★★★★★
op 4045 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ongelijkheid tussen de informatie op de homepage van de site en de werkelijkheid van een bestelling
Verschrikkelijke service. Ontvangst van de verkeerde platen na 2 herinneringen van mijn kant voor het niet ontvangen van mijn bestelling na meer dan 2 weken. Blijkbaar worden de referenties van mijn machine niet meer gemaakt, maar ze sturen me platen die dus verkeerd zijn, niet erg fijn. Om uiteindelijk te zeggen: "maar we hadden uw referenties van de machine niet", terwijl een foto van de referenties van mijn machine in mijn herinneringsmail was gestuurd. Voorlopig is er geen oplossing gevonden, dat wil zeggen een terugbetaling.
Ik ben teleurgesteld over de aankoopvoorwaarden van mijn apparaat omdat ik een week later een kortingscode ontvang en ik had kunnen profiteren van een korting van 52€ op mijn aankoop, wat niet te verwaarlozen is. Ik wacht op een antwoord van de klantenservice en hoop dat dit in mijn voordeel zal zijn.
De inhoud van het product die op uw site is aangekondigd, komt niet overeen met wat ik heb ontvangen.
Bestelling niet ontvangen en Lagrange doet niets anders dan me de status in voorbereiding van de post te kopiëren/plakken, alsof ik dom ben... Misschien realiseren ze zich dat er een probleem is als ze zien dat ze mijn mening vragen over een niet ontvangen bestelling die al dagen in voorbereiding voor levering staat....
Levering aangekomen na 3 weken.
Ontvangen bestelling beschadigd en sindsdien wacht ik nog steeds op de bevestiging van een nieuwe die nog steeds niet is aangekomen.
Ik heb geen mening over het onderwerp
Past niet, te klein
Het product was onvoldoende verpakt en is volledig beschadigd aangekomen. Niet erg professioneel, bovendien wil de vervoerder geen enkele verantwoordelijkheid nemen.
Hallo, Ik heb de platen die bij mijn apparaat horen niet ontvangen (waarschijnlijk een fout van mijn kant). Ik heb daarna de klantenservice geschreven om dit te melden en een ruil te doen. Ik heb nooit een antwoord van hen ontvangen. Met vriendelijke groet.
Bestelling snel ontvangen
4/5 goed product, ik kende uw merk, ik heb al een raclette-apparaat.
Zeer teleurgesteld omdat de bestelling op een afhaalpunt is aangekomen, maar ik weet niet welke omdat het geselecteerde punt geen leveringen meer accepteerde, meerdere e-mails gestuurd zonder antwoord, daarom heb ik gebeld en de persoon was niet erg vriendelijk aan de telefoon. Ik zal niet meer op de LAGRANGE-site bestellen.
Apparaat ernstig beschadigd en onbruikbaar bij levering (doos en verpakking intact, dus apparaat beschadigd bij het verpakken)
Misleidende reclame
Product komt niet overeen met onze blender
Geen mening
Zeer slecht gemaakte site, onmogelijk om je in te schrijven en een account aan te maken, ik heb uiteindelijk kunnen kopen maar heb nog steeds geen account, zelfs de welkomstkorting is niet toegepast ondanks dat ik 3 keer de klantenservice heb gebeld, niet erg flexibel Lagrange, jammer!!!
Perfect!
Gewoon perfect
Alles is zeer goed verlopen, snel en efficiënt. Materiaal in goede staat en zeer goede wafels.
Ik heb een Grill' Pierre® Deluxe besteld voor Moederdag. Ik heb het product op tijd ontvangen. Helaas was de steen, slecht beschermd in het pakket, aangekomen met gebroken hoeken. Het product had ook een uiterlijk defect dat niet had mogen doorgaan als het correct was gecontroleerd voor verzending. Jammer van een merk dat zich beroemt op productie in Frankrijk. De klantenservice is ook niet op niveau: geen reactie op mijn klacht na drie dagen. Ik moest opnieuw contact opnemen voordat ik mijn product kon retourneren. Mijn bestelling dateert van 24 mei, mijn klacht van 29 mei en vandaag is het 10 juni en ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Klanttevredenheid is niet de prioriteit van Lagrange.
- 1
- 2