★★★★★
op 4588 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Het ontvangen product kwam niet overeen met de geadverteerde kwaliteit
Grof gesneden. Geen ontbramen. Esthetisch onbruikbaar onderdeel
Portokosten veel te duur
Een veel vertraagde levering. 9 dagen om aan te komen... Helaas was het opgegeven adres niet volledig overgeschreven door de serviceprovider, waardoor het pakket 4 dagen in het depot bleef. Geen sms of info van de bezorger om de vertraging of de ondervonden leveringsproblemen te melden.
De onderdelen werden ontvangen met een slechte afwerking (geschatte afmetingen, niet geschuurd, voegen die bijgewerkt moesten worden, onvolledig boren).
D+8 verre van gerespecteerd, zeer goede apparatuur, voldeed volledig aan mijn verwachtingen, after-sales service: een contactpersoon die van beroep zou moeten veranderen. In 1 woord: Schande
Dure prijzen maar vrij snel gesneden en geleverd.
De ontvangen bestelling komt niet overeen met de tekening. De laser wees volgens de klantenservice naar het midden van de uitsnede, waardoor de klant met een probleem blijft zitten. De geïmporteerde tekening gaf geen problemen aan in de interface van de website. Een ander gat werd gemaakt met een verhouding van minder dan 0,8 keer de dikte.
Betrokken product: roestvrij staal 304L ruw en glanzend op de site staat: De roestvrijstalen plaat wordt beschermd door een folie om vlekken of krassen op de glanzende kant te voorkomen.
EEN PROBLEEM IN DE LEVERING ALS NIET MICKEL GOEDEREN EN REDELIJKE VERTRAGING
Hallo. Ik ging naar de bezorger om mijn bestelling op te halen, maar hij kon het niet vinden. Hij had een pakje geopend en dacht dat het aan hem geadresseerd was. Uiteindelijk gaven ze me mijn aankoop, waar noch mijn naam noch mijn adres op stond. Ik kreeg dus een open pakje. Ik vraag me af wat voor zin het heeft om een heel verzoek om informatie in te vullen, vooral voor een 1e keer klant. Heel erg teleurgesteld.
Levering e, kwaliteit van de platen niet geweldig
De bestelde onderdelen werden niet zo goed geproduceerd als gewoonlijk. De gevraagde gaten waren slechts puntig en het aluminium was van slechte kwaliteit met een middelmatige oppervlakteafwerking. Ik was een beetje teleurgesteld over deze bestelling, hoewel ik altijd tevreden ben geweest over jullie werk.
De bestelling is niet aangekomen. De link voor het volgen van de levering werkt niet
Bekrast plaatstaal + bewerkingssporen -- onaanvaardbaar
De ene kant beschadigd, de andere bijna niet, om te voorkomen dat het aansleept en hoofdpijn veroorzaakt heb ik het product geaccepteerd zoals het is, er is geen dood en de kust is perfect, maar het is altijd vervelend :/.
Over het algemeen ben ik heel tevreden over de service. Online bestellen is erg prettig en maakt het makkelijker. De service is snel. Het enige nadeel, als dat er is, is dat de aluminium uitsnijdingen systematisch worden geborsteld (of bijna). Een van mijn laatste kleine uitsnijdingen was niet geborsteld en glom nog vanaf het begin. Het is zoveel mooier
Ik heb een roestvrijstalen dressoir besteld. Ik wist heel goed dat het op maat was gesneden en dat ik het op een steun zou moeten lijmen. De site is zo gepresenteerd dat ik me had herinnerd dat deze spatwand zou worden geleverd met zijn speciale lijmpatroon en instructies voor montage. Maar geen lijm en geen instructies? Het antwoord van de klantenservice: deze kit wordt bij bepaalde kasten geleverd.
DHL is uiterst matig. Goede informatie in het begin, dan geen informatie op de website over het volgen van de levering voor 5 dagen in Nantes".
De levertijd was te lang en niet in overeenstemming met de afspraak. Ik moest de klantenservice meerdere keren bellen en ze gaven me een nieuwe schatting, die ook niet werd nagekomen. Ik denk dat een levertijd van 8 dagen te lang is: u moet uw productiesnelheid verbeteren.
Onderdelen arriveerden met talrijke schokken/krassen
Geen commentaar. Het is rotzooi en geen commercieel gebaar. Site helemaal niet expliciet. Y a BCp mieux.
Bestelling geplaatst op dinsdag 07/11 's avonds onvolledig ontvangen op vrijdag (10 stuks van de 33 bestelde) zeer responsieve klantenservice, ontbrekende stukken de volgende werkdag verzonden. Vandaag de rest van de bestelling ontvangen, nog steeds 6 ontbrekende stukken... wordt vervolgd
Ik bestelde een rechthoekige aluminium plaat van 3 mm dik en ontving hem snel. Ik was er blij mee en haastte me om hem te plaatsen, maar ik merkte dat het stuk niet vlak was en dat de 2 zijkanten omhoog kwamen... Ik nam contact op met de dienst na verkoop en zij legden uit dat dit het resultaat was van het lasersnijden en dat ik een dikkere plaat had moeten gebruiken. E
De stalen plaat arriveerde snel, maar heeft een aantal zeer zichtbare krassen.
IK KAN NIET EVALUEREN OMDAT DE VERVOERDER HET PAKKET IS KWIJTGERAAKT.
Ik bestelde 6 stalen platen om tafels van te maken (meer dan 500 euro per bestelling). DHL leverde 2 pakketten snel en onberispelijk. Het enige probleem is dat de eerste plaat in elk pakket zwaar beschadigd is door grote krassen (1/2 mm diep), waarschijnlijk veroorzaakt door verkeerd gebruik. John trekt zich er niets van aan, zelfs met foto's om het te bewijzen... Schandalig
De plaat is aan beide kanten bekrast. De markering is op het onderdeel achtergebleven. Ik heb de indruk dat het schroot uit de werkplaats is gehaald. Voor de prijs van het gesneden vel zou ik de site niet aanbevelen.
Zogenaamd glanzend aluminium, gemerkt (krassen), met verschillende oxidatieplekken, alleen de uitsnijdingsmeting is nauwkeurig
Hallo, ik heb mijn platen ontvangen. Helaas is het niet wat ik had verwacht. Ik heb de afmetingen in cm opgegeven en ik had twee platen van 600 x 500 mm nodig. Deze zullen niet van enig nut zijn. Ik zal weer andere platen bij jullie bestellen. HARTELIJK DANK VRIENDELIJK Francis BOUCHER .
Ik ben gewend om mijn goederen op D+1 te ontvangen voor mijn vorige bestellingen, maar ik moest een week wachten. Ik kom er niet doorheen aan de telefoon, dus ik zou John Steel niet opnieuw aanbevelen.
Levering tracking in het Engels, plus 6 dagen om te leveren. Klantenservice: na mijn bezorgdheid over de vertraging in de levering, heb ik contact opgenomen met de klantenservice die me zou terugbellen, maar ik wacht nog steeds.
Ik heb mijn bestelling van 16/09 nog steeds niet ontvangen...
De kwaliteit van de service van John Steel, die bijna onberispelijk is, wordt helaas ontsierd door de samenwerking met UPS, die soms niet op tijd levert.
De bezorger was ziekmakend.................
De goederen die ik bestelde kwamen aan met meerdere krassen, misschien is het onmogelijk om anders te doen, maar gezien het feit dat de bestelling in mijn huis wordt geïnstalleerd, moest ik het extra behandelen.