9.7/10
★★★★★
op 23585 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆

De geleverde producten zijn onbruikbaar of ondrinkbaar in kruideninfusies of thee. De thee-ei is niet symmetrisch en houdt niet vast: bij het maken van een infusie komen alle kruiden, die trouwens niet goed zijn, eruit en verspreiden zich in de kop, waardoor de drank ondrinkbaar wordt. Bovendien zijn de kruiden van diamana en slakken te grof en vulgair gesneden, onaangename geur en geen van de gewenste effecten is mogelijk te bereiken. Echt heel triest en teleurstellend. Ik heb geld verloren en ik zou graag een terugbetaling of vervanging willen van de drie elementen die buiten gebruik zijn of zeer slecht zijn om te vergiftigen, ziek te worden, en helaas geen effect. Jammer.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Mevrouw, Mijnheer, Wij hebben geen specifieke opmerkingen ontvangen over de referenties die u heeft besteld. Onze klantenservice, die contact met u heeft, wacht nog steeds op de foto's en de LOT-nummers. Met vriendelijke groet, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆

Het was mijn eerste bestelling op deze site, ik ben teleurgesteld.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/01/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik begrijp niet dat de levertijden helemaal niet overeenkomen met wat u op uw site aangeeft. Het is meer dan een week geleden en ik ben nog steeds niet geleverd. Bovendien heb ik geen enkele e-mail meer ontvangen met nieuws over mijn bestelling, ik heb zelf de informatie op de site moeten zoeken. Zeer teleurgesteld!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Wij danken u voor uw beoordeling. Gezien de datum van uw bestelling op 31/12 in de avond, is uw pakket op de eerste werkdag daarna, namelijk 02/01, aan Mondial Relay overhandigd. De gemiddelde aangegeven levertijd is tussen de 3 en 5 werkdagen. Als uw pakket op dit moment (09/01) beschikbaar is op het Relay-punt, dan zijn dat inderdaad 5 werkdagen. Ik zie echter dat het op 07/01 aan de bezorger is overhandigd en nog niet beschikbaar is op het Relay-punt. Ik breng dit onder de aandacht van onze pakketvolging service zodat zij de nodige stappen ondernemen. Mocht u problemen ondervinden, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice op 03 66 89 04 29. Ik wens u een fijne dag, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆

Uw factuur vermeldt moeder tinctuur Chélidoine Bio LADROME zoals besteld en vermeld in uw catalogus en u stuurt me een fles met een extract van verse planten bedoeld voor de goede werking van de lever (normaal gesproken onder toezicht voor dit soort problemen) en niet voor de behandeling van wratten. Voor de behandeling van wratten vermeldt LADROME normaal gesproken op zijn flessen de vermelding "moeder tinctuur" zoals gezien op de flessen aangeboden door andere leveranciers. Mijn vertrouwen is te snel aan u gegeven. Ik wacht op een schadevergoeding van uw kant, wetende dat ik onnodig verzendkosten heb gemaakt voor dit doel.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/11/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, hieronder vindt u het antwoord van 29/11/2019 dat Gaëlle Herboriste u heeft gegeven als reactie op uw bericht in onze klantenservice. U heeft het bestelde product ontvangen, een moeder tinctuur is een hydro-alcoholische oplossing van verse planten. Blijkbaar heeft ons antwoord u niet tevreden gesteld. Ik moedig u aan om een eenvoudige zoektocht op internet te doen met de volgende zoekopdracht "moeder tinctuur hydro-alcoholisch extract", u zult veel andere informatiebronnen vinden die u in staat stellen uw kennis over de kwestie te herzien. 29/11/2019 - 09:20 Product: Moeder tinctuur Chélidoine Bio voor Wratten 50 ml Ladrôme. Hallo, wij danken u voor uw bericht. De tinctuur van chélidoine kan ook intern worden ingenomen, maar op medisch advies. Extern is het een uitstekende behandeling tegen wratten. Gebruik voor wratten: 2 keer per dag aanbrengen met een wattenstaafje op de te behandelen wrat. De maceraat van verse planten wordt ook wel moeder tinctuur genoemd, u heeft absoluut het juiste product besteld en ontvangen om wratten te behandelen. Het luchtgedeelte van de plant komt overeen met de stengel evenals de bladeren en eventueel de bloemen. Aarzel niet om opnieuw contact met mij op te nemen indien nodig, ik sta tot uw beschikking als u aanvullende informatie wenst. Met vriendelijke groet, Gaëlle Herboriste Klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Leuk, bedankt dat je me 9€ hebt terugbetaald voor 12€ betaald...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/10/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, wij danken u voor uw mening. Na zorgvuldige bestudering blijkt dat het door Mondial Relay voorgestelde vervangpunt totaal ongepast was. Wij bieden onze excuses aan, maar helaas laat Mondial Relay ons geen keuze (ondanks onze verzoeken)... Wij hebben het volledige bedrag van de bestelling terugbetaald, inclusief verzendkosten. Ik wens u een uitstekende dag, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ben ontevreden omdat het product niet overeenkomt met de gegeven beschrijving, en daardoor is het voor mij niet bruikbaar.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/10/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Wij danken u voor uw mening. Kunt u ons iets meer vertellen, ik kan geen communicatie met onze klantenservice vinden. Alvast bedankt, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆

Levering echt te lang, tot nu toe geen boek (8 dagen).

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/09/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Ik herinner u eraan dat u heeft gevraagd om een product aan uw bestelling toe te voegen dat niet direct beschikbaar was, wat is gedaan en natuurlijk de verzending heeft vertraagd. 1/5 is niet echt aangenaam voor de medewerkers die alles hebben gedaan om positief op uw verzoek te reageren. Ter informatie, hier zijn al uw uitwisselingen met onze klantenservice: _______________________________________ KLANT - 19/09/2019 - 09:10 Product: Circulatoire Thee - Lichte Benen - Herboristerie du Valmont Hallo, ik denk dat er een fout is gemaakt met mijn laatste factuur, u rekent de verzendkosten die ik al heb betaald, bedankt om dit te controleren. (het doel van mijn gezamenlijke aankoop) niet twee keer de verzendkosten betalen. ONMOGELIJK OM U TELEFONISCH TE BEREIKEN. __________ KLANTENSERVICE ANTWOORD - 19/09/2019 - 11:07 Product: Circulatoire Thee - Lichte Benen - Herboristerie du Valmont Hallo mevrouw Menant, Bedankt voor uw bericht. De bestelling ref LCSEPUZWU bevat alleen het product van 11,99€. Aarzel niet om opnieuw contact met mij op te nemen indien nodig, ik sta tot uw beschikking als u aanvullende informatie wenst. Met vriendelijke groet, Catherine Klantenservice _______________ KLANT - 19/09/2019 - 12:00 Product: Circulatoire Thee - Lichte Benen - Herboristerie du Valmont HALLO IN DIT GEVAL WAAROM IS DE KORTING NIET VERWIJDERD. TELEFOON ALTIJD ONBESCHIKBAAR _______________ KLANTENSERVICE ANTWOORD - 19/09/2019 - 12:25 Product: Circulatoire Thee - Lichte Benen - Herboristerie du Valmont Hallo, Zoals eerder uitgelegd, bevat de bestelling ref LCSEPUZWU alleen HET PRODUCT van 11,99€ DUS GEEN VERZENDKOSTEN. Wat betreft onze
1 /5
★☆☆☆☆

Na mijn bestelling heb ik om informatie gevraagd over wat ik heb besteld en kon men me niet antwoorden.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/08/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Geachte heer, Volgens uw telefonische gesprek met Gaelle, kruidenexpert, hebben wij uw vragen beantwoord, maar blijkbaar waren de gegeven antwoorden niet naar uw zin. Deze specifieke plant moet uitsluitend onder toezicht van uw arts worden gebruikt. Dit antwoord doet niets af aan de kwaliteit van onze adviezen, integendeel. Het is onze plicht u te informeren over de waarschuwingen, wat we hebben gedaan. Met vriendelijke groet, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb planten besteld voor 70 euro en uiteindelijk bestaat het afhaalpunt voor levering niet, het is oplichting ???? Ik heb de klantenservice gecontacteerd, ze zei dat ze de vervoerder moest contacteren om het probleem te bekijken ??????? Een afhaalpunt dat niet bestaat is niet serieus, ik raad deze site niet aan.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/08/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, wij vragen u om ons te verontschuldigen voor dit transportprobleem dat volledig buiten onze wil ligt. Inderdaad, het beheer van het transport en de afhaalpunten hangt uitsluitend af van Mondial Relay. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat Mondial Relay de situatie zo snel mogelijk regelt. Catherine, met wie u contact heeft gehad, volgt het dossier en houdt u zo snel mogelijk op de hoogte. Met vriendelijke groet, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn pakket niet ontvangen ondanks dat het geld al een week en een half van de rekening is afgeschreven, ik weet niet wanneer het pakket zal aankomen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/08/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Geen nieuws over mijn bestelling en valmont.com weet zelfs niet waar deze is... ik dacht dat ik het snel zou ontvangen, maar dat is niet gelukt

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/07/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb herbruikbare biergist besteld die zogenaamd in KRAFTPAPIER werd geleverd?? En ik werd geleverd in een plastic zak!!!! Ik heb de service gecontacteerd... Deze heeft me geantwoord dat het was om geen goederen in de hoeken te verliezen!!!! Wie nemen ze in de maling,,,,?????? Zijn we dom?????

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/06/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling ontvangen van actieve kool met een niet-conforme gewicht. 97g in plaats van 100g. De klantenservice doet alsof ze het niet horen. Ik raad deze site ten zeerste af

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/06/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Mijnheer, Ik bevestig u het antwoord dat u van onze klantenservice heeft ontvangen, alleen goedgekeurde en gecertificeerde weegschalen (deze worden regelmatig gecontroleerd) kunnen u een exact gewicht tot op de gram geven (waarover wij uiteraard beschikken). Na controle hebben we geen problemen met dit product vastgesteld. Als u aan uw kant niet over dit soort apparatuur beschikt, kunt u de nauwkeurigheid van het gewicht dat u heeft gemeten niet garanderen. Op basis van deze objectieve elementen betwisten wij uw beweringen. Wij zijn een serieus bedrijf dat om onze klanten geeft en spelen niet met dit soort dingen. Met vriendelijke groet, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆

Pakket beschadigd met verf.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/05/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Wij betreuren deze 'vervuiling' die inherent is aan colissimo. Wij bevestigen dat we uw foto's goed hebben ontvangen. Catherine van de klantenservice is verantwoordelijk voor uw dossier en doet het nodige zo snel mogelijk. Met vriendelijke groet, Benoit.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet, na 1 week, dit komt doordat de afhaalwinkel voor mijn pakket definitief gesloten is en de post het niet logisch vindt om het pakket uit hun circuit te halen... ik wacht nog steeds om dit allemaal te proeven!!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/06/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Wij betreuren deze vertraging van de Post. Het lijkt erop dat u uiteindelijk uw pakket heeft ontvangen op 11/06. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice indien nodig op 03 66 89 04 29. Met vriendelijke groet, Benoit. DATA STAPPEN dinsdag 11 juni Uw pakket is geleverd. vrijdag 7 juni Uw pakket is beschikbaar in uw postbus. vrijdag 7 juni Uw pakket is op de afleverlocatie die uw adres bedient. We bereiden het voor om het te leveren. donderdag 6 juni Uw pakket kon op deze dag niet worden geleverd op uw afhaalpunt. Het zal zo snel mogelijk opnieuw worden geleverd. donderdag 6 juni Uw pakket is op de afleverlocatie die uw adres bedient. We bereiden het voor om het te leveren. woensdag 5 juni Uw pakket kon op deze dag niet worden geleverd op uw afhaalpunt. Het zal zo snel mogelijk opnieuw worden geleverd. woensdag 5 juni Uw pakket is op de afleverlocatie die uw adres bedient. We bereiden het voor om het te leveren. dinsdag 4 juni Uw pakket is in transit op onze logistieke platforms om zo snel mogelijk aan u te worden geleverd. maandag 3 juni Uw Colissimo zal binnenkort aan ons worden toevertrouwd! Het wordt momenteel voorbereid bij uw verzender. Als u vragen heeft, kunt u contact opnemen met uw verzender of zijn klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Nul

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/05/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Snelle levering en conform de bestelling. Pakket zeer goed verpakt

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/05/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling geplaatst op 11/05, geen e-mail om me te waarschuwen of het pakket bij het afhaalpunt is aangekomen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/05/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Wij bieden onze excuses aan voor dit transportprobleem dat volledig buiten onze wil ligt. Catherine heeft u een bericht op uw voicemail achtergelaten, zij heeft een klacht ingediend bij Mondial Relay. Zij neemt snel contact met u op. In de tussentijd kunt u gerust contact met ons opnemen op 03 66 89 04 29. Met vriendelijke groet, Benoit.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/05/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Uw pakket is beschikbaar op het afhaalpunt sinds 11/05 volgens de e-mails die door Mondial Relay zijn verzonden. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice indien nodig. Met vriendelijke groet, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ben zeer ontevreden. Ik heb gekozen voor levering per colissimo door meer te betalen en het pakket heeft 5 dagen nodig gehad om aan te komen ******** ****** **********

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/05/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Wij vragen u om ons te verontschuldigen voor dit transportprobleem dat volledig buiten onze wil ligt. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice indien nodig. Met vriendelijke groet, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer teleurgesteld over mijn bestelling. Het is helemaal niet de thee die ik had besteld.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/05/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, U heeft de volgende referentie besteld: Pu-Erh Tea Yunnan - Blad - de Afslankthee. Is dit niet wat u heeft ontvangen? In afwachting van uw antwoord, Met vriendelijke groet, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling van 27 april nog niet ontvangen op 6 mei, dus 10 dagen. Ik heb op andere sites dezelfde dag bestellingen gedaan, de producten zijn 4 dagen en 3 dagen geleden ontvangen. Bestelling verloren? Pakket verloren? Te lange wachttijd. Jammer!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/04/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, het lijkt inderdaad een probleem met Colissimo te zijn (pakket verloren). Een ander pakket wordt naar u teruggestuurd. We verontschuldigen ons voor dit transportprobleem. Met vriendelijke groet, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling niet ontvangen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/04/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Pakket niet thuis geleverd terwijl ik ervoor betaald heb. Het is doorgestuurd naar een afhaalpunt. Hetzelfde als bij andere bedrijven, de levering is rampzalig.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/02/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Houdt de levertijd niet aan (8 dagen in plaats van 3).

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/02/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, De aangegeven levertijd bij het kiezen van de vervoerder is tussen de 3 en 5 dagen. Uw bestelling is geplaatst op 05/02 en we hebben deze op 06/02 aan Mondial Relay gegeven. Het was beschikbaar op het afhaalpunt op 12/01 (e-mail verzonden op 12/01). Deze termijn komt overeen met de aangekondigde termijnen, namelijk 4 werkdagen (de 2 dagen van het weekend niet meegerekend). U heeft uw pakket op 15/02 opgehaald, dus 3 dagen na beschikbaarstelling. Met vriendelijke groet, Benoit.
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer slechte ervaring die ik voor mij niet wil herhalen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/01/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Geachte heer, Wij bieden onze excuses aan voor deze vertraging in de levering die volledig buiten onze wil ligt. U heeft uw bestelling geplaatst op 28/01 en wij hebben deze op 29/01 aan Colissimo overhandigd. De weersomstandigheden (sneeuw) hebben helaas verschillende van onze zendingen vertraagd. Dit is wat we kunnen zien op uw pakket tracking: 04/02/2019 Uw pakket kon op deze dag niet worden geleverd, omdat het gekozen afhaalpunt gesloten was. Het zal zo snel mogelijk opnieuw worden geleverd. DISTRIBUTIECENTRUM PARIJS 14 04/02/2019 Uw pakket is in voorbereiding voor levering. DISTRIBUTIECENTRUM PARIJS 14 02/02/2019 Uw pakket is aangekomen op zijn distributiepunt DISTRIBUTIECENTRUM PARIJS 14 01/02/2019 Uw pakket is onderweg. Colis Platform 30/01/2019 Uw pakket is in behandeling door La Poste, het is onderweg. Colis Site 59 29/01/2019 Uw pakket is klaar voor verzending, het zal aan La Poste worden overhandigd. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice als uw pakket niet binnen enkele dagen aankomt (https://www.herboristerieduvalmont.com/contactez-nous). Met vriendelijke groet, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆

Geen serieuze ordertracking, ik ben nog steeds niet geïnformeerd over de aankomst van mijn bestelling, die ik dus nog steeds niet heb. Kortom, niet serieus!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/01/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo meneer, overeenkomstig ons bericht van vandaag bevestigen wij dat uw pakket beschikbaar is op het Relay-punt. Helaas hebben wij geen controle over de meldingen van Mondial Relay over de beschikbaarheid van pakketten. Deze worden rechtstreeks door Mondial Relay verzonden. Wij danken u voor uw begrip en staan tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆

Het product komt helemaal niet overeen met de beschrijving, noch met de foto

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/01/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, In overeenstemming met onze uitwisseling van berichten in onze klantenservice, hebben we uw wens om de producten terug te sturen genoteerd en we hebben u de terugbetaling bevestigd zodra het pakket is ontvangen en volgens onze algemene verkoopvoorwaarden. Niettemin willen we verduidelijken dat de producten die u heeft ontvangen goed overeenkomen met de foto en de beschrijving op onze website. Wij staan tot uw beschikking voor alle nuttige doeleinden. Met vriendelijke groet, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling niet ontvangen ondanks meerdere klachten,

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/11/2018
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, maar volgens uw e-mail zou de bestelling al minstens 5 dagen bij het afhaalpunt moeten zijn. Ik hoop dit flesje te ontvangen dat al betaald is, evenals de verzending.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/11/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo Mevrouw, Volgens de tracking van Mondial Relay is uw pakket beschikbaar (na onderzoek) bij het afhaalpunt. Hier is het bericht dat Joanny u daarover gisteren heeft gestuurd: Hallo, Na het antwoord van Mondial Relay heb ik zelf contact opgenomen met het afhaalpunt. Zij bevestigen dat uw pakket beschikbaar is bij hen. Helaas is het pakket geregistreerd onder uw voornaam in plaats van uw achternaam. U kunt dus de aanvraag doen op naam van MARIO. Ik dank u voor uw begrip en wens u een goede ontvangst van uw bestelling. Ik sta tot uw beschikking indien nodig. Met vriendelijke groet, Joanny, Voor de Herboristerie du Valmont
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelfout. Teleurgesteld

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/10/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo mevrouw, Ik neem contact met u op naar aanleiding van uw opmerking. Ik kan geen communicatie in onze klantenservice hierover vinden. Heeft u Hénné Rubi - 100% pure poeder - Verpakking: Zak 200g niet ontvangen? Als we een fout hebben gemaakt, is het vanzelfsprekend dat we deze zullen corrigeren. In het belang van de organisatie, kunt u ons antwoorden via ons contactformulier? https://www.herboristerieduvalmont.com/contactez-nous Dank u bij voorbaat. In afwachting van uw antwoord, Met vriendelijke groet, Benoit