★★★★★
op 7675 beoordelingen gepubliceerd
Laatste klantbeoordelingen
Zeer goede producten
Conform en snel!
De esdoornkoekjes zijn uitstekend, maar in de bosbessenkoekjes zit te veel chocolade, wat de smaak bederft en dat is jammer.
Snelle en efficiënte levering, producten voldeden aan de verwachtingen.
Geweldig product, mijn dochter is er gek op
Houdt zich niet aan de geadverteerde levertijden. Schandalig tijdens de feestdagen, een afzetterij!
Zeer goed
ZEER GOED PRODUCT GELEVERD ZONDER ENIG PROBLEEM EN VOORAL ZEER SNEL
Echt snelle levering, de whisky's zijn ongelooflijk
Snel, efficiënt, top.
De producten komen echt uit Canada
Bestelling goed ontvangen. Zeer goed verpakt, snelle levering, niets te zeggen behalve bedankt!
Cadeauverpakking helemaal kapot ontvangen, jammer want het was voor een kerstcadeau.
Snelle levering, kwaliteitsproduct en concurrerende prijs.
Uitzonderlijk product Geweldige kwaliteit en waar voor je geld Ik raad het aan
Wel een beetje duur! Cheese curds maakten couic couic toen ze aankwamen 😉 Net als in Canada😉.
Snel, efficiënt en geen enkel probleem! Bedankt
♥️
Snel en efficiënt
Bedankt, jammer dat de promoties te beperkt zijn, voorrang voor nieuwe klanten? en waar is de loyaliteit?
Ik mis artikelen en ik probeer op elke mogelijke manier, e-mail, sms en bericht op uw mobiel om het u te laten weten en ik krijg niets terug. Het was een zeer slechte eerste bestelling en ik wacht nog steeds tot u contact met mij opneemt.
Goede producten. Levertijden gerespecteerd
Mijn bestellingen zijn nooit aangekomen
Zeer snelle en zorgvuldige levering. Ik heb niets te klagen.
Goed
Zeer tevreden met mijn aankoop
Zeer goede producten, ik raad aan++++
Ik ben erg tevreden over het product en de snelheid van levering: 48 uur na de online bestelling. We zijn van plan om zeer binnenkort weer een bestelling te plaatsen. Tot snel!
Heel goed, zoals gewoonlijk.
Ik heb u een e-mail gestuurd met uitleg over de problemen die ik heb ondervonden (beschadigde doos en conserven en ontbrekende doos koekjes).
Mijn pakket kwam aan en de cadeauverpakking was gescheurd. Ik heb een verzoek ingediend en nooit een antwoord gekregen.
Super goede producten, snelle levering
Gemakkelijk bestellen en snelle levering.
Zeer snel, jammer dat de geschenkdoos beschadigd was...
Onberispelijk
Geweldige producten!
Perfect, altijd producten van goede kwaliteit.
Snel
Super, alles ging heel goed, perfect verpakt pakket
De Adirondack tuinstoel en de koekjes zijn een kerstcadeau. De persoon was er erg blij mee. Dat is het goede nieuws! Maar de levering van het pakket was ondergronds. 1. De serviceprovider werd verschillende keren veranderd, hoewel beide werden aangekondigd als UPS. De koekjes kwamen aan bij een UPS-centrum met GLS. De eigenaar bedreigde me met juridische stappen toen ik de goederen ging ophalen. De tuinstoel werd bij mij afgeleverd met DHL. 2. Het pakket met de tuinstoel moest opnieuw worden verpakt omdat de oorspronkelijke doos kapot was. Al met al zou ik nooit meer iets bij jullie bestellen.