/10
★★★★★
op 3485 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 3485 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3
/5
★★★☆☆
De verzendkosten zijn exorbitant, vooral voor alleen het terugnemen van doppen of andere containers.
Elodie B.
Op
na aankoop van 28/03/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Zoals alle commerciële sites absoluut niet informatief
Gier J.
Op
na aankoop van 14/03/2024
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Het pakket was open en slecht gesloten, en 2 gereedschappen uit de koffer waren deukjes.
Gérard L.
Op
na aankoop van 15/03/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Dank u voor uw bericht. We zijn erg sorry, er moet een probleem zijn geweest tijdens het transport. Ik nodig u uit om contact op te nemen met Ingrid, die onze klantenservice beheert, zodat zij de beste oplossing voor u kan vinden. Hier is haar e-mailadres: consolagrange.fr We wensen u een fijne dag! Marie
3
/5
★★★☆☆
Aangekocht ter vervanging van de vorige die we gebroken hadden, we zijn er nog steeds blij mee. Het is echter jammer dat Lagrange weigerde om ons de basiswafelplaat te vervangen, waardoor we gedwongen werden om een totaal onbruikbare duplicaat aan te schaffen (aangezien we de eerste nog hebben) en die we niet kunnen doorverkopen of geven (aangezien dit de standaard meegeleverde is). In een ecologische context van afvalvermindering en beter gebruik van middelen is dit echt jammer.
Caroline F.
Op
na aankoop van 15/02/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Zeer snelle levering. Zeer goede producten. Het enige negatieve punt is dat na meerdere bestellingen bij hen, er geen kortingsbon is verleend. Gewoon jammer.
Amandine B.
Op
na aankoop van 12/02/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Zeer duidelijke site.
Philippe M.
Op
na aankoop van 06/02/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Bedankt voor uw positieve feedback! Met vriendelijke groet, Marie
3
/5
★★★☆☆
Artikel bevalt me, maar ik ben niet tevreden over de klantenservice, bestelling ontvangen maar incompleet, de lepel ontbreekt, e-mail gestuurd geen antwoord
Donya D.
Op
na aankoop van 25/01/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Bedankt voor uw reactie. We zijn oprecht sorry. Ingrid, die verantwoordelijk is voor onze klantenservice, zal u zo snel mogelijk antwoorden om de beste oplossing voor u te vinden. Ik blijf ook tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Marie
2
/5
★★☆☆☆
Artikel niet geleverd...
Alain P.
Op
na aankoop van 28/01/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Hallo
de deksel van de yoghurtmaker is te fragiel
levertermijnen te lang
Christian T.
Op
na aankoop van 22/01/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Verpakking zeer beschadigd, te grote doos, waardoor de doos en de handleiding van het apparaat ook beschadigd zijn. Het voedingskabel is niet de originele (in het rood) maar een vervangend kabel.
Rachel W.
Op
na aankoop van 13/01/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Bedankt voor uw reactie. We zijn oprecht sorry voor dit ongemak. Als uw apparaat beschadigd is, raad ik u aan om contact op te nemen met Ingrid, die verantwoordelijk is voor onze klantenservice, zodat zij de beste oplossing voor u kan vinden: [email protected] Wat betreft het rode snoer, dit bestaat niet meer en is vervangen door een zwart snoer. Met vriendelijke groet, Marie
3
/5
★★★☆☆
De site is correct - De bestelling is goed verlopen, maar de leverdatum in vergelijking met uw informatie is niet gerespecteerd, waardoor ik voor niets een chronopost heb betaald en dat is niet goedkoop.
Philippe L.
Op
na aankoop van 09/01/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Bedankt voor uw reactie. Het spijt ons voor deze abnormaal lange levertijd. Januari is inderdaad een drukke periode voor ons MKB, wat de langere levertijden kan verklaren. We danken u voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Marie
2
/5
★★☆☆☆
Kwaliteit van de service is zeer, zeer gemiddeld. Bestelling geplaatst op 26/12, pas verzonden op 3/01 terwijl het product op voorraad is. Dus vroeg ik om het afleveradres te wijzigen voor verzending, en men antwoordde 2 dagen later dat het te laat is! De bestelling was ondertussen al vertrokken. Kortom, helemaal niet op het niveau van de kwaliteit van de producten, dat is jammer.
Alban M.
Op
na aankoop van 26/12/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De leveringsdienst moet verbeterd worden. Ondanks de extra kosten voor levering binnen 5 dagen, is het pakket na 7 dagen aangekomen en dus niet op de juiste plek.
Vincent Q.
Op
na aankoop van 16/12/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Zeer lange levering
Corinne B.
Op
na aankoop van 20/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons voor het ongemak. Inderdaad, tijdens de feestdagen zijn de levertijden verlengd... Onze KMO is het slachtoffer geworden van zijn succes en we hebben een grotere stroom van bestellingen moeten beheren. Het spijt ons. Met vriendelijke groet, Marie
3
/5
★★★☆☆
Lange wachttijd voor de levering na een klacht
Christiane D.
Op
na aankoop van 30/11/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De bestelling van de yoghurtmaker kwam in slechte staat aan, waarschijnlijk door een transportprobleem. De klantenservice is zeer reactief, ik wacht op het vervangonderdeel. Daarom slechts 3 sterren.
MichÈle K.
Op
na aankoop van 03/12/2023
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Zeer lange levering en bovendien was mijn pakket geopend, karton gescheurd. Geen goede ervaring.
Camille W.
Op
na aankoop van 27/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons, er is waarschijnlijk een probleem geweest tijdens het transport. Ik nodig u uit om contact op te nemen met Ingrid, die verantwoordelijk is voor onze klantenservice, zodat zij de beste oplossing voor u kan vinden. Hier is haar e-mailadres: [email protected] Wij wensen u een fijne dag! Marie
3
/5
★★★☆☆
Ik heb een Lagrange raclette-apparaat besteld via de site van mijn CE. De steen arriveerde gebroken. Ik heb dus een nieuwe steen besteld, maar deze arriveerde met een vreemde vlek over de hele breedte van de steen, het lijkt op een fabricagefout.
Salima F.
Op
na aankoop van 15/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Bedankt voor uw reactie, het spijt ons oprecht voor dit ongemak. Ik nodig u uit om contact op te nemen met Ingrid, die verantwoordelijk is voor de klantenservice, zodat zij de beste oplossing voor u kan vinden! [email protected] Ik blijf tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Marie
3
/5
★★★☆☆
Navigatie OK
Jean-michel S.
Op
na aankoop van 27/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We wensen u een fijne dag! Marie
3
/5
★★★☆☆
Betaling voor een levering aan huis, de bezorger heeft niet eens de moeite genomen om te komen en heeft het pakket direct bij de post afgeleverd. Ik wil erop wijzen dat ik op de dag van mijn zogenaamde levering thuis was en dat mijn intercom direct op mijn mobiele telefoon overgaat. Geen wonder dat de post blijft achteruitgaan met zo'n slechte kwaliteit van service.
FrÉdÉric G.
Op
na aankoop van 26/11/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Niet alle accessoires zijn beschikbaar
Jacky P.
Op
na aankoop van 28/11/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Hallo, We waren verrast dat de prijs op de Lagrange-site veel hoger was dan hetzelfde product dat in de winkel te vinden was. Bovendien geeft de site gratis verzending aan terwijl er een forfait van 2€ in rekening wordt gebracht??? Klacht ingediend en weinig bemoedigend antwoord. Ik vind het jammer dat de fabrikant niet dezelfde prijzen biedt als zijn distributeurs. Jammer!
Francoise L.
Op
na aankoop van 19/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Bedankt voor uw bericht. De prijzen die op onze site worden weergegeven buiten de promotieperiode zijn de prijzen die wij aan onze distributeurs aanbevelen, echter hebben wij geen controle over hun prijsbeleid en de aanbiedingen die zij tijdelijk toepassen. Wat betreft de verzendkosten, de levering naar een Colissimo afhaalpunt is gratis bij een aankoop van 50€ maar de levering aan huis wordt inderdaad in rekening gebracht met 2€, hetzelfde geldt voor de expresslevering van Chronopost naar een pickup punt. Ondanks deze teleurstelling hopen we dat u volledig tevreden zult zijn met onze producten. Het Lagrange team.
2
/5
★★☆☆☆
Product ontvangen met meer dan 2 weken vertraging....
AmÉlie F.
Op
na aankoop van 26/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, We zijn inderdaad slachtoffer geworden van ons succes tijdens Black Friday, daarom zijn de levertijden langer geweest dan normaal. Weet dat al het personeel van ons MKB is ingezet om de bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. We zijn oprecht sorry voor dit ongemak en hopen dat u volledig tevreden zult zijn met uw bestelling. Het Lagrange-team.
3
/5
★★★☆☆
Tevreden met mijn sorbetmachine, die aan mijn verwachtingen voldoet. Echter, ik heb een tweede kom besteld, die is geleverd, maar zonder deksel om deze te sluiten. Ik vind het een beetje kleinzielig om de kom zonder deksel te leveren. Als ik 2 ijsjes maak, 1 in elke kom, kan ik maar 1 kom met een deksel sluiten. Dat is erg jammer...
Francoise V.
Op
na aankoop van 25/11/2023
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Het is niet gemakkelijk om de referenties van de pannen te vinden die bij het raclette-apparaat horen.
BÉatrice B.
Op
na aankoop van 24/11/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Wafelplaten: benaming en prijs zijn ambigu - Geef de voorkeur aan het idee van een set platen
Verandering van vervoerder ten opzichte van de keuze gemaakt bij de bestelling
Yves B.
Op
na aankoop van 26/11/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
10 dagen om een bestelling van een apparaat voor te bereiden... 🤖 hun groothandel made in France moet in China zijn
Cecile D.
Op
na aankoop van 25/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, het spijt ons oprecht dat uw ervaring niet positief is geweest. Inderdaad, er was vertraging bij de verzending van de Black Friday-pakketten, dit was trouwens vermeld op onze website. Lagrange is een Franse KMO en meer specifiek uit Vourlois (een dorp naast Lyon), het grootste deel van onze producten wordt vervaardigd in de Rhône-Alpes en hier in onze lokalen geassembleerd. We hebben de ambitie om kwaliteitsproducten aan te bieden, duurzame producten en vooral gebruiksvriendelijke producten, alles met als doel de gezelligheid en de momenten van samen delen te bevorderen. We zijn nogmaals sorry voor deze abnormaal lange levertijd. Het Lagrange-team.
3
/5
★★★☆☆
Ergonomische site, veilige aankoop en duidelijke en regelmatige meldingen om de stappen van de transactie te volgen. Echter, de bezorgdienst laat te wensen over: niet geleverd op het gekozen afhaalpunt maar op een andere locatie, aan de andere kant van de agglomeratie, terwijl 50 andere dichterbij gelegen punten beschikbaar waren.
Benjamin R.
Op
na aankoop van 24/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Bedankt voor uw opmerking. Helaas is de beslissing om uw pakket naar een ander afhaalpunt te verplaatsen onafhankelijk van onze wil. Deze beslissing wordt genomen door de vervoerder wanneer het oorspronkelijk geselecteerde afhaalpunt overbelast is. We hopen echter dat u volledig tevreden zult zijn met onze producten. Het Lagrange-team.
3
/5
★★★☆☆
Moeilijke site om te bezoeken, niet erg duidelijk, slechte navigatie
RÉgis D.
Op
na aankoop van 11/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Bedankt voor uw opmerking. We werken actief aan het verbeteren van de klantervaring op onze site. We hopen desondanks dat u tevreden zult zijn met onze producten. Het Lagrange-team.
3
/5
★★★☆☆
De website biedt de verwachte diensten. De voorbereidingstijd van de verzending leek ongewoon lang. (Ongeveer 4 werkdagen, als ik me goed herinner) (de levering vond daarna plaats binnen een normale termijn)
Renaud N.
Op
na aankoop van 20/11/2023
Vertaalde beoordeling