Account opgeschort
Het spijt ons, maar de reviews van klanten van deze website zijn niet meer beschikbaar.
Eigenaar van deze website?
Klik hier om uw account weer in te schakelen.
★★★★★
op 13294 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Kak levering
Hallo, ik heb mijn pet nog steeds niet ontvangen. Is hij onderweg kwijtgeraakt? Bedankt voor je hulp.
Tot vandaag heb ik nog geen levering ontvangen van mijn bestelling!!!!!!! En jullie durven al te vragen wat ik vind van Headict. Waar blijft mijn pet??????
Na 11 dagen heb ik nog steeds mijn bestelling niet ontvangen en ik heb geef flauw idee wanneer ik die zal krijgen. Daarover heb ik van Headict geen informatie ontvangen en ook niet over en van de vervoerder van de bestelling. Heel teleurstellend.
Ik heb nog niks ontvangen, kom ook moeilijk in contact met jullie en bij het zoeken van m'n pakket staat er in verzending, maar wel een mail gehad met dat ik mijn pakket inmiddels heb moeten ontvangen...?
Dank voor jullie mail. Kon jullie zelf niet bereiken. Mijn bestelling is namelijk nooit geleverd helaas. Graag bericht van jullie hoe dit op te lossen. Mvg johan van de laar
Hallo, ik ben een beetje verbaasd om deze e-mail te ontvangen, omdat ik het pakket nog steeds niet heb ontvangen, wat mij ook verbaast. Het is onmogelijk om contact op te nemen met het bedrijf dat de levering afhandelt. Kunt u mij meer informatie geven?
HEAD341331 is op 5 maart jl verzonden. Nu, op 16 maart is het pakket nog steeds niet bezorgd. Volgens IMX is de status hiervan onbekend. Ik hoop dat dit bericht kan helpen ervoor te zorgen dat het pakket alsnog wordt bezorgd of dat het aankoopbedrag wordt geretourneerd. Frank van Mosseveld
Slecht. Tot op heden nog niets geleverd gekregen. Twee of drie weken terug een bericht dat het onderweg zou zijn. Jullie enquête is sneller dan de service en levering.
Levering duurde eindeloos (>14 dagen) en jullie bedrijf is onbereikbaar - de kleur van de cap klopte niet met de specificatie. Jullie zijn ons als klant kwijt.
Na 10 dagen nog geen bestelling ontvangen dus kan nog geen beoordeling geven. Alleen dat het nu al lang duurt.
Ik heb niets ontvangen
Besteld 2021-03-02 ref ste1811102-71-m ref OAKO1005-SM nog steeds niet ontvangen na mail van 9maart WISSE van der Graaf mvg Milpas A
Zeer teleurgesteld. Dit is de 1e en laatste keer dat ik bij deze site bestel. Het bedrag voor de artikelen is geïncasseerd maar ik heb ze nog steeds niet ontvangen... Ondanks verschillende herinneringen! Site om te vermijden, ik raad het niet aan!
Hallo geen levering ontvangen op 14/02/21
Ik kocht een gepersonaliseerde pet, 82$ ( omgerekend 50 in Canadese $) geen tracking en dit ondanks 13 MEER! 3 weken wachten (na verzending) en nog steeds niets! Echt teleurgesteld - klant uit Canada
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Ik heb een e-mail ontvangen met het verzoek het product te beoordelen, maar ik heb het nog steeds niet ontvangen...
Karton gescheurd of in slechte staat in de brievenbus en pet van zeer slechte kwaliteit (vizier kan niet worden aangepast door vouwen, geen materiaal in het vizier) pet in de vuilnisbak gegooid, niet in staat om het terug te sturen vanwege de staat van het karton en de kosten van het terugsturen per colissimo.
Hallo, ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Vriendelijke groeten Clarenn Steeve
Nog steeds de muts niet binnen doordat er gebruik gemaakt wordt van dpd die gewoon glashard liegen dat je niet thuis was en je dan nog bijna een week mag wachten tot je het zelf mag ophalen bij een ophaalpunt
Ik heb de hoed nog steeds niet ontvangen!!!
Ik kan alleen maar oordelen over de levering, want ik heb het nog steeds niet ontvangen.
Ik heb mijn bestelling al meer dan een week niet ontvangen!
Nikkel
Bestelling geplaatst op 19 mei, chronopost levering verwacht 3 dagen later en nog steeds niets...
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en ik heb de klantenservice twee keer aangeschreven, maar ze hebben niet gereageerd.
Even een opmerking: ik kon mijn pakket niet ophalen bij het postkantoor, dat zei dat er niemand bij de receptie was of dat het gesloten was .... Coronavirus
Hallo, ik denk dat dit een automatische e-mail is naar aanleiding van mijn bestelling. Door de omstandigheden (coronavirus) heeft het postkantoor mij laten weten dat mijn pakket rechtstreeks naar u is teruggestuurd. Ik heb u al geschreven om uit te zoeken of ik terugbetaald kan worden.... Ik hoop een niet-automatisch antwoord van u te ontvangen. Bij voorbaat dank Cdt
Verkeerd bezorgd, geen respons via de klantenservice, maar dan ook helemaal geen en toen de producten eenmaal bovenwater waren bleken ze helemaal niet te voldoen aan de kwaliteit die de merken via andere kanalen leveren
Ik heb mijn pakket niet ontvangen
Slechte verpakking, dure retourzendingen en misleidende foto's. Ik zou deze site niet aanraden.
Hallo, Blijkbaar is uw vervoerder het pakket kwijtgeraakt. Ik heb het dus nog steeds niet ontvangen. Afgezien van het feit dat het jammer is, want het was een kerstcadeau voor mijn vrouw, en ik zal het niet krijgen op de avond van de 24e, ben ik verbaasd om een tevredenheidsonderzoek te ontvangen. Met vriendelijke groet, Pierre MARTIN-GRANEL
2 weken geleden heb ik mijn pakket besteld en ik heb nog steeds niets ontvangen... wat een kerstcadeau zou moeten zijn... ik weet niet zeker of ik het op tijd zal ontvangen of niet... erg teleurgesteld...
Ik heb 1 ster gezet omdat ik niets kon aanvinken, maar mijn mening is "0" overal waar ik een bestelling heb geplaatst op 26.11 Ik heb geen order tracking, en vooral ik heb nog steeds niets ontvangen. Ik ben erg teleurgesteld, want om het geld te innen is nooit een probleem.
Bent u niet in staat om de informatie te verstrekken die vereist is voor inklaring?
Levering meer dan een week te laat ondanks dat ik de toeslag voor snelle levering heb betaald....
Verkeerde productomschrijving op de website. Ontevreden over de betaling voor het retourneren van het product. Jaarlijkse klant kwijt.
Ik heb hem nog niet ontvangen groetjes
Teleurgesteld dat ik twee doppen heb betaald en nooit heb ontvangen