/10
★★★★★
op 8158 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 8158 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op mijn ringruil, en ik zie dat het pakket pas gisteren 21 juli is vertrokken terwijl ik de eerste ring op 16 juli heb verzonden, en zogenaamd was de nieuwe op 19 verzonden.
Muriel P.
Op
na aankoop van 05/07/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Itsara
Op
Hallo Muriel,
Zoals vermeld in ons ruilbeleid, moeten we wachten op de ontvangst van uw retour voordat we de nieuwe ring kunnen verzenden. Uw retour is inderdaad op vrijdag 21 juli aangekomen.
Aangezien ons team in het weekend niet werkt en de post op zondag niet levert, is de ruil op maandag 21 juli verzonden.
Dus, tussen verzending, ontvangst, verwerking en verzending zijn er enkele dagen nodig.
In dit geval zijn er 5 dagen verstreken.
Met vriendelijke groet
Bedankt voor uw begrip!
Het team van Itsara
Zoals vermeld in ons ruilbeleid, moeten we wachten op de ontvangst van uw retour voordat we de nieuwe ring kunnen verzenden. Uw retour is inderdaad op vrijdag 21 juli aangekomen.
Aangezien ons team in het weekend niet werkt en de post op zondag niet levert, is de ruil op maandag 21 juli verzonden.
Dus, tussen verzending, ontvangst, verwerking en verzending zijn er enkele dagen nodig.
In dit geval zijn er 5 dagen verstreken.
Met vriendelijke groet
Bedankt voor uw begrip!
Het team van Itsara
1
/5
★☆☆☆☆
Voor zover het geen zilver is, zijn de armbanden een grote oplichting.
Veronique A.
Op
na aankoop van 05/06/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Itsara
Op
Hallo Véronique,
Al onze sieraden zijn van massief zilver, dat wil zeggen van puur zilver, zonder plating of coating.
We gebruiken ofwel 925 zilver (92,5% puur zilver), ofwel 999 puur zilver (99,9%), volledig met de hand bewerkt door de Karen ambachtslieden.
Als u enige twijfel heeft, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen: we zullen u alle benodigde informatie geven en kunnen zelfs een verificatie aanbieden indien nodig.
We hechten veel waarde aan authenticiteit en eerlijkheid in onze aanpak, en we betreuren het dat u deze indruk heeft gekregen.
Met vriendelijke groet,
Dolma, Itsara
Al onze sieraden zijn van massief zilver, dat wil zeggen van puur zilver, zonder plating of coating.
We gebruiken ofwel 925 zilver (92,5% puur zilver), ofwel 999 puur zilver (99,9%), volledig met de hand bewerkt door de Karen ambachtslieden.
Als u enige twijfel heeft, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen: we zullen u alle benodigde informatie geven en kunnen zelfs een verificatie aanbieden indien nodig.
We hechten veel waarde aan authenticiteit en eerlijkheid in onze aanpak, en we betreuren het dat u deze indruk heeft gekregen.
Met vriendelijke groet,
Dolma, Itsara
1
/5
★☆☆☆☆
Een ster voor de snelle verzending... De ring die 4,7 mm breed zou zijn, is slechts 2 mm... de las is zichtbaar en de ring kwam met een gebrek aan materiaal op een plek. Maar helaas heb ik het cadeau gedaan en de persoon heeft de ring gedragen en zoals vermeld in de algemene voorwaarden is retour alleen toegestaan als het sieraad niet is gedragen... kortom, niet top als ervaring
Frederic R.
Op
na aankoop van 06/05/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Itsara
Op
Hallo Frederic,
Bedankt voor uw feedback. We verontschuldigen ons voor de fout in de dikte, en inderdaad, onze handgemaakte sieraden kunnen iets variëren van het ene stuk naar het andere, wat deze afwijking verklaart.
Dat gezegd hebbende, het dragen van een sieraad is niet hetzelfde als het passen, en zoals vermeld in onze algemene voorwaarden, als u een retour of ruil nodig heeft, staan we tot uw beschikking.
In de hoop u weer te zien
Met vriendelijke groet,
Tristan D'Itsara
Bedankt voor uw feedback. We verontschuldigen ons voor de fout in de dikte, en inderdaad, onze handgemaakte sieraden kunnen iets variëren van het ene stuk naar het andere, wat deze afwijking verklaart.
Dat gezegd hebbende, het dragen van een sieraad is niet hetzelfde als het passen, en zoals vermeld in onze algemene voorwaarden, als u een retour of ruil nodig heeft, staan we tot uw beschikking.
In de hoop u weer te zien
Met vriendelijke groet,
Tristan D'Itsara
1
/5
★☆☆☆☆
Verloren bestelling, aangekomen bij een andere klant, je moet huilen om een kleine 15% korting te krijgen, oprecht echt zeer teleurgesteld in de klantenservice
Vincent T.
Op
na aankoop van 21/04/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Itsara
Op
Hallo,
We zijn echt sorry voor deze slechte ervaring. Een verzendfout komt zelden voor bij ons, maar we begrijpen uw teleurstelling volledig.
We hebben het nodige gedaan zodra we op de hoogte werden gesteld van het probleem, en we hebben u zo snel mogelijk een oplossing aangeboden, met een commerciële geste als aanvulling.
Dit verandert niets aan uw gevoel, dat we respecteren, maar weet dat ons team oprecht toegewijd blijft aan het bieden van een kwaliteitsservice en elke situatie serieus aanpakt.
Met vriendelijke groet,
Itsara Dolma
We zijn echt sorry voor deze slechte ervaring. Een verzendfout komt zelden voor bij ons, maar we begrijpen uw teleurstelling volledig.
We hebben het nodige gedaan zodra we op de hoogte werden gesteld van het probleem, en we hebben u zo snel mogelijk een oplossing aangeboden, met een commerciële geste als aanvulling.
Dit verandert niets aan uw gevoel, dat we respecteren, maar weet dat ons team oprecht toegewijd blijft aan het bieden van een kwaliteitsservice en elke situatie serieus aanpakt.
Met vriendelijke groet,
Itsara Dolma
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling tot op heden niet ontvangen
Jordan M.
Op
na aankoop van 06/04/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Itsara
Op
Hallo Jordan,
Naar aanleiding van onze e-mailcommunicatie hebben we de bestelling gisteren opnieuw verzonden. Deze zou dus niet lang op zich laten wachten.
Bedankt voor uw vertrouwen.
Met vriendelijke groet,
Tristan van Itsara
Naar aanleiding van onze e-mailcommunicatie hebben we de bestelling gisteren opnieuw verzonden. Deze zou dus niet lang op zich laten wachten.
Bedankt voor uw vertrouwen.
Met vriendelijke groet,
Tristan van Itsara
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen
Julie L.
Op
na aankoop van 09/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Itsara
Op
Hallo Julie,
We zijn sorry voor deze ongemakken die buiten onze controle liggen met betrekking tot de snelheid van de levering.
Echter, uw bestelling is nu gemarkeerd als geleverd op 07/02. Heeft u het goed ontvangen?
Met vriendelijke groet,
Itsara Dolma
We zijn sorry voor deze ongemakken die buiten onze controle liggen met betrekking tot de snelheid van de levering.
Echter, uw bestelling is nu gemarkeerd als geleverd op 07/02. Heeft u het goed ontvangen?
Met vriendelijke groet,
Itsara Dolma
1
/5
★☆☆☆☆
De gegeven maat wordt niet in aanmerking genomen
Laure J.
Op
na aankoop van 20/10/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Valerie T.
Op
na aankoop van 08/10/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Itsara
Op
Hallo Valérie,
De bestelling van de ringmaat is naar ons teruggestuurd omdat u uw achternaam niet had genoteerd voor de verzending, de postbode kon het dus niet bezorgen. We hebben u op 25/10 per e-mail gecontacteerd, de datum waarop we uw pakket hebben ontvangen, maar we hebben geen antwoord ontvangen.
Aarzel niet om op onze e-mail te reageren als u wilt dat we de ringmaat opnieuw verzenden.
Met vriendelijke groet.
Joanna
De bestelling van de ringmaat is naar ons teruggestuurd omdat u uw achternaam niet had genoteerd voor de verzending, de postbode kon het dus niet bezorgen. We hebben u op 25/10 per e-mail gecontacteerd, de datum waarop we uw pakket hebben ontvangen, maar we hebben geen antwoord ontvangen.
Aarzel niet om op onze e-mail te reageren als u wilt dat we de ringmaat opnieuw verzenden.
Met vriendelijke groet.
Joanna
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ben zeer teleurgesteld over mijn laatste bestelling, een armband die na 3 dagen zwart is geworden.
Isabelle B.
Op
na aankoop van 17/08/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Itsara
Op
Hallo Isabelle,
Heeft u uw armband kunnen schoonmaken zoals ik u heb uitgelegd in mijn e-mail van 17 september?
Het komt soms voor dat zilver zwart wordt wanneer het in contact komt met een product dat we op de huid hebben of met de zure pH van onze huid.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als dat nodig is
Ik wens u een fijne dag
Joanna
Heeft u uw armband kunnen schoonmaken zoals ik u heb uitgelegd in mijn e-mail van 17 september?
Het komt soms voor dat zilver zwart wordt wanneer het in contact komt met een product dat we op de huid hebben of met de zure pH van onze huid.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als dat nodig is
Ik wens u een fijne dag
Joanna
1
/5
★☆☆☆☆
Geen efficiëntie
Christele P.
Op
na aankoop van 10/07/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Itsara
Op
Hallo Christèle,
We hebben uw feedback ontvangen naar aanleiding van de bestelling van de ringmaat.
Uw bestelling is verwerkt en verzonden op 11 juli. Het komt soms voor dat deze onderweg verloren gaat, onze excuses voor het ongemak dat buiten onze wil om is.
We willen graag overgaan tot het opnieuw verzenden ervan, bedankt om te bevestigen dat uw adres niet is veranderd.
In afwachting van uw antwoord.
Fijne dag
Met vriendelijke groet
ITSARA Vanessa
We hebben uw feedback ontvangen naar aanleiding van de bestelling van de ringmaat.
Uw bestelling is verwerkt en verzonden op 11 juli. Het komt soms voor dat deze onderweg verloren gaat, onze excuses voor het ongemak dat buiten onze wil om is.
We willen graag overgaan tot het opnieuw verzenden ervan, bedankt om te bevestigen dat uw adres niet is veranderd.
In afwachting van uw antwoord.
Fijne dag
Met vriendelijke groet
ITSARA Vanessa
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen!! Ik heb een e-mail gestuurd zodat deze opnieuw kan worden verzonden.
Carole C.
Op
na aankoop van 20/06/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Itsara
Op
Hallo Carole,
De ringmaat is op 8/07 goed teruggestuurd, we hopen dat deze veilig aankomt.
Ik wens je een fijne dag
Joanna
De ringmaat is op 8/07 goed teruggestuurd, we hopen dat deze veilig aankomt.
Ik wens je een fijne dag
Joanna
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb een ring ontvangen die ik niet had besteld en bovendien niet in zilver maar in metaal. Ik begrijp niet wat er is gebeurd.
Ligia R.
Op
na aankoop van 10/04/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Itsara
Op
Hallo Ligia,
Ik hoop dat je tevreden was met de ruil van de ring na de fout die je had gemaakt met je bestelling en dat je het keurmerk hebt gevonden dat bevestigt dat deze inderdaad van zilver is.
We kijken ernaar uit je weer te zien op Itsara.net
Ik wens je een fijne dag
Joanna
Ik hoop dat je tevreden was met de ruil van de ring na de fout die je had gemaakt met je bestelling en dat je het keurmerk hebt gevonden dat bevestigt dat deze inderdaad van zilver is.
We kijken ernaar uit je weer te zien op Itsara.net
Ik wens je een fijne dag
Joanna
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakket niet ontvangen en bij het volgen van het pakket zie ik dat het sinds 22/02 niet is verplaatst
Laureen Z.
Op
na aankoop van 18/02/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Teleurgesteld
Malika M.
Op
na aankoop van 15/01/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Itsara
Op
We hebben je deze keer niet kunnen plezieren Malika, het spijt ons oprecht. Ik zie geen e-mailwisseling over je twee laatste bestellingen, ik weet niet wat je teleurgesteld heeft. Het zijn echter modellen die we al heel lang volgen, die we als betrouwbaar kunnen kwalificeren.
Met plezier
Met plezier
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling nog niet ontvangen tot op heden. Ik heb gevraagd waar deze was en daarna heb ik zelfs om een terugbetaling van mijn niet ontvangen artikel gevraagd, omdat het een cadeau voor een verjaardag was. Ik heb tot op heden geen antwoord ontvangen. Dus voor een eerste bestelling ben ik behoorlijk ontevreden. Ik geef 1 ster omdat het onmogelijk is om helemaal geen ster te geven.
Nathalie D.
Op
na aankoop van 13/01/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Itsara
Op
Hallo Nathalie.
Zoals we samen hebben gezien en geregeld, had de naam van uw locatie de plaats ingenomen van uw achternaam. Ook al is Nathalie De Pégomas in Pégomas heel chic, het pakket heeft rondgedraaid.
Onze excuses voor de vertraging. Itsara is een klein team van slechts 5 personen. Wanneer er 2 ontbreken, hebben we soms moeite om bij te blijven, dat is waar. Maar we zijn sterk, dat is eerder zeldzaam.
Zoals we samen hebben gezien en geregeld, had de naam van uw locatie de plaats ingenomen van uw achternaam. Ook al is Nathalie De Pégomas in Pégomas heel chic, het pakket heeft rondgedraaid.
Onze excuses voor de vertraging. Itsara is een klein team van slechts 5 personen. Wanneer er 2 ontbreken, hebben we soms moeite om bij te blijven, dat is waar. Maar we zijn sterk, dat is eerder zeldzaam.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Valerie F.
Op
na aankoop van 21/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Itsara
Op
Hallo Valérie,
Het spijt me dat u uw bestelling niet heeft ontvangen
Er is een onderzoek gaande om te zien waar uw pakket is.
Wees gerust dat we ons best doen om ervoor te zorgen dat u tevreden bent.
We zouden u vandaag of uiterlijk morgen moeten contacteren.
Een hele mooie dag,
Anaïs
Het spijt me dat u uw bestelling niet heeft ontvangen
Er is een onderzoek gaande om te zien waar uw pakket is.
Wees gerust dat we ons best doen om ervoor te zorgen dat u tevreden bent.
We zouden u vandaag of uiterlijk morgen moeten contacteren.
Een hele mooie dag,
Anaïs
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen
Ana F.
Op
na aankoop van 19/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Itsara
Op
Hallo Ana,
Uiteindelijk is uw bestelling goed bij u aangekomen, is dat zo?
Uiteindelijk is uw bestelling goed bij u aangekomen, is dat zo?
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen... waar is het???
Patricia M.
Op
na aankoop van 16/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Itsara
Op
Hallo Patricia,
Ik zie op uw tracking dat uw bestelling op 10/01/24 is geleverd.
Heeft u het goed ontvangen?
Ik zie op uw tracking dat uw bestelling op 10/01/24 is geleverd.
Heeft u het goed ontvangen?
1
/5
★☆☆☆☆
Tot op heden heb ik het bestelde en betaalde artikel nog steeds niet ontvangen! Dank u voor het terugbetalen
Catherine R.
Op
na aankoop van 15/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Itsara
Op
Hallo Catherine,
We zijn sorry voor het leveringsprobleem.
We sturen de bestelling vandaag nog opnieuw.
Een zeer mooie dag, Anaïs
We zijn sorry voor het leveringsprobleem.
We sturen de bestelling vandaag nog opnieuw.
Een zeer mooie dag, Anaïs
1
/5
★☆☆☆☆
Pakket niet ontvangen
Laetitia B.
Op
na aankoop van 23/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Itsara
Op
Hallo Laëtitia,
Ik heb net uw tracking bekeken en het is inderdaad genoteerd op 29/11 dat de import/export formaliteiten zijn afgerond en dat het pakket zijn weg vervolgt. Gewoonlijk komen onze pakketten in Spanje goed aan... Heeft u contact opgenomen met uw postdiensten?
Stuur ons een e-mail op [email protected], dan kijken we wat we kunnen doen.
Ik heb net uw tracking bekeken en het is inderdaad genoteerd op 29/11 dat de import/export formaliteiten zijn afgerond en dat het pakket zijn weg vervolgt. Gewoonlijk komen onze pakketten in Spanje goed aan... Heeft u contact opgenomen met uw postdiensten?
Stuur ons een e-mail op [email protected], dan kijken we wat we kunnen doen.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op het bestelde artikel, het is al 15 dagen. Met vriendelijke groet, Marie Montélimard
Marie M.
Op
na aankoop van 10/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Itsara
Op
Hallo Marie,
Het lijkt erop dat we u de ringmaat hebben teruggestuurd, aangezien ik zie dat u een bestelling heeft geplaatst. Klopt dat?
Het lijkt erop dat we u de ringmaat hebben teruggestuurd, aangezien ik zie dat u een bestelling heeft geplaatst. Klopt dat?
1
/5
★☆☆☆☆
Ring arriveerde slecht gezet, zeer teleurgesteld
Laurence D.
Op
na aankoop van 04/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Itsara
Op
Hallo Laurence,
Nogmaals, het spijt ons echt voor dat...
Aangezien al onze sieraden met de hand worden gemaakt, op ambachtelijke wijze, controleren we ze altijd voordat we ze verzenden, maar helaas komt het soms voor dat enkele fouten ons ontgaan.
Een zeer mooie dag,
Anaïs
Nogmaals, het spijt ons echt voor dat...
Aangezien al onze sieraden met de hand worden gemaakt, op ambachtelijke wijze, controleren we ze altijd voordat we ze verzenden, maar helaas komt het soms voor dat enkele fouten ons ontgaan.
Een zeer mooie dag,
Anaïs
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
Rachid D.
Op
na aankoop van 27/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Itsara
Op
Hallo Rachid,
Bij het raadplegen van uw Colissimo-tracking zie ik dat het op 13/11/23 is opgehaald.
Is dat correct?
Een zeer mooie dag,
Anaïs.
Bij het raadplegen van uw Colissimo-tracking zie ik dat het op 13/11/23 is opgehaald.
Is dat correct?
Een zeer mooie dag,
Anaïs.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Echter, Itsara heeft het bedrag van mijn aankoop snel geïncasseerd. Ik ga niet veel langer wachten om te reageren.
Emmanuelle P.
Op
na aankoop van 23/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Itsara
Op
Emmanuelle, ik heb zojuist ook in onze e-mailuitwisselingen uw volgnummer gezien, dat aangeeft dat u uw pakket op 12 oktober heeft ontvangen. Na verschillende omwegen is het eindelijk aangekomen 🙂
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ben tevreden met mijn aankoop, heel mooi
Dominique A.
Op
na aankoop van 31/08/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Niet ontvangen
Silvani Y.
Op
na aankoop van 14/08/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Itsara
Op
Hallo Yvette,
Volgens uw opvolging zie ik dat het pakket op 23 augustus is opgehaald, is dat niet het geval?
Een zeer mooie dag.
Volgens uw opvolging zie ik dat het pakket op 23 augustus is opgehaald, is dat niet het geval?
Een zeer mooie dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Ja, ik wil graag een beoordeling achterlaten wanneer ik deze heb, voor nu nog niet ontvangen
Ana P.
Op
na aankoop van 01/07/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakket niet ontvangen. Het is verloren gegaan.
Franoise S.
Op
na aankoop van 11/03/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Itsara
Op
Françoise hallo,
Op dit moment bent u waarschijnlijk op vakantie 🙂
Zoals beloofd, zijn uw sieraden apart gelegd,
we wachten op uw telefoontje om ze naar u te sturen 🙂
Nogmaals, we zijn echt sorry voor deze fout van de Chronopost-diensten...
Geniet goed van uw vakantie,
Een zeer mooie dag, Anaïs
Op dit moment bent u waarschijnlijk op vakantie 🙂
Zoals beloofd, zijn uw sieraden apart gelegd,
we wachten op uw telefoontje om ze naar u te sturen 🙂
Nogmaals, we zijn echt sorry voor deze fout van de Chronopost-diensten...
Geniet goed van uw vakantie,
Een zeer mooie dag, Anaïs
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ben ontevreden, ik heb mijn pakket niet ontvangen dat is teruggestuurd naar de afzender, men vraagt me om de verzendkosten opnieuw te betalen om het te ontvangen terwijl ik het adres goed had ingevuld.. ik vraag om terugbetaling van mijn bestelling en geen antwoord.
Anne S.
Op
na aankoop van 11/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Itsara
Op
Hallo Anne,
Ik ben een beetje verrast door uw beoordeling, we hebben altijd snel op u gereageerd, en de terugbetaling is al een week geleden uitgevoerd.
Ik had u de screenshot van uw adresinvoer gestuurd om u te laten zien dat we niet de nodige vermelding hadden voor de goede aflevering van uw pakket, dat naar ons is teruggestuurd. Inderdaad, we hadden u gevraagd om een kleine bijdrage voor de tweede verzending omdat de eerste gratis was.
We wachtten op uw beslissing na deze informatie.
Zonder antwoord van uw kant hebben we 6 dagen na de e-mail uw bestelling terugbetaald.
Het spijt me dat deze informatie die u dacht te hebben ingevoerd ons niet heeft bereikt.
Ik hoop dat u begrijpt dat we verplicht zijn om een kleine bijdrage te vragen in dit soort situaties.
Ik blijf tot uw beschikking als u hulp nodig heeft,
en wens u een fijne dag,
Met vriendelijke groet,
Leonel
Ik ben een beetje verrast door uw beoordeling, we hebben altijd snel op u gereageerd, en de terugbetaling is al een week geleden uitgevoerd.
Ik had u de screenshot van uw adresinvoer gestuurd om u te laten zien dat we niet de nodige vermelding hadden voor de goede aflevering van uw pakket, dat naar ons is teruggestuurd. Inderdaad, we hadden u gevraagd om een kleine bijdrage voor de tweede verzending omdat de eerste gratis was.
We wachtten op uw beslissing na deze informatie.
Zonder antwoord van uw kant hebben we 6 dagen na de e-mail uw bestelling terugbetaald.
Het spijt me dat deze informatie die u dacht te hebben ingevoerd ons niet heeft bereikt.
Ik hoop dat u begrijpt dat we verplicht zijn om een kleine bijdrage te vragen in dit soort situaties.
Ik blijf tot uw beschikking als u hulp nodig heeft,
en wens u een fijne dag,
Met vriendelijke groet,
Leonel
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld, de oorbellen gekocht in december 2021 worden allemaal zwart. Slechte kwaliteit
Patricia N.
Op
na aankoop van 27/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Itsara
Op
Hallo Patricia, we zijn erg sorry dat je niet tevreden bent met je sieraden. Je kunt ons rechtstreeks contacteren zodat we je kunnen uitleggen hoe je je oorbellen kunt schoonmaken of om volledig terugbetaald te worden. Weet dat we altijd luisteren naar onze klanten, ongeacht het probleem en de levertijd van de bestelling. Onze sieraden zijn gemaakt van puur massief zilver (99% en niet 92,5%) en natuurlijk, ze hebben geen behandeling ondergaan zoals rhodium plating (beschermende metalen coating). Ik nodig je uit om je verder te informeren over dit onderwerp als je deze procedure niet kent, het zou te lang duren om hier uit te leggen. Net als ongeplateerd 925 zilver, waardeert puur en natuurlijk zilver geen langdurige blootstelling aan vochtige omgevingen. Oxidatie kan dan optreden, verergerd door warmte en licht. Dit heeft niets te maken met de kwaliteit van het zilver, dat hier onberispelijk is. Elk zilver oxideert als het niet onder goede omstandigheden wordt bewaard. Daarom is het beter om bijvoorbeeld de badkamer te vermijden. Douchen is geen probleem, zolang je ze bij je houdt, of dat de sieraden gedroogd zijn voordat ze in een droge plek worden bewaard. En bij voorkeur uit de buurt van licht. Vermijd chloorhoudende producten (te veel chloor in het zwembad), die op basis van bleekmiddel en zwavel. Ten slotte, sommige mensen maken zilver zwart. Dit heeft te maken met de pH van de huid. Dit kan permanent of tijdelijk zijn, afhankelijk van de gevallen. Echter, zelfs geoxideerd, is het altijd te herstellen. We kunnen je schoonmaakmethoden geven, of het voor je doen als je echt niet durft. Weet dat ik sommige sieraden al meer dan 20 jaar draag. Ze zijn mooi als op de eerste dag. En dat zal ook het geval zijn voor mijn achterkleinkinderen als ze het erven. En als ze de minimale gebruiksvoorwaarden respecteren. Je kunt zeggen dat deze kwaliteit van puur zilver je niet bevalt. Maar gezien deze informatie kun je niet zeggen dat het slechte kwaliteit is. Ik zal je meteen een retourbon sturen voor schoonmaak, of volledige terugbetaling, afhankelijk van je keuze. Fijne dag verder. Met vriendelijke groet, Léonel