Account opgeschort
Het spijt ons, maar de reviews van klanten van deze website zijn niet meer beschikbaar.
Eigenaar van deze website?
Klik hier om uw account weer in te schakelen.
★★★★★
op 13294 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Hallo, ik had 2 doppen besteld... Ik heb er tot nu toe nog maar één ontvangen... Ik zal een cijfer geven zoals het hoort, afhankelijk van hoe mijn probleem wordt behandeld
Ik moet betalen voor bezorging en voor retourzendingen, en voor een product dat 28 euro kostte maar me niet beviel, was ik 13 euro kwijt. Bovendien is er geen vooraf ingevuld label voor retourzendingen, dus het is vervelend en achterhaald.
Pakket niet ontvangen
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, hoewel er bezorgd staat. Ik heb contact opgenomen met het postkantoor en zij zeiden dat ik contact moest opnemen met headict.
Ik heb mijn bestelling van 20 april niet ontvangen
Nog geen besteld product ontvangen, was een foutje bij de bestelling. Mijn huisnummer was niet door gekomen bij de leverantie. Bestelling was geaccepteerd. Kan geen volledige beoordeling geven, tot nu toe algemeen niet al te best.
Bestelling niet ontvangen en opvolging niet efficiënt.
Ja, ik ben echt niet blij, ik heb mijn bestelling geannuleerd, jullie hebben daar rekening mee gehouden en nu zal ik niets meer bij jullie bestellen.
Ik ben nog nooit bezorgd
Ik heb mijn bestelling die ik vorige week gedaan heb nog steeds niet binnen/geleverd gekregen,dit vind ik wel jammer... Groet.Ismael.C PS: zie mijn eerder vandag verstuurde mail ajb.....
Ik heb bij u een pet en muts besteld voor de prijs van Fr. 45 plus portokosten van Fr. 7. Ik heb uw goederen per post ontvangen en was verplicht inklaring en portokosten te betalen voor de som van Fr. 19,60 Ik vind uw manier van handelen helemaal niet normaal en bovendien past de pet helemaal niet bij mij Ik wacht op uw antwoord. nee cde UTHAMRIKW PA Monachon
Dezelfde dag ontving ik 2 berichten: het 1e waarin stond dat jullie mijn bestelling zouden versturen, en later nog een bericht waarin stond dat jullie de bestelling niet konden uitvoeren. Dit is niet erg serieus.
Ik heb mijn artikel nog niet ontvangen, ook al heb ik betaald voor snelle levering naar mijn huisadres. Ik wacht nog steeds.
Gepersonaliseerd product, onmogelijk om te ruilen. De eerste zending was perfect maar in antwoord op een ruilverzoek ontving ik mijn pet zonder de mooie headict.com bescherming en in een kleinere, geplette doos. Na een paar e-mails die de indruk wekken tegen een computer te praten, wordt mij geen enkel commercieel gebaar gegund, dus ik voel me niet erg sereen voor een volgende bestelling.
Hallo, ik heb een e-mail ontvangen om mijn beoordeling te geven, maar ik heb mijn pakket .... nog steeds niet ontvangen.
Een meer dan 10 dagen geleden besteld en betaald artikel is nog steeds niet geleverd.
Ik heb de coli nooit ontvangen, ik heb een aanvraag gedaan zonder succes, ik heb de bestelling opnieuw gedaan misschien zou ik bij de nieuwe bestelling een kans hebben om het product te evalueren.
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. De bezorgservice is rampzalig en ik ben erg teleurgesteld.
Gepersonaliseerde pet besteld met eigen logo. Deze is zeer slecht digitaal over getekend. Slecht afgewerkt. Lang moeten wachten. Niet tevreden met de pet voor dat geld mocht het veel beter zijn
Levertijd was ok, maar de verkeerde pet werd geleverd. Goederen betaald bij bestelling, dus de verkoper had alle garanties. Desondanks vertraagde retourzending, omdat ik de verkeerde levering had moeten aantonen met foto (?) - De bewijslast ligt bij de winkelier In plaats van spijt echter wantrouwen richting koper. Wacht nog steeds op een vervangende levering - het proces sleept zich voort als kauwgom. Zwak.
Een echte verliezer die je koste wat kost moet vermijden
Ik heb de goederen tot nu toe nog niet ontvangen. Ze beantwoorden mijn e-mails niet. Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen? Of kan ik toch nog een levering verwachten?
Zeer slechte levering is nooit aangekomen. Ik wil mijn geld terug.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen (verloren of gestolen) Het is nu een week geleden en ik heb nog steeds geen geld teruggekregen... En geen antwoord op mijn e-mail over de navraag bij de post. En geen antwoord op mijn e-mail over de navraag bij de post. Ik wacht op een beëdigde verklaring dat ik het pakket niet heb ontvangen.
Ik heb mijn order nog niet mogen ontvangen. Deze zou afgelopen vrijdag 8-6 in de middag bezorgd worden maar niets gezien. Ook geen bericht gezien van postbode oid. Kunt u contact met mij opnemen? 0646325676. Met vriendelijke groet m.geers
Bestelling geplaatst op 3 juni. Nog steeds niet ontvangen. De status van het pakket is al 9 dagen niet veranderd.
Ik werd niet geleverd omdat jullie ervoor kozen om colissimo te gebruiken en de bezorger blijkbaar besloot om het pakket terug te sturen naar de afzender. Ik wacht op een snelle reactie van jullie, zodat ik mijn pakket eindelijk kan ontvangen.
Ik heb mijn pakket nooit ontvangen, ik heb een e-mail gestuurd om dit te melden en heb nooit een antwoord ontvangen.
Hallo, ik heb mijn pakket nooit ontvangen en ik ben erg ontevreden.
Wij hebben op 9 februari een pet besteld en deze is nog steeds niet binnen (1 maart). Het adres op het pakket was onjuist waarop wij nog een keer ons adres hebben doorgegeven (op 20 febr.). Toen is i.p.v. ons adres de naam van mijn man als straatnaam overgenomen. Daarna is de pet retour gegaan naar Frankrijk. Gisteren hebben wij bericht gekregen dat hij weer onderweg is. Hopelijk komt hij n keer
Ik wacht nu al twee weken op mijn bestelling van 2 New Era caps die binnen enkele dagen (maximaal) bezorgd hadden moeten worden. Tweemaal contact opgenomen met de klantenservice zonder enige reactie.. Erg slechte service, zal jullie zeker niet aanraden bij derde en ben ook zeker niet van plan om nog bij jullie een product te bestellen.
Heb product nog niet ontvangen helaas
Ik heb mijn pakketje nog niet ontvangen. Hopelijk dat het vandaag binnen komt anders mail ik jullie weer. Mvg Frenklin Vos
Tot op heden niets ontvangen, dus vooralsnog alleen negatieve waardering. zoiets als min 10 sterren. Ik hoop, dat u er iets aan kan doen. mijn voorkeur gaat uit naar het bestelde, maar mijn geld terug is ook goed. J. van der Spek
Bonnet heeft nooit
Het pakket werd op het verkeerde adres afgeleverd en ik heb nog niets gehoord van de klantenservice ....
Neppe zooi.
Levering duurt veel te lang,zeven dagenVeel andere bedrijven doen er nog geen dag overDat het product niet op voorraad is kan ik begrijpen.Maar haal dan het product van je verkoop op internet er dan vanaf.Nadat men mij aan gaf dat het product out of stock was.Stond deze de volgende dag gewoon weer op jullie internet pagina.Het is gewoon daarna niet weg gehaaldEn het product zelf valt tegen.
Waardeloos slecht heb nog niets ontvangen of iets gehoord MVG Dinant