9.7/10
★★★★★
op 23585 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en in plaats daarvan heb ik een sleutelhanger ontvangen in plaats van de artemisia annua... te teleurgesteld.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/09/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ont slechte pakketten ontvangen.... bestelling niet conform, zeer onaangenaam..

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/08/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

De beoordeling is 0

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/07/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Snelle verzending, perfect.. Goed, de yohimbe van Valmont ter vervanging van sildenafil, eh.. nee dat werkt niet. Althans bij mij. Maar een soort van welzijn en lichtheid, dat wel. We hebben geen informatie over de gebruikswijze, noch over het percentage actieve stof. Dat lijkt niet serieus, verre van dat, maar goed, we begrijpen elkaar...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/07/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Na onderzoek, colissimo bevestigt dat mijn pakket goed in mijn brievenbus is afgeleverd dat conform is (afmetingen) de postmedewerkers zijn niet eerlijk, nog steeds geen pakket maar ik moet rechtvaardigen terwijl de fout van de bezorger komt die niet eerlijk is door te bevestigen dat hij het op 10/06 heeft afgeleverd. Ik had hetzelfde probleem met een andere levering maar dat werd snel opgelost, de verkoper heeft mijn artikel zonder probleem opnieuw verzonden. Ik voel me teleurgesteld. de klant betaalt maar heeft het artikel niet en moet rechtvaardigen alsof ik oneerlijk ben. Ik zou uw site niet aanbevelen aan mijn vrienden en contacten. Echt teleurgesteld.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/06/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, we zijn sorry voor dit transportprobleem. We hebben meer informatie aan de post gevraagd maar helaas hebben we geen terugkoppeling gekregen... Ik stuur uw mening door naar onze klantenservice die morgen contact met u opneemt voor een herverzending. Ik wens u een fijne avond, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆

Het is niet wat ik had besteld.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/05/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen en ik heb nooit antwoord gekregen op mijn e-mails. Ik raad het helemaal niet aan.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, bedankt voor uw beoordeling. We zijn sorry voor het leveringsprobleem en ook voor onze reactietijd: We hebben u op 15/05 geantwoord in afwachting van een reactie van Colissimo en sindsdien niets meer gehoord... Dit is niet acceptabel. Ik heb onze klantenservice opnieuw benaderd zodat zij actie ondernemen. Het zal, volgens onze procedures, ofwel een terugbetaling zijn, ofwel een herverzending op onze kosten, afhankelijk van uw keuze. Ontvang nogmaals al onze excuses. Ik wens u een fijne dag, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆

Pakket tegen handtekening gestolen door iemand uit mijn gebouw. Geen terugvordering aangevraagd door de site en dus geen terugbetaling. Het is een schande.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/04/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn ontevredenheid geschreven. Ik wens een antwoord.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/04/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer slecht, ik heb mijn bestelling niet ontvangen, ik ben niet tevreden

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/04/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb de bestelling niet ontvangen, ook al zei Bpost dat deze was geleverd!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/03/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Per ongeluk heb ik 2 armbanden besteld in plaats van één. 5 minuten later heb ik de klantenservice gecontacteerd om mijn bestelling te wijzigen. 2 dagen later: sorry, uw bestelling is verzonden. Kleinzieligheid? Vaarwel.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/03/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Goed maar mijn laatste bestelling nog niet ontvangen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/03/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb het pakket nooit ontvangen. Ik heb een klacht ingediend, ik wacht op een reactie van uw kant.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/03/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Hallo, ik ben belast voor een bestelling bij jullie en ik heb het pakket niet ontvangen. Ik denk dat er een fout is gemaakt, normaal ontvang ik alles wat ik bij jullie bestel, ik zou graag een herverzending of terugbetaling willen, bedankt.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, ik stuur uw bericht door naar onze klantenservice. Fijne dag, Benoit.
1 /5
★☆☆☆☆

Snelheid

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/03/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb marshmallow besteld en ik heb damiana ontvangen.... Ik begrijp het niet...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Wij danken u voor uw beoordeling en bieden onze excuses aan voor deze fout bij de voorbereiding van uw bestelling. Ik zal het onmiddellijk doorgeven aan onze klantenservice zodat zij u het juiste product kunnen toesturen. Nogmaals onze excuses. Ik wens u een fijne dag, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆

Engelwortelzaad van zeer slechte kwaliteit, want ik heb uw engelwortelzaad laten trekken en ik werd erg ziek met hartkloppingen, dus ofwel is uw infusie niet conform of het is betoverd, want eerlijk gezegd ben ik niet de enige die deze engelwortelinfusie heeft gedronken, want een andere persoon in mijn huis had ademhalingsproblemen, dus ik raad uw kruidenverkoopsite niet aan, met spijt dat ik geen bestellingen meer bij u zal plaatsen, want als ik koop, wil ik dat het conform is aan een verkoop en dat we kwaliteit kunnen hebben, want dit is helemaal niet de kwaliteit.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb een fout gemaakt bij mijn bestelling door 2 zakjes kruidenthee te bestellen in plaats van één. Ik heb meteen een e-mail gestuurd om om terugbetaling van een van de twee zakjes te vragen, en men heeft me een tegoedbon voor mijn volgende bestelling aangeboden. Aangezien er verzendkosten zijn bij elke bestelling, was de voorgestelde oplossing helemaal niet geschikt.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo Mevrouw, Wij danken u voor uw mening. Hier is de laatste uitwisseling die u had met onze klantenservice: Hallo Mevrouw, Naar aanleiding van uw ervaring op onze site met betrekking tot uw bestelling van 31/12 zijn we jammer genoeg teleurgesteld te horen dat onze klantenservice u niet tevreden stelt. Echter, naar aanleiding van uw ontevredenheid over ons eerste voorstel, hebben we een zeer vriendelijke telefonische contact gehad waarin de terugbetaling van het product u werd aangeboden en u heeft gekozen voor de verzending van de twee bestelde zakjes. Wij verontschuldigen ons als ons eerste voorstel u niet volledig tevreden heeft gesteld. Ondanks dit misverstand, weet dat de tevredenheid van onze klanten een van onze prioriteiten is en onze teams staan altijd tot uw beschikking. Aarzel niet om opnieuw contact met ons op te nemen indien nodig. Met vriendelijke groet, Catherine Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer teleurgesteld!!! Vooral vanwege de oesterzwam!!! Ik raad deze site aan!!!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/12/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Op de site kan je geen verschillende hoeveelheden bestellen om het transport te optimaliseren voordat je betaalt.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/11/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

We hebben nog niets ontvangen. De factuur is betaald.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Geachte heer/mevrouw, Wij danken u voor uw mening en betreuren dit transportprobleem. Volgens de pakkettracking is de levering geweigerd door de ontvanger. Ik heb de informatie doorgegeven aan onze klantenservice die contact met u zal opnemen om een oplossing te vinden. Ik wens u een fijne dag, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆

Relatief snel maar niet J + 2 !!!!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Wij danken u voor uw beoordeling. Inderdaad, uw pakket is geleverd in J+3 (dat is de gemiddelde tijd die wordt vastgesteld, geen tijdsverbintenis)... We zijn echt sorry voor deze vertraging, maar gezien de huidige sanitaire situatie (covid) lijkt de Colissimo-service me niet zo slecht, ons ook niet. 1/5 is de slechtste beoordeling, helaas zie ik niet wat we zouden kunnen verbeteren om deze J+3 te 'corrigeren'. Met vriendelijke groet, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆

Helaas is de klantenservice teleurstellend. Ik had te maken met een onaangename persoon.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Wij danken u voor uw beoordeling en het spijt ons dat de gegeven antwoorden u niet tevreden hebben gesteld. Volgens het telefoongesprek dat u met Catherine heeft gehad, heeft u per ongeluk 3 flessen TM van Alchemilla besteld in plaats van TM van beurs aan Pasteur. Catherine heeft u voorgesteld om ze terug te sturen voor terugbetaling. Aarzel niet om contact met ons op te nemen, wij staan tot uw beschikking voor alle nuttige doeleinden. Fijne dag, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆

Perfect!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/11/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Nooit mijn bestelling ontvangen, pakket verzonden sinds 18 september via colissimo!!! Betaald met creditcard 117 euro 04 voor 5 zakjes pepermunt. Bedankt dat u me de betaalde goederen toestuurt.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Wij danken u voor uw beoordeling en verontschuldigen ons voor het transportprobleem dat is opgetreden. Hier is de laatste communicatie van Catherine van de klantenservice (d.d. 13/10): Hallo meneer, Naar aanleiding van uw niet-ontvangen bestelling, heeft onze vervoerder ons nog niet teruggebeld met specifieke informatie. Echter, gezien de abnormaal lange wachttijd, bieden wij u aan ofwel een kortingsbon ter waarde van de bestelling aan te maken ofwel de bestelling terug te betalen. Wij bieden onze oprechte excuses aan voor dit ongemak dat buiten onze controle ligt. In afwachting ben ik beschikbaar als u aanvullende informatie wenst. Met vriendelijke groet, Catherine Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb ontgiftende Zweedse elixirs besteld en ik heb spijsverteringselixirs ontvangen. Blijkbaar is er een verwisseling van producten in uw voorraad.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/09/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

ONBEVOEGDE KLANTENSERVICE LEVERING NIET GERESPECTEERD

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/08/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, We zijn sorry voor de fout die is gemaakt bij het beheer van uw bestelling. Onze klantenservice probeert contact met u op te nemen om het probleem op te lossen. Aarzel niet om ons te bellen op 03 66 89 04 29. Ik wens u een uitstekende dag, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆

Nog steeds niet geleverd sinds meer dan 10 dagen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/08/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

U stuurt geen informatie door als het een ongunstige beoordeling is en helemaal niet tevreden

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Wij danken u voor uw beoordeling. Wij beheren onze beoordelingen niet, dat doet het bedrijf Avis-Vérifiez. Avis Vérifiés is gecertificeerd door AFNOR Certification voor de behandeling van "online beoordelingen": "verzameling, moderatie en restitutie van beoordelingen". Dit garandeert een onpartijdige en objectieve behandeling van onze beoordelingen. Wij sturen uiteraard ook negatieve beoordelingen door. Kunt u me iets meer vertellen over uw ontevredenheid? Ik zie geen uitwisselingen met onze klantenservice. Alvast bedankt. Ik wens u een uitstekende dag, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆

Ik had besteld met een levering aan huis die niet is gerespecteerd.. mijn pakket is naar een afhaalpunt gestuurd en ik heb het nooit opgehaald. Ik heb geprobeerd de kruidenier van Valmont per e-mail en telefoon te contacteren zonder enige reactie. Ik raad echt af.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Wij danken u voor uw beoordeling en het spijt ons dat u niet tevreden bent met de service van de vervoerder Colissimo. Het blijkt dat u afwezig was tijdens de poging tot levering aan uw huis en, vanaf dat moment, heeft Colissimo uw pakket in het dichtstbijzijnde afhaalpunt achtergelaten. Dit maakt deel uit van de gebruikelijke procedure. Wat betreft het contact met onze klantenservice, u heeft ons een bericht gestuurd op 08/07/2020 14:19:51 en we hebben 17 minuten na ontvangst op 08/07/2020 14:36:35 geantwoord. Als uw pakket bij ons terugkomt, zullen we de terugbetalingsprocedure in gang zetten. Ik wens u een zeer mooie dag, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆

Online oplichting! gevraagd om de code die zogenaamd al meer dan 2 weken in levering is - geen bevestigingsmail

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/06/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

De verzendkosten zijn duurder dan het product, het wordt verzonden via het slechtste middel: La Poste Colissimo (die een manier heeft gevonden om het ergens anders naartoe te sturen en zich daarna heeft hersteld) in plaats van goedkopere en betrouwbaardere afhaalpunten te gebruiken.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/06/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Dit zijn de kruiden van de grote klis die ik wilde, geen gebroken wortels, jammer

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/06/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Wij danken u voor uw beoordeling. U heeft inderdaad de wortels van de grote klis ontvangen die u heeft besteld. Helaas hebben we de zaden niet in ons assortiment. We zullen het doorgeven aan onze kruidenier voor een mogelijke opname. Ik wens u een uitstekende dag, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ben niet geleverd!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/06/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Uw pakket wacht op u in Lyon Montchat. Hier is de link voor de pakkettracking, ook beschikbaar in uw klantaccount: https://www.laposte.fr/outils/suivre-vos-envois?code=9L27298295642 Ik wens u een uitstekende dag, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling slecht verpakt en gebroken aangekomen (2 glazen flessen onvoldoende beschermd) Verzoek om terugbetaling gedaan

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/03/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo, Wij danken u voor uw beoordeling. In de huidige omstandigheden (Corona Virus) merken we soms een zeer ongebruikelijke behandeling van onze pakketten door Colissimo (beschadiging). We vragen u om ons hiervoor te excuseren en we zullen de terugbetaling verwerken. Zorg goed voor uzelf, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb op 15 maart producten besteld (en betaald) en ik heb nog steeds niets ontvangen?? Op 16 maart ontving ik 's ochtends een e-mail waarin stond dat mijn bestelling in behandeling was en 's middags een andere e-mail waarin stond dat de bestelling was verzonden; dit bericht was vergezeld van een referentie om het pakket te volgen en dat is nooit operationeel geweest!! Ik heb op 19 maart een e-mail gestuurd voor informatie, vervolgens nog een op 20 maart, zonder antwoord te krijgen. Op 21 maart besloot ik te bellen en had ik een zeer vriendelijke contact met een medewerker van de klantenservice (Catherine Pondichy) die me vertelde dat ze een klacht bij de vervoerder zou indienen en me maandag zou informeren. Laten we tot dinsdag wachten en misschien????

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/03/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ben nog steeds niet geleverd!!!!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/03/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Hallo mevrouw, Wij danken u voor uw beoordeling. De maatregelen die zijn genomen als gevolg van het Corona Virus leiden tot vertragingen in de leveringen van onze leveranciers en in onze leveringen. We hebben verschillende veranderingen in de situatie moeten ondergaan die ons niet in staat hebben gesteld om de gebruikelijke opvolging te doen... Onze excuses hiervoor. Uw pakket wordt goed verzorgd door Colissimo en is onderweg. Wij danken u voor uw begrip. Zorg goed voor uzelf, Benoit
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling niet ontvangen zonder uitleg van de kruidenier van Valmont. Ik heb gebeld, een dame zei dat ze het zou navragen en me op de hoogte zou houden zonder ooit terug te bellen, een maand later heb ik een andere dame, die me zegt dat ze het gaat navragen en me deze week terugbelt zonder ooit terug te bellen. Toen heb ik e-mails gestuurd zonder enige reactie, toen ik op een mooie ochtend werd terugbetaald op mijn PayPal-rekening, maar zonder de verzendkosten van 24€. Nee, ik raad deze site niet aan.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/11/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Wij danken u voor uw feedback over uw bestelling. Allereerst bieden wij onze excuses aan voor deze abnormaal lange terugbetalingstermijn en voor het slechte beheer van uw bestelling. Inderdaad, na bestudering van uw dossier moesten wij u ook de verzendkosten terugbetalen (wat nu is gedaan). Vanwege een griepepidemie heeft ons team met een zeer beperkt aantal medewerkers gewerkt en zijn alle middelen ingezet voor de verzending van de bestellingen, wat heeft geleid tot enkele administratieve fouten en/of omissies. Dit excuus ons uiteraard niet, we wilden u de redenen uitleggen. Ontvang nogmaals onze oprechte excuses. Ik wens u een uitstekende dag, Benoit.
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer goed

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Herboristerie du Valmont
Op
Ik ben zeer verrast, teleurgesteld en boos. Mijn bestelling van 3.1.20 is geannuleerd om redenen die ik niet ken. En tot op heden, 14.2.20, ben ik nog steeds niet terugbetaald voor de 45 euro die ik op 3 januari heb gestuurd!! Ik heb dat geld nodig om een ander medicijn te kopen in plaats van datgene dat niet is verzonden. Ik weet niet hoe ik met deze kruidenwinkel moet communiceren. Ik heb zelfs gebeld via Skype (ik woon in Denemarken). Het antwoord is hetzelfde als dat van mijn e-mails: we zetten je in contact met de boekhouding :-). Zeer triest. Het haalt de vreugde uit het kopen per post.