9.4/10
★★★★★
op 13294 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

2 /5
★★☆☆☆

Slechte foto's op de site

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Na de blunder (niet opmerken en registreren van mijn betaling) van mij een oordeel vragen over Headict is niet echt handig, noch is de uitkomst ervan verrassend.

User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Zoals vermeld op de website, waren we in afwachting van een herbevoorrading van het merk Stetson, uw hoed is na aanvulling verzonden. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆

De pet waren voor mijn 7 jarige kind . 1 Pet was te klein en de andere te groot.

User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Een pet besteld van 20 euro, de maat was helaas niet goed waardoor ik hem retour wilde sturen. Eenmaal aangekomen bij het postkantoor werd mij verteld dat terug zenden 13 euro zou kosten.. Erg duur Nu is het voor mij niet de moeite om hem dan nog terug te sturen en zit ik met een te kleine pet waar ik niks mee kan. Baal er sterk van.

User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Beste, We kunnen je een andere pet voorstellen. De retourkosten zijn voor rekening van de klant, wij bieden de tweede verzending aan in geval van omruiling. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆

Ik heb de producten in goede staat ontvangen, maar een van de producten kwam niet overeen met wat ik had besteld.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Het is mogelijk dat een van onze doppen over het hoofd is gezien tijdens het voorbereiden van de bestelling en we verontschuldigen ons hiervoor. Er is een e-mail naar je gestuurd om dit misverstand op te lossen. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆

Ik had een slechte ervaring met mijn eerste bestelling, die werd geannuleerd en terugbetaald zonder zelfs mijn mening te vragen... Ik had een beter commercieel gebaar van jullie verwacht.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Na een onbeschikbaarheid profiteerde je onmiddellijk van een promotiecode die je recht gaf op 20% korting op onze hele site en de volledige terugbetaling van je bestelling, zodat je je aankoop opnieuw kon doen tegen de beste prijs.
3 /5
★★★☆☆

Gepersonaliseerde snapback besteld. 1 dag na bestellen kwam ik erachter dat de tekst die ik had opgegeven onjuist was. Via het contactformulier op de site onmiddellijk de vraag gesteld of dit nog gewijzigd kon worden. Er wordt bij dit formulier aangegeven dat er binnen 1 werkdag gereageerd wordt, helaas bleef een reactie uit en is mijn vraag niet beantwoord noch is het opgelost. Slechte service.

User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Bedankt voor het terugsturen van de hoedendoos. Als het alleen was om verzendkosten te besparen, had ik hetzelfde moeten doen. Ik wil graag de doos terug, zodat ik de hoed kan bewaren. Hartelijk dank

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Stetson kan deze niet leveren omdat ze niet op voorraad zijn. Omdat de originele doos tijdens het transport beschadigd is geraakt, hebben we deze vernietigd en sturen we je na ontvangst een nieuwe. Onze excuses voor het ongemak. Het Headict-team
3 /5
★★★☆☆

Hallo, Uw klantenservice is ontvankelijk (antwoord op mijn e-mail snel met terugbetaling van de verzendkosten), maar ik ben zeer teleurgesteld door borduurwerk 9 (het is alleen aan de zijkant van de dop in zeer kleine??), als de keuze van het merk niet toestaat om een borduurwerk op de voorkant van het kan net zo goed niet bieden, omdat het resultaat is onbeduidend ... Hartelijk.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Het borduurwerk is identiek aan de simulatie op de site. Het is echter mogelijk om een pet op de voorkant te borduren. U vindt alle details in de module "aanpassen" op onze site. Met vriendelijke groeten, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆

Ik ben erg teleurgesteld over de kwaliteit van mijn gepersonaliseerde pet. Er zat een zwarte draad op de bovenkant die rood is, het vizier is scheef genaaid, de materialen zijn van middelmatige kwaliteit... Ik ben van plan om een commercieel gebaar te laten maken, want de prijs is niet gerechtvaardigd.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Onze excuses voor het ongemak. De klantenservice heeft per e-mail contact met u opgenomen om dit incident recht te zetten. Met vriendelijke groet, Het Headict team.
3 /5
★★★☆☆

De doos was open toen het werd geleverd het was slecht gesloten en het postkantoor moest plakband toevoegen... voor de baret zeer goede kwaliteit echter maat te klein dus ik moest het terugsturen jammer dat er geen maat boven is...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, We besteden veel aandacht aan de verpakking van onze hoofddeksels. Het is mogelijk dat uw pakket werd gecontroleerd tijdens het transport, wat zou verklaren waarom het werd geopend. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆

De Franse postdienst was extreem traag en dan waren er nog de douaneformaliteiten. Het duurde een hele maand vanaf de eerste bestelling met retourzending omdat de pet te groot was voor de vervangende pet.

User icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Het product op zichzelf was goed maar te groot en de eigen retoursneringskosten nodigt niet uit om een andere maat uit te proberen. Het betaalde bedrag heb ik ook nog niet terug ontvangen.

User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Product moest uit Frankrijk komen, maar heeft er 5 werkdagen over gedaan. Ik ontvang regelmatig pakketjes uit Duitsland wat veel sneller gaat.

User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Draf de taimp voor levering

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, het heeft 8 dagen geduurd voordat je pakket bij je werd afgeleverd omdat het werd gecontroleerd door de Belgische douane. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het Headict team.
2 /5
★★☆☆☆

Snelle transactie, aan de andere kant levering te lang, geen e-mail van de bevestiging van de bestelling, ontbrekende klantenservice Ik denk dat gebrek aan communicatie, ondanks alles wat ik zal aanbevelen op de site DA COSTA

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo Mr Da Costa, Zoals aangegeven op de site was de Stetson hoed binnen 7 tot 10 dagen beschikbaar. Van zodra de bestelling geplaatst is, wordt er automatisch een e-mail ter bevestiging van de bestelling verstuurd. Misschien is deze e-mail in uw SPAMS terechtgekomen? De Headict klantendienst staat uiteraard tot uw beschikking op 04 50 45 80 02 of via [email protected]. Met vriendelijke groeten, Het Headict team.
3 /5
★★★☆☆

De levering was goed en het product was goed verpakt. Ik zou echter graag de aard van het leer willen weten, want het heeft een onaangename geur. Het ziet eruit als geitenleer. Kunt u mij deze informatie geven? Cdlt. JF BLANCHARD

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, je pet is gemaakt van varkensleer. De geur van leer hangt af van het dier waarvan het afkomstig is. Wollen huiden en geitenhuiden hebben vaak een sterke geur, terwijl lammeren, kalveren en reptielen veel discreter en zelfs geurloos zijn. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆

Snelle levering. De maat was helaas te klein. Helaas is retour sturen erg duur anders zou ik vaker bestellen. Wel een prettige website met veel aanbod. Jammer dat er niet zo'n shop in Nederland is.

User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Helaas werd het pakket verzonden door een derderangs pakketdienst. Ze slaagden er niet in om op het opgegeven afleveradres te leveren en lieten het pakket in plaats daarvan achter bij een winkel 5 kilometer verderop zonder mij op de hoogte te stellen. Pas bij toeval ontdekte ik op een Franse tracking-site waar mijn pakket was gebleven. Het is een gotspe om hier ook nog verzendkosten voor te moeten betalen

User icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Goede kwaliteit, maar in mijn geval pasten ze niet. De door headict gebruikte bezorgdienst was onbetrouwbaar - onjuiste informatie over levertijden, ik moest het pakket toen zelf ophalen bij een afgelegen pakketwinkel. Het terugsturen van het pakket is ook wat omslachtig en moet door de klant worden gedragen en gevolgd, aangezien headict geen garantie biedt.

User icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Als je je niet bewust bent van je kwaliteit van dienstverlening .....que dire .

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, uw bestelling van 17 januari is dezelfde dag verzonden. Je hebt op 20 januari contact opgenomen met de klantenservice om meer te weten te komen over de levering van je pakket. Omdat het bedrijf tijdens het weekend gesloten was, hebben we je e-mail op maandag beantwoord, omdat je pakket intussen geleverd was. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3 /5
★★★☆☆

Hallo, Om mijn opmerkingen te rechtvaardigen, wil ik jullie laten weten dat ik een pet heb besteld die in Duitsland zou zijn gemaakt, maar op het label staat dat hij in Tsjechië is gemaakt. Is dit valse reclame? Bovendien past hij na 6 dagen dragen niet meer op mijn hoofd, hij is een maat kleiner geworden, en dan te bedenken dat ik er bijna twee had gekocht...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, We hebben gemerkt dat het Herringbone-assortiment van Stetson niet langer in Duitsland wordt gemaakt. We zijn momenteel bezig met de nodige wijzigingen op de website en we verontschuldigen ons voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak. Het lijkt echter vreemd dat je pet zo gemakkelijk los kan raken. Onze klantenservice zal contact met je opnemen om dit op te lossen.
3 /5
★★★☆☆

Ik heb niet alles gekregen wat ik besteld had... Het is jammer dat ik mijn geld de volgende keer bij een andere winkel laat. Het is de tweede keer dat ik bestel en er is iets misgegaan wat niet goed is.

User icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Je suis déçu pas les taille il et impossible voire la taille 58 dans votre site c'est bien dommage car les casquettes son très jolie la finition et bien

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Er zijn maar weinig merken die hun producten in de volledige matenreeks van 55 tot 61 of 63 aanbieden. Zij combineren liever maten in S (54-55cm) / M (56-57cm) / L (58-59cm) / XL (60-61cm). Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3 /5
★★★☆☆

Snelle levering en product van goede kwaliteit, maar let op de maat, de ene maat is klein. Alleen jammer dat de retourkosten voor rekening van de koper zijn, zeker met een colissimo retour opgelegd.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
One-size-fits-most cups zijn 55 tot 60 cm rond het hoofd. Het retourneren per colissimo is niet verplicht maar wel aanbevolen. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3 /5
★★★☆☆

Levering ontvangen binnen de aangegeven tijd maar ik had wit borduurwerk gevraagd en kreeg groen borduurwerk, gezien de wachttijden voor een eventuele omruiling wilde ik niet langer wachten dus nam ik genoegen met het groene borduurwerk. Ik hoop dat mijn volgende bestelling beter gaat.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, onze excuses voor het ongemak. Het is mogelijk dat de pet over het hoofd is gezien. Stuur ons een foto van het borduurwerk naar [email protected] Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆

Goedenavond, ik heb de koopwaar en de klantenservice een gemiddelde beoordeling gegeven omdat ik teleurgesteld was over het feit dat de baret in China was gemaakt, hoewel ik die informatie niet op uw site kon vinden. De reactie van de klantenservice heeft me ook niet overtuigd. Ik dacht dat deze producten in Europa of de Verenigde Staten waren gemaakt. Brixton ziet er niet Chinees uit. Dat gezegd hebbende, ze hebben helemaal gelijk.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Zoals we in onze e-mailconversatie hebben gezegd, wordt er een opmerking bij de productomschrijving geplaatst als een product in Europa of de VS is gemaakt. In de wereld van confectiekleding kiezen de meeste merken ervoor om hun producten in Azië te maken (China, India, Vietnam, enz.). Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3 /5
★★★☆☆

Foto op de site niet expliciet genoeg.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
We zijn altijd bezig om onze visuals makkelijker en toegankelijker te maken. Wat betreft je laatste bestelling: alle foto's van Stetson worden ons aangeleverd door het merk zelf en we verbeteren de weergave zoveel mogelijk.
3 /5
★★★☆☆

Erg teleurgesteld door het retourbeleid in geval van een probleem: de koper moet betalen voor de retourzending, en bovendien had ik geen nieuws toen ik het artikel terugstuurde, om 1 week later een andere maat te ontvangen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Er is op 04/01 een bevestigingsmail naar je gestuurd om je te laten weten dat de pet opnieuw is verzonden. Is deze misschien in SPAM terechtgekomen? We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat de retourzendingen tijdens de feestdagen dagelijks worden verwerkt.
3 /5
★★★☆☆

Cap van zeer goede kwaliteit, niets op aan te merken. Klantenservice is vriendelijk... Maar wat mijn twee leveringen betreft, moet ik echt nog eens goed nadenken... Ik zal echt nadenken voordat ik terugkom op deze site... Erg jammer want tevreden over de kwaliteit maar onbetrouwbaar qua levering.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Ik heb nog niets ontvangen, maar misschien vanavond wel als ik thuiskom van het werk. Bedankt

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
We hebben contact opgenomen met de postdiensten en uw pakket is aangekondigd als geleverd op 03/01/2017. In werkelijkheid werd het verzonden op 29/12/2016, het is normaal dat er een vertraging is tijdens het weekend, vooral op nieuwjaarsdag. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
2 /5
★★☆☆☆

Zeer teleurgesteld door de levering: uitdrukkelijk "Thuis" gepland: midden op de dag stuurt de bezorger laf een sms'je om te zeggen dat hij het pakket rechtstreeks bij een relais heeft afgegeven. Het is onverdraaglijk dat deze persoon zijn werk niet doet, terwijl we DE DAG hebben uitgetrokken om op hem te wachten.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
We garanderen verzending: je pakket is op 22/12 opgehaald door TNT voor 24-uurs levering. Het kan echter voorkomen dat een bezorger nalatig is en daar hebben wij geen invloed op.
3 /5
★★★☆☆

Ik had een extra Zwitserse BTW van CHF 30 op een bestelling van CHF 150 en jullie trokken niet eens de Franse BTW af.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Omdat ik bestelde vanaf een Zwitsers IP-adres, werd er geen btw toegepast op de bestelling.
3 /5
★★★☆☆

Het product dat ik ontving was helemaal niet wat ik verwachtte. De kwaliteit was veel minder dan wat de foto's op de site en de prijs van het product suggereerden. Desondanks was de terugbetaling snel, ook al vind ik het jammer dat de levering niet werd terugbetaald en dat ik moest betalen voor het terugsturen van het product.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Laulhère is een merk dat 100 % lokale productie handhaaft, wat de hogere prijs verklaart. We zullen rekening houden met je opmerkingen en de productomschrijving aanpassen.
2 /5
★★☆☆☆

Je vergeet de geschenkdoos toe te voegen waar ik 5 voor heb betaald... Ik denk niet dat het alleen het stoffen zakje is dat dienst doet als cadeauverpakking.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, onze excuses voor het ongemak. Onze klantenservice zal contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Het Headict team
2 /5
★★☆☆☆

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen of informatie over wanneer? maar de betaling is wel afgeschreven.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Zoals uiteengezet in onze e-mail uitwisselingen, is er een onderzoek geopend met de postdiensten om de status van uw pakket te bepalen, dat een Frans adres heeft voor een geselecteerd leveringsland buiten de Europese Unie. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆

Hallo Voor een hoed besteld op 29/11, verzendkosten 5,50 in Collisimo, levering in 48 uur, ontving ik mijn hoed vandaag ... Ik moet zeggen dat mijn plezier is sterk verminderd ... Ik heb het gevoel dat de Collisimo service niet is gerespecteerd en wil graag een terugbetaling van de verzendkosten ...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, uw pakket werd verzonden op de dag dat u uw bestelling plaatste, 29/11. De post heeft echter laten weten dat het pakket op verzoek van de ontvanger is doorgestuurd naar een ander adres op 01/12, de geplande leverdatum. Elke adreswijziging tijdens het posttransport wordt automatisch bestraft met een boete voor laattijdige levering. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3 /5
★★★☆☆

Materiaal van het artikel niet gevonden op de site, ik dacht dat het wol was, het is acryl ...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Onze excuses voor het ongemak. Als je een retourzending wilt doen, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice op [email protected] Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆

De hoed was te groot ondanks de maten die op advies van de website waren genomen. Product gisteren teruggestuurd.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Je retourzending is verwerkt en we hebben je geld teruggestort. Met vriendelijke groet, Het Headict team
2 /5
★★☆☆☆

De kwaliteit van de pet die ik heb besteld is matig.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Als je wilt, kun je ons een foto van je dop sturen naar [email protected]. Samen zullen we kijken of er fabricagefouten zijn. Met vriendelijke groet, Het Headict team