★★★★★
op 7675 beoordelingen gepubliceerd
Laatste klantbeoordelingen
Kwaliteitsproducten, ruime keuze en snelle levering.
Dezelfde kwaliteit als ter plaatse in Quebec
Dezelfde kwaliteit en verpakking als de ahornsiroop die mijn schoondochter meenam tijdens haar verblijf in Canada, uitstekend. Snelle levering.
Top product, snel geleverd
Snelle verzending en product van zeer goede kwaliteit, ik zou er zo weer bestellen.
Super
Levering op tijd alles perfect
Perfect
Super winkel waar je heerlijke producten uit Canada kan vinden ! Zeer snelle levering , zeer goede dienst na verkoop !!! En kleine kortingen 🤩🤩 Bedankt 🤩 Ik hou van Trésors d'érable
Snel en goed verpakt
Ik ben altijd blij om mijn bestelling te ontvangen en de Canadese producten die ik zo goed ken omdat ik niet alles mee kan nemen uit Quebec als ik op reis ga. Bedankt.
Snel
Ik ben erg blij met de producten die ik heb gekocht. Dit was echter de eerste keer dat ik via de site bestelde en ik kon niet profiteren van de 10% korting en de ahornsiroopjam kon niet worden geleverd, waarschijnlijk omdat hij niet op voorraad was. Ik wacht op een terugbetaling.
Perfect
Goed ontvangen bestelling goed verpakt en snel. Dit zijn dezelfde dozen die ik in Canada kocht, nu bestel ik ze op deze site, het is minder zwaar en niet veel duurder!
Uitstekend
Altijd correct
Bedankt voor de snelle levering en de producten.
Zoals altijd ging alles heel goed. De ahornsiroop kwam snel en onbeschadigd aan. Ik vind het heerlijk om hier te winkelen.
;
.
Komt overeen met de volgorde
Klantgerichtheid en kwaliteitsproducten
Snelle levering, maar de verpakking tussen de producten was erg slecht. Daardoor stootten de onderdelen tegen elkaar tijdens het transport en waren de bussen erg gedeukt.
Snelle levering.
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen en ik heb al meer dan een week geen feedback gekregen van de klantenservice.
Perfect zoals gewoonlijk.
Snelle levering mooi product
Alles is van topkwaliteit
Altijd perfect
Zeer zeer tevreden
IK BLIJF TROUW!
Betrouwbaar bedrijf, levertijden gerespecteerd, correcte verpakking, goederen in overeenstemming met mijn verwachtingen en vooral niet beschadigd (heel belangrijk). Een kleine inspanning voor bepaalde prijzen... Voor de rest, over het geheel genomen, raad ik ze aan.
Goed geleverd, goed verpakt
Alles is perfect, bedankt
Onberispelijk zoals gewoonlijk!
Ik heb binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling een klacht ingediend over een defect product en na een week heb ik nog steeds geen reactie op de klacht ontvangen.
Een bedrijf en producten van hoge kwaliteit
Ik heb 4 dozen wijngaard- en esdoornthee uit Turkije besteld, in verpakkingen van 20 zakjes) en ik heb 7 dozen zwarte Ice Wine Tea uit ML21 ontvangen in verpakkingen van 12 zakjes. Ik heb al 2 e-mails gestuurd, zonder antwoord, en een bericht op Facebook, waar ze me een terugbetaling aanboden omdat de thee blijkbaar niet op voorraad was. Ik heb al 2 e-mails gestuurd, zonder antwoord, en een bericht op Facebook, waar ze me een terugbetaling aanboden omdat de thee niet op voorraad was, ik heb geen antwoord gehad op mijn verzoek voor een retourprocedure!
Zeer goed