★★★★★
op 4997 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Ik ontving mijn pakket later dan verwacht. Een van de twee adventskalenders was beschadigd. Het bevatte alleen mijn twee kalenders ter waarde van 68 euro, geen kaartje, geen bedankje, niets...Niet erg professioneel...Erg teleurgesteld...
Teleurgesteld over de internetbestelling waarbij ik een partij papillotten kreeg toegestuurd die bijna over datum waren en daarom niet meer lekker.
Goede producten
Ik had in de opmerkingen aangegeven dat deze bestelling voor Vaderdag was en dat ik graag een cadeauverpakking wilde. Ik ontving het pakket echter met alle producten in bulk.
De site is erg goed, maar de klantenservice reageert niet erg snel. Bovendien, als je een click collect wilt doen moet je dicht bij de winkel zijn anders werkt het niet en niet alle winkels doen het. De levering is snel en de producten zijn goed.
Het pakket was beschadigd, maar dat is het postkantoor, gelukkig waren de chocolaatjes uitstekend verpakt, dus intact
De producten zijn goed verpakt, maar helaas belanden sommige producten ondersteboven tijdens het transport en komen ze niet in de beste presentatieconditie aan!
Ik kijk uit naar nieuwe producten
Alles ging goed met de bestelling en levering, maar wat een teleurstelling om een pak chocolade te ontvangen dat gesmolten was en een blok had gevormd, het was een cadeau dus ik ben erg teleurgesteld.
Ik wil graag zeggen dat ik erg tevreden ben over de service die ik van dit bedrijf heb ontvangen.
De producten op de site zijn goedkoper in andere winkels... jammer. De adventskalender is een grote teleurstelling (erg duur voor het weinige dat erin zit. Bovendien zijn de producten overbodig en niet individueel verpakt, dus ze zijn allemaal droog tegen de tijd dat je ze opeet). De klantenservice laat eerlijk gezegd te wensen over (lange en onbevredigende antwoorden).
Ik ontving een lekkende pot die lekte tijdens het transport en ik nam contact op om een vervanging of gedeeltelijke terugbetaling te regelen, maar er kwam geen antwoord. Heerlijk product, maar zeer teleurstellende klantenservice.
Gourmet verrassing = recept ?
Een doos kwam gescheurd aan
De producten zijn van goede kwaliteit. Het is jammer dat twee van de verpakkingen gescheurd waren, wat niet geweldig was als cadeau...
Het kwam op tijd, maar de chocolade zat in stukjes... Ik denk dat het door het transport komt.
Ik heb de pastakit besteld en gezien de prijs ben ik erg teleurgesteld over de grootte van de producten...ik heb het gevoel dat ik monsters heb ontvangen. Bovendien kost de levering 8€.
Wachten van ongeveer 4 weken of ontvang een e-mail van verlies van het pakket, een nieuw pakket teruggestuurd en zonder commercieel gebaar ... de volgende keer ga ik op een andere site van verkoop
Goed product, maar levertijd te lang. Ik kocht op 27 november en het pakje verliet het magazijn pas op 3 december! Zonde voor een adventskalender...
De producten waren goed verpakt, maar het Harry Potter product met de 4 huizen van Zweinstein kwam beschadigd aan (twee van de vierkantjes waren gestapeld en de namen van de huizen waren niet meer zichtbaar (zeker door wrijving).
De producten zijn van zeer goede kwaliteit, maar het is absoluut noodzakelijk om de verpakking van de glazen potten opnieuw te onderzoeken, want ik ontving een "baba au rhume caramel" geopend in het pakket (foto's hebben de steun). het ijzeren deksel kreeg een schok en deed al het product op de andere producten vloeien. als u mij een adres meedeelt, kan ik u dus de foto's toesturen en om terugbetaling van het beschadigde artikel vragen. bedankt voor uw begrip.
Bestelling geplaatst op 27/11 en geleverd op 8/12....(voor een adventskalender)
Alle chocolaatjes waren gebroken
Echte inconsistenties tussen de beschikbare communicatiemiddelen, wat een ZEER slechte indruk geeft van het volgen van zendingen.
Informatie over het volgen van de levering kan beter. Het is moeilijk om te weten of je pakket wordt klaargemaakt en er is geen informatie over de verwachte leverdatum...
Bestelling geplaatst op 27 november en ontvangen op 8 december. Voor een adventskalender heeft dit geen zin... De leveringsmethode moet worden herzien om meer tevredenheid te garanderen. Voor de rest zijn de gerechten goed verpakt en in goede staat ontvangen.
Teleurgesteld dat ik een kapot artikel heb ontvangen
Ik wacht nog steeds op een antwoord op de klacht die ik op 02/12 naar de klantenservice heb gestuurd voor een bestelling die ik op 24/11 heb geplaatst en die ik nog steeds niet heb ontvangen. Het is uiteindelijk op 07 aangekomen. De klantenservice is onbestaande, maar veel actiever op sociale netwerken om te reageren op opmerkingen over gesponsorde publicaties.
De site is best goed gedaan, maar bij de bestelling ben ik teleurgesteld... er stond geschreven dat ik vanaf 80e een cadeautje zou hebben, maar niets in de doos, adventskalender helemaal niet aan de prijs zelfs gemarkeerd!
Goede producten. Een klein probleem met de voorbereiding van de bestelling: controleer of de potten goed zijn afgesloten voor verzending. Eén pot honing was niet afgesloten en lekte in het pakket.
Heel goed, behalve dat ik de franchouillard box niet heb ontvangen. Ik heb je een e-mail gestuurd, maar nog geen antwoord.
Ik ken de producten goed, want ik heb ze in de winkel gekocht. Aan de andere kant ben ik erg teleurgesteld omdat alle chocoladerepen kapot aankwamen. 3 ervan zijn misschien oké omdat er niet veel breuken in zitten, maar eentje is helemaal kapot en de andere is helemaal gespleten. Niet geweldig om cadeau te geven... De verpakking moet sterker .... zijn.
Levering aan een ander afhaalpunt dan het gekozen afhaalpunt
Te lange levertijden.
Een pot jam kwam beschadigd en lekkend aan, ongetwijfeld als gevolg van een botsing. Ik waarschuwde de klantenservice met een foto. Geen reactie van hen
Ik heb maar de helft van mijn bestelling ontvangen. Het is een probleem met Colissimo. Ik wacht op meer informatie. De hulp die ik van hen kreeg was zeer goed in het analyseren van de bron van het probleem. Zonder dit probleem is uw service, die ik al eerder heb gebruikt, perfect.
Teleurstellend, ik heb de olivades en proivronades gemist en het is onmogelijk om contact op te nemen met jullie bedrijf.
Correcte levertijd! Maar ik ontving een kapot artikel van mijn bestelling.
Inhoud slecht verpakt
Helaas ontbrak het artikel dat ik had besteld en was het artikel in de doos kapot. De klantenservice lijkt te reageren, dus ik wacht af wat er verder gebeurt. Dus al met al teleurgesteld gezien de prijs. De artikelen arriveerden in goede staat, zoals beschreven.