★★★★★
op 7675 beoordelingen gepubliceerd
Laatste klantbeoordelingen
Supersnel. Geweldige producten
Perfecto, geweldig.
Alles zoals gevraagd 👍
Bestelling kan niet worden opgehaald op een afhaalpunt dat gesloten is tijdens de aangegeven openingstijden. 4 e-mails gestuurd naar de klantenservice die nooit antwoordt. Afwachten of deze beoordeling gepubliceerd zal worden...
Top
Snel en perfect
De winkel beantwoordt geen vragen over de houdbaarheidsdatum van zijn producten. Dit is niet serieus of commercieel. Gelukkig bieden andere sites dezelfde producten aan...
Snel, zeer goed verpakt, Zeer serieus. zeer goede prijs-kwaliteitverhouding Ik raad het ten zeerste aan! Dank je.
Zeer tevreden, dank je
Kwaliteitsproducten die je absoluut moet ontdekken.
Acceptabele producten, verschrikkelijke klantenservice. Reageren niet
Perfect
Zeer goede site, zeer goede verkoper. Ik raad deze site ten zeerste aan.
Super
Te lekker
Product trouw aan zijn reputatie en geleverd zoals afgesproken!
Veel te volumineus verpakt. Producten zijn goed, maar naar mijn mening duur.
5 sterren, super!!!
Snelle en goed georganiseerde levering
Perfect
Snelle en conforme levering. Kwaliteitsproducten. Ik bestel regelmatig en ben altijd tevreden... Een klein minpuntje... een klein monster van tijd tot tijd op een product zou leuk zijn.
Dank je, de ahornsiroop is heerlijk en de kruidenthee is een ontdekking van smaken...
Topservice, zoals altijd!
De Leclerc-koekjes zijn uitstekend, de levering is perfect en de minimale levertijden. Echt goed 😃
Snelle en conforme verzending
Goed verpakte bestelling, uitstekende producten en snelle levering
In de tijd en uren, goed verpakt.
Super levering, heel erg bedankt
Dank je
Goede producten en keuze, bedankt!
Heel goed
Echte ahornsiroop met een goede smaak die ons herinnert aan ons verblijf in Canada en sinds meer dan 30 jaar is dit de enige die we gebruiken, eerder gekocht op een andere site. Eerlijke prijs, snelle levering en serieuze verpakking.
Perfect
Zeer serieus
Bestelling geplaatst op 03/04, op 07/04 meldt de bezorger dat het pakket beschadigd is: retour naar de afzender, of "slecht gesorteerd, wat een vertraging kan veroorzaken". Op 08/04 stuur ik u een bericht via uw website om te vragen of u op de hoogte bent... Geen antwoord! Op 12/04 herinner ik u eraan, vandaag zijn we 14... nog steeds geen antwoord!!! Toch meldt u "Klantenservice 7/7 + snelle reactie op uw verzoeken". Vandaag heb ik mijn bestelling nog steeds niet, ik wacht er al 15 dagen op. Ik kan wachten, ik begrijp dat er een probleem met de levering kan zijn. Wat me boos maakt, is het gebrek aan consideratie voor uw klanten. Nooit meer zal ik bij u bestellen!!!
Zeer goed product en serieuze site.
Nog niet ontvangen
👍
Ik waardeerde de snelheid van verzending
Niets te melden, alles is perfect.