★★★★★
op 4996 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
2/3 bug niets echt storends op de site maar uiteindelijk is het prima 🙂
1. Onjuiste achternaam. 2. Item aan de deur afgeleverd, niet persoonlijk. 3. Een artikel werd zonder mijn medeweten vervangen door een ander. 4. Koop nooit meer bij jullie.
De pakjes kwamen blijkbaar in goede staat aan. Ik heb ze niet gezien omdat het een cadeau was. Het is echter jammer dat de truffels (niet op voorraad) werden vervangen door een lolly. Niet leuk voor grootouders.
De pakjes kwamen blijkbaar in goede staat aan. Ik heb ze niet gezien omdat het een cadeau was. Het is echter jammer dat de truffels (niet op voorraad) werden vervangen door een lolly. Niet leuk voor grootouders.
Ik heb hem op Black Friday gekocht, en gelukkig maar, want hij is nog steeds behoorlijk duur...
Slechts 3/5 sterren omdat de verzendkosten veel te hoog zijn en de verpakking veel te groot voor de inhoud.
Zeer goed voor de producten, maar probleem van beschadigde verpakking na levering
Snelle levering, goede producten, maar after-sales service 0 Ik heb geen reactie na ontvangst van een doos beschadigd tijdens het transport, 3 e-mails verstuurd zonder enige reactie - schande
Winkelen op de site was ingewikkeld, waarschijnlijk door het grote aantal verbindingen dat nodig was om van de verkoop te profiteren. Daardoor moest je meerdere keren inloggen om toegang te krijgen tot de productinformatiebladen. En omdat op de resultatenpagina niet wordt aangegeven of producten nog op voorraad zijn, was het soms een gevecht om de productpagina te openen en er vervolgens achter te komen dat het product was uitverkocht. Kortom, ik deed er gemakkelijk 4 of 5 keer langer over om de bestelling die avond te plaatsen. De rest van de leveringsketen verliep probleemloos.
De chocolate chip was gebroken toen ik het pakketje ontving.
Geen tracking van de bestelling, geen antwoord op e-mails. Na 4 telefoontjes kreeg ik iemand aan de lijn die me vertelde dat mijn pakket zoek was. Uiteindelijk kwam er een paar dagen later een pakket aan, dus ik weet niet welke - de oude of de nieuwe? Bovendien had een flesje olie in de verpakking gelekt. Wat jammer! Eerste en laatste bestelling op jullie site.
De grote pot baba au rhum kwam lek aan door de sluiting op de pot, jammer dat het het duurste item in de bestelling was met 1 bestelling van meer dan €100 🙁
Hallo ik bestel niet meer via collision, 10 dagen wachten ondanks onze aanwezigheid, we hebben het teruggekregen op het postkantoor, wat jullie betreft was het heel goed verpakt, maar de post moet de doos flink door elkaar geschud hebben, de pasta spread verpakking was gescheurd en doos mathildettes vies, voor een klein cadeautje is niet top .voor wat betreft het proeven zullen we moeten wachten tot eind december Fijne feestdagen gewenst en zorg goed voor jullie.
Verpakkingsprobleem de verpakking was gescheurd
Het is een schande, voor Kerstmis, bestelden we op internet voor onze hele familie, een mooi pakket van bijna honderd euro, sommige repen kwamen gebroken aan, een van de items is vervangen, we wilden chocolade truffels aanbieden we eindigen met een chocolade lolly voor kinderen, niet top top top! Ook kwam het ontwerp van de te breken chocolaatjes niet overeen met wat er op de site werd aangeboden. Ik denk dat het beter is om naar de winkel te gaan.
De site is goed, ik kon alle producten vinden die ik zocht. De levering ging echter niet zo goed, want verschillende chocoladerepen kwamen gebroken aan (vooral de witte en melkchocoladerepen). Aangezien het cadeautjes waren, was ik niet erg tevreden.
Ik heb een kapotte doos pralines ontvangen. Het was onmogelijk om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice en er kwam geen antwoord per e-mail.
Mijn bestelling kwam snel aan, maar een van de potjes was slecht verzegeld met spread aan de buitenkant van het potje. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice om te vragen of ze me een nieuwe konden sturen. 3 keer en nog steeds geen antwoord.
Vaak waren de producten die ik in mijn winkelmandje had geselecteerd niet beschikbaar en moest ik overschakelen op andere producten.
Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van de producten die ik heb ontvangen. De prijzen zijn nog steeds hoog, ik heb besteld dankzij de black friday kortingen. De producten zijn goed verpakt in het pakket, maar de doos van chocolade was beschadigd (doorboord plastic en druppels op het hout ..niet erg hygiënisch). En de geschenkdoos was beschadigd aan de zijkanten (gescheurd).
Korte houdbaarheidsdatums Gebroken product
Ik stel voor dat u contact opneemt met onze klantenservice, die u het juiste product zal toesturen. We doen er alles aan om zo snel mogelijk te reageren op uw verzoeken en telefoontjes. Nogmaals onze excuses voor dit ongemak. Nog een fijne dag en een fijne feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
Zeer goede producten maar we zijn teleurgesteld, fout op de bestelling. Klantenservice antwoordde 1 week later om ons de juiste producten terug te sturen, maar ze waren allemaal open...
Nog een fijne dag en fijne feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
Bestelling onvolledig ontvangen. Twee klachten ingediend bij de klantenservice, maar tot op heden geen reactie. Voor de rest heb ik niets te zeggen over de producten of de levertijd, die beide naar tevredenheid waren.
We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op je verzoeken en telefoontjes. Wanneer u geen antwoord krijgt via de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is. Wanneer onze klantenservice uw e-mail ontvangt, zal zij deze met grote zorg behandelen en u aanbieden om uw lekkernijen op te sturen. Nog een fijne dag en een fijne feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
Onvolledige bestelling en niet-bestaande klantenservice (geen reactie op e-mails of telefoontjes) Pas op dat je niet wordt bedrogen met hoeveelheden
Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar één pot was beschadigd en de inhoud begint te schimmelen. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, maar niemand antwoordt aan de telefoon of via e-mail ..... Ik ben erg teleurgesteld.
Ik ben dol op de producten, maar ik heb niet de juiste producten ontvangen die ik had besteld. Ik wacht nog steeds op een antwoord van de klantenservice om me te helpen met dit probleem...
Ik heb 3 sterren gezet omdat ik de bestelling snel heb ontvangen maar bij bepaalde producten was de doos helemaal afgescheurd "de doos van 4 smeersels ze vielen allemaal omdat de doos overal kapot was! Idem voor de olie " ik heb geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice tevergeefs ik ben echt teleurgesteld want het was een cadeau en op een bestelling van meer dan 100 euro is het jammer .... Het is niet de schuld van de bezorger want de buitendoos was intact ... Ik zou deze site niet meer aanbevelen ...
Ik heb net mijn eerste bestelling geplaatst bij "le comptoire de Mathilde" en tot nu toe is het niet erg goed. Zakje peperkoekmannetjes = hard als hout, bijna niet te eten. Dan een cadeautje omdat mijn bestelling meer dan 80€ was = een minipotje smeerpasta! Ik kan er net zo goed niets instoppen want het is niet alleen belachelijk maar het ziet er ook uit als een grote vrek! Wat de andere producten betreft, wel, het zijn cadeautjes, dus ik hoop dat ze goed zijn! Anders, hallo vergiftigd cadeau! Kortom, ik weet niet zeker of ik dit nog eens zal doen.
Producten arriveerden in kapotte dozen, moeilijk aan te bieden. Erg lange klantenservice, maar de producten zijn top.
Mooie producten, maar ik had een fout gemaakt in mijn bestelling en de klantenservice nam niet contact met me op.
De verpakking van een doos chocolade die kapot moet, is gescheurd. Het is niet erg leuk om het in deze staat cadeau te geven.
Ik was een beetje teleurgesteld dat ik portokosten moest betalen toen ik bestelde en de dag na mijn bestelling een e-mail kreeg waarin stond dat de portokosten gratis waren als ik bij hen bestelde. Wie houden we voor de gek?
Hallo. Ik heb een bestelling geplaatst om twee cadeaus te maken voor twee mensen op hetzelfde adres. Ik vond het jammer dat ik geen twee aparte doosjes kon ontwerpen in één bestelling. De ontvangers ontvingen alles en moesten de producten onderling verdelen. In de winkel is het mogelijk om cadeaudoosjes te ontwerpen met onze eigen keuzes..... het zou leuk zijn om dit ook op de site te kunnen doen. Alvast bedankt
Ik bestelde en betaalde voor de partij van 4 x 100g potten broodbeleg, maar ik ontving de partij in 4 x 30g ... geen nieuws van de klantenservice
Onze klantendienst beantwoordt momenteel vele aanvragen en doet haar uiterste best om zo snel mogelijk te zijn. Wij nemen zeer binnenkort contact met u op om u de door u bestelde lekkernij toe te sturen. Nog een fijne dag en een mooi feestseizoen! Het Comptoir de Mathilde team
Een pot die lekt bij levering
Pakketten kunnen worden geklopt tijdens het transport en dit kan gevolgen hebben voor uw pakketten en producten.
Als uw lekkernijen beschadigd zijn, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij ze opnieuw kunnen versturen. Nog een fijne dag en een prachtig feestseizoen, Het Comptoir de Mathilde team
Je kunt niet alles zien Als je de producten nog niet kent, kom je niet in de verleiding.
Er werd opgemerkt dat je de samenstelling van de vilten laarzen kon kiezen, maar op geen enkel moment was het mogelijk om een opmerking bij de bestelling te zetten. Ik ben erg tevreden over de service en de kwaliteit van de laarzen.
Ik ben echt dol op jullie producten. Normaal ga ik het liefst rechtstreeks naar de winkel, maar met de beperking ben ik via jullie website gegaan. Deze bestelling was voor de verjaardag van mijn broer en ik vond de bezorgprijs exorbitant (ongeveer €8 exclusief btw). Vanaf nu bestel ik alleen nog maar in de winkel.
Super goed, maar eerlijk gezegd... De 80 euro verrassing is echt belachelijk... Het is teleurstellend
We vinden de producten die op de website worden aangeboden zeer bevredigend en gevarieerd. We zijn echter ontevreden over de levering omdat sommige producten beschadigd waren in de doos (rum baba en 1 gereedschapskist set). We wachten op omwisseling van de betreffende producten na onze klachten (foto's + e-mails).