★★★★★
op 7675 beoordelingen gepubliceerd
Laatste klantbeoordelingen
Alles was perfect, de producten kwamen goed overeen met wat ik ervan verwachtte.
Perfect
Zeer snelle verzending, goede verpakking
Bestelling ontvangen en goed verpakt. Snelle ontvangst. Ik raad de site aan voor echte Canadese producten. Jammer, ik heb de zeer donkere amber ahornsiroop niet gevonden.
Perfect
Levertijd veel te lang, besteld op 3 september en pas ontvangen (gaan ophalen) op 13 september, geen thuislevering maar wel voor betaald
Exactly received what I ordered
Snelle levering en uitstekende producten. De echte smaak van de producten uit Quebec die ik al jaren bestel op de site les trésors d'érable. Ik merk echter wel dat de prijzen iets hoger zijn in vergelijking met mijn bestelling van een jaar geleden.
Heel goed, ik kom terug.
Jammer dat de levering heel slecht is verlopen. UPS maakt regelmatig fouten zoals veel vervoerders.
Vruchten altijd even heerlijk de verpakking in kleine zakjes van 200 gram is erg praktisch ik ben weer blij met mijn aankoop
Bestelling snel aangekomen, goede producten!
De verzendkosten voor diepvriesproducten zijn exorbitant. Bovendien is er niets dat garandeert dat de bosbessenjam uit Canada komt of dat de bosbessen daar vandaan komen, er staat niets op het potje.
Alles is zeer goed verlopen
Kwaliteitsproducten en snelle levering
Zeer tevreden over de producten
Ik raad aan... Verpakking en levering zijn top!
Uitstekende producten!
Alles is goed aangekomen.
Alles is oké
Perfect
Perfect
Dit is niet mijn eerste bestelling en ik ben nog steeds zo tevreden
Onberispelijk, niets te melden, ik ben super blij, nogmaals bedankt
Zeer goed product, maar geen antwoord op mijn klacht over een fout in de bestelling die ik binnen een uur na ontvangst heb gemeld. Teleurstelling dat ik uiteindelijk de producten die ik nodig had niet kon bestellen.
De kwaliteit van de siroop is goed. Let op de ahornsiroop - die is veel kleiner dan hij lijkt.
Uitstekende winkel
De bestelling / de tracking perfect. Echter, de levering.... het eerste pakket ontvangen was perfect. Het tweede pakket werd geleverd na een klacht, flessen die niet in de originele doos zaten, super plakkerig en een artikel minder van de 12, de doppen waren los. Ik heb geruild, foto's naar uw diensten gestuurd en .... niets. Met vriendelijke groet, mevrouw Ameur
Perfect!
Alles is heel goed verlopen, heel erg bedankt
Super snel, bedankt voor alles!
Pakket ontvangen zoals verwacht, niets aan de hand.
Bestelling snel ontvangen, perfecte verpakking Ik beveel aan
Volledig tevreden
Alles is perfect, zoals elke keer, bedankt.
Perfect,
Snelle verzending, artikel komt overeen, jammer dat het bier zo duur is geworden
Zeer goed
De producten voldeden aan mijn verwachtingen, maar ik ben verrast door het uiterlijk van de Célébration koekjes die lijken te hebben geleden onder temperatuurwisselingen... Zeker, de houdbaarheidsdatum was iets overschreden (vandaar de aantrekkelijke prijs), maar dat heeft nooit geleid tot beschadiging van koekjes...
Helaas had de Celebration TRUFFÉES ÉRABLE al de houdbaarheidsdatum van 18.08.2025 bereikt. Ik wilde het eind september cadeau doen, dat kan ik nu niet meer. Deze zouden na levering toch minimaal 3 maanden houdbaarheid moeten hebben. Aangezien ik opzettelijk voor de reguliere prijs en niet voor de afgeprijsde had gekozen, ben ik ontevreden over de levering. Jammer.