Account opgeschort
Het spijt ons, maar de reviews van klanten van deze website zijn niet meer beschikbaar.
Eigenaar van deze website?
Klik hier om uw account weer in te schakelen.
★★★★★
op 13294 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Mijn buff was kapot bij aankomst Heb flink getwijfeld om hem terug te sturen, maar zag op tegen dat gedoe EN ik zat er echt om te springen Dus heb ik het gat maar gelijmd en voor lief genomen, maar jammer dat het niet gezien was
Alles is perfect bij Headict, behalve de levering, want mijn bestelling werd nooit geleverd (verandering van dienstverlener (Colissimo)). Een klant die altijd zeer tevreden was...
Slechte kwaliteit, geen voering, sluiting om de taille strakker te maken super fragiel. Verwachtte tussen 7 en 10 dagen levering en uiteindelijk 15 dagen, super...
Hallo, ik heb mijn pet nog steeds niet ontvangen. Het postkantoor moet je op de hoogte houden, want ik heb ze gebeld om te zeggen dat er sinds 17/07 nog steeds geen pakje is.
Ik koos voor Colissimo levering en het was onmogelijk om het product te evalueren omdat het nooit aankwam ... Ik vermoed dat het probleem niet bij uw site ligt maar bij de serviceprovider (die vaak incompetent is) maar ik gebruik deze recensie om te zien of u actie kunt ondernemen.
Bonjour a tous Je pensais trouver sur votre site qui m'a bien séduit des chapeaux de qualité (bailey specialiste americain) qu'elle surprise et déception en découvrant provenance chine il serait important de le signaler. Koopwaar die op alle markten in Frankrijk te vinden is voor 30 euro.
Een van de 2 geleverde doppen heeft een defect, ik heb een verzoek ingediend bij de klantenservice, ik had een snelle retourzending met een verzoek om foto's (09/07) en sindsdien niets, ondanks een herinnering. Mijn e-mailadres: [email protected]
Goederen aangekomen zonder afleverbon/factuur en retourformulier
Pakket niet ontvangen...
Het artikel dat ik bestelde was in eerste instantie niet beschikbaar. Ik werd hier niet over geïnformeerd. Pas toen ik het vroeg, werd het geleverd - zij het een paar weken te laat. Niettemin: hartelijk dank!
Antwoord per e-mail op mijn verzoeken over het volgen van de bestelling binnen 3 tot 4 dagen Levering aan de deconfinement binnen 3 weken. Geen informatie over de bestelling als geen herinneringen. Schande. Voor de rest een product van goede kwaliteit. Te zien na verloop van tijd. 3 geborduurde caps
Hartelijk dank
Levering erg laat, teleurgesteld door het commerciële gebaar
Zeer lange levering (geen voorraad dus wachten op leverancier) Product heel anders dan op de foto op de website Zeer snelle terugbetaling, wat erg positief is.
Zeer goed product, zoals beschreven, maar ik vind de prijs van levering buitensporig hoog en er is geen aanbod van een gratis ophaling bij een pakketdienst. Je moet een marge maken .....
De foto kwam niet overeen met het product.
Helaas duurde de eerste bestelling erg lang. De artikelen die ik bestelde hadden een andere maat, dus ik moest ze terugsturen. De verzendkosten waren 13 en ik moest nog eens 9 betalen voor het ruilen en de bijbehorende nieuwe verzendkosten. Dat is waar het op neerkomt. Ik heb in totaal 31 aan portokosten betaald voor één bestelling en één omruiling en zal voortaan ergens anders bestellen.
Uniek dat m'n favoriete stetson pet bij jullie nog te bestellen was. Snel verzonden, blij dat ik'm snel zou ontvangen. Volgens mij met een DPD dochter verzonden en DPD is zo slecht in z'n service, dat ik m'n pakje bij toeval 'vond' bij een servicepunt toen ik voor een ander pakket langs ging...Beiden waren niet eens aangeboden op m'n huisadres, maar zonder bericht op het servicepunt gedumpt.
DPD heeft het pakket op een verkeerd adres afgeleverd. "Bij de buren" Het zijn alleen mijn buren niet. Het is een andere straat. Dit is ligt dus niet aan jullie,maar aan DPD. Met vriendelijke groet, Erik
De levering duurde wel heeeeeel erg lang.
Ik heb op 17 mei een bestelling geplaatst en tot op heden niets ontvangen, ook al was het een verrassingscadeau en zeiden ze dat het 7-10 dagen zou duren voordat het zou aankomen... Teleurgesteld.
Ik plaatste mijn eerste bestelling en was zeer tevreden met mijn 2 petten en zelfs mijn studenten willen bij mij bestellen. Ik heb dus meteen nog een bestelling geplaatst voor 3 caps, maar teleurstellend genoeg is de snit iets veranderd waardoor de caps me niet zo goed staan. Wat de klantenservice betreft, er is een e-mail gestuurd en ik heb nog geen feedback gehad (wat jammer).
3 weken te laat
De levering was verschrikkelijk, maar het was net Colissimo. De gravure en de kleur waren correct.
Ik heb twee gepersonaliseerde petten besteld en een ervan kwam aan met een spelfout... Dus heb ik een klacht ingediend en ik wacht nog steeds op antwoord...
Artikel prima. Organisatie slecht.
Op dit moment heb ik nog steeds niets ontvangen, dus ik kan de kwaliteit van de goederen niet beoordelen, maar wat betreft de klantenservice is het niet geweldig, want er is geen tracking van de bestelling en geen bevestiging van de betaling.
Beschadigde doppen Te late levering
Geen communicatie over leveringsdata of tracking. Het gekochte product was een vervanging voor een bestaand product dat 2 jaar geleden op uw site was besteld. Het geleverde product was niet hetzelfde als het product dat twee jaar geleden was besteld. De klantenservice kreeg 3 sterren in afwachting van actie.
The website didn't allow adding custom text to a cap. For me it was really frustrating because we planned to add custom text. Why provide the option if the system doesn't allow it?
Het niet kosteloos retourneren vind ik niet klantgericht. Dat je afgeprijsde artikelen vervolgens helemaal niet kunt retourneren is echt een slechte zaak.
Slechte kwaliteit voor 28 e
Ik ben zo vrij geweest om uw vragenlijst te beantwoorden omdat de hoed die ik heb gekocht al pilling vertoont, dus ik ben helemaal niet tevreden over de kwaliteit en ik zal uw site in de toekomst vermijden.
Je moet de pakketdienst heroverwegen. En de klantenservice reageert heel snel maar speelt op tijd. Pakket hing ergens in Melle in een depot voor een paar dagen. Had er eerder kunnen zijn.
Het pakket arriveerde niet binnen 48 uur zoals aangekondigd. Ik was de stad uit toen het aankwam. Gelukkig kon ik het bij terugkomst zonder problemen ophalen. Dus 2 sterren. De hoed is perfect, dus 5 sterren. Het probleem met de klantenservice is niet van toepassing. Ik vond het wel fijn dat ik mijn pakketje online kon volgen. Dus 3 sterren.
Ik vind het brutaal dat u geen retourbon meestuurt met de bestelde goederen. De klant draait op voor de portokosten en betaalt dubbel als hij een hoed terugstuurt.
Eerste ervaring met headict: negatief Ik heb zojuist het defecte product teruggestuurd, op eigen kosten Ik wacht op een follow-up van headict ...
Verkeerde hoed, verkeerde maat (hoewel ik dezelfde maat had besteld als normaal)
Jullie website werkt niet Als je op het mandje klikt gaat er niets in 1 keer 2 keer 3 keer belandt het in de Hoedenwinkel
Ik plaatste een bestelling voor voorraadartikelen met een aanzienlijke korting voor Black Friday. Het bedrag werd direct van mijn creditcard afgeschreven. Kort daarna ontving ik een e-mail waarin stond dat het hoofdartikel niet langer beschikbaar was. Ik vroeg dezelfde korting voor het artikel dat ik had gekozen (dat minder geschikt voor mij was dan het oorspronkelijke artikel).