Account opgeschort
Het spijt ons, maar de reviews van klanten van deze website zijn niet meer beschikbaar.
Eigenaar van deze website?
Klik hier om uw account weer in te schakelen.
★★★★★
op 13294 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Niet gelukkig , bestelling niet tiegekomen op naam van den eede patrick
De maat klopt niet, S-M is te groot ondanks de maten die op de site staan.
Te late levering en product voldeed niet aan mijn verwachtingen
Zeer beperkt borduurwerk onbegrijpelijk zeep persoon Ik ben zo achtergelaten met gebreken op mijn pet echt op Niet eens een commercieel gebaar aan te bieden
Product was een 'Stetson Trilby hoed'. Volledig zoals beschreven en goed ingepakt. Op de site beloofde men een leverdatum van max 3 dagen na aankoop maar dit is pas een week later aangekomen. Het dan beantwoorden van mails met een opmerking betreffende de leverdatum staat blijkbaar nog in kinderschoenen.
Erg teleurgesteld over mijn aankoop. De afwerking is slecht. Het logo was slordig... Ik zou het niet aanraden
Ik kan begrijpen dat de klant portokosten moet betalen voor een artikel dat hij niet koopt, maar 16,5 euro betalen om het te vervangen omdat het de verkeerde maat is, stuit me tegen de borst. Nadat ik al een hoed in maat M had gekocht, ging ik terug voor dezelfde maat, maar helaas was het niet hetzelfde merk.
De kwaliteit van de pet is verschrikkelijk voor zijn prijs ... Plastic bandje pfffff
Ik vind het jammer, maar ik heb niet het product ontvangen wat ik uit de web shop heb besteld, althans het kleurenpatroon was geheel anders dan in de web shop getoond.Inmiddels is het 'fout' geleverde product geretourneerd. Mijn klacht hierover werd eenvoudigweg afgedaan met de mededeling; 'We confirm it is the good item. Ben benieuwd of hier nog iets meegedaan wordt
Volgens Headict zou de levering 5-6 dagen gaan duren. Wat ik niet wist en erg jammer vond is dat dit bijna drie keer zo lang duurde. Hij kwam namelijk uit Frankrijk uit dat duurt blijkbaar heeel lang... Was handig om te weten dat je in Nederlands besteld, (het contact in het engels) en de tracking code volledig in het Frans. Contact duurde wel erg lang, net als de levering. Cap was verder super
Teleurstellende kleur
Bezorging duurde een beetje lang. Bovendien probeerde de bezorger ons het pakketje niet te laten zien, hij liet het gewoon achter op de grond voor de conciërgewoning. De artikelen zijn van zeer goede kwaliteit. En ik heb geen contact gehad met de klantenservice.
Niets te zeggen
De verpakking moest door de post worden gerepareerd. Bij aankomst was het nog steeds mogelijk om de inhoud te verwijderen zonder de verpakking uit te hoeven pakken, simpelweg door een hoek van de flap op te tillen. Gelukkig was de inhoud ongedeerd.
De verpakking hield niet over. De flat cap zat in een slappe platte doos en was aan beide korte zijden amateuristisch en meerdere malen ingetaped. De flat cap was onbeschadigd. Als men een ander soort hoofddeksel, bv een hoed, zo verzend dan heb je kans op beschadiging. Dus gebruik stevige stijve dozen Verder is de flat cap die ik besteld heb een prima mooie pet die aan de verwachting voldoet.
Maar dit kwam door de levering van DPD; daar ook een klacht ingediend. Super blij met de pet en het aanbod van op de website
De pet is te klein en de naam is niet geborduurd. voor de prijs van het product vind ik het onvoldoende.
Pet iets te groot - jammer
De strooien hoed werd geleverd in een te kleine doos, waardoor de hoed vervormd aankwam. Voor een eerste bestelling was ik een beetje teleurgesteld, dus ik ben niet van plan om nog eens bij jullie te bestellen.
De hoed die je me hebt gestuurd, heeft wat gebreken (het stro is "geplet" met een strijkijzer en het hoofd is slecht gevormd).
Gepersonaliseerd product niet nagekomen Klantenservice probeerde mijn verzoek niet te begrijpen Dus ik heb het opgegeven, maar ik zou het niemand aanraden
De goederen niet ontvangen
Ik ben teleurgesteld over mijn laatste bestelling, niet voor de koopwaar maar voor de klantenservice Ik plaatste twee bestellingen op dezelfde dag en ik belde de klantenservice om te vragen of mijn bestelling goed geplaatst was Ik had een heel aardige meneer die me vertelde dat hij beide doppen in hetzelfde pakket zou doen Ik ontving maar één en de andere 5 dagen later.
Hallo,ik ben met alles tevreden behalve met levering...Ik vind meestal de levering te lang duren ....Groet.I.Cakir
Bij ruilen wordt geen retourzending aangeboden, wat ik logisch vind. Ik zal deze site niet langer aanbevelen.
Teleurgesteld door een product waarvan de kwaliteit niet overeenkomt met wat sui etait verwacht.
Uw site heeft zowel zeer bekwaam personeel als producten van hoge kwaliteit, maar het is jammer om in een land als België te wonen, dat op het toppunt van surrealisme is: de postbode die het pakje moest afleveren parkeerde voor mijn huis, maar ongetwijfeld had hij kramp in zijn benen en waren zijn armen gebroken, dus nam hij niet de moeite om uit zijn auto te stappen.
Eigenlijk heel cool, ik heb de kleuren wit en zwart besteld. De onderkant van de dop was groen? Waarom, kunt u contact met mij opnemen?
Helaas teleurgesteld, het frame aan de voorkant van de pet is op 2 plaatsen niet recht, dus ik zal hem niet kunnen dragen. De maat van de pet zou ook moeten worden aangegeven op de site - helaas bestelde ik een kindermaat denkend dat het een volwassen maat was.
Ik had beter verwacht, de vizieren van de petten zijn te zacht. Ik ben helemaal niet blij met deze petten.
Verkeerde maat hoed verkeerde beschrijving ...
Het product komt helemaal niet overeen met de foto. Zeer teleurgesteld.
De eerste keer dat ik de motorkap waste, kwam de kleur uit de lasergravure 🙁 Ik heb twee jaar geleden een motorkap besteld die er nog steeds perfect uitziet, de nieuwe producten zijn blijkbaar ontoereikend, helaas. de kwaliteit van de motorkap zelf is ook niet meer zo goed.
DIT IS NIET DE BESTELDE KLEUR. BESTELD ZWART RE9U BRUIN
Op mijn klantenaccount leek het alsof ik geen punten had, dus ik kon ze niet gebruiken.
Levering gepland voor 25 december, helaas ontvangen op de 27e.
Bij levering was het pakket open.
Ik dacht dat ik gepersonaliseerd borduurwerk had besteld op de pet die ik had besteld. Wat is er gebeurd? EL
Ik kreeg geen bericht van het postkantoor (dat het was afgeleverd) in mijn brievenbus. Alleen een bericht met alle advertenties op mijn pc.
Goedenavond, één hoed is heel goed, maar de tweede is na 2 dagen al ontrafeld.