★★★★★
op 23585 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
De geleverde producten zijn onbruikbaar of ondrinkbaar in kruideninfusies of thee. De thee-ei is niet symmetrisch en houdt niet vast: bij het maken van een infusie komen alle kruiden, die trouwens niet goed zijn, eruit en verspreiden zich in de kop, waardoor de drank ondrinkbaar wordt. Bovendien zijn de kruiden van diamana en slakken te grof en vulgair gesneden, onaangename geur en geen van de gewenste effecten is mogelijk te bereiken. Echt heel triest en teleurstellend. Ik heb geld verloren en ik zou graag een terugbetaling of vervanging willen van de drie elementen die buiten gebruik zijn of zeer slecht zijn om te vergiftigen, ziek te worden, en helaas geen effect. Jammer.
Het was mijn eerste bestelling op deze site, ik ben teleurgesteld.
Ik begrijp niet dat de levertijden helemaal niet overeenkomen met wat u op uw site aangeeft. Het is meer dan een week geleden en ik ben nog steeds niet geleverd. Bovendien heb ik geen enkele e-mail meer ontvangen met nieuws over mijn bestelling, ik heb zelf de informatie op de site moeten zoeken. Zeer teleurgesteld!
Uw factuur vermeldt moeder tinctuur Chélidoine Bio LADROME zoals besteld en vermeld in uw catalogus en u stuurt me een fles met een extract van verse planten bedoeld voor de goede werking van de lever (normaal gesproken onder toezicht voor dit soort problemen) en niet voor de behandeling van wratten. Voor de behandeling van wratten vermeldt LADROME normaal gesproken op zijn flessen de vermelding "moeder tinctuur" zoals gezien op de flessen aangeboden door andere leveranciers. Mijn vertrouwen is te snel aan u gegeven. Ik wacht op een schadevergoeding van uw kant, wetende dat ik onnodig verzendkosten heb gemaakt voor dit doel.
Leuk, bedankt dat je me 9€ hebt terugbetaald voor 12€ betaald...
Ik ben ontevreden omdat het product niet overeenkomt met de gegeven beschrijving, en daardoor is het voor mij niet bruikbaar.
Levering echt te lang, tot nu toe geen boek (8 dagen).
Na mijn bestelling heb ik om informatie gevraagd over wat ik heb besteld en kon men me niet antwoorden.
Ik heb planten besteld voor 70 euro en uiteindelijk bestaat het afhaalpunt voor levering niet, het is oplichting ???? Ik heb de klantenservice gecontacteerd, ze zei dat ze de vervoerder moest contacteren om het probleem te bekijken ??????? Een afhaalpunt dat niet bestaat is niet serieus, ik raad deze site niet aan.
Ik heb mijn pakket niet ontvangen ondanks dat het geld al een week en een half van de rekening is afgeschreven, ik weet niet wanneer het pakket zal aankomen
Geen nieuws over mijn bestelling en valmont.com weet zelfs niet waar deze is... ik dacht dat ik het snel zou ontvangen, maar dat is niet gelukt
Ik heb herbruikbare biergist besteld die zogenaamd in KRAFTPAPIER werd geleverd?? En ik werd geleverd in een plastic zak!!!! Ik heb de service gecontacteerd... Deze heeft me geantwoord dat het was om geen goederen in de hoeken te verliezen!!!! Wie nemen ze in de maling,,,,?????? Zijn we dom?????
Bestelling ontvangen van actieve kool met een niet-conforme gewicht. 97g in plaats van 100g. De klantenservice doet alsof ze het niet horen. Ik raad deze site ten zeerste af
Pakket beschadigd met verf.
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet, na 1 week, dit komt doordat de afhaalwinkel voor mijn pakket definitief gesloten is en de post het niet logisch vindt om het pakket uit hun circuit te halen... ik wacht nog steeds om dit allemaal te proeven!!
Nul
Snelle levering en conform de bestelling. Pakket zeer goed verpakt
Bestelling geplaatst op 11/05, geen e-mail om me te waarschuwen of het pakket bij het afhaalpunt is aangekomen.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen.
Ik ben zeer ontevreden. Ik heb gekozen voor levering per colissimo door meer te betalen en het pakket heeft 5 dagen nodig gehad om aan te komen ******** ****** **********
Zeer teleurgesteld over mijn bestelling. Het is helemaal niet de thee die ik had besteld.
Bestelling van 27 april nog niet ontvangen op 6 mei, dus 10 dagen. Ik heb op andere sites dezelfde dag bestellingen gedaan, de producten zijn 4 dagen en 3 dagen geleden ontvangen. Bestelling verloren? Pakket verloren? Te lange wachttijd. Jammer!
Bestelling niet ontvangen
Pakket niet thuis geleverd terwijl ik ervoor betaald heb. Het is doorgestuurd naar een afhaalpunt. Hetzelfde als bij andere bedrijven, de levering is rampzalig.
Houdt de levertijd niet aan (8 dagen in plaats van 3).
Zeer slechte ervaring die ik voor mij niet wil herhalen
Geen serieuze ordertracking, ik ben nog steeds niet geïnformeerd over de aankomst van mijn bestelling, die ik dus nog steeds niet heb. Kortom, niet serieus!
Het product komt helemaal niet overeen met de beschrijving, noch met de foto
Bestelling niet ontvangen ondanks meerdere klachten,
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, maar volgens uw e-mail zou de bestelling al minstens 5 dagen bij het afhaalpunt moeten zijn. Ik hoop dit flesje te ontvangen dat al betaald is, evenals de verzending.
Bestelfout. Teleurgesteld