★★★★★
op 4045 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Ik kon de gewenste kleur niet bestellen, hij was gemarkeerd als beschikbaar maar het was onmogelijk om de winkelwagentje te bevestigen.
Komt overeen. Goede levering met als extra een glimlach van de postbode!
Uitstekend product. De vorige heeft meer dan 20 jaar meegemaakt. Het is de stekker van het wafelijzer die loskwam.
Wat was mijn verrassing toen ik de yoghurtmaker terugstuurde en zag dat deze in China was gemaakt. Ik had een selectie gemaakt van made in France, en voor mij had Lagrange, met zijn Franse vlag op het logo, een lokale productie. Dat is helaas niet het geval.
De bestelling was niet eenvoudig, zeker tijdens de Black Friday periode.. de site werd niet bijgewerkt, foutieve productbedragen en de telefonische klantenservice was niet behulpzaam.
Zeer teleurgesteld in de 2 raclette-apparaten die ik net heb gekocht, de verwarming verwarmt zeer langzaam of mist kracht, wat leidt tot een vrij lange wachttijd voordat de kaas smelt. Mijn oude van 1992 verwarmt beter 🙁
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons dat de kleur u niet bevalt... Ik nodig u uit om contact op te nemen met Ingrid, die onze klantenservice beheert, zodat zij de beste oplossing voor u kan vinden. Hier is haar e-mailadres: [email protected] We wensen u een fijne dag! Marie
Ik heb mijn factuur nog steeds niet kunnen ophalen op uw site (onduidelijke procedure voor een leek) Kunt u deze per e-mail naar me sturen Dank je wel
Niets op te merken
Pakket was doorboord en de doos van het wafelijzer was ook beschadigd. Aangezien de levering in een pakketautomaat is, is het niet mogelijk om onmiddellijk een klacht in te dienen.
Hallo, de verzenddoos had een gat evenals de doos van het wafelijzer. Aangezien de levering in een kluisje was, was het onmogelijk om een klacht in te dienen volgens uw criteria. Met vriendelijke groet, M. Camus.
De afmetingen van de pannen ontbreken als je ze wilt gebruiken ter vervanging van de Tefal. Ze zijn iets groter, maar passen nog steeds in mijn pierrade/raclette.
Ondanks de aanwijzingen in de handleiding heb ik de juiste afdichting niet ontvangen.
Het ontbreken van een factuur verklaart de score van 3. Ik moet deze in de e-mails terugvinden.
20% korting enkele dagen na mijn bestelling, dat is frustrerend... als ze hadden gecommuniceerd over terugkeeraanbiedingen had ik even gewacht.
De navigatie en levering van het product waren correct. Echter, de klantenservice heeft niet positief gereageerd op mijn verzoek om de wafelplaten die ik absoluut niet nodig heb te vervangen door wafelplaten. Ik heb 3 sets nieuwe en ongebruikte wafelplaten na de 3 aankopen van dit wafelijzer.
Waarom niet op het product vermelden dat het halve wafels zijn en dat het voor de croques hetzelfde is. Je moet 2 croque monsieur platen bestellen, de neutrale platen zijn nutteloos, die hebben we al in het startproduct.
Een beetje duur en geen melding dat het pakket bij het afhaalpunt is aangekomen
Zeer teleurgesteld over de diensten, artikel beschadigd aangekomen, niet eens een klein excuus van de klantenservice, men meldt me gewoon dat de spatulehouder die in stukken was gebroken op de crêpe maker bij het openen van de doos naar me zal worden gestuurd in de hoop dat er deze keer geen probleem zal zijn. Vervanging is één ding, maar ik denk dat we op zijn minst excuses mogen verwachten in zulke gevallen, en niet gewoon hallo wat is uw adres?... Dit geeft me helemaal geen zin om opnieuw te bestellen.
Evenzeer was ik zeer tevreden over het product (broodrooster), maar de klantenservice laat te wensen over... Een week na mijn bestelling (betaald), niets, geen verzending, geen contact, niets... Ik stuur een e-mail, en een dame antwoordt me dit: 'Een deel van het personeel was op vakantie, waarom, heeft u haast, is het een noodsituatie?' Antwoord: Nee, niet speciaal, maar wanneer mijn geld is afgeschreven (onmiddellijk), waardeer ik het om snel te ontvangen, of in ieder geval op de hoogte te worden gehouden. De dame leek verrast...
Teleurgesteld in mijn bestelling
Levering te laat. Ik heb mijn bestelling niet op de verwachte datum ontvangen. Gezien de staat van het ontvangen pakket, heeft u tekortkomingen in de verpakking. De communicatie met uw klantenservice was totaal ongepast, leer hen zinnen te formuleren en te reageren op de vragen/verzoeken van uw klanten.
De blender ziet er geweldig uit en komt overeen met de beschrijving... maar omdat we ondanks onze keuze voor 'snelle levering' het 3 dagen te laat hebben ontvangen, konden we het niet aan de ontvanger geven... het is onmogelijk om er voor september een technische beoordeling over te geven... en we zijn in ieder geval zeer teleurgesteld over de leverprestaties!
Werkt niet op iPad
Geen moeilijkheden, maar een informatie lijkt niet goed zichtbaar en ik heb een extra aankoop gedaan die ik had kunnen vermijden. Het gevoel dat ik een beetje ben misleid.
Alles 1
Correct
Antwoord niet leuk
Eenvoudige gebruiksvriendelijke site, sober. Snelle verzending. Maar de doos van het apparaat was niet vastgezet in de verzenddoos. Gezien het gewicht van het raclette-apparaat was de verzenddoos bij ontvangst erg beschadigd. Groot probleem met de verpakking...
Gereviseerde product met een zeer aantrekkelijke prijs, maar de steen is beschadigd
Het lijkt erop dat ik een gereviseerde plancha heb ontvangen. Het roestvrij staal is vlekkerig en de tas met keukengerei is gescheurd, hij heeft een grote snede van een snijmes gekregen terwijl de doos goed gesloten en niet gesneden was. Ik ben zeer teleurgesteld, het was een cadeau voor de verjaardag van mijn man. Ik zal hier niet meer bestellen. Te teleurgesteld
De verzendkosten zijn exorbitant, vooral voor alleen het terugnemen van doppen of andere containers.
Zoals alle commerciële sites absoluut niet informatief
Het pakket was open en slecht gesloten, en 2 gereedschappen uit de koffer waren deukjes.
Aangekocht ter vervanging van de vorige die we gebroken hadden, we zijn er nog steeds blij mee. Het is echter jammer dat Lagrange weigerde om ons de basiswafelplaat te vervangen, waardoor we gedwongen werden om een totaal onbruikbare duplicaat aan te schaffen (aangezien we de eerste nog hebben) en die we niet kunnen doorverkopen of geven (aangezien dit de standaard meegeleverde is). In een ecologische context van afvalvermindering en beter gebruik van middelen is dit echt jammer.
Zeer snelle levering. Zeer goede producten. Het enige negatieve punt is dat na meerdere bestellingen bij hen, er geen kortingsbon is verleend. Gewoon jammer.
Zeer duidelijke site.
Artikel bevalt me, maar ik ben niet tevreden over de klantenservice, bestelling ontvangen maar incompleet, de lepel ontbreekt, e-mail gestuurd geen antwoord
Artikel niet geleverd...
Hallo de deksel van de yoghurtmaker is te fragiel levertermijnen te lang