21/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

ZEER GOED PRODUCT GELEVERD ZONDER ENIG PROBLEEM EN VOORAL ZEER SNEL

User icon
Patricia P.
Op
na aankoop van 20/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Echt snelle levering, de whisky's zijn ongelooflijk

User icon
Jeremy B.
Op
na aankoop van 20/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Snel, efficiënt, top.

User icon
Dominique D.
Op
na aankoop van 19/12/2024
Vertaalde beoordeling
4 /5
★★★★☆

De producten komen echt uit Canada

User icon
Christelle F.
Op
na aankoop van 19/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Bestelling goed ontvangen. Zeer goed verpakt, snelle levering, niets te zeggen behalve bedankt!

User icon
Carole T.
Op
na aankoop van 19/12/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Cadeauverpakking helemaal kapot ontvangen, jammer want het was voor een kerstcadeau.

User icon
Emilie D.
Op
na aankoop van 19/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Snelle levering, kwaliteitsproduct en concurrerende prijs.

User icon
Jean-paul V.
Op
na aankoop van 19/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Uitzonderlijk product Geweldige kwaliteit en waar voor je geld Ik raad het aan

User icon
Xavier C.
Op
na aankoop van 19/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Wel een beetje duur! Cheese curds maakten couic couic toen ze aankwamen 😉 Net als in Canada😉.

User icon
Stephanie L.
Op
na aankoop van 19/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Snel, efficiënt en geen enkel probleem! Bedankt

User icon
Kenneth C.
Op
na aankoop van 19/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

♥️

User icon
Sandra D.
Op
na aankoop van 17/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Snel en efficiënt

User icon
Severine D.
Op
na aankoop van 19/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Bedankt, jammer dat de promoties te beperkt zijn, voorrang voor nieuwe klanten? en waar is de loyaliteit?

User icon
Nathalie D.
Op
na aankoop van 17/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik mis artikelen en ik probeer op elke mogelijke manier, e-mail, sms en bericht op uw mobiel om het u te laten weten en ik krijg niets terug. Het was een zeer slechte eerste bestelling en ik wacht nog steeds tot u contact met mij opneemt.

User icon
Guillaume K.
Op
na aankoop van 18/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Goede producten. Levertijden gerespecteerd

User icon
Marie-christine P.
Op
na aankoop van 18/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Mijn bestellingen zijn nooit aangekomen

User icon
Nicolas V.
Op
na aankoop van 18/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Zeer snelle en zorgvuldige levering. Ik heb niets te klagen.

User icon
Maku R.
Op
na aankoop van 18/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Goed

User icon
Jean-pierre P.
Op
na aankoop van 19/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Zeer tevreden met mijn aankoop

User icon
Rachel G.
Op
na aankoop van 18/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Zeer goede producten, ik raad aan++++

User icon
Sandrine F.
Op
na aankoop van 08/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Ik ben erg tevreden over het product en de snelheid van levering: 48 uur na de online bestelling. We zijn van plan om zeer binnenkort weer een bestelling te plaatsen. Tot snel!

User icon
Christine G.
Op
na aankoop van 17/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Heel goed, zoals gewoonlijk.

User icon
Gabriel M.
Op
na aankoop van 18/12/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Ik heb u een e-mail gestuurd met uitleg over de problemen die ik heb ondervonden (beschadigde doos en conserven en ontbrekende doos koekjes).

User icon
Sabine G.
Op
na aankoop van 17/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Mijn pakket kwam aan en de cadeauverpakking was gescheurd. Ik heb een verzoek ingediend en nooit een antwoord gekregen.

User icon
Nicolas P.
Op
na aankoop van 17/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Super goede producten, snelle levering

User icon
Chantal B.
Op
na aankoop van 18/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Gemakkelijk bestellen en snelle levering.

User icon
Dominique R.
Op
na aankoop van 16/12/2024
Vertaalde beoordeling
4 /5
★★★★☆

Zeer snel, jammer dat de geschenkdoos beschadigd was...

User icon
Marie Laure M.
Op
na aankoop van 17/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Onberispelijk

User icon
Hélène R.
Op
na aankoop van 12/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Geweldige producten!

User icon
Alexandre D.
Op
na aankoop van 15/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Perfect, altijd producten van goede kwaliteit.

User icon
Marc G.
Op
na aankoop van 15/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Snel

User icon
Marie José G.
Op
na aankoop van 16/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★

Super, alles ging heel goed, perfect verpakt pakket

User icon
Sébastien G.
Op
na aankoop van 13/12/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

De Adirondack tuinstoel en de koekjes zijn een kerstcadeau. De persoon was er erg blij mee. Dat is het goede nieuws! Maar de levering van het pakket was ondergronds. 1. De serviceprovider werd verschillende keren veranderd, hoewel beide werden aangekondigd als UPS. De koekjes kwamen aan bij een UPS-centrum met GLS. De eigenaar bedreigde me met juridische stappen toen ik de goederen ging ophalen. De tuinstoel werd bij mij afgeleverd met DHL. 2. Het pakket met de tuinstoel moest opnieuw worden verpakt omdat de oorspronkelijke doos kapot was. Al met al zou ik nooit meer iets bij jullie bestellen.

User icon
Jörg F.
Op
na aankoop van 13/11/2024
Vertaalde beoordeling