9.4/10
★★★★★
op 13291 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Pakket niet ontvangen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, er is een onderzoek ingesteld naar de locatie van uw pakket. We nemen zo snel mogelijk contact met u op en danken u voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Het Headict team
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, hoewel er bezorgd staat. Ik heb contact opgenomen met het postkantoor en zij zeiden dat ik contact moest opnemen met headict.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hartelijk dank voor uw bestelling. Zoals aangegeven tijdens onze e-mail uitwisselingen, is er een onderzoek ingesteld om de locatie van uw pakket te bepalen. Met vriendelijke groet, Het Headict team
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling van 20 april niet ontvangen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hartelijk dank voor uw bestelling. Omdat Zwitserland buiten de EU ligt, gaan zendingen automatisch door de douane en kunnen pakketten tot 10 dagen buiten onze controle worden vastgehouden. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
1 /5
★☆☆☆☆
Nog geen besteld product ontvangen, was een foutje bij de bestelling. Mijn huisnummer was niet door gekomen bij de leverantie. Bestelling was geaccepteerd. Kan geen volledige beoordeling geven, tot nu toe algemeen niet al te best.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling niet ontvangen en opvolging niet efficiënt.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Zoals we gisteren in onze e-mailuitwisselingen al zeiden, is uw pakket bij de douane opgehouden. Dit komt vaak voor bij verzendingen naar Frankrijk overzee. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
1 /5
★☆☆☆☆
Ja, ik ben echt niet blij, ik heb mijn bestelling geannuleerd, jullie hebben daar rekening mee gehouden en nu zal ik niets meer bij jullie bestellen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
We hebben e-mails uitgewisseld op 01/03 en 07/03 en er was nooit sprake van een annulering. De pet werd dezelfde dag verzonden als uw bestelling. Met vriendelijke groet, Het Headict team
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben nog nooit bezorgd
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo en bedankt voor je nieuwe bestelling. Zoals aangekondigd op je trackinglink, is je pakket afgeleverd bij het postkantoor. Met vriendelijke groet, Het Headict team
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling die ik vorige week gedaan heb nog steeds niet binnen/geleverd gekregen,dit vind ik wel jammer... Groet.Ismael.C PS: zie mijn eerder vandag verstuurde mail ajb.....
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb bij u een pet en muts besteld voor de prijs van Fr. 45 plus portokosten van Fr. 7. Ik heb uw goederen per post ontvangen en was verplicht inklaring en portokosten te betalen voor de som van Fr. 19,60 Ik vind uw manier van handelen helemaal niet normaal en bovendien past de pet helemaal niet bij mij Ik wacht op uw antwoord. nee cde UTHAMRIKW PA Monachon
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Bij bestellingen vanuit Zwitserland (buiten de EU) zijn de toegepaste tarieven exclusief btw. Alle zendingen vanuit het buitenland zijn onderhevig aan douanerechten en btw en moeten worden aangegeven bij de douane. Zie de link hieronder voor informatie over ruilen en retourneren. https://www.headict.com/fr/content/7-echange-retours Met vriendelijke groet, Het Headict-team
1 /5
★☆☆☆☆
Dezelfde dag ontving ik 2 berichten: het 1e waarin stond dat jullie mijn bestelling zouden versturen, en later nog een bericht waarin stond dat jullie de bestelling niet konden uitvoeren. Dit is niet erg serieus.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn artikel nog niet ontvangen, ook al heb ik betaald voor snelle levering naar mijn huisadres. Ik wacht nog steeds.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Bedankt voor uw bestelling. Uw pakket is afgegeven bij een pakketdienst, onze excuses hiervoor. We hebben uiteraard uw portokosten vergoed. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
1 /5
★☆☆☆☆
Gepersonaliseerd product, onmogelijk om te ruilen. De eerste zending was perfect maar in antwoord op een ruilverzoek ontving ik mijn pet zonder de mooie headict.com bescherming en in een kleinere, geplette doos. Na een paar e-mails die de indruk wekken tegen een computer te praten, wordt mij geen enkel commercieel gebaar gegund, dus ik voel me niet erg sereen voor een volgende bestelling.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Wij herinneren u eraan dat u een gepersonaliseerd product hebt geretourneerd. Zoals aangegeven in onze verkoop- en ruilvoorwaarden kunnen gepersonaliseerde producten echter niet worden geretourneerd of geruild.
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo, ik heb een e-mail ontvangen om mijn beoordeling te geven, maar ik heb mijn pakket .... nog steeds niet ontvangen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Bedankt voor uw opmerking. Uw pakket is echter aangekondigd geleverd sinds 29/11/2018. In geval van niet-ontvangst, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantendienst via [email protected] Oprecht, Het Headict team
1 /5
★☆☆☆☆
Een meer dan 10 dagen geleden besteld en betaald artikel is nog steeds niet geleverd.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb de coli nooit ontvangen, ik heb een aanvraag gedaan zonder succes, ik heb de bestelling opnieuw gedaan misschien zou ik bij de nieuwe bestelling een kans hebben om het product te evalueren.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw nieuwe bestelling. Na het terugsturen van je bestelling op 21/08, heeft onze klantendienst je eerste bestelling onmiddellijk terugbetaald en alle nodige stappen ondernomen om ervoor te zorgen dat de tweede bestelling zo snel mogelijk werd verzonden. Met vriendelijke groet, Het Headict team
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. De bezorgservice is rampzalig en ik ben erg teleurgesteld.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw bestelling. Het gekozen afleverpunt is gesloten wegens zomervakantie (zie je trackinglink), je zult geïnformeerd worden over de beschikbaarheid van je pakket op een nieuw afleverpunt bij jou in de buurt. Wij danken u voor uw begrip en verontschuldigen ons voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het Headict team
1 /5
★☆☆☆☆
Gepersonaliseerde pet besteld met eigen logo. Deze is zeer slecht digitaal over getekend. Slecht afgewerkt. Lang moeten wachten. Niet tevreden met de pet voor dat geld mocht het veel beter zijn
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Levertijd was ok, maar de verkeerde pet werd geleverd. Goederen betaald bij bestelling, dus de verkoper had alle garanties. Desondanks vertraagde retourzending, omdat ik de verkeerde levering had moeten aantonen met foto (?) - De bewijslast ligt bij de winkelier In plaats van spijt echter wantrouwen richting koper. Wacht nog steeds op een vervangende levering - het proces sleept zich voort als kauwgom. Zwak.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, we hebben alleen per e-mail om een foto van het verkeerd geleverde product gevraagd, zodat we een vervangende levering konden regelen. Helaas was je hier niet toe bereid, waardoor we niet zo snel konden handelen. Zodra we de retourzending ontvangen, zullen we de vervangende levering organiseren. Vriendelijke groeten van het Headict team.
1 /5
★☆☆☆☆
Een echte verliezer die je koste wat kost moet vermijden
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Uw pakket is naar ons teruggestuurd door een fout van de postdienst en volgens uw instructies zijn we overgegaan tot terugbetaling van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Het Headict team
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb de goederen tot nu toe nog niet ontvangen. Ze beantwoorden mijn e-mails niet. Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen? Of kan ik toch nog een levering verwachten?
User icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, de goederen zijn verzonden op 29/06/18 en zijn nog steeds bij de douane in Zwitserland. De douane kan pakketten vasthouden voor levering buiten de EU. Wij hebben hier geen invloed op. Je e-mail van gisteren werd onmiddellijk beantwoord. Vriendelijke groeten van het Headict team
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer slechte levering is nooit aangekomen. Ik wil mijn geld terug.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, uw pakket werd verzonden op de dag van de bestelling op 27/06/2918 en DPD heeft al twee keer geprobeerd om het te leveren en kon u helaas niet vinden. Neem contact op met de klantenservice zodat we de zaak zo snel mogelijk kunnen oplossen. Vriendelijke groeten van het Headict team.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen (verloren of gestolen) Het is nu een week geleden en ik heb nog steeds geen geld teruggekregen... En geen antwoord op mijn e-mail over de navraag bij de post. En geen antwoord op mijn e-mail over de navraag bij de post. Ik wacht op een beëdigde verklaring dat ik het pakket niet heb ontvangen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Dank u voor uw opmerking. Zoals afgesproken zijn we aan het einde van het onderzoek bij u teruggekomen en hebben we op uw verzoek gereageerd. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn order nog niet mogen ontvangen. Deze zou afgelopen vrijdag 8-6 in de middag bezorgd worden maar niets gezien. Ook geen bericht gezien van postbode oid. Kunt u contact met mij opnemen? 0646325676. Met vriendelijke groet m.geers
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Onze excuses voor het ongemak en nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] Vriendelijke groeten, Het Headict team
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 3 juni. Nog steeds niet ontvangen. De status van het pakket is al 9 dagen niet veranderd.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, bedankt voor uw opmerking. Onze klantenservice zal later vandaag contact met je opnemen om de status van je pakket te bepalen. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
1 /5
★☆☆☆☆
Ik werd niet geleverd omdat jullie ervoor kozen om colissimo te gebruiken en de bezorger blijkbaar besloot om het pakket terug te sturen naar de afzender. Ik wacht op een snelle reactie van jullie, zodat ik mijn pakket eindelijk kan ontvangen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Omdat uw adres onvolledig was, was het niet mogelijk om het pakket bij u af te leveren. Daarom is ons klantenserviceteam direct naar het door jou opgegeven adres gegaan om te controleren of het niet mogelijk was om naar de woning te gaan. Je hebt je pakket 48 uur geleden bij ons kunnen ophalen en de portokosten zijn vergoed.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakket nooit ontvangen, ik heb een e-mail gestuurd om dit te melden en heb nooit een antwoord ontvangen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Uw e-mail is afgelopen vrijdagavond verstuurd en we kunnen pas maandag antwoorden omdat onze kantoren gesloten zijn. We hebben contact opgenomen met de post en zij hebben de levering bevestigd. Er is echter een onderzoek ingesteld om de positie van uw pet te bepalen. We nemen zo snel mogelijk contact met je op. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo, ik heb mijn pakket nooit ontvangen en ik ben erg ontevreden.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Naar aanleiding van uw contact van afgelopen vrijdag hebben we vastgesteld dat uw pakket is afgeleverd bij een relaispunt in de buurt van uw huis en hebben we de verzendkosten volledig vergoed. Met vriendelijke groet, Het Headict team
1 /5
★☆☆☆☆
Wij hebben op 9 februari een pet besteld en deze is nog steeds niet binnen (1 maart). Het adres op het pakket was onjuist waarop wij nog een keer ons adres hebben doorgegeven (op 20 febr.). Toen is i.p.v. ons adres de naam van mijn man als straatnaam overgenomen. Daarna is de pet retour gegaan naar Frankrijk. Gisteren hebben wij bericht gekregen dat hij weer onderweg is. Hopelijk komt hij n keer
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik wacht nu al twee weken op mijn bestelling van 2 New Era caps die binnen enkele dagen (maximaal) bezorgd hadden moeten worden. Tweemaal contact opgenomen met de klantenservice zonder enige reactie.. Erg slechte service, zal jullie zeker niet aanraden bij derde en ben ook zeker niet van plan om nog bij jullie een product te bestellen.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling