Account opgeschort
Het spijt ons, maar de reviews van klanten van deze website zijn niet meer beschikbaar.
Eigenaar van deze website?
Klik hier om uw account weer in te schakelen.
★★★★★
op 13294 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Nog steeds geen levering ontvangen, dus moeilijk te beoordelen. Hoewel het binnen 48 uur zou zijn geleverd.
Mijn artikel is nooit aangekomen. Ik heb geprobeerd contact op te nemen via e-mail. Helaas geen antwoord ontvangen.
De levering duurde erg lang en toen ik het pakket eindelijk ontving, was de maat verkeerd. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice, maar er is geen hotline voor klachten. De retourregistratie werkt niet en ik heb ondanks herhaalde verzoeken niets gehoord. De koper moet de dure retourkosten zelf dragen, wat niet mogelijk is bij Onlin
Ik heb ooit iets besteld maar nooit geleverd gekregen.Na diverse mailtjes gestuurd nog steeds geen reactie.
Ik heb uw orderbevestiging niet gelezen. Daarom realiseerde ik me niet dat de hoed naar het verkeerde adres was gestuurd, wat ik helemaal niet wist, en niet naar het factuuradres zoals aangegeven.
Het is niet te achterhalen waar mijn bestelling is beland. De locatie waar het naartoe gestuurd zou moeten zijn staat vol in de steigers en weten helemaal niks van een dergelijke pakket dat is bezorgd. Dit stelt mij voor een ongemakkelijke situatie omdat ik vandaag (28 juni) op vakantie ga voor 5 weken en op deze hoed had gerekend.
Bestelling nooit ontvangen
Bestelling nooit ontvangen!!
Ik heb 2 gepersonaliseerde petten besteld voor bijna 100, de kwaliteit op zich is OK maar de petten die ik heb ontvangen waren te klein, net junior modellen vergeleken met New Era of anderen. De klantenservice wilde niet naar me luisteren en verwees me naar de algemene voorwaarden omdat er geen ruilingen of terugbetalingen zijn voor gepersonaliseerde artikelen. Voor deze prijs raad ik je sterk af om deze site te gebruiken.
Bestelling geplaatst en bericht verzonden na validatie en betaling. Niet op voorraad. Slecht beheer
Dop niet afgehaald 9 dagen na bestelling en betaling. Onmogelijk om informatie te krijgen van Chronopost. (De klantenservice van Headict vertelde me dat de pet waarschijnlijk verloren of gestolen was en dat ze het bij Chronopost zouden navragen. Ik had graag een meer commerciële aanpak gehad om een nieuwe cap te sturen, want tot op heden heb ik betaald en niets ontvangen.
-
-
-
-
-
-
De site werkt niet, het is onmogelijk om verbinding te maken. Het lijkt een nep
Onderdeel voldoet niet aan de gevraagde personalisatie
Het vereiste schrift is niet recht en uitgelijnd, of zelfs gecentreerd. De dop vervaagde in minder dan een week. Het sluitsysteem vormt een lelijke overlay. Nauwelijks gedragen...
-
Geen antwoord op mijn mail om een pet (te klein) te wisselen
Retourneren is niet gratis
Bestelling is nog geleverd en tor heden nog geen geld terug mogen ontvangen
Ik heb 21/11 een pet besteld en betaald maar er is nog steeds niets. Alleen 3x een bericht dat er sprake is van een vertraging nadat ik een mail had gestuurd. Jammer.
-