Account opgeschort
Het spijt ons, maar de reviews van klanten van deze website zijn niet meer beschikbaar.
Eigenaar van deze website?
Klik hier om uw account weer in te schakelen.
★★★★★
op 13294 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen....
Ik mis een dop en het heeft langer geduurd dan verwacht en het is ook duurder geworden.
Ik heb de pet die ik besteld heb niet ontvangen
De knop om door te gaan met het pakket werkt niet, ze schreven me een e-mail om te zeggen dat het al werkte maar dat was niet zo, de pet kwam aan met een tikfout, in plaats van een punt stond er een raar symbool, ik ben zo teleurgesteld 🙁
Ik heb nog steeds geen bestelling ontvangen, geen nieuws over mijn pakket, erg teleurgesteld.
Ik vroeg om 3 borduursels op mijn pet en er is er maar één.
Goederen nooit ontvangen ? bestelling en betaling sinds 19 juli 2017 en het is al 27 juli ??? Sorry, echt teleurgesteld ?
Het product dat ik besteld had bleek na levering te klein. Dit terwijl ik vooraf gemeten had volgens de instructies op de site. Een grotere maat bleek niet beschikbaar. Verzenden kost 5,50. Om te retourneren betaal je 10,75. Al net al heb ik nu dus 16,25 betaald voor helemaal niets.
De levering kwam niet op tijd. Er was geen melding van een latere leverdatum en de tracking van de zending in het Frans geeft geen uitleg.
Ik heb mijn order niet ontvangen
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen. Ik heb een e-mail gestuurd om dit te melden en heb nooit een antwoord ontvangen.
Volgens uw track and trace systeem is mijn pakket aangekomen in het distributiecentrum in Amsterdam op 12-04-17. Het is nu 18-04-17 en nog steeds heb ik mijn pakket niet ontvangen.Tot nu toe verloopt de levering van de hoed zeer slecht. Een excuus ivm weekend en of pasen is niet aan de orde, want ruim daarvoor zou ik mijn hoed allang gehad moeten hebben. Waardeloos dit.
U zegt dat mijn product al geleverd hoort te zijn maar ik heb nog niks binnen
Bestelling ontvangen maar niet in de juiste maat. Alles teruggestuurde inclusief mail maar tot op heden niets gehoord. Geppogd te contacten zonder geluk. VOLLEDIG ONBETROUWBARE WEBWINKEL
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen
Wij wachten nog steeds op de levering van de muts Kan nog niets zeggen over het produkt of de service.
Teleurgesteld, ik heb de muts nog steeds niet ontvangen, blijkbaar moet je nog 2 of 3 weken wachten? De winter zal snel voorbij zijn
Klantmanager die niets begreep van mijn verzoek en alleen maar bezig was met mijn transactie
DIEF respecteerde mijn herroepingsrecht niet na verschillende e-mails deden ze alsof ze het niet begrepen Ik ZAL NOOIT MEER BESTELLEN
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen, hoewel op de website van colisimo staat dat het gisteren is bezorgd. Ik heb op mijn pakje gewacht, vaak in mijn brievenbus gekeken, maar niets. Het is niet de eerste keer dat ik bij jullie bestel en meestal heb ik geen problemen. Ik zou graag meer informatie willen, alstublieft.
Ik heb de pet nog steeds niet ontvangen. De levering duurt veel te lang.
Hoe verwacht u dat ik een product beoordeel dat ik nog niet eens heb ontvangen, terwijl de geschatte leverdatum 24 augustus was?
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen 0
Coli nooit ontvangen, zou ik niet compenseren lezen op deze site.
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen
Na 3 weken heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen dus ik kan je geen antwoord geven, maar ik zal het doen als je het me later nog eens vraagt F BERANGER
Van de 3 bestelde en betaalde caps heb ik er maar 2 ontvangen. Wanneer krijg ik de 3e, die ik mis omdat hij gevuld is?
Hallo, ik heb nog niets ontvangen, dus het is moeilijk voor mij om het product te beoordelen. Met vriendelijke groet
Ik kan niet beoordelen de bestelling zou er de 17de zijn we zijn nu de 22ste en ik heb hem nog niet
De bestelling is nooit aangekomen. Ik heb geen gels terug ontvangen
Na het terugsturen van de goederen willen ze ze niet ruilen voor een grotere maat onder het voorwendsel dat ik ze gedragen heb. ik had de pet 30 seconden op mijn hoofd en ik weet zeker dat mijn retourpakket geopend was.
Het product heeft een defect aan de voorste hoek van de bovenkant van de hoed. Het meest kwetsbare deel van de hoed is beschadigd.Aangezien de retourkosten mijn verantwoordelijkheid zijn, en ik had de hoed al teruggestuurd voor een verandering van maat.Ik wilde niet opnieuw betalen om het een 2e keer terug te sturen.Dus ik ben teleurgesteld, en zal nooit meer een ander item op het net kopen.Aangezien dit 2e keus is voor 1 1e keus prijs.