★★★★★
op 6098 beoordelingen gepubliceerd
Laatste klantbeoordelingen
Zeer goed gedaan
Gezocht artikel zeer snel gevonden
Zeer reactief en zeer klantgericht
Uitstekend product
Normale site maar niet uitzonderlijk.
Gebruiksvriendelijke site. Zorgvuldige verzending
Product voldoet en is zeer praktisch, snelle verzending. Dank u
Bestelling snel geleverd, correcte verpakking, goede opvolging
Tevreden met mijn kabel die ik al een tijdje zocht
Niets te zeggen, ik heb nu een voet voor mijn barbecue
Het ontbreken van een factuur verklaart de score van 3. Ik moet deze in de e-mails terugvinden.
Goede site en duidelijk
Voor de pannenkoeken en crêpes, perfect, van een pure Bretonse boter
Bestelling geplaatst op 29 augustus, verloren door de vervoerder, een tweede verzending gedaan door Lagrange, nooit meer nieuws behalve de volgstatus, op 19 september niets, het is een treurige opvolging
Zeer goed.
20% korting enkele dagen na mijn bestelling, dat is frustrerend... als ze hadden gecommuniceerd over terugkeeraanbiedingen had ik even gewacht.
De site is gebruiksvriendelijk.
Serieuze en responsieve site. Bestelling van reserveonderdelen is erg praktisch in plaats van via een wederverkoperssite te gaan waarvan de specificaties onvolledig en onzeker zouden zijn. Houd uw 'reserveonderdelen' service, echt heel nuttig voor uw klanten die zo trouw aan u zullen blijven 🙂
Zeer goed, uitstekende service, zorgvuldig en attent. Ik beveel aan!
De navigatie en levering van het product waren correct. Echter, de klantenservice heeft niet positief gereageerd op mijn verzoek om de wafelplaten die ik absoluut niet nodig heb te vervangen door wafelplaten. Ik heb 3 sets nieuwe en ongebruikte wafelplaten na de 3 aankopen van dit wafelijzer.
EEN GEMAKKELIJKE SITE VOLDOENDE KEUZE VAN ARTIKELEN
Producten goed verpakt. Op tijd aangekomen. Beantwoordt aan de bestelling.
Zeer goed
Niets te melden.
Duidelijke en gedetailleerde site.
De site is zeer duidelijk, gemakkelijk te navigeren, producten zonder moeite te bestellen, snelle levering, artikel goed beschermd, alleen maar positief.
Snelle bestelling en levering.
Zeer goed bedrijf op alle niveaus: gebruiksvriendelijkheid van de site, snelheid van verzending, verzendkosten, kwaliteit van de verpakking.
Snelle verzending
Zeer goede site en snelle levering.
Waarom niet op het product vermelden dat het halve wafels zijn en dat het voor de croques hetzelfde is. Je moet 2 croque monsieur platen bestellen, de neutrale platen zijn nutteloos, die hebben we al in het startproduct.
Gebruiksvriendelijke site
Zeer goed, goed product
Duidelijke en gebruiksvriendelijke site, eenvoudige bestelling, snelle levering
De bestelling is perfect uitgevoerd, ik ben zeer tevreden.
Niks te zeggen...
Snel, eenvoudig en effectief.
Een beetje duur en geen melding dat het pakket bij het afhaalpunt is aangekomen
En ik ben zeer teleurgesteld, zoals ik gisteren heb gezegd in verschillende e-mails met mevrouw Ingrid van de klantenservice die ik heb gecontacteerd op aanbeveling van mevrouw Marie. Ik heb geen antwoord ontvangen. Wat betreft de retour van mijn wafelijzer dat beschadigd is door het transport, omdat de vervoerders zeer ruw zijn, heeft mevrouw Ingrid het retourlabel gestuurd, maar ik wil er zeker van zijn dat ze me een gloednieuwe stuurt en geen gereviseerde, ik heb betaald voor een gloednieuwe en ze heeft niet op mijn vraag geantwoord en ik heb nog steeds de bordeauxkleurige smeerlepel niet ontvangen die niet bij mijn pakket zat, ik heb dit ook aan mevrouw Ingrid gemeld, ze zei dat ze het onmiddellijk zou regelen, maar ik heb nog steeds niets ontvangen, dus alsjeblieft, kunt u me vertellen of ik mijn beschadigde wafelijzer echt kan retourneren en dat u me een gloednieuwe terugstuurt? Dat was mijn vraag gisteren en ik heb geen antwoord gekregen. Hartelijk dank. Fijne dag Jacqueline Madar 06 52 20 85 07 en bovendien was de verpakking van de mini-wafels en tartes zeer, zeer, zeer beschadigd. Er was veel stof terwijl toen ik de wafelijzer bij Amazon bestelde, de verpakking transparant, glanzend en schoon was, niet zoals diegene die u me heeft gestuurd die de mini-wafels en mini-tartes bevatte, dat heb ik ook gemeld, het is toch vreemd Bedankt voor uw antwoord, ik hoop dat ik vandaag een antwoord krijg omdat ik gisteren heb gewacht en geen antwoord van mevrouw Ingrid heb gekregen. Het was radiostilte. Bovendien hou ik van uw wafelijzer, ik vind het alleen bij u en mijn zus houdt er ook van en ik heb haar beloofd er een voor Kerstmis te kopen. Dus alsjeblieft, doe een inspanning.
Het komt helemaal overeen met mijn wens! Ik moet het nog gebruiken, maar het komt in alle opzichten overeen met het vorige model dat ik meer dan 10 jaar heb gebruikt. Bedankt