★★★★★
op 23600 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Serieuze en aan te bevelen leverancier. Correcte levertijd.
Product snel ontvangen, uitstekende verpakkingsomstandigheden.
Service en snelheid perfect.
Bestelling met vertraging ontvangen. Ik heb het product nog niet getest. Zorgvuldig verpakt en de hoeveelheid is ruim voldoende.
BESTELLING GOED VERPAKT, MAAR HET DEKSEL VAN DE MOEDERTINCTUURFLES WAS NIET JUIST AFGELOPEN: DE HYDRO-ALCOHOLISCHE OPLOSSING WAS DUS IN DE VERPAKKING GELEKT.
De fles Manuka-honing is erg beschadigd.
Ik had graag gezien dat de verhouding van de ingrediënten op de verpakking werd aangegeven. Verder niets te melden, ik heb 4 dozen met theezakjes besteld, goed verpakt en snel verzonden. Bovendien een goede smaak.
Niet in staat zijn om beide producten tegelijkertijd te bestellen veroorzaakt transportkosten en vaak uitverkocht
Leveringstermijn zeer lang (buiten covid).
Goed geleverd maar reageren niet op de informatie
Mijn enige spijt is dat jullie geen levering naar het buitenland doen. Dus laat ik de bestelling naar mijn familie sturen die de producten naar mij terugstuurt. Een beetje omslachtig.
Abalone ontvangen zonder zijn houten steun!!! teleurgesteld!!
Product van goede kwaliteit maar aanvuldata niet geactualiseerd voor producten die uitverkocht zijn en in afwachting van aanvulling.
Moeilijkheden met de keuze van de levering. Ik had eerst geklikt om het pakket per post te ontvangen, maar omdat dat niet werkte, heb ik voor het afhaalpunt gekozen.
Ik werd na 5 dagen geleverd. Ik dacht dat het binnen 24 uur zou zijn. Het zou beter zijn om de levertijd te specificeren
Altijd moeilijkheden om met creditcard te betalen met hun software. Gelukkig heb ik een andere leverancier gevonden.
Uw site is niet erg gebruiksvriendelijk en bovendien moet je in meerdere keren bestellen omdat de producten ontbreken en dus de prijs verhogen met verzendkosten elke keer.
Mijn pakket werd me meerdere dagen later bezorgd nadat ik was geïnformeerd dat het in handen van de distributeur was... veel te lang!!!
Hallo voor de planten geen probleem conform maar de levering was middelmatig besteld op de 13e en ontvangen op de 18e bij het afhaalpunt pakket opengebroken met vriendelijke groet
Voor een bestelling op 10 januari had ik gehoopt op een snellere levering gezien het om een behandeling gaat.
Ik heb zojuist mijn bestelling ontvangen. Ik had het slechte idee om wierookstokjes tegelijk met kruideninfusies te bestellen. De geur van de stokjes heeft alle zakjes in het pakket doordrongen! Ik heb ze buiten veilig opgeborgen om de geur te laten verdwijnen, ik hoop dat de kruideninfusies niet doordrongen zijn van deze doordringende geur. Kunt u in de toekomst een hermetische verpakking voor de wierook overwegen om dit ongemak te voorkomen?
Nog steeds niets ontvangen, dus niet veel te zeggen over het product.
Wij danken u voor uw feedback over uw bestelling. Allereerst bieden wij onze excuses aan voor deze abnormaal lange terugbetalingstijd en voor het slechte beheer van uw bestelling. Dit is te wijten aan het feit dat ons team hard is getroffen door de griep. We hebben helaas wekenlang met een zeer beperkt personeel gewerkt... Dit excuus is uiteraard niet voldoende, we wilden u de redenen uitleggen. Ontvang nogmaals onze oprechte excuses. Ik wens u een uitstekende dag, Benoit
Had graag een bevestiging en een trackingnummer per e-mail gehad (wat voorkomt dat je elke keer de site moet bezoeken om de status van de bestelling te weten) evenals een veiligere betaling per creditcard: systeem met unieke validatiecode voor de transactie in plaats van direct door Valmont te worden afgeschreven. Positief punt, snelle verzending zoals altijd.
Goede uitleg op de site
Snelle verzending, product goed verpakt
Levering te lang. Gebrek aan communicatie over de levering.
Ik kon deze keer de telefonische diensten niet bereiken, over de datum van aanvulling (ruim overschreden) van bepaalde producten en ik betreur dat er geen mogelijkheid is om een bericht achter te laten in dit geval. Behalve dit specifieke punt, heb ik al meerdere keren bij jullie besteld en ben ik zeer tevreden over de kwaliteit van de producten, de levertijden en de kwaliteit van de interacties met het secretariaat wanneer mijn oproepen beantwoord worden. De site is aangenaam om te bezoeken, praktisch om gemakkelijk te kopen, de zoekopdrachten verlopen eenvoudig, de producten zijn talrijk en goed gedetailleerd.
Ik ontving mijn pakket drie dagen nadat ik het bericht ontving: "uw pakket is bij u thuis geleverd". Het was open, doorweekt van de regen en in het gras van mijn tuin gegooid.
Super. Maar we hebben altijd vragen..
Een van de flessen is gelekt tijdens het transport
Afhaalpunt veel te ver van huis, de lijst van mogelijke afhaalpunten die bij de bestelling is aangegeven, is heel anders dan de werkelijkheid. Zeer teleurstellend
Ik ben naar de winkel gegaan om mijn pakket op te eisen dat geleverd was maar zonder ontvangen bericht. Met vriendelijke groet
De site is goed, bedankt voor de aangeboden producten, maar de verpakking van de producten laat te wensen over. Inderdaad, de flessen die ik ontving waren slecht gesloten, dus ze waren gelekt. Dat is vervelend.
Ik heb op 2/12/2019 besteld en het land "Frankrijk" aangegeven, maar de juiste postcode opgegeven (want ik ben in Martinique). Mijn bestelling is geannuleerd. Toen heb ik opnieuw besteld en raad eens waar het pakket is??? Op Réunion... ik geef je duizend, ja, in de Indische Oceaan... We zijn op 10/12/2019 en nog steeds niets.
Goed
De doos kwam in slechte staat aan. De verpakking van elke plant bevalt me perfect omdat het papieren verpakking is, maar het is jammer dat ze zijn gesloten met nietjes die heel moeilijk te verwijderen zijn zonder ze te scheuren! Het zou goed zijn om kleinere hoeveelheden dan 100 gram aan te bieden voor degenen die hun eigen mengsels van planten willen maken.
Hallo, wij danken u voor uw beoordeling en voor het vertrouwen dat u ons geeft. Ter transparantie, hier is het verloop: De bestelling is geplaatst op 20/09 om 12:23 (vrijdag) en we hebben deze voorbereid en op 23/09 (maandag) aan colissimo gegeven, dat is de eerste werkdag na de bestelling. Het pakket is op 25/09 op tijd geleverd. Ik wens u een uitstekende dag, Benoit.
Ik verwachtte mijn bestelling op het afhaalpunt in Grandéols te ontvangen en niet in Châteauroux
Waarom ben ik niet geïnformeerd over de levering van het pakket bij het afhaalpunt? Ik wacht al 15 dagen en als ik niet naar het afhaalpunt was gegaan om informatie te vragen, zou ik nog steeds wachten! Ik begreep uit de klantbeoordelingen dat mijn geval niet uniek is. Met vriendelijke groet.