★★★★★
op 5690 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Ik was een beetje teleurgesteld omdat er een verrassing voor fijnproevers bij mijn aankoop zou zitten en die zat uiteindelijk niet in het pakket.
De producten zijn goed, maar ik had een probleem met een product dat ik had ontvangen en dat kapot was. Ik heb geen feedback gekregen van de klantenservice ondanks een bericht van 3 weken en een telefoontje. Het is echt jammer dat de klantenservice niet goed is voor zulke goede producten.
De chocolade kwam gebroken aan in het pakket. Geen reactie via de klantenaccount of via het e-mailadres in het pakket. Voor bijna €20 per stuk zou je een reactie verwachten. Als ik daarbij optel dat de pakketpost door hun vervoerder zonder mijn toestemming werd gewijzigd, is de ervaring meer dan gemengd.
Zeer dure verzendkosten en te lange levertijden.
Kalender te laat ontvangen Beschadigd, en harde bonbons levering niet eens beschikbaar in winkel afhalen Zal niet meer bestellen
Een van de plastic doosjes met chocolaatjes was open en dus hingen de chocolaatjes in de lucht... Dat kan ik niet aanbieden, dus moest ik meer kopen.
Hallo, uw producten zijn erg goed, maar de levering is betreurenswaardig en erg traag!
Ik had een zeer gemengde ervaring omdat ik het pakket van iemand anders heb ontvangen. Na talloze telefoontjes naar de klantenservice (die moeilijk te bereiken was), ontving ik mijn pakket toch 2,5 week na het plaatsen van mijn bestelling (ik dacht echt dat ik het niet op tijd zou krijgen). De producten waren zeer goed verpakt. In tegenstelling tot wat de website zegt, kreeg ik geen "gastronomische verrassing" ondanks dat ik meer dan 75 euro had uitgegeven!
De bestelling was onvolledig en er ontbraken 6 producten. Het duurde verschillende herinneringen voordat de rest werd verzonden. De producten waren relatiegeschenken en de ontbrekende artikelen arriveerden net op tijd voor de distributie, wat stressvol was.
Ik ontving een beschadigd pakket, gebroken chocolade toen ik het als cadeau moest geven en geen reactie van de klantenservice. Ik was teleurgesteld en moest mijn cadeau veranderen .....
Onmogelijk om bezorging in de winkel te kiezen. Ik moest betalen voor bezorging.
De verzending duurde erg lang.
3 van de pralines die ik gekocht had, kwamen gebroken aan, waardoor ze onmogelijk cadeau gegeven konden worden. Ik heb ongeveer tien dagen geleden per e-mail contact opgenomen met de klantenservice, maar ik kreeg geen antwoord.
Een cadeau voor aankopen van £75 of meer. Ik wacht nog steeds op het cadeau. En ik wacht nog steeds op iemand die mijn e-mail beantwoordt. Kortom, ik wacht
Ik heb jullie 3 keer gecontacteerd (3 e-mails) voor een defect artikel dat in het pakket morste en nooit een antwoord van jullie, wat een schande!
Pakket onvolledig. potten ontbreken
Een chocoladereep kwam gebroken aan en de klantenservice reageerde niet op mijn verzoek.
Mijn bestelling kwam aan met kapotte chocoladeonderdelen en ik kreeg een cadeau van €75. Ik kreeg niets in mijn pakket hoewel ik €77 had uitgegeven. Ik heb een e-mail gestuurd om hen hiervan op de hoogte te stellen, maar ik heb nooit een antwoord ontvangen.
Kalenders passen niet, alle chocolaatjes zijn eraf gevallen. Klantenservice gecontacteerd, commentaar onbeantwoord gelaten. Ik ben teleurgesteld in mijn bestelling
De 3 chocoladerepen kwamen gebroken aan. Ik stuurde een e-mail naar de klantenservice en ik heb nog steeds niets gehoord. Behoorlijk teleurgesteld.
Sommige pakketten zijn beschadigd aangekomen. Ik wacht op bericht van de klantenservice, die heeft aangeboden om deze artikelen te retourneren.
De groentespreads zijn te vloeibaar en de potjes zijn niet gevuld.
Sav antwoordt niet op twee e-mails. Chocolaatjes kwamen gebroken aan en boodschappentas ruikt muf. Gekocht als cadeau voor Kerstmis.
Een product kwam kapot aan, ik heb het gemeld, geen reactie van de service
De chocolaatjes zijn gebroken aangekomenės
Si0e web inaccessible pendant le black friday.produit arrivé abimé
Ik heb 4 e-mails gestuurd omdat twee van de baba's slecht verzegeld zijn aangekomen en ik nog geen antwoord heb gehad. Dit zijn kerstcadeaus.
Zeer lange verzending!!!
Bestelling te laat ontvangen, met een vernielde adventskalender erin, niets paste in de dozen.
De planken kwamen allemaal kapot aan. De beschermende verpakking aan de binnenkant was niet voldoende.
Hallo, een beetje teleurgesteld over mijn bestelling, ik ontving de chocoladereep met karamelballetjes al gebroken, voor een cadeau is het niet geweldig!
Ik wacht nog steeds op een antwoord van de klantenservice over een product dat niet beschikbaar was en dat ik gratis zou krijgen, maar niet binnen heb gekregen.
De chocolade is erg lekker en de smeersels zijn origineel. De prijs is echter nog steeds erg hoog en de adventskalenders zijn een grote afzetterij omdat ze echt niet goed zijn - het is veel voor weinig.
Ik heb 2 berichten gestuurd over 2 producten uit mijn bestelling die kapot aankwamen, en ik heb nog steeds geen retour ontvangen.
Zeer goede producten maar klantenservice moet worden herzien! Producten kapot ontvangen maar na 3 berichten naar klantenservice nog steeds geen antwoord!
Ik heb een doos die is aangekomen met kapotte producten en de doos is gescheurd aan de zijkant. Ik heb een e-mail gestuurd met foto's maar nooit een reactie gekregen.
Toen ik een bestelling plaatste, kwamen sommige artikelen kapot aan. Na een klacht wacht ik nog steeds op een vervangend artikel. Ik weet niet zeker of het voor Kerstmis aankomt... Toch een beetje teleurgesteld. Ik had ook graag een cadeauverpakking bij mijn bestelling gehad.
Sommige producten kwamen kapot aan, geen nieuws van de klantenservice
Over het geheel genomen was het ok, maar ik was enorm teleurgesteld door de gastronomische verrassing. Ik had iets groters verwacht.
Pakket beschadigd en incompleet ontvangen. Geen antwoord ondanks twee e-mails. Ik zal niet meer bij hen bestellen, ook al zijn de producten van goede kwaliteit.