9.5/10
★★★★★
op 3485 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Zeer lange verzendtijd, de volgende keer bestel ik bij AMAZONE
User icon
Jacques G.
Op
na aankoop van 27/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Bedankt voor uw opmerking. Zoals de afgelopen dagen op onze website is aangegeven, zijn we inderdaad slachtoffer geworden van ons succes tijdens de Black Friday-periode. Weet dat al het personeel van ons MKB zich heeft ingezet om de bestellingen zo snel mogelijk te verzenden, maar ondanks deze inspanningen zijn er inderdaad vertragingen geweest bij de leveringen. We hopen, ondanks deze tegenslag, dat u volledig tevreden zult zijn met onze producten. Het Lagrange-team.
1 /5
★☆☆☆☆
Gebroken potten, slecht verpakt pakket. Gemaild naar Lagrange --- geen reactie
User icon
Bruno G.
Op
na aankoop van 26/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Wij bieden oprecht onze excuses aan voor dit ongemak. Ik heb Ingrid van de klantenservice geïnformeerd over het probleem dat u ondervindt, zodat zij de beste oplossing voor u kan vinden. Met vriendelijke groet, Marie
1 /5
★☆☆☆☆
Ongelijkheid tussen de informatie op de homepage van de site en de werkelijkheid van een bestelling
User icon
Bernard P.
Op
na aankoop van 25/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, We zijn oprecht sorry dat uw ervaring niet positief was. Het Lagrange-team.
1 /5
★☆☆☆☆
Verschrikkelijke service. Ontvangst van de verkeerde platen na 2 herinneringen van mijn kant voor het niet ontvangen van mijn bestelling na meer dan 2 weken. Blijkbaar worden de referenties van mijn machine niet meer gemaakt, maar ze sturen me platen die dus verkeerd zijn, niet erg fijn. Om uiteindelijk te zeggen: "maar we hadden uw referenties van de machine niet", terwijl een foto van de referenties van mijn machine in mijn herinneringsmail was gestuurd. Voorlopig is er geen oplossing gevonden, dat wil zeggen een terugbetaling.
User icon
Noemie P.
Op
na aankoop van 10/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Onze excuses voor het ongemak, er is waarschijnlijk een misverstand geweest... U kunt een e-mail sturen naar [email protected], Ingrid zal u antwoorden om de beste oplossing voor u te vinden. We zijn nogmaals sorry. Met vriendelijke groet
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben teleurgesteld over de aankoopvoorwaarden van mijn apparaat omdat ik een week later een kortingscode ontvang en ik had kunnen profiteren van een korting van 52€ op mijn aankoop, wat niet te verwaarlozen is. Ik wacht op een antwoord van de klantenservice en hoop dat dit in mijn voordeel zal zijn.
User icon
Eric M.
Op
na aankoop van 16/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, neem alstublieft contact op met Ingrid op [email protected]. Ingrid zal u zo snel mogelijk antwoorden om de beste oplossing voor u te vinden. Met vriendelijke groet, Marie
1 /5
★☆☆☆☆
De inhoud van het product die op uw site is aangekondigd, komt niet overeen met wat ik heb ontvangen.
User icon
Joel V.
Op
na aankoop van 30/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Zoals aangegeven op het productblad van dit artikel in het tabblad "kenmerken": het nettogewicht is 425 gram (500g met verpakking). Kunt u ons vertellen waar u deze informatie heeft? Het Lagrange-team.
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling niet ontvangen en Lagrange doet niets anders dan me de status in voorbereiding van de post te kopiëren/plakken, alsof ik dom ben... Misschien realiseren ze zich dat er een probleem is als ze zien dat ze mijn mening vragen over een niet ontvangen bestelling die al dagen in voorbereiding voor levering staat....
User icon
Simon-adam P.
Op
na aankoop van 30/10/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Levering aangekomen na 3 weken.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Bedankt voor uw opmerking. Het spijt ons oprecht dat uw bestelling 3 weken heeft geduurd om geleverd te worden. We hebben uw pakket op 26/09 verzonden, de dag na uw bestelling. Het lijkt er echter op dat er verschillende technische incidenten zijn geweest tijdens het transport door Colissimo, waardoor het naar ons is teruggestuurd voordat we het opnieuw naar u konden verzenden. Ondanks deze vertraging hopen we dat uw Lagrange-producten u volledig tevreden zullen stellen. Het Lagrange-team.
1 /5
★☆☆☆☆
Ontvangen bestelling beschadigd en sindsdien wacht ik nog steeds op de bevestiging van een nieuwe die nog steeds niet is aangekomen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, het spijt ons dat uw ervaring niet positief was. Uw nieuwe product wordt morgen ochtend verzonden. Met vriendelijke groet, Het LAGRANGE-team
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb geen mening over het onderwerp
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/07/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Bedankt voor uw opmerking.
1 /5
★☆☆☆☆
Past niet, te klein
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/07/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Goedemorgen, Het spijt ons dat te horen. Aarzel niet om contact op te nemen met onze Klantenservice hier: [email protected] om een oplossing te vinden. Lagrange team.
1 /5
★☆☆☆☆
Het product was onvoldoende verpakt en is volledig beschadigd aangekomen. Niet erg professioneel, bovendien wil de vervoerder geen enkele verantwoordelijkheid nemen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, We zijn erg sorry te horen dat u een probleem heeft ondervonden met de levering van uw apparaat. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice op het adres [email protected] om ons meer informatie te geven over het probleem, zodat we een oplossing kunnen vinden. Het Lagrange-team.
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo, Ik heb de platen die bij mijn apparaat horen niet ontvangen (waarschijnlijk een fout van mijn kant). Ik heb daarna de klantenservice geschreven om dit te melden en een ruil te doen. Ik heb nooit een antwoord van hen ontvangen. Met vriendelijke groet.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Bedankt voor uw bericht. We hebben geen bericht van u gevonden in onze database, maar we hebben uw verzoek zojuist doorgestuurd naar onze klantenservice zodat u zo snel mogelijk een antwoord ontvangt. Het Lagrange-team.
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling snel ontvangen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/04/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Bedankt voor uw opmerking. Het Lagrange-team.
1 /5
★☆☆☆☆
4/5 goed product, ik kende uw merk, ik heb al een raclette-apparaat.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/03/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Bedankt voor uw vertrouwen en tot snel!
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld omdat de bestelling op een afhaalpunt is aangekomen, maar ik weet niet welke omdat het geselecteerde punt geen leveringen meer accepteerde, meerdere e-mails gestuurd zonder antwoord, daarom heb ik gebeld en de persoon was niet erg vriendelijk aan de telefoon. Ik zal niet meer op de LAGRANGE-site bestellen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo en bedankt voor deze opmerking. Het spijt ons te horen dat uw ervaring op onze site niet is verlopen zoals u had gewild. Zodra het pakket aan onze vervoerder (Colissimo in uw geval) is overhandigd, kunnen we echter niets meer doen aan de levering. Wat betreft uw communicatie met onze klantenservice, zullen we een onderzoek instellen om beter te begrijpen wat er misging en oplossingen te vinden om onze servicekwaliteit te verbeteren. Het Lagrange-team.
1 /5
★☆☆☆☆
Apparaat ernstig beschadigd en onbruikbaar bij levering (doos en verpakking intact, dus apparaat beschadigd bij het verpakken)
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, We zijn erg sorry te horen dat uw apparaat beschadigd is geleverd. We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op het adres [email protected], met foto's en het referentienummer van uw bestelling. Onze adviseurs zullen hun best doen om een oplossing voor uw probleem te vinden. Het Lagrange-team.
1 /5
★☆☆☆☆
Misleidende reclame
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Het is waar dat de beschrijving van het apparaat dat u heeft gekocht een fout bevatte, we hebben dit gecorrigeerd zodra we uw opmerking ontvingen. Onze excuses voor deze vergissing van onze kant. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om een oplossing te vinden. Het Lagrange-team.
1 /5
★☆☆☆☆
Product komt niet overeen met onze blender
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/01/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Geen mening
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Bedankt voor uw opmerking.
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer slecht gemaakte site, onmogelijk om je in te schrijven en een account aan te maken, ik heb uiteindelijk kunnen kopen maar heb nog steeds geen account, zelfs de welkomstkorting is niet toegepast ondanks dat ik 3 keer de klantenservice heb gebeld, niet erg flexibel Lagrange, jammer!!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/12/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Perfect!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, We zijn erg sorry om te horen dat uw product beschadigd bij u is aangekomen. Onze klantenservice heeft blijkbaar uw e-mails niet ontvangen, maar we hebben uw gegevens doorgegeven zodat u zo snel mogelijk weer contact met hen kunt opnemen en er een oplossing voor u kan worden gevonden. Het Lagrange-team.
1 /5
★☆☆☆☆
Gewoon perfect
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/07/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Tot snel! Het Lagrange-team.
1 /5
★☆☆☆☆
Alles is zeer goed verlopen, snel en efficiënt. Materiaal in goede staat en zeer goede wafels.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/06/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Tot snel! Het Lagrange-team.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een Grill' Pierre® Deluxe besteld voor Moederdag. Ik heb het product op tijd ontvangen. Helaas was de steen, slecht beschermd in het pakket, aangekomen met gebroken hoeken. Het product had ook een uiterlijk defect dat niet had mogen doorgaan als het correct was gecontroleerd voor verzending. Jammer van een merk dat zich beroemt op productie in Frankrijk. De klantenservice is ook niet op niveau: geen reactie op mijn klacht na drie dagen. Ik moest opnieuw contact opnemen voordat ik mijn product kon retourneren. Mijn bestelling dateert van 24 mei, mijn klacht van 29 mei en vandaag is het 10 juni en ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Klanttevredenheid is niet de prioriteit van Lagrange.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/05/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LAGRANGE
Op
Hallo, Wij zijn erg sorry te horen dat uw product beschadigd is geraakt tijdens het transport. We doen ons best om onze producten te beschermen, maar schade tijdens het transport is altijd mogelijk. Onze oprechte excuses voor dit voorval. Onze klantenservice heeft u op 1 juni een prepaid label gestuurd om uw product terug te sturen. Zodra we het ontvangen hebben, zullen we het repareren of vervangen, afhankelijk van de ernst van de schade. Weet ook dat we een MKB zijn en dat onze klantenservice uit slechts één persoon bestaat, daarom kan het verwerken van aanvragen soms enkele dagen duren. Desondanks staat de tevredenheid van onze klanten centraal in onze prioriteiten en doen we ons best om een passende oplossing voor elk probleem te vinden. Het Lagrange-team.