★★★★★
op 6097 beoordelingen gepubliceerd
Laatste klantbeoordelingen
Niet ontvangen, niet geïnformeerd over de status.
Bedankt voor uw beoordeling.
Het spijt ons oprecht dat u uw bestelling niet heeft ontvangen. Deze periode aan het einde van het jaar, met Kerstmis, is bijzonder druk en kan helaas leiden tot vertragingen in de levering. We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via het formulier op lagrange.fr zodat we de situatie kunnen controleren en dit probleem snel kunnen oplossen.
We wensen u een fijne dag.
Het Lagrange-team.
Snelle levering
Ik heb een Lagrange-apparaat besteld en ben zeer teleurgesteld over de kwaliteit van de levering en de staat van het ontvangen product. Het pakket kwam volledig gebroken aan. Binnenin vertoonde de grill verschillende schade: gebroken houten frame, krassen op het metalen deel, gebroken plastic onderdelen en zelfs een probleem met de kabels. Het apparaat is onbruikbaar! Dit is echt teleurstellend voor een product van deze klasse. Ik heb de klantenservice gecontacteerd om een oplossing te vinden, maar tot op heden heb ik geen nieuws van hen ontvangen. Ik hoop dat het merk de verpakking en bescherming van zijn producten zal verbeteren, want de aankoopervaring was niet naar verwachting, vooral gezien de prijs.
Bedankt voor uw beoordeling.
We zijn oprecht sorry voor de staat waarin uw apparaat is aangekomen en begrijpen uw teleurstelling volledig. Het is belangrijk voor ons dat onze producten in perfecte staat aankomen en we nemen uw feedback over de verpakking en bescherming zeer serieus.
We nodigen u uit om opnieuw contact op te nemen met onze klantenservice via het formulier op lagrange.fr
zodat we deze situatie snel kunnen oplossen en u een passende oplossing kunnen bieden.
We wensen u een zeer fijne dag.
Het Lagrange-team.
Alles goed: bestelgemak, verzendtijd en levering... en productkwaliteit!
Snelle levering en materiaal van goede kwaliteit.
Super product!
Eerste poging met yoghurt, zeer praktisch en zeer goed.
Nikkel!!
Nikkelproducten, zeer goede werking, niets op aan te merken.
Zo blij. Het is al een tijd geleden dat ik er een voor mezelf wilde kopen. Het is gedaan en ik ben blij
Je ziet meteen dat het een apparaat van kwaliteit is, de aluminium coating maakte me in het begin een beetje bang, maar er waren zoveel positieve beoordelingen dat ik het apparaat heb gehouden en ik ben er erg trots op. Wafel perfect gebakken
RAS? snel, goed verpakt. Bedankt!
Cadeau voor kerst Nog niet gegeven en dus niet gebruikt
Het bestelproces was transparant en eenvoudig. De levering was snel en ongecompliceerd. Het wafelijzer is geweldig en eenvoudig in gebruik. Dank je.
Een kopen voor mijn dochter voor Kerst; al gekocht voor mijn andere dochter jaren geleden. En verkocht Lagrange aan mijn schoonzus die ook net een Lagrange wafelijzer heeft gekocht
Perfect zoals altijd
Onmiddellijk ontvangen, onmiddellijk getest!!! Het is geweldig!!! Ik ben er erg blij mee
Goed ontvangen pakket in goede staat bedankt
Snel en efficiënt
Niets te zeggen
Het is perfect!
De buitenste delen verwarmen minder dan het midden. De energieverdeling is niet volledig homogeen. Misschien ook spatels toevoegen om alle kaas te recupereren. Anders een mooi esthetisch aspect.
Heel goed
Ik heb de nieuwe superplaten geprobeerd
Snelle bestelling en levering. Het enige wat nog reste is het product uit te proberen
Eenvoudige bestelling, snelle levering, ik ben zeer tevreden.
Perfect. Goed product.
Uitstekend
Voldoet aan onze verwachtingen: we zijn zeer tevreden met onze wafelmaker na het gebruik afgelopen zondag.
Alles verliep zoals gepland voor de levering.
Alles ging goed.
Uitstekende kwaliteit en werkt geweldig
Tevreden, de hartvormige wafels zijn zeer geslaagd, ik raad het aan, enige nadeel is de prijs van de platen.
Ik had al een vergelijkbaar product voor iemand gekocht en kende de kwaliteit van het product. Anders, levering perfect
Tevreden over het product, maar geen mogelijkheid tot betaling in 3 of 4 termijnen
Zeer gemakkelijk, conform en betrouwbaar
NIETS TE ZEGGEN. UITSTEKEND
Super goed ontworpen product, zeer goede kwaliteit, het is fijn dat het in Frankrijk is gemaakt!
Ik ben zeer tevreden met mijn wafelijzer
Alles is perfect