★★★★★
op 5049 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Onmogelijk om bezorging in de winkel te kiezen. Ik moest betalen voor bezorging.
De verzending duurde erg lang.
3 van de pralines die ik gekocht had, kwamen gebroken aan, waardoor ze onmogelijk cadeau gegeven konden worden. Ik heb ongeveer tien dagen geleden per e-mail contact opgenomen met de klantenservice, maar ik kreeg geen antwoord.
Een cadeau voor aankopen van £75 of meer. Ik wacht nog steeds op het cadeau. En ik wacht nog steeds op iemand die mijn e-mail beantwoordt. Kortom, ik wacht
Ik heb jullie 3 keer gecontacteerd (3 e-mails) voor een defect artikel dat in het pakket morste en nooit een antwoord van jullie, wat een schande!
Pakket onvolledig. potten ontbreken
Een chocoladereep kwam gebroken aan en de klantenservice reageerde niet op mijn verzoek.
Mijn bestelling kwam aan met kapotte chocoladeonderdelen en ik kreeg een cadeau van €75. Ik kreeg niets in mijn pakket hoewel ik €77 had uitgegeven. Ik heb een e-mail gestuurd om hen hiervan op de hoogte te stellen, maar ik heb nooit een antwoord ontvangen.
Kalenders passen niet, alle chocolaatjes zijn eraf gevallen. Klantenservice gecontacteerd, commentaar onbeantwoord gelaten. Ik ben teleurgesteld in mijn bestelling
De 3 chocoladerepen kwamen gebroken aan. Ik stuurde een e-mail naar de klantenservice en ik heb nog steeds niets gehoord. Behoorlijk teleurgesteld.
Sommige pakketten zijn beschadigd aangekomen. Ik wacht op bericht van de klantenservice, die heeft aangeboden om deze artikelen te retourneren.
De groentespreads zijn te vloeibaar en de potjes zijn niet gevuld.
Sav antwoordt niet op twee e-mails. Chocolaatjes kwamen gebroken aan en boodschappentas ruikt muf. Gekocht als cadeau voor Kerstmis.
Een product kwam kapot aan, ik heb het gemeld, geen reactie van de service
De chocolaatjes zijn gebroken aangekomenės
Si0e web inaccessible pendant le black friday.produit arrivé abimé
Ik heb 4 e-mails gestuurd omdat twee van de baba's slecht verzegeld zijn aangekomen en ik nog geen antwoord heb gehad. Dit zijn kerstcadeaus.
Zeer lange verzending!!!
Bestelling te laat ontvangen, met een vernielde adventskalender erin, niets paste in de dozen.
De planken kwamen allemaal kapot aan. De beschermende verpakking aan de binnenkant was niet voldoende.
Hallo, een beetje teleurgesteld over mijn bestelling, ik ontving de chocoladereep met karamelballetjes al gebroken, voor een cadeau is het niet geweldig!
Ik wacht nog steeds op een antwoord van de klantenservice over een product dat niet beschikbaar was en dat ik gratis zou krijgen, maar niet binnen heb gekregen.
De chocolade is erg lekker en de smeersels zijn origineel. De prijs is echter nog steeds erg hoog en de adventskalenders zijn een grote afzetterij omdat ze echt niet goed zijn - het is veel voor weinig.
Ik heb 2 berichten gestuurd over 2 producten uit mijn bestelling die kapot aankwamen, en ik heb nog steeds geen retour ontvangen.
Zeer goede producten maar klantenservice moet worden herzien! Producten kapot ontvangen maar na 3 berichten naar klantenservice nog steeds geen antwoord!
Ik heb een doos die is aangekomen met kapotte producten en de doos is gescheurd aan de zijkant. Ik heb een e-mail gestuurd met foto's maar nooit een reactie gekregen.
Toen ik een bestelling plaatste, kwamen sommige artikelen kapot aan. Na een klacht wacht ik nog steeds op een vervangend artikel. Ik weet niet zeker of het voor Kerstmis aankomt... Toch een beetje teleurgesteld. Ik had ook graag een cadeauverpakking bij mijn bestelling gehad.
Sommige producten kwamen kapot aan, geen nieuws van de klantenservice
Over het geheel genomen was het ok, maar ik was enorm teleurgesteld door de gastronomische verrassing. Ik had iets groters verwacht.
Pakket beschadigd en incompleet ontvangen. Geen antwoord ondanks twee e-mails. Ik zal niet meer bij hen bestellen, ook al zijn de producten van goede kwaliteit.
Producten kwamen gebroken aan en ik kreeg nooit een retour van de klantenservice
Een product dat niet op voorraad was, werd zonder mijn toestemming vervangen en een product kwam beschadigd aan. Geen reactie van de klantenservice.
Ik heb een doos met verschillende vierkanten chocolade genomen. Ik ben teleurgesteld door de kwaliteit van de chocolade, het smaakt niet naar chocolade...
Ik ben niet blij omdat ik een pot in mijn pakket ontving die erg beschadigd was en dus niet eetbaar, dus ik stuurde een e-mail naar comptoir de Mathilde en tot op heden geen reactie van hen (het is al 1 week) het is jammer want ik hou echt van hun producten.
Een product missen en geen reactie van de klantenservice
Bestelling van meer dan 75€, er had een cadeau bij de bestelling moeten zitten maar niets en ondanks een e-mail naar het merk geen nieuws.
Nadat ik voor €160 aan chocolade had besteld, keek ik uit naar mijn cadeau. Wat een teleurstelling toen ik helaas een klein stukje chocoladepasta zag. Ik ben dol op jullie chocolade. Maar tussen de "monster" geschenken en de loyaliteitspunten die kunnen worden verzameld voor inhoud die je niet kent ... Het is teleurstellend. Ik denk erover om mijn kerstinkopen de volgende keer ergens anders te doen.
Bedankt voor uw feedback en voor uw vertrouwen in onze chocolaatjes. Het spijt ons te horen dat het cadeau dat u hebt ontvangen niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw feedback is belangrijk voor ons en we hebben nota genomen van uw opmerkingen over de monsters en het loyaliteitsprogramma. We kijken ernaar uit om u snel weer te zien en u een meer bevredigende ervaring te bezorgen.
Met vriendelijke groeten,
Het team van Comptoir de Mathilde
Jammer dat de kalender niet paste en dat alle chocolaatjes eraf vielen.
Nee is eigenlijk ook verkeerd. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice over een deel van het pakket dat kapot aankwam, maar ze reageerden niet. Ik ben erg teleurgesteld. Ik zal nooit meer iets bij hen bestellen.
Teleurgesteld in de adventskalender. Ik dacht dat deze meer smeerbare dingen bevatte, maar voor de prijs die je betaalt zijn er gewoon kruiden...