/10
★★★★★
op 21879 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 21879 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3
/5
★★★☆☆
Ik kan een bestelling niet annuleren als ik een fout maak, waarschijnlijk typfout, het wordt toegevoegd en ik moet opnieuw beginnen. dank u.
Flament M.
Op
na aankoop van 12/08/2024
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Ik was erg teleurgesteld dat mijn bestelling 10 dagen nodig had om aan te komen (Engeland)... ik was daar niet van op de hoogte gesteld... bovendien waren 3 gloeilampen gebroken tijdens het transport... de gloeilampen zouden beter beschermd moeten worden...
Mary B.
Op
na aankoop van 21/08/2024
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Het heeft meer dan twee weken geduurd om het te ontvangen, en ik moest twee keer naar de boekhandel omdat mijn naam niet op het pakket stond
Giuseppe A.
Op
na aankoop van 21/08/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Het spijt me, maar ik heb mijn bestelling nog niet gebruikt. Dank u.
Annie P.
Op
na aankoop van 19/08/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik heb mijn bestelling goed ontvangen.
Patricia L.
Op
na aankoop van 19/08/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik verwachtte een snellere levering... levering gepland op 28 augustus... omdat ik geen leveringsbericht heb ontvangen, heb ik een e-mail gestuurd die een levering op 27 aankondigde...!?... maar beschikbaar bij het afhaalpunt pas op 29! In colissimo, maar voor 1 euro meer had ik de levering per post moeten vragen...
Marie-claude R.
Op
na aankoop van 20/08/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik wilde salie-sticks om mijn huis te zuiveren, maar degene die ik heb gekocht zijn niet geschikt en branden moeilijk. Ik zal waarschijnlijk andere moeten kopen.
Christelle B.
Op
na aankoop van 28/07/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Niet slecht maar vaak ontbreken er producten in 'uitverkocht'.. net wanneer ik ze nodig heb..!
Alain C.
Op
na aankoop van 08/07/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Wij danken u voor uw beoordeling. Wij begrijpen uw frustratie over de uitverkochte producten en het spijt ons. Helaas hangt de beschikbaarheid van onze producten van verschillende factoren af. We moeten niet alleen het voorraadbeheer van onze leveranciers beheren, maar we zijn ook afhankelijk van de oogstperiodes, die kunnen variëren afhankelijk van de seizoenen en de weersomstandigheden. We doen ons best om deze beperkingen te anticiperen en onze producten zo vaak mogelijk op voorraad te houden. We danken u voor uw begrip en loyaliteit, en we hopen u kwaliteitsproducten te blijven aanbieden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor vragen of specifieke behoeften. Fijne dag verder. Gregory
3
/5
★★★☆☆
De bloemen van malven die ik heb ontvangen zijn klein, dat viel me tegen.
Atalay O.
Op
na aankoop van 21/06/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Snelheid van verzending... maar de gevraagde informatie heeft wel wat lang geduurd...
Claudine M.
Op
na aankoop van 01/06/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Hallo, het is goed gegaan behalve de inhoud van de tas bij de Rescue. Op uw foto's van het product zijn de gele Rescue-flessen te zien. Ik ben visueel en dat leidt tot verwarring. Met vriendelijke groet en een fijn weekend
Marie D.
Op
na aankoop van 09/05/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Kwaliteitsproducten. Snelle levering. Echter, van de 2 ontvangen artikelen kwam het netto gewicht op de verpakking niet overeen met het geleverde gewicht.
Isabelle M.
Op
na aankoop van 20/04/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, uw klacht is goed behandeld door onze klantenservice en kwaliteitsdienst. Er is een commerciële geste gedaan. Fijne dag verder. Gregory
3
/5
★★★☆☆
Ik heb zakjes met planten besteld en het systeem van de kleine nietjes om de zakjes te sluiten bevalt me helemaal niet. Om te voorkomen dat het in de planten valt bij het openen van het zakje, heb ik geprobeerd ze te verwijderen en ik heb me goed verwond met het nietje in mijn wijsvinger als een harpoen. Het heeft een paar dagen geduurd voordat de wond genezen was. Kortom, zeer teleurgesteld over dit sluitingssysteem dat waarschijnlijk goedkoper maar gevaarlijker is.
Delphine D.
Op
na aankoop van 08/03/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, we zijn oprecht sorry om te horen over uw onaangename ervaring met de sluiting van een van onze zakjes met medicinale planten en we betreuren diep de ongemakken die u heeft ondervonden. Uw feedback is waardevol en stelt ons in staat om onze producten en diensten te verbeteren. We begrijpen uw frustratie over het huidige sluitingssysteem van de zakjes. Wees gerust dat we momenteel andere sluitopties onderzoeken die zowel veilig als praktisch zullen zijn voor onze klanten. Uw feedback leidt ons in deze aanpak om de nodige verbeteringen aan te brengen. Ondertussen willen we onze oprechte excuses aanbieden voor de veroorzaakte ongemakken. Fijne dag verder. De kwaliteitsdienst.
3
/5
★★★☆☆
Kruideninfusie tegen de zuurheid ineffectief
Marie Christine L.
Op
na aankoop van 04/03/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Navigatie op de site en levering correct - Gevraagd product op voorraad volgens de site was niet meer op voorraad, vervolgens vervangend product hetzelfde en uiteindelijk ander product maar gevraagd gewicht niet toegewezen - Maar gefeliciteerd met de verpakking en verzending
Henri L.
Op
na aankoop van 04/02/2024
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Ik heb kilometers en problemen gemaakt voor een doos van 300 g omdat deze door een verkeerde verzender is verzonden: DE POST
Jacqueline B.
Op
na aankoop van 16/02/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Ik bevestig dat uw bericht is verzonden naar onze klantenservice die zo snel mogelijk contact met u zal opnemen. Fijne dag verder. Gregory
3
/5
★★★☆☆
Gemiddeld tevreden omdat er vertraging was bij de ontvangst van de bestelling.
Christine B.
Op
na aankoop van 19/01/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Zeer goede ontvangst en efficiëntie van de bestelservice, maar een verzoek om informatie en uitleg over een product, dat geen antwoord heeft gekregen ondanks mijn herinneringen
Myriam N.
Op
na aankoop van 09/01/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo mevrouw, Volgens uw beoordeling betreurt u het dat u geen antwoord heeft gekregen op uw vraag binnen een redelijke termijn. U heeft uw vraag op 30/01/2024 gestuurd en wij hebben u op 12/02/2024 geantwoord. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak. Weet dat ons team alles in het werk stelt om aan de wensen van al onze klanten te voldoen en om alle verzoeken zo snel mogelijk te beantwoorden. Het komt echter voor dat het te grote aantal berichten of telefoontjes ons niet in staat stelt om u snel te antwoorden. We willen immers de kwaliteit van de verstrekte informatie prioriteit geven, wat inhoudt dat we de tijd nemen om iedereen zo nauwkeurig mogelijk te antwoorden. Sommige vragen vereisen onderzoek in de literatuur vanwege hun complexiteit of om de relevantie van de informatie te verifiëren. Alle verzoeken worden dan zorgvuldig in volgorde van binnenkomst behandeld. U begrijpt dus dat we prioriteit geven aan de kwaliteit van onze antwoorden boven de snelheid ervan. We hopen dat ons antwoord u de elementen heeft gegeven die u nodig had om van uw plant te genieten en we wensen u een fijne dag toe. Wij danken u voor uw begrip, Team van de Kruidenier
3
/5
★★★☆☆
Ik ben tevreden met de twee kruideninfusies die snel en goed verpakt zijn ontvangen. Desondanks zijn er vaak artikelen die niet op voorraad zijn, wat me dwingt om een tweede bestelling te plaatsen met verzendkosten wanneer de ontbrekende artikelen weer beschikbaar zijn. Ik neem het risico niet om te wachten tot ze op voorraad zijn om mijn bestelling te groeperen, want uit ervaring zijn het dan de eerste artikelen die ondertussen zijn uitverkocht...
Muriel S.
Op
na aankoop van 26/01/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Een fout in de naam heeft bijna geleid tot een verkeerde levering van het pakket en mogelijk een retour naar het postkantoor of verlies. Let alstublieft op deze details die problemen kunnen veroorzaken. Onlangs maken postbodes veel fouten, maar als de namen ook niet correct zijn, is het helemaal mis.
Georgina M.
Op
na aankoop van 04/01/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Levering was een beetje lang, termijn niet gerespecteerd.
Catherine S.
Op
na aankoop van 16/01/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, wij danken u voor uw mening. De levertijd is tussen de 2 en 3 werkdagen. Helaas is de levering van uw bestelling in 4 dagen gebeurd. Onze excuses voor deze extra vertraging die buiten onze wil ligt. Fijne dag verder. Gregory.
3
/5
★★★☆☆
Ik geef maar 3 sterren omdat de verzendkosten duur zijn
Maëlys M.
Op
na aankoop van 23/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Wij danken u voor uw beoordeling. Dit zijn helaas de kosten die onze vervoerder vraagt. Fijne dag verder. Gregory
3
/5
★★★☆☆
Goed, het pakket rook heel goed, de artikelen waren goed beschermd, maar de oormerken waren een beetje beschadigd aan de zijkanten.
Valérie L.
Op
na aankoop van 01/12/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Verzendkosten veel te duur, vooral bij een afhaalpunt voor 4 kleine flessen van 10 ml elk voor een bestelling van 11 euro 80 meer dan 5 euro verzendkosten... Met vriendelijke groet
Sonia C.
Op
na aankoop van 19/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Bedankt voor uw beoordeling. Dit zijn helaas de kosten die onze vervoerder vraagt. Fijne dag verder. Gregory
2
/5
★★☆☆☆
Er is meer stro in de artemisia die ik heb ontvangen dan bladeren. Zeer weinig geur. Ik vergelijk het met wat ik dit jaar heb geoogst, ik ben zeer teleurgesteld.
Sandrine B.
Op
na aankoop van 13/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, uw bericht is goed doorgegeven aan onze kwaliteitsdienst die zo snel mogelijk contact met u zal opnemen. Fijne dag verder. Gregory
3
/5
★★★☆☆
Er ontbreken pakketten die ik heb betaald maar niet ontvangen.
Dominique A.
Op
na aankoop van 18/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo,
Ik bevestig dat uw bericht goed is doorgestuurd naar onze klantenservice die zo snel mogelijk contact met u zal opnemen.
Fijne dag verder.
Gregory
Ik bevestig dat uw bericht goed is doorgestuurd naar onze klantenservice die zo snel mogelijk contact met u zal opnemen.
Fijne dag verder.
Gregory
3
/5
★★★☆☆
Bestelling niet ontvangen; onderzoek van Colissimo.
Véronique M.
Op
na aankoop van 21/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Uw bericht is goed doorgegeven aan onze klantenservice die zo snel mogelijk contact met u zal opnemen. Fijne dag verder. Gregory
3
/5
★★★☆☆
Snelle levering, ik was nog nooit teleurgesteld door deze site, maar deze keer was een product niet consumptiewaardig.
Sophie G.
Op
na aankoop van 08/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, we bevestigen dat we uw bericht goed hebben doorgestuurd naar onze kwaliteitsdienst. Deze heeft u op 11/12 een bericht gestuurd om bepaalde aanvullende informatie te vragen, maar tot nu toe heeft hij geen antwoord van u ontvangen. Fijne dag verder. Gregory Klantenservice
2
/5
★★☆☆☆
Weer een teleurstelling met dit yomhibé-poeder in vergelijking met de andere die ik eerder heb gebruikt.
Michael H.
Op
na aankoop van 20/11/2023
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
De bestelde viooltjes hebben geen smaak... ik ben echt teleurgesteld.
Thomas M.
Op
na aankoop van 08/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, bedankt voor uw beoordeling. Uw bericht is doorgestuurd naar onze kwaliteitsdienst, die zo snel mogelijk contact met u zal opnemen. Fijne dag verder. Gregory Klantenservice