/10
★★★★★
op 3484 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 3484 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ben teleurgesteld in de aankoop omdat ik de smaak van de aroma's niet voel, en ik vind het veel te zoet
Corinne G.
Op
na aankoop van 21/05/2025
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Woedend dat ik de blender van mijn Lagrange-mixer niet kan vervangen, terwijl de motor perfect werkt. Het is onlogisch dat we reparaties prioriteit geven. Ik zou deze leverancier niet aanbevelen. Met vriendelijke groet,
Henrianne D.
Op
na aankoop van 17/04/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo,
Het spijt ons te horen dat u teleurgesteld bent. We begrijpen uw frustratie: het is juist omdat we geloven in reparatie dat we proberen om reserveonderdelen zo lang mogelijk aan te bieden.
Helaas is het voor sommige modellen soms niet meer mogelijk om bepaalde onderdelen te produceren, wat we oprecht betreuren.
Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice via onze website https://lagrange.fr/fr/nous-contacter: we zullen samen kijken of er een oplossing is.
Nogmaals onze excuses voor deze situatie.
Met vriendelijke groet,
Het Lagrange-team
Het spijt ons te horen dat u teleurgesteld bent. We begrijpen uw frustratie: het is juist omdat we geloven in reparatie dat we proberen om reserveonderdelen zo lang mogelijk aan te bieden.
Helaas is het voor sommige modellen soms niet meer mogelijk om bepaalde onderdelen te produceren, wat we oprecht betreuren.
Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice via onze website https://lagrange.fr/fr/nous-contacter: we zullen samen kijken of er een oplossing is.
Nogmaals onze excuses voor deze situatie.
Met vriendelijke groet,
Het Lagrange-team
1
/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op de terugbetaling van de bestelling na de retour naar u.
Matthieu S.
Op
na aankoop van 27/04/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo,
Bedankt voor uw bericht.
Het spijt ons voor deze vertraging.
Ik nodig u uit om contact op te nemen met Ingrid die onze klantenservice beheert, zodat zij de beste oplossing voor u kan vinden. Hier is haar e-mailadres: [email protected]
We wensen u een fijne dag!
Marie
Bedankt voor uw bericht.
Het spijt ons voor deze vertraging.
Ik nodig u uit om contact op te nemen met Ingrid die onze klantenservice beheert, zodat zij de beste oplossing voor u kan vinden. Hier is haar e-mailadres: [email protected]
We wensen u een fijne dag!
Marie
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb een onderdeel ontvangen, goed ontvangen, maar ik heb geen gebruiksaanwijzing om het te plaatsen.
Erg jammer.
Sarah H.
Op
na aankoop van 28/03/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Bedankt voor uw bericht. We verontschuldigen ons voor dit ongemak. Ik nodig u uit om contact op te nemen met Ingrid, die verantwoordelijk is voor onze klantenservice, zodat zij de beste oplossing voor u kan vinden. Hier is haar e-mailadres: [email protected] We wensen u een fijne dag! Marie
1
/5
★☆☆☆☆
Voorlopig ben ik tevreden, ik bestel mijn aroma's voor de yoghurt
Sophie L.
Op
na aankoop van 27/03/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We wensen u een fijne dag! Marie
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling wafelijzer 99€ van 19 februari nooit ontvangen.
Philippe B.
Op
na aankoop van 19/02/2025
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo,
Zoals andere beoordelingen, grote teleurstelling terwijl het merk een goede reputatie heeft. Een wafelijzer dat pas een maand oud is, vertoont scheuren op de scharnier. De klantenservice houdt vol dat dit niet onder de garantie valt. Sterke koffie maar goed. En ze bieden een plastic onderdeel aan voor 50€ om de reparatie uit te voeren (gelukkig bieden ze de arbeid gratis aan). Voeg daar de verzend- en retourkosten van 30€ aan toe en... Tadam: het is beter om een nieuw apparaat te kopen (met -15% momenteel, is het dezelfde prijs). Oh nee, het is zelfs goedkoper omdat je voor die prijs een set platen van het oude apparaat krijgt... set die voor 50€ wordt verkocht! We lopen op onze kop.
'marine' L.
Op
na aankoop van 16/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, We zijn oprecht sorry om uw teleurstelling over uw wafelijzer te horen. We begrijpen uw frustratie en danken u voor het nemen van de tijd om uw ervaring te delen. De tevredenheid van onze klanten is onze prioriteit. We nodigen u uit om met onze klantenservice te overleggen om andere mogelijke opties te verkennen. Bedankt voor uw begrip en loyaliteit. We hopen uw vertrouwen weer te winnen. Met vriendelijke groet, Het Lagrange-team
1
/5
★☆☆☆☆
Één ster omdat we niet minder kunnen geven... Dit is de tweede aankoop voor ons, Lagrange was voor ons synoniem met kwaliteit en duurzaamheid, wat een teleurstelling!!! Bij ontvangst van onze bestelling (die een kerstcadeau moest zijn), hadden we de onaangename verrassing om een raclette-apparaat in een erbarmelijke staat te ontdekken, het is te vragen of we wel een nieuw apparaat hebben ontvangen?! De verpakking en de beschermingen waren intact, dus het is geen probleem van levering. De kookplaat is gekrast, de baksteen is op 2 plaatsen beschadigd, kleine stukjes gebroken plastic die rondzwerven op de bodem van de doos, de verwarmingsplaat is vervormd en raakt de plastic basis (super gevaarlijk!), al deze gebreken waren ongetwijfeld aanwezig vóór verzending... Kortom, onaanvaardbaar en respectloos tegenover de klanten, vooral gezien de prijs!! Natuurlijk hebben we een e-mail gestuurd naar de klantenservice bij ontvangst van de bestelling om een retour en terugbetaling te vragen, maar we wachten nog steeds op hun reactie sinds 2 weken... Tot op heden nog steeds geen oplossing!! Dit bevestigt de geringe aandacht voor de klanttevredenheid, vlucht weg!
Pauline D.
Op
na aankoop van 12/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Wij zijn oprecht sorry voor de ervaring die u heeft gehad met uw bestelling. Wat u beschrijft weerspiegelt absoluut niet de kwaliteits- en servicenormen die wij bij Lagrange al bijna 70 jaar hanteren. Uw mening wijst ons op verschillende punten die onmiddellijke aandacht vereisen. Om deze situatie snel op te lossen, nodigen wij u uit om opnieuw contact met ons op te nemen, Ingrid, via ons speciale e-mailadres voor klanttevredenheid: [email protected], of telefonisch op 04 78 86 40 40. We zullen alles in het werk stellen om uw verzoek prioriteit te geven. We hopen dat u ons de kans geeft om uw vertrouwen terug te winnen. Nogmaals onze excuses voor deze situatie en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Het Lagrange-team
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling niet ontvangen. Geen antwoord op het bericht dat op hun contact is achtergelaten. Te vermijden.
Jean-pierre D.
Op
na aankoop van 08/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons, er is waarschijnlijk een probleem geweest tijdens het transport. Ik nodig u uit om contact op te nemen met Ingrid, die verantwoordelijk is voor onze klantenservice, zodat zij de beste oplossing voor u kan vinden. Hier is haar e-mailadres: [email protected] Wij wensen u een fijne dag! Marie
1
/5
★☆☆☆☆
Geen antwoord op mijn klacht bij de klantenservice
Sebastien D.
Op
na aankoop van 02/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, We verontschuldigen ons voor onze afwezigheid van antwoord. Ik nodig u uit om contact op te nemen met Ingrid, die verantwoordelijk is voor onze klantenservice, zodat zij de beste oplossing voor u kan vinden. Hier is haar e-mailadres: [email protected] Wij wensen u een fijne dag! Marie
1
/5
★☆☆☆☆
Dit is de 2e keer dat ik een Lagrange wafelijzer bestel. 1e keer model Super2, mijn wafelijzer viel ongeveer 5 cm, het was volledig gebroken bij de handgreep, ik had echt een bittere nasmaak omdat ik voor de prijs niet dacht dat een kleine val het in zo'n staat kon brengen. Aangezien het mijn schuld was, heb ik 2 jaar later een wafelijzer opnieuw gekocht. 2e wafelijzer model Premium deze keer, ik wilde nemen wat ik als kwalitatief het beste beschouwde. Het pakket arriveerde en hoe moet ik het uitleggen... Het wafelijzer was letterlijk en figuurlijk in 100 stukken binnenin. Het pakket was duidelijk mishandeld, maar nogmaals, ik begrijp niet hoe het in zo'n staat kan eindigen. Ik heb het product teruggestuurd en mijn geld teruggekregen. Ik ga me richten op een ander Belgisch merk dat bekend staat om zijn robuustheid, want voor meer dan 100€ verwachten we dat het product minimaal stevig is. Het is echt niet verstandig om zware gietijzeren platen op fragiele plastic steunen te plaatsen, vooral voor de prijs die we betalen.
Elisabeth P.
Op
na aankoop van 02/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo mevrouw, Bedankt voor uw reactie. We zijn bijzonder aandachtig voor de verpakking van onze apparaten: we bestuderen de opvulling en de beste manier om het apparaat in de doos te plaatsen om het maximaal te beschermen, en we besteden ook veel aandacht aan de verpakking van onze pakketten. Helaas zijn we afhankelijk van de vervoerders die soms de pakketten mishandelen... Het spijt me dat u geen tevredenheid heeft gevonden met de apparaten van Lagrange. Ik blijf tot uw beschikking, Met vriendelijke groet, Marie
1
/5
★☆☆☆☆
Pakket ontvangen in slechte staat met deuken in de doos.
Het product is zelfs niet beschermd in de doos, het lijkt wel gereviseerd!
Ik heb liever rechtstreeks op de website van het merk besteld voor meer zekerheid, maar blijkbaar is het daar niet beter...
Kevin V.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Nog steeds niet geleverd na meerdere herinneringen.
Serge F.
Op
na aankoop van 14/11/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Niet ontvangen en ik heb een e-mail gestuurd om het te begrijpen en geen antwoord op mijn vraag
Christelle B.
Op
na aankoop van 29/10/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons, er is waarschijnlijk een probleem geweest tijdens het transport. Ik nodig u uit om contact op te nemen met Ingrid, die verantwoordelijk is voor onze klantenservice, zodat zij de beste oplossing voor u kan vinden. Hier is haar e-mailadres: [email protected] Wij wensen u een fijne dag! Marie
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling niet ontvangen
Camille D.
Op
na aankoop van 14/09/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons, er is waarschijnlijk een probleem geweest tijdens het transport. Ik nodig u uit om contact op te nemen met Ingrid, die verantwoordelijk is voor onze klantenservice, zodat zij de beste oplossing voor u kan vinden. Hier is haar e-mailadres: [email protected] Wij wensen u een fijne dag! Marie
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 29 augustus, verloren door de vervoerder, een tweede verzending gedaan door Lagrange, nooit meer nieuws behalve de volgstatus, op 19 september niets, het is een treurige opvolging
Georges T.
Op
na aankoop van 29/08/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons, er is waarschijnlijk een probleem geweest tijdens het transport. Ik nodig u uit om contact op te nemen met Ingrid, die verantwoordelijk is voor onze klantenservice, zodat zij de beste oplossing voor u kan vinden. Hier is haar e-mailadres: [email protected] Wij wensen u een fijne dag! Marie
1
/5
★☆☆☆☆
En ik ben zeer teleurgesteld, zoals ik gisteren heb gezegd in verschillende e-mails met mevrouw Ingrid van de klantenservice die ik heb gecontacteerd op aanbeveling van mevrouw Marie. Ik heb geen antwoord ontvangen. Wat betreft de retour van mijn wafelijzer dat beschadigd is door het transport, omdat de vervoerders zeer ruw zijn, heeft mevrouw Ingrid het retourlabel gestuurd, maar ik wil er zeker van zijn dat ze me een gloednieuwe stuurt en geen gereviseerde, ik heb betaald voor een gloednieuwe en ze heeft niet op mijn vraag geantwoord en ik heb nog steeds de bordeauxkleurige smeerlepel niet ontvangen die niet bij mijn pakket zat, ik heb dit ook aan mevrouw Ingrid gemeld, ze zei dat ze het onmiddellijk zou regelen, maar ik heb nog steeds niets ontvangen, dus alsjeblieft, kunt u me vertellen of ik mijn beschadigde wafelijzer echt kan retourneren en dat u me een gloednieuwe terugstuurt? Dat was mijn vraag gisteren en ik heb geen antwoord gekregen. Hartelijk dank. Fijne dag
Jacqueline Madar
06 52 20 85 07
en bovendien was de verpakking van de mini-wafels en tartes zeer, zeer, zeer beschadigd. Er was veel stof terwijl toen ik de wafelijzer bij Amazon bestelde, de verpakking transparant, glanzend en schoon was, niet zoals diegene die u me heeft gestuurd die de mini-wafels en mini-tartes bevatte, dat heb ik ook gemeld, het is toch vreemd
Bedankt voor uw antwoord, ik hoop dat ik vandaag een antwoord krijg omdat ik gisteren heb gewacht en geen antwoord van mevrouw Ingrid heb gekregen. Het was radiostilte.
Bovendien hou ik van uw wafelijzer, ik vind het alleen bij u en mijn zus houdt er ook van en ik heb haar beloofd er een voor Kerstmis te kopen. Dus alsjeblieft, doe een inspanning.
Jacqueline M.
Op
na aankoop van 19/08/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo mevrouw, Wij zijn oprecht sorry voor deze situatie. Helaas kan het gebeuren dat de vervoerders niet voorzichtig zijn met de pakketten en dat de producten die erin zitten beschadigd raken. Ingrid heeft uw e-mail van gisteren inderdaad ontvangen en doet haar best om hierop te reageren en de beste oplossing voor u te vinden. Bovendien heb ik uw feedback over de verpakking van uw mini-wafelplaten goed genoteerd. Ik blijf tot uw beschikking, Met vriendelijke groet, Marie
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo, Ik was zeer verbaasd te constateren dat de bordeauxkleurige smeerlepel ontbrak, deze was er niet, ik heb de dozen teruggestuurd, er was niets en mijn factuur was er ook niet. Een adviseur antwoordde me per e-mail dat de factuur op mijn account staat, ik heb het gevonden, ik wist niet dat het op mijn account stond en bovendien is de hoek van het wafelijzer beschadigd door het transport. Oh, ik ben echt heel erg teleurgesteld. Toch hou ik van dit wafelijzer, ik heb er een paar jaar geleden al een bij u gekocht en nu heb ik er weer een gekocht, ik wilde een gloednieuwe en hij is beschadigd aan de zijkant door het transport. Ik hou zo veel van dit model en mijn zus, ze houdt er zo veel van dat ik haar dezelfde voor Kerstmis bij u ga geven. Nou, dat is mijn mening Jacqueline Madar, 06 52 20 85 07
Jacqueline M.
Op
na aankoop van 30/08/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Aankoop van een gereviseerde product voor de helft van de prijs. Behalve het ontbreken van de lepel, lijkt alles als nieuw (geen deuk, doos niet beschadigd, het tweede set platen aanwezig). Al meerdere keren met tevredenheid gebruikt. Wafels bakken in 2min 30 / 2min. Enige minpunt is het wafelrecept - dat beter kan zijn - Zowel klein als groot zeer tevreden. Voor 55€ raad ik het vooral aan met de 3 jaar garantie.
Cyrille K.
Op
na aankoop van 29/06/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Aankoop van een refurbished product verkocht voor de helft van de prijs. Behalve het ontbreken van de lepel, lijkt alles als nieuw (geen scheuren, doos niet beschadigd, het tweede set platen aanwezig). Al meerdere keren met tevredenheid gebruikt. Wafels bakken in 2min 30 / 2min. Enige minpunt is het wafelrecept - dat beter kan zijn - Kleine en grote zijn zeer tevreden. Voor 55€ raad ik het vooral aan met de 3 jaar garantie.
Cyrille K.
Op
na aankoop van 29/06/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We wensen u een fijne dag! Marie
1
/5
★☆☆☆☆
Heb mijn bestelling niet ontvangen!!!!
Christine D.
Op
na aankoop van 04/05/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons, er is waarschijnlijk een probleem geweest tijdens het transport. Ik nodig u uit om contact op te nemen met Ingrid, die onze klantenservice beheert, zodat zij de beste oplossing voor u kan vinden. Hier is haar e-mailadres: [email protected] We wensen u een fijne dag! Marie
1
/5
★☆☆☆☆
Het is jammer dat de platen al vastzitten in de 'pakketten'. Ik had graag een 'pakket' Luikse wafel/croque monsieur/grill-panini willen nemen. Het is jammer. Daardoor kan ik niet volledig profiteren van de andere platenaanbiedingen of anders meer uitgeven zoals ik heb gedaan en niet helemaal krijgen wat ik wil...
Bourguet A.
Op
na aankoop van 26/04/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Goede site, gemakkelijk in gebruik.
Floriane L.
Op
na aankoop van 28/01/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Bedankt voor uw positieve feedback! Met vriendelijke groet, Marie
1
/5
★☆☆☆☆
Voldoet aan mijn verwachtingen, zeer tevreden.
Giraudeau A.
Op
na aankoop van 27/01/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Bedankt voor uw positieve feedback! Met vriendelijke groet, Marie
1
/5
★☆☆☆☆
Na de breuk van het ophangsysteem van de pureer, heb ik uiteraard een nieuwe pureer besteld met vermelding van het probleem met foto als bewijs. En verder niets.
BrÉsil P.
Op
na aankoop van 23/01/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Bedankt voor uw reactie. Het spijt ons. Ingrid, die verantwoordelijk is voor onze klantenservice, zal u zo snel mogelijk antwoorden om de beste oplossing voor u te vinden. Ik blijf ook tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Marie
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb nooit een e-mail ontvangen: noch bij de bestelling, noch bij de verzending, noch wanneer mijn pakket bij het afhaalpunt aankwam! En wanneer je een e-mail stuurt, krijg je geen antwoord. Alleen nadat ik had geklaagd op de Facebookpagina. Het is erg jammer. Ik zal niet meer via uw site bestellen.
Dillie V.
Op
na aankoop van 23/01/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Bedankt voor uw reactie. We zijn oprecht sorry voor deze absoluut ongekende situatie. Er moet een probleem zijn geweest met de distributie van de verschillende e-mails. Ik blijf tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Marie
1
/5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling voldoet helemaal niet aan mijn verwachtingen. De melkfermenten zijn aangetast, en de fermentatietijd van mijn yoghurt moet verdubbeld worden om een normale consistentie te krijgen. Ik had eerder al fermenten op deze site besteld, en die waren van behoorlijke kwaliteit. Voor deze aankoop lijkt er een probleem te zijn met de goederen.
Stéphanie L.
Op
na aankoop van 14/01/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Super kwaliteit
Serge P.
Op
na aankoop van 27/11/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
De klantenservice is gewoonweg rampzalig en beledigend. Ik heb een defect apparaat ontvangen waarvoor ik om vervanging heb gevraagd en Lagrange heeft me gewoon een apparaat gestuurd waarvan de steen nog vuil was van de vorige eigenaren, met een beschermfolie van staal die samengesmolten was met de basis, dus onmogelijk te verwijderen, en een vervanging van de pannen en de voedingskabel door goedkope Chinese plastic kopieën, dus goedkoper. Met wie maken ze zich hier belachelijk? Kun je je klanten in 2023 zo behandelen? Dit is een merk om te vermijden.
Chaker B.
Op
na aankoop van 24/11/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer goede site
Anita B.
Op
na aankoop van 25/11/2023
Vertaalde beoordeling