Account opgeschort
Het spijt ons, maar de reviews van klanten van deze website zijn niet meer beschikbaar.			
			Eigenaar van deze website?
			Klik hier om uw account weer in te schakelen.
★★★★★
op 13294 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Ik had een gepersonaliseerd logo op de zijkant van de pet laten zetten .... Ontbreekt bij levering
Ik was verrast door de grootte van de choker die ik heb ontvangen, ik had dit type item helemaal niet verwacht... Mag ik voorstellen dat u de afmetingen van dit type artikel in uw online catalogus vermeldt? Met vriendelijke groeten.
Dit is niet de dop die ik had uitgekozen, noch de kleur of vorm.
Een gerechtvaardigde verandering van producttype, maar het zou op prijs zijn gesteld als dit was aangegeven voordat je een gepersonaliseerde bestelling plaatst die niet wordt geruild of terugbetaald. Jammer, want tot nu toe was het perfect.
Verkeerde product besteld en bovendien moet op mijn eigen kosten terug sturen met track and trace, dus baret van 40 euro kost mij 18 euro on zending en heb geen gewenste product gekregen. Ik wacht nog steeds mijn kosten 40 euro teruggestoord om mijn bank rekening
Onmogelijk om dit op dit moment te beoordelen, omdat ik nog steeds geen nieuws heb over mijn bestelling die ik meer dan twee weken geleden heb geplaatst.
Betalen voor de retourzending pfffff en verplicht worden om een bon af te drukken terwijl het zo makkelijk is om ons een factuur te sturen met een briefje voor de retourzending.
Gaat beter
Ik kan ons logo niet goed zien op de site. Ik heb mijn pet snel ontvangen, maar ik kan het logo helemaal niet zien. Erg teleurgesteld over mijn aankoop
Na bestelling duurde het vrij lang tot levering Ca 14 dagen.
Hoed te klein voor een man
Product voldoet niet aan de beschrijving vanwege een badge die niet op het artikel staat.
Verkeerde maat ontvangen voor een Bob, maat S besteld, M gekregen. De retourBAL postdienst werkte niet.
Hij is groter uitgevallen dan ik dacht. Had liever een ? Kleiner model gehad
Platte cap zag er niet mooi afgewerkt uit, drukknop voorzijde zichtbaar en dat is lelijk. Misschien mag ik hem ruilen ?
Ik verwachtte een comfortabele pet, maar in plaats daarvan kreeg ik een stuk rommel uit China.
Hallo, bij mijn 1e pet met een personificatie-aanvraag is het zijschrift niet recht (niet horizontaal): jammer want ik bestel vaak op maat gemaakte petten. Kortom, ik moet op zoek naar een andere fabrikant als er niets wordt gedaan. De Franse knowhow is verdwenen. Bedankt.
Artikel niet ontvangen de eerste keer, maar zeer snel opnieuw verzonden. Ik raad je aan de colissimo service te laten vallen, het zijn leugenaars en oneerlijk. Ik heb een gepersonaliseerde pet laten maken, afgezien van één plek waar het borduurwerk een beetje losliet, maar niet ernstig, is hij prachtig.
Ik heb een DBZ-pet besteld bij Headict. De site is goed ontworpen en de levering was snel. Ik ben echter erg teleurgesteld over de kwaliteit van de cap. De bovenste knoop is helemaal niet gecentreerd en de naden zijn niet erg goed. Ik hoop dat hij net zo stevig is als ik dacht. Ik vond hem ook 10 goedkoper bij mij in de buurt. Afgezien van de kwaliteit van het product, is er niets te zeggen over de service.
Ik heb het pakket teruggestuurd omdat de hoed te groot is
Hallo, ik heb zojuist het pakket voor mijn bestelling 299788 opgehaald en de inhoud komt niet overeen. Ik had een Hester koperen hoed besteld en in plaats daarvan heb ik een bruine wollen Stetson hoed met een veer ontvangen met referentienummer 2528101. Kunt u mij alstublieft uitleggen hoe ik het product van mijn oorspronkelijke bestelling kan krijgen? cdt, Aurélien SICAUD
Letters aan de zijkant zijn slordig . Visor aan de korte kant scheelt 20 mm met de andere cap Zie bestelling rxurqlrti P van Loon Spaarnestraat 152 3812 HK amersfoort
Ik heb gemengde gevoelens. De petten zijn goed gemaakt, maar het ontbreken van een indicatie of het borduurwerk vrouwelijker of mannelijker is, is wreed. De weergave op een computerscherm is niet noodzakelijkerwijs trouw aan de werkelijkheid. Ik eindigde met een pet die ik niet kon dragen. De kleur van het borduurwerk is niet echt mannelijk...
Ik ben dol op jullie producten, maar het gaat nu al 2 leveringen niet goed. Mijn bestelling dateert van 27.07 en het product is nog steeds niet aangekomen en staat nog steeds gemarkeerd als "In transit" op de Colissimo site. Ik vind dat uw site geen contactnummer heeft om u te bereiken en de klant in staat te stellen de link te leggen tussen Colissimo en Headict. Manuel Blin
Meerdere bestellingen en altijd een te lange levertijd, vooral tijdens de verkoopperiode.
Pakket opgeslagen met verbroken zegels in de Click&Collect, dus kon niet worden geopend. Bovendien, als gevolg van inadequate verpakking, was het frame van de bril gebroken (geen schuim of andere beschermende materialen).
Wanneer je een nieuw afleveradres invoert, is het goed om dit te respecteren.
Te lange voorbereidingstijd (2 weken)
Ik stuurde je een pet terug om te laten aanpassen en je stuurde me dezelfde terug zonder de aanpassing te doen. Ik heb de colissimo voor niets betaald. Sav niet geweldig ik ben teleurgesteld
Goedemiddag ik heb een hoedje besteld is naar 2 dagen snel aangekomen maar ik was niet tevreden over het model dus terug gestuurd voor bijna 15 euro voor een ander model en 20 euro bijbetalen omdat hij duurder was netjes overgemaakt verstuurd via DHL na 4 dagen zelf moeten informeren of het was aangekomen kreeg bericht van wel maar zit nog steeds te wachten op het nieuwe model hoedje zijn al weer
Ik had een grijze hoed besteld en kreeg een zwarte hoed.
Een beetje teleurgesteld over de laatste aankoop, de maat l is veel groter en de vorm is anders dan de hoed die ik wilde en heeft een gebrek aan ventilatie waardoor het stro erg nat blijft en de hoed vervormt.
Aflevering duurde ruim 14 dagen. Jammer.
3 hoeden besteld. 2 hoeden hebben een defect en de 3de, de maat aangegeven op de site komt niet overeen. Retourbon niet gerespecteerd omdat ik een hoed wilde ruilen en niet opnieuw verzendkosten wilde betalen. Alles werd terugbetaald behalve de retourporto die wel had gemoeten (zie INC wet) Een bon voor 15 wordt me aangeboden maar ik wil eigenlijk niet meer bestellen.
Geen 1-800 nummer en we weten zeker dat retourzendingen vanuit Canada erg duur zijn
De pet die ik besteld heb, is niet degene die ik graag had willen hebben. Het vizier en de hoogte van de pet verschillen, ook al heb ik hetzelfde model.
Oplichterij Ik heb een geborduurde pet besteld. Uiteindelijk heb ik een heel klein borduursel aan de zijkant, dat niets te maken heeft met de foto's op de site. 1e en laatste bestelling bij jullie.
Jammer dat de verzendkosten voor jou zijn wanneer een pet niet past of niet goed is, verder gebeurt alles correct en zijn het topproducten.
De producten waren zoals beschreven en erg mooi. De expreslevering was echter een onnodige extra kostenpost met een gewetenloze vervoerder, wat echt jammer is.
Niets te melden behalve de cap aanpassing, die niet geweldig is.