Account opgeschort
Het spijt ons, maar de reviews van klanten van deze website zijn niet meer beschikbaar.
Eigenaar van deze website?
Klik hier om uw account weer in te schakelen.
★★★★★
op 13294 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Slechte foto's op de site
Na de blunder (niet opmerken en registreren van mijn betaling) van mij een oordeel vragen over Headict is niet echt handig, noch is de uitkomst ervan verrassend.
De pet waren voor mijn 7 jarige kind . 1 Pet was te klein en de andere te groot.
Een pet besteld van 20 euro, de maat was helaas niet goed waardoor ik hem retour wilde sturen. Eenmaal aangekomen bij het postkantoor werd mij verteld dat terug zenden 13 euro zou kosten.. Erg duur Nu is het voor mij niet de moeite om hem dan nog terug te sturen en zit ik met een te kleine pet waar ik niks mee kan. Baal er sterk van.
Ik heb de producten in goede staat ontvangen, maar een van de producten kwam niet overeen met wat ik had besteld.
Ik had een slechte ervaring met mijn eerste bestelling, die werd geannuleerd en terugbetaald zonder zelfs mijn mening te vragen... Ik had een beter commercieel gebaar van jullie verwacht.
Gepersonaliseerde snapback besteld. 1 dag na bestellen kwam ik erachter dat de tekst die ik had opgegeven onjuist was. Via het contactformulier op de site onmiddellijk de vraag gesteld of dit nog gewijzigd kon worden. Er wordt bij dit formulier aangegeven dat er binnen 1 werkdag gereageerd wordt, helaas bleef een reactie uit en is mijn vraag niet beantwoord noch is het opgelost. Slechte service.
Bedankt voor het terugsturen van de hoedendoos. Als het alleen was om verzendkosten te besparen, had ik hetzelfde moeten doen. Ik wil graag de doos terug, zodat ik de hoed kan bewaren. Hartelijk dank
Hallo, Uw klantenservice is ontvankelijk (antwoord op mijn e-mail snel met terugbetaling van de verzendkosten), maar ik ben zeer teleurgesteld door borduurwerk 9 (het is alleen aan de zijkant van de dop in zeer kleine??), als de keuze van het merk niet toestaat om een borduurwerk op de voorkant van het kan net zo goed niet bieden, omdat het resultaat is onbeduidend ... Hartelijk.
Ik ben erg teleurgesteld over de kwaliteit van mijn gepersonaliseerde pet. Er zat een zwarte draad op de bovenkant die rood is, het vizier is scheef genaaid, de materialen zijn van middelmatige kwaliteit... Ik ben van plan om een commercieel gebaar te laten maken, want de prijs is niet gerechtvaardigd.
De doos was open toen het werd geleverd het was slecht gesloten en het postkantoor moest plakband toevoegen... voor de baret zeer goede kwaliteit echter maat te klein dus ik moest het terugsturen jammer dat er geen maat boven is...
De Franse postdienst was extreem traag en dan waren er nog de douaneformaliteiten. Het duurde een hele maand vanaf de eerste bestelling met retourzending omdat de pet te groot was voor de vervangende pet.
Het product op zichzelf was goed maar te groot en de eigen retoursneringskosten nodigt niet uit om een andere maat uit te proberen. Het betaalde bedrag heb ik ook nog niet terug ontvangen.
Product moest uit Frankrijk komen, maar heeft er 5 werkdagen over gedaan. Ik ontvang regelmatig pakketjes uit Duitsland wat veel sneller gaat.
Draf de taimp voor levering
Snelle transactie, aan de andere kant levering te lang, geen e-mail van de bevestiging van de bestelling, ontbrekende klantenservice Ik denk dat gebrek aan communicatie, ondanks alles wat ik zal aanbevelen op de site DA COSTA
De levering was goed en het product was goed verpakt. Ik zou echter graag de aard van het leer willen weten, want het heeft een onaangename geur. Het ziet eruit als geitenleer. Kunt u mij deze informatie geven? Cdlt. JF BLANCHARD
Snelle levering. De maat was helaas te klein. Helaas is retour sturen erg duur anders zou ik vaker bestellen. Wel een prettige website met veel aanbod. Jammer dat er niet zo'n shop in Nederland is.
Helaas werd het pakket verzonden door een derderangs pakketdienst. Ze slaagden er niet in om op het opgegeven afleveradres te leveren en lieten het pakket in plaats daarvan achter bij een winkel 5 kilometer verderop zonder mij op de hoogte te stellen. Pas bij toeval ontdekte ik op een Franse tracking-site waar mijn pakket was gebleven. Het is een gotspe om hier ook nog verzendkosten voor te moeten betalen
Goede kwaliteit, maar in mijn geval pasten ze niet. De door headict gebruikte bezorgdienst was onbetrouwbaar - onjuiste informatie over levertijden, ik moest het pakket toen zelf ophalen bij een afgelegen pakketwinkel. Het terugsturen van het pakket is ook wat omslachtig en moet door de klant worden gedragen en gevolgd, aangezien headict geen garantie biedt.
Als je je niet bewust bent van je kwaliteit van dienstverlening .....que dire .
Hallo, Om mijn opmerkingen te rechtvaardigen, wil ik jullie laten weten dat ik een pet heb besteld die in Duitsland zou zijn gemaakt, maar op het label staat dat hij in Tsjechië is gemaakt. Is dit valse reclame? Bovendien past hij na 6 dagen dragen niet meer op mijn hoofd, hij is een maat kleiner geworden, en dan te bedenken dat ik er bijna twee had gekocht...
Ik heb niet alles gekregen wat ik besteld had... Het is jammer dat ik mijn geld de volgende keer bij een andere winkel laat. Het is de tweede keer dat ik bestel en er is iets misgegaan wat niet goed is.
Je suis déçu pas les taille il et impossible voire la taille 58 dans votre site c'est bien dommage car les casquettes son très jolie la finition et bien
Snelle levering en product van goede kwaliteit, maar let op de maat, de ene maat is klein. Alleen jammer dat de retourkosten voor rekening van de koper zijn, zeker met een colissimo retour opgelegd.
Levering ontvangen binnen de aangegeven tijd maar ik had wit borduurwerk gevraagd en kreeg groen borduurwerk, gezien de wachttijden voor een eventuele omruiling wilde ik niet langer wachten dus nam ik genoegen met het groene borduurwerk. Ik hoop dat mijn volgende bestelling beter gaat.
Goedenavond, ik heb de koopwaar en de klantenservice een gemiddelde beoordeling gegeven omdat ik teleurgesteld was over het feit dat de baret in China was gemaakt, hoewel ik die informatie niet op uw site kon vinden. De reactie van de klantenservice heeft me ook niet overtuigd. Ik dacht dat deze producten in Europa of de Verenigde Staten waren gemaakt. Brixton ziet er niet Chinees uit. Dat gezegd hebbende, ze hebben helemaal gelijk.
Foto op de site niet expliciet genoeg.
Erg teleurgesteld door het retourbeleid in geval van een probleem: de koper moet betalen voor de retourzending, en bovendien had ik geen nieuws toen ik het artikel terugstuurde, om 1 week later een andere maat te ontvangen.
Cap van zeer goede kwaliteit, niets op aan te merken. Klantenservice is vriendelijk... Maar wat mijn twee leveringen betreft, moet ik echt nog eens goed nadenken... Ik zal echt nadenken voordat ik terugkom op deze site... Erg jammer want tevreden over de kwaliteit maar onbetrouwbaar qua levering.
Ik heb nog niets ontvangen, maar misschien vanavond wel als ik thuiskom van het werk. Bedankt
Zeer teleurgesteld door de levering: uitdrukkelijk "Thuis" gepland: midden op de dag stuurt de bezorger laf een sms'je om te zeggen dat hij het pakket rechtstreeks bij een relais heeft afgegeven. Het is onverdraaglijk dat deze persoon zijn werk niet doet, terwijl we DE DAG hebben uitgetrokken om op hem te wachten.
Ik had een extra Zwitserse BTW van CHF 30 op een bestelling van CHF 150 en jullie trokken niet eens de Franse BTW af.
Het product dat ik ontving was helemaal niet wat ik verwachtte. De kwaliteit was veel minder dan wat de foto's op de site en de prijs van het product suggereerden. Desondanks was de terugbetaling snel, ook al vind ik het jammer dat de levering niet werd terugbetaald en dat ik moest betalen voor het terugsturen van het product.
Je vergeet de geschenkdoos toe te voegen waar ik 5 voor heb betaald... Ik denk niet dat het alleen het stoffen zakje is dat dienst doet als cadeauverpakking.
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen of informatie over wanneer? maar de betaling is wel afgeschreven.
Hallo Voor een hoed besteld op 29/11, verzendkosten 5,50 in Collisimo, levering in 48 uur, ontving ik mijn hoed vandaag ... Ik moet zeggen dat mijn plezier is sterk verminderd ... Ik heb het gevoel dat de Collisimo service niet is gerespecteerd en wil graag een terugbetaling van de verzendkosten ...
Materiaal van het artikel niet gevonden op de site, ik dacht dat het wol was, het is acryl ...
De hoed was te groot ondanks de maten die op advies van de website waren genomen. Product gisteren teruggestuurd.
De kwaliteit van de pet die ik heb besteld is matig.