9.7/10
★★★★★
op 21879 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Relatief snel maar niet J + 2 !!!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Wij danken u voor uw beoordeling. Inderdaad, uw pakket is geleverd in J+3 (dat is de gemiddelde tijd die wordt vastgesteld, geen tijdsverbintenis)... We zijn echt sorry voor deze vertraging, maar gezien de huidige sanitaire situatie (covid) lijkt de Colissimo-service me niet zo slecht, ons ook niet. 1/5 is de slechtste beoordeling, helaas zie ik niet wat we zouden kunnen verbeteren om deze J+3 te 'corrigeren'. Met vriendelijke groet, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆
Helaas is de klantenservice teleurstellend. Ik had te maken met een onaangename persoon.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Wij danken u voor uw beoordeling en het spijt ons dat de gegeven antwoorden u niet tevreden hebben gesteld. Volgens het telefoongesprek dat u met Catherine heeft gehad, heeft u per ongeluk 3 flessen TM van Alchemilla besteld in plaats van TM van beurs aan Pasteur. Catherine heeft u voorgesteld om ze terug te sturen voor terugbetaling. Aarzel niet om contact met ons op te nemen, wij staan tot uw beschikking voor alle nuttige doeleinden. Fijne dag, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆
Perfect!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/11/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Nooit mijn bestelling ontvangen, pakket verzonden sinds 18 september via colissimo!!! Betaald met creditcard 117 euro 04 voor 5 zakjes pepermunt. Bedankt dat u me de betaalde goederen toestuurt.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Wij danken u voor uw beoordeling en verontschuldigen ons voor het transportprobleem dat is opgetreden. Hier is de laatste communicatie van Catherine van de klantenservice (d.d. 13/10): Hallo meneer, Naar aanleiding van uw niet-ontvangen bestelling, heeft onze vervoerder ons nog niet teruggebeld met specifieke informatie. Echter, gezien de abnormaal lange wachttijd, bieden wij u aan ofwel een kortingsbon ter waarde van de bestelling aan te maken ofwel de bestelling terug te betalen. Wij bieden onze oprechte excuses aan voor dit ongemak dat buiten onze controle ligt. In afwachting ben ik beschikbaar als u aanvullende informatie wenst. Met vriendelijke groet, Catherine Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb ontgiftende Zweedse elixirs besteld en ik heb spijsverteringselixirs ontvangen. Blijkbaar is er een verwisseling van producten in uw voorraad.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/09/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
ONBEVOEGDE KLANTENSERVICE LEVERING NIET GERESPECTEERD
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/08/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, We zijn sorry voor de fout die is gemaakt bij het beheer van uw bestelling. Onze klantenservice probeert contact met u op te nemen om het probleem op te lossen. Aarzel niet om ons te bellen op 03 66 89 04 29. Ik wens u een uitstekende dag, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆
Nog steeds niet geleverd sinds meer dan 10 dagen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/08/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
U stuurt geen informatie door als het een ongunstige beoordeling is en helemaal niet tevreden
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Wij danken u voor uw beoordeling. Wij beheren onze beoordelingen niet, dat doet het bedrijf Avis-Vérifiez. Avis Vérifiés is gecertificeerd door AFNOR Certification voor de behandeling van "online beoordelingen": "verzameling, moderatie en restitutie van beoordelingen". Dit garandeert een onpartijdige en objectieve behandeling van onze beoordelingen. Wij sturen uiteraard ook negatieve beoordelingen door. Kunt u me iets meer vertellen over uw ontevredenheid? Ik zie geen uitwisselingen met onze klantenservice. Alvast bedankt. Ik wens u een uitstekende dag, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆
Ik had besteld met een levering aan huis die niet is gerespecteerd.. mijn pakket is naar een afhaalpunt gestuurd en ik heb het nooit opgehaald. Ik heb geprobeerd de kruidenier van Valmont per e-mail en telefoon te contacteren zonder enige reactie. Ik raad echt af.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Wij danken u voor uw beoordeling en het spijt ons dat u niet tevreden bent met de service van de vervoerder Colissimo. Het blijkt dat u afwezig was tijdens de poging tot levering aan uw huis en, vanaf dat moment, heeft Colissimo uw pakket in het dichtstbijzijnde afhaalpunt achtergelaten. Dit maakt deel uit van de gebruikelijke procedure. Wat betreft het contact met onze klantenservice, u heeft ons een bericht gestuurd op 08/07/2020 14:19:51 en we hebben 17 minuten na ontvangst op 08/07/2020 14:36:35 geantwoord. Als uw pakket bij ons terugkomt, zullen we de terugbetalingsprocedure in gang zetten. Ik wens u een zeer mooie dag, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆
Online oplichting! gevraagd om de code die zogenaamd al meer dan 2 weken in levering is - geen bevestigingsmail
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/06/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De verzendkosten zijn duurder dan het product, het wordt verzonden via het slechtste middel: La Poste Colissimo (die een manier heeft gevonden om het ergens anders naartoe te sturen en zich daarna heeft hersteld) in plaats van goedkopere en betrouwbaardere afhaalpunten te gebruiken.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/06/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Dit zijn de kruiden van de grote klis die ik wilde, geen gebroken wortels, jammer
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/06/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Wij danken u voor uw beoordeling. U heeft inderdaad de wortels van de grote klis ontvangen die u heeft besteld. Helaas hebben we de zaden niet in ons assortiment. We zullen het doorgeven aan onze kruidenier voor een mogelijke opname. Ik wens u een uitstekende dag, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben niet geleverd!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/06/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Uw pakket wacht op u in Lyon Montchat. Hier is de link voor de pakkettracking, ook beschikbaar in uw klantaccount: https://www.laposte.fr/outils/suivre-vos-envois?code=9L27298295642 Ik wens u een uitstekende dag, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling slecht verpakt en gebroken aangekomen (2 glazen flessen onvoldoende beschermd) Verzoek om terugbetaling gedaan
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/03/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Wij danken u voor uw beoordeling. In de huidige omstandigheden (Corona Virus) merken we soms een zeer ongebruikelijke behandeling van onze pakketten door Colissimo (beschadiging). We vragen u om ons hiervoor te excuseren en we zullen de terugbetaling verwerken. Zorg goed voor uzelf, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb op 15 maart producten besteld (en betaald) en ik heb nog steeds niets ontvangen?? Op 16 maart ontving ik 's ochtends een e-mail waarin stond dat mijn bestelling in behandeling was en 's middags een andere e-mail waarin stond dat de bestelling was verzonden; dit bericht was vergezeld van een referentie om het pakket te volgen en dat is nooit operationeel geweest!! Ik heb op 19 maart een e-mail gestuurd voor informatie, vervolgens nog een op 20 maart, zonder antwoord te krijgen. Op 21 maart besloot ik te bellen en had ik een zeer vriendelijke contact met een medewerker van de klantenservice (Catherine Pondichy) die me vertelde dat ze een klacht bij de vervoerder zou indienen en me maandag zou informeren. Laten we tot dinsdag wachten en misschien????
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/03/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben nog steeds niet geleverd!!!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/03/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo mevrouw, Wij danken u voor uw beoordeling. De maatregelen die zijn genomen als gevolg van het Corona Virus leiden tot vertragingen in de leveringen van onze leveranciers en in onze leveringen. We hebben verschillende veranderingen in de situatie moeten ondergaan die ons niet in staat hebben gesteld om de gebruikelijke opvolging te doen... Onze excuses hiervoor. Uw pakket wordt goed verzorgd door Colissimo en is onderweg. Wij danken u voor uw begrip. Zorg goed voor uzelf, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling niet ontvangen zonder uitleg van de kruidenier van Valmont. Ik heb gebeld, een dame zei dat ze het zou navragen en me op de hoogte zou houden zonder ooit terug te bellen, een maand later heb ik een andere dame, die me zegt dat ze het gaat navragen en me deze week terugbelt zonder ooit terug te bellen. Toen heb ik e-mails gestuurd zonder enige reactie, toen ik op een mooie ochtend werd terugbetaald op mijn PayPal-rekening, maar zonder de verzendkosten van 24€. Nee, ik raad deze site niet aan.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/11/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Wij danken u voor uw feedback over uw bestelling. Allereerst bieden wij onze excuses aan voor deze abnormaal lange terugbetalingstermijn en voor het slechte beheer van uw bestelling. Inderdaad, na bestudering van uw dossier moesten wij u ook de verzendkosten terugbetalen (wat nu is gedaan). Vanwege een griepepidemie heeft ons team met een zeer beperkt aantal medewerkers gewerkt en zijn alle middelen ingezet voor de verzending van de bestellingen, wat heeft geleid tot enkele administratieve fouten en/of omissies. Dit excuus ons uiteraard niet, we wilden u de redenen uitleggen. Ontvang nogmaals onze oprechte excuses. Ik wens u een uitstekende dag, Benoit.
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer goed
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Ik ben zeer verrast, teleurgesteld en boos. Mijn bestelling van 3.1.20 is geannuleerd om redenen die ik niet ken. En tot op heden, 14.2.20, ben ik nog steeds niet terugbetaald voor de 45 euro die ik op 3 januari heb gestuurd!! Ik heb dat geld nodig om een ander medicijn te kopen in plaats van datgene dat niet is verzonden. Ik weet niet hoe ik met deze kruidenwinkel moet communiceren. Ik heb zelfs gebeld via Skype (ik woon in Denemarken). Het antwoord is hetzelfde als dat van mijn e-mails: we zetten je in contact met de boekhouding :-). Zeer triest. Het haalt de vreugde uit het kopen per post.
1 /5
★☆☆☆☆
De geleverde producten zijn onbruikbaar of ondrinkbaar in kruideninfusies of thee. De thee-ei is niet symmetrisch en houdt niet vast: bij het maken van een infusie komen alle kruiden, die trouwens niet goed zijn, eruit en verspreiden zich in de kop, waardoor de drank ondrinkbaar wordt. Bovendien zijn de kruiden van diamana en slakken te grof en vulgair gesneden, onaangename geur en geen van de gewenste effecten is mogelijk te bereiken. Echt heel triest en teleurstellend. Ik heb geld verloren en ik zou graag een terugbetaling of vervanging willen van de drie elementen die buiten gebruik zijn of zeer slecht zijn om te vergiftigen, ziek te worden, en helaas geen effect. Jammer.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Mevrouw, Mijnheer, Wij hebben geen specifieke opmerkingen ontvangen over de referenties die u heeft besteld. Onze klantenservice, die contact met u heeft, wacht nog steeds op de foto's en de LOT-nummers. Met vriendelijke groet, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆
Het was mijn eerste bestelling op deze site, ik ben teleurgesteld.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/01/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik begrijp niet dat de levertijden helemaal niet overeenkomen met wat u op uw site aangeeft. Het is meer dan een week geleden en ik ben nog steeds niet geleverd. Bovendien heb ik geen enkele e-mail meer ontvangen met nieuws over mijn bestelling, ik heb zelf de informatie op de site moeten zoeken. Zeer teleurgesteld!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Wij danken u voor uw beoordeling. Gezien de datum van uw bestelling op 31/12 in de avond, is uw pakket op de eerste werkdag daarna, namelijk 02/01, aan Mondial Relay overhandigd. De gemiddelde aangegeven levertijd is tussen de 3 en 5 werkdagen. Als uw pakket op dit moment (09/01) beschikbaar is op het Relay-punt, dan zijn dat inderdaad 5 werkdagen. Ik zie echter dat het op 07/01 aan de bezorger is overhandigd en nog niet beschikbaar is op het Relay-punt. Ik breng dit onder de aandacht van onze pakketvolging service zodat zij de nodige stappen ondernemen. Mocht u problemen ondervinden, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice op 03 66 89 04 29. Ik wens u een fijne dag, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆
Uw factuur vermeldt moeder tinctuur Chélidoine Bio LADROME zoals besteld en vermeld in uw catalogus en u stuurt me een fles met een extract van verse planten bedoeld voor de goede werking van de lever (normaal gesproken onder toezicht voor dit soort problemen) en niet voor de behandeling van wratten. Voor de behandeling van wratten vermeldt LADROME normaal gesproken op zijn flessen de vermelding "moeder tinctuur" zoals gezien op de flessen aangeboden door andere leveranciers. Mijn vertrouwen is te snel aan u gegeven. Ik wacht op een schadevergoeding van uw kant, wetende dat ik onnodig verzendkosten heb gemaakt voor dit doel.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/11/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, hieronder vindt u het antwoord van 29/11/2019 dat Gaëlle Herboriste u heeft gegeven als reactie op uw bericht in onze klantenservice. U heeft het bestelde product ontvangen, een moeder tinctuur is een hydro-alcoholische oplossing van verse planten. Blijkbaar heeft ons antwoord u niet tevreden gesteld. Ik moedig u aan om een eenvoudige zoektocht op internet te doen met de volgende zoekopdracht "moeder tinctuur hydro-alcoholisch extract", u zult veel andere informatiebronnen vinden die u in staat stellen uw kennis over de kwestie te herzien. 29/11/2019 - 09:20 Product: Moeder tinctuur Chélidoine Bio voor Wratten 50 ml Ladrôme. Hallo, wij danken u voor uw bericht. De tinctuur van chélidoine kan ook intern worden ingenomen, maar op medisch advies. Extern is het een uitstekende behandeling tegen wratten. Gebruik voor wratten: 2 keer per dag aanbrengen met een wattenstaafje op de te behandelen wrat. De maceraat van verse planten wordt ook wel moeder tinctuur genoemd, u heeft absoluut het juiste product besteld en ontvangen om wratten te behandelen. Het luchtgedeelte van de plant komt overeen met de stengel evenals de bladeren en eventueel de bloemen. Aarzel niet om opnieuw contact met mij op te nemen indien nodig, ik sta tot uw beschikking als u aanvullende informatie wenst. Met vriendelijke groet, Gaëlle Herboriste Klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Leuk, bedankt dat je me 9€ hebt terugbetaald voor 12€ betaald...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/10/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, wij danken u voor uw mening. Na zorgvuldige bestudering blijkt dat het door Mondial Relay voorgestelde vervangpunt totaal ongepast was. Wij bieden onze excuses aan, maar helaas laat Mondial Relay ons geen keuze (ondanks onze verzoeken)... Wij hebben het volledige bedrag van de bestelling terugbetaald, inclusief verzendkosten. Ik wens u een uitstekende dag, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben ontevreden omdat het product niet overeenkomt met de gegeven beschrijving, en daardoor is het voor mij niet bruikbaar.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/10/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Wij danken u voor uw mening. Kunt u ons iets meer vertellen, ik kan geen communicatie met onze klantenservice vinden. Alvast bedankt, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆
Levering echt te lang, tot nu toe geen boek (8 dagen).
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/09/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Ik herinner u eraan dat u heeft gevraagd om een product aan uw bestelling toe te voegen dat niet direct beschikbaar was, wat is gedaan en natuurlijk de verzending heeft vertraagd. 1/5 is niet echt aangenaam voor de medewerkers die alles hebben gedaan om positief op uw verzoek te reageren. Ter informatie, hier zijn al uw uitwisselingen met onze klantenservice: _______________________________________ KLANT - 19/09/2019 - 09:10 Product: Circulatoire Thee - Lichte Benen - Herboristerie du Valmont Hallo, ik denk dat er een fout is gemaakt met mijn laatste factuur, u rekent de verzendkosten die ik al heb betaald, bedankt om dit te controleren. (het doel van mijn gezamenlijke aankoop) niet twee keer de verzendkosten betalen. ONMOGELIJK OM U TELEFONISCH TE BEREIKEN. __________ KLANTENSERVICE ANTWOORD - 19/09/2019 - 11:07 Product: Circulatoire Thee - Lichte Benen - Herboristerie du Valmont Hallo mevrouw Menant, Bedankt voor uw bericht. De bestelling ref LCSEPUZWU bevat alleen het product van 11,99€. Aarzel niet om opnieuw contact met mij op te nemen indien nodig, ik sta tot uw beschikking als u aanvullende informatie wenst. Met vriendelijke groet, Catherine Klantenservice _______________ KLANT - 19/09/2019 - 12:00 Product: Circulatoire Thee - Lichte Benen - Herboristerie du Valmont HALLO IN DIT GEVAL WAAROM IS DE KORTING NIET VERWIJDERD. TELEFOON ALTIJD ONBESCHIKBAAR _______________ KLANTENSERVICE ANTWOORD - 19/09/2019 - 12:25 Product: Circulatoire Thee - Lichte Benen - Herboristerie du Valmont Hallo, Zoals eerder uitgelegd, bevat de bestelling ref LCSEPUZWU alleen HET PRODUCT van 11,99€ DUS GEEN VERZENDKOSTEN. Wat betreft onze
1 /5
★☆☆☆☆
Na mijn bestelling heb ik om informatie gevraagd over wat ik heb besteld en kon men me niet antwoorden.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/08/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Geachte heer, Volgens uw telefonische gesprek met Gaelle, kruidenexpert, hebben wij uw vragen beantwoord, maar blijkbaar waren de gegeven antwoorden niet naar uw zin. Deze specifieke plant moet uitsluitend onder toezicht van uw arts worden gebruikt. Dit antwoord doet niets af aan de kwaliteit van onze adviezen, integendeel. Het is onze plicht u te informeren over de waarschuwingen, wat we hebben gedaan. Met vriendelijke groet, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb planten besteld voor 70 euro en uiteindelijk bestaat het afhaalpunt voor levering niet, het is oplichting ???? Ik heb de klantenservice gecontacteerd, ze zei dat ze de vervoerder moest contacteren om het probleem te bekijken ??????? Een afhaalpunt dat niet bestaat is niet serieus, ik raad deze site niet aan.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/08/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, wij vragen u om ons te verontschuldigen voor dit transportprobleem dat volledig buiten onze wil ligt. Inderdaad, het beheer van het transport en de afhaalpunten hangt uitsluitend af van Mondial Relay. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat Mondial Relay de situatie zo snel mogelijk regelt. Catherine, met wie u contact heeft gehad, volgt het dossier en houdt u zo snel mogelijk op de hoogte. Met vriendelijke groet, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakket niet ontvangen ondanks dat het geld al een week en een half van de rekening is afgeschreven, ik weet niet wanneer het pakket zal aankomen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/08/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Geen nieuws over mijn bestelling en valmont.com weet zelfs niet waar deze is... ik dacht dat ik het snel zou ontvangen, maar dat is niet gelukt
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/07/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb herbruikbare biergist besteld die zogenaamd in KRAFTPAPIER werd geleverd?? En ik werd geleverd in een plastic zak!!!! Ik heb de service gecontacteerd... Deze heeft me geantwoord dat het was om geen goederen in de hoeken te verliezen!!!! Wie nemen ze in de maling,,,,?????? Zijn we dom?????
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/06/2019
Vertaalde beoordeling