★★★★★
op 7675 beoordelingen gepubliceerd
Laatste klantbeoordelingen
Perfect
Bedankt, het was perfect
Pakket kwam snel aan. De ahornsiroop is heerlijk
De bestelling werd heel snel geleverd en ik kan dit bedrijf aanbevelen. Ik waardeer hun diensten echt.
Goed beschermde flessen en snelle levering. Goede prijzen voor producten die elders moeilijk te vinden zijn.
Snelle levering en conform product
Uitstekend!
Ik vond het echt leuk
Afgezien van transport: RAS . Heeft u alleen UPS?
Super snelle levering van alle bestelde artikelen.
Snel gemaakt, goed klaar en heerlijk zoals gewoonlijk... Bedankt
Service die aan de verwachtingen voldoet
Goed product, snelle levering, nette verpakking
Goed contact, snelle levering
Ok
Uitstekende producten
Snelle levering, goed verpakt, ik ben er blij mee, ik zal het aanbevelen.
Alles is goed aangekomen. Alleen miste de status info, misschien te worden aan het einde van het jaar ... Ik stelde vragen in de klantenservice zonder antwoord totdat ik mijn bestelling 10 dagen later. in ieder geval denk ik dat het belangrijk is een klant contact service meer responsief om ons informatie wanneer dat nodig is.
Ik begrijp niet dat het afleveradres niet wordt gerespecteerd.
Perfect!
Snelle levering, goed verpakt en altijd goede producten waar ik blij om ben als ik ver weg ben van onze mooie provincie.
Het pakket werd afgeleverd op mijn huisadres in het Verenigd Koninkrijk, maar ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de service en de kwaliteit van het pakket.
Snel, conform de voorschriften. Zeer tevreden
Alleen 1 beetje lang voor de levering.
Ik heb slechts een deel van mijn bestelling ontvangen; ik heb een klacht gestuurd en nog steeds geen antwoord.
De laatste keer dat ik bestelde was het beter (maar toen heb ik geen recensie achtergelaten). Sinds 8 januari 2025 heb ik mijn kariboewijn nog niet ontvangen of een reactie gekregen over wat er met mijn bestelling is gebeurd. Als dit wordt opgelost, zal ik een bijgewerkte reactie schrijven, maar anders is het de laatste keer dat ik hier bestel of zelfs maar aanbeveel.
Ik was erg tevreden over de kwaliteit van de nougat. De nougat is misschien een beetje duur, maar je vindt het nergens anders en het is zo lekker.
Perfecte controle
Het was perfect! Beste wensen voor 2025. Het allerbeste.
Perfect!
//
Zoals gewoonlijk ben ik verheugd
Zeer snelle, veilige levering. De kwaliteit van het artikel is perfect.
Super
Pakket heeft magazijn nooit verlaten, nooit toevertrouwd aan vervoerder, nooit ontvangen. Twee klachten verstuurd, geen reactie. Bestelling 13 dagen geleden geplaatst: ???
Onberispelijke service, snel bestellen en top levertijden. Veilige verpakking.
Pakket niet ontvangen
Er was een probleem, het pakket was niet geregistreerd bij het relaispunt en daarom kreeg ik geen bericht dat ik het moest gaan ophalen ....
Perfect
Korte