Account opgeschort
Het spijt ons, maar de reviews van klanten van deze website zijn niet meer beschikbaar.
Eigenaar van deze website?
Klik hier om uw account weer in te schakelen.
★★★★★
op 13294 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Het is jammer dat je niet de exacte maat van het bestelde product kunt kiezen. De kosten voor het opnieuw verzenden en de portokosten worden niet vergoed wanneer een artikel wordt geretourneerd, wat jammer is; ik denk niet dat ik ooit nog terug zal komen op jullie site.
Plus verzendkosten
De TNT-koerier beweert dat hij er is geweest, hoewel we ons huis niet hebben verlaten. Als gevolg daarvan moest ik het pakket gaan ophalen op een smerige, afgelegen locatie. Dit is niet de eerste keer dat deze vervoerder me bedriegt, ook al is de thuisbezorgservice betaald. De reactie van hun klantenservice is woedend. Dit is mijn laatste bestelling bij Headict uit protest.
Perfecte site maar levering met TNT gewoon verschrikkelijk
Ondanks een keuze voor 24-uurs expreslevering bij mij thuis (en dus een hogere prijs) ontving ik het pakket meer dan 48 uur later, dat ik moest ophalen bij een relaispunt omdat de bezorger te lui was om naar mijn huis te komen en uit te leggen waarom ik er niet was, ook al waren we op het aangegeven tijdstip met z'n vieren bij mij thuis. Afgezien daarvan, geweldig product zoals gewoonlijk.
Helaas is de levering nog niet aangekomen, hoewel de opgegeven leverdatum al lang is verstreken.
Ik heb een Stetson panamahoed besteld als cadeau. Op de website wordt de hoed beschreven (en afgebeeld) als geleverd in een originele verpakkingsdoos, maar ik heb hem ontvangen zonder doos, gestapeld met een tweede hoed die ik had gekocht. Het spreekt voor zich dat mijn cadeau niet toonbaar is; de klantenservice is niet bereid om enige moeite te doen, terwijl de informatie op de website duidelijk onjuist is...
Ik vind het een goed product. Leveringsprobleem maar vanwege de Tour de France
Ik heb de bezorgmethode al twee keer moeten veranderen omdat de chauffeurs ofwel niet bellen, ofwel vragen of ik mijn huis wil verlaten en ze op hun "slecht geparkeerde" plek willen vinden. Of ze nemen niet de tijd om een 2e keer te bellen omdat ze al weg zijn. Bovendien begrijp ik niet waarom ze bellen, want ik ben degene die de afspraak maakt, dus ik ben thuis. Du coup point relais. Misbruikt
Hallo, ik heb zojuist mijn bestelling ontvangen (correcte omruiling) alleen waar ik niet blij mee ben is dat in jullie verkoopbeschrijving staat "hat delivered in its Stetson box" ..... nog steeds niets, alleen een cirkel van karton. Toen ik omruiling vroeg, zei ik dat jullie klantenservice hier geen rekening mee hield, maar ik wel. Ik denk niet dat ik jullie kan aanbevelen.
Ik heb 2 doppen besteld en er maar één ontvangen.
Helaas heb ik de bestelling nog niet ontvangen. Door een fout van DPD, is de bestelling op de dag van afleveren weer retour gestuurd naar de verzender. DPD heeft hierbij niets gedaan om dit op te lossen. ik moest het zelf maar regelen met de leverancier Gelukkig was het contact met jullie heel prettig, en is mijn bestelling wederom verstuurd. helaas heb ik hem nu niet optijd binnen.
Ik heb mijn pakket nooit ontvangen op het aangegeven adres (in Ierland), dus ik moest contact opnemen met de klantenservice om het terug te sturen naar mijn adres in Frankrijk. Gelukkig is de klantenservice uitstekend.
Logo stiksels toegevoegd niet goed afgewerkt
Genoeg keuze en redelijk snelle levering. Helaas was mijn product niet naar wens. Echter belachelijk dure kosten voor retourzending. Hierin zou tegemoet gekomen kunnen/moeten worden.
Plezier en spelletjes
Na een fout in de maat van mijn hoeden op het moment van mijn bestelling heb ik de producten de volgende dag teruggestuurd, maar de behandeling duurde meer dan 15 dagen.
Product is langzamer dan dit onderzoek Heb nog geen pakje ontvangen. Wanneer komt het pakje binnen?
Een dag te laat geleverd.
De kleur komt niet overeen, kwaliteit van de stof is matig. Heel veel stik fouten. Enige positieve is de levertijd. Ik zal hier niet meer bestellen, 45,- moeten betalen voor iets wat ca. 15 tot 20,- waard is.
Slechte ervaring. Gepersonaliseerde artikel was veels te klein. Geprobeerd contact te maken maar sturen geen reactie en laten mij ermee zitten. Slecht.
Het is moeilijk om commentaar te geven op een product dat nog niet is aangekomen...
Hallo , betreurenswaardige bezorgservice Thuis gefactureerd en gedwongen om het op te halen bij een relaispunt ... . Jammer
Betaald voor tnt levering om het op te halen bij een relais 20km van mijn huis.
Hallo, ik wil graag een slecht cijfer geven voor de levering omdat het pakket erg beschadigd aankwam en de goederen erdoorheen steken. De riemen zitten erg los. Misschien een poging tot diefstal. Gelukkig was de baret binnen. vriendelijke groeten
Het pakket in de brievenbus werd geopend, het product zat erin maar ik weet niet of er nog iets anders bij zat, zoals een factuur of een advertentie.
Dop besteld op 17 april, ontvangen op 4 mei Dit is niet serieus, de levertijd die op de site werd aangekondigd voor dit soort bestellingen was 4/5 dagen.
Ik heb het verkeerde artikel ontvangen: Chicago bulls cap met NY link.
Erg teleurgesteld, ik wilde een tekst in het Japans, op de homepage stond "????" Maar op het bestelformulier stond mijn tekst in het Japans, dus ik maakte me geen zorgen. Maar op het bestelformulier stond mijn tekst in het Japans, dus ik maakte me geen zorgen. Ik heb de after-sales service gebeld, maar helaas kunnen ze niets doen omdat het visuele bewijs is. Erg teleurgesteld, vooral voor de betaalde prijs.
-Productbeschrijvingen moeten worden verbeterd om meer informatie te verkrijgen. (lengte van het vizier voor petten of hoogte van het hoofd, details of er een aanpassing is aan de achterkant van de pet, foto's van de binnenkant en 360°, enz.) -Geen tabblad gewijd aan accessoires voor verzorging en opslag -Geen gelijkmatige maat voor Stetson petten tenminste -Betaling voor retourzendingen.
Ik vond de online winkel erg leuk, maar mijn levering laat al een week op zich wachten. niet ok
De maat is groter dan mijn andere petten, die dan te groot zijn.
Op de 15e gevraagd om een product te beoordelen dat op de 16e nog steeds niet geleverd was Verzendkosten 5,50 Teleurgesteld
Gewoon een dag te laat
Meer betalen voor levering op een zaterdag en de artikelen pas de woensdag erna ontvangen is onaanvaardbaar. Zeer teleurgesteld over de levering.
Het pakket kwam 2 dagen later aan dan op de orderbevestiging stond
Retourzendingen erg ingewikkeld
Ik heb twee snapbacks besteld... de levering was snel maar een van de caps is erg gekreukt. Dat zou niet mogen gebeuren bij een bestelling als deze. Iedereen die petten draagt, weet dat kreuken helemaal niet werkt.
Alles is in orde, maar de dop die ik heb gekocht past niet. Hij is te diep.
Ik kreeg een melding dat mijn betaling niet gelukt was, terwijl,het bedrag wel afgeschreven is. Ik kreeg twee keer antwoord, overigens wel snel, dat de betaling mislukt was. Ik heb nog steeds niks ontvangen, al is er toegezegd dat de pet verzonden is......ik wacht even af.