Account opgeschort
Het spijt ons, maar de reviews van klanten van deze website zijn niet meer beschikbaar.
Eigenaar van deze website?
Klik hier om uw account weer in te schakelen.
★★★★★
op 13294 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Hallo, ik ben een beetje teleurgesteld over de kwaliteit van een van de petten, wat betreft de gebruikte stoffen en de afwerking. Ik weet niet of het komt omdat hij in China gemaakt is, maar ik heb 4 "Stetson" petten en dit is de eerste keer dat ik een "made in China" pet heb. De andere zijn gemaakt in Duitsland of Bulgarije en zijn van veel betere kwaliteit.
Textiel visiere slecht uitgerekt. Borduurwerk van zeer gemiddelde kwaliteit. Decus voor een 40E product. Ik was van plan om een set van 10 te maken, maar ik denk dat ik wacht op betere kwaliteit.
De maat van de hoed die ik heb ontvangen komt niet overeen met de maat die ik had besteld. Ik had maat 55 besteld en de hoed die ik heb ontvangen is minstens maat 58. Veel te groot. Veel te groot. Ik zal mijn bestelling terugsturen. Met vriendelijke groeten.
De foto van het product kwam niet overeen met het product. Problemen met kleuren en tinten. Een grote teleurstelling.
Hoed in verkeerde maat opgestuurd. Klantenservice erg traag en zeer onbereidwillig. Te vermijden.
De verzendkosten voor een retourzending zijn voor rekening van de klant, dat vind ik duur.
Lees mail van 21/7/2017 dank u
Weer een hoed die te groot is, van de 3 bestellingen zijn er twee de verkeerde maat. Ik zal nooit meer bij headict bestellen.
Levering: - voor levering vanuit Frankrijk was het relatief snel Goederen: - Snapback is beduidend hoger dan bijvoorbeeld het model van New Era, past me dus niet Daarnaast had mijn grijze cap een groen label aan de onderkant, wat niet zichtbaar was in het bestelproces Klantenservice: - geen contact, daarom niet gemiddeld beoordeeld
Verkeerde maat hoed geen voorraad in mijn maat..retour op mijn kosten
De chauffeur zocht niet eens naar mijn naam op de brievenbus en zei dat hij die niet kon vinden, hoewel die er wel stond. Hij vermeldde ook niet dat hij een afhaalbewijs per e-mail had gestuurd. Het is jammer, want ik had kunnen voorkomen dat ik op het ontvangstbewijs per post had moeten wachten.
Slechts de helft van de doppen is gelabeld....
Wat kan ik zeggen ... Ik wacht nog steeds op mijn producten na 2 weken bestellen zonder reactie van de after-sales service.
Er stonden verkeerde maten bij de hoed die ik wou bestellen waardoor hij niet paste. Als ik hem weer retour zou zenden om mijn geld terug te krijgen moest ik ook weer verzendkosten betalen (verzendkosten om het naar Frankrijk te sturen, nota bene). Verder wordt er kortaf op mijn e-mails gereageerd. Slechte service.
Ik vond mijn pakketje buiten. Gelukkig heeft een van mijn huisgenoten het opgehaald voordat het regende en, nog belangrijker, voordat er een regenbui losbarstte. Voor de rest erg tevreden met het product
LEVERTIJD TE LANG
Informatie gevraagd. Afgepoeierd met retour formulier
Jullie geven de verkeerde informatie op de maattabel. Jullie adviseren ons om af te ronden naar de eerstvolgende maat naar boven, terwijl het eigenlijk daaronder is, en we moeten betalen voor retourzendingen. Het wordt duur voor een hoed.
De hoed is veel te klein. 'Aanpasbaar' is duidelijk met een heel grote korrel zout te nemen. Ik kan hem ook niet terugsturen omdat het toevallig een koopje was.
Dag mijnheer/mevrouw, ik heb mijn pakje niet ontvangen, mijn Belgische postbode zou het bericht aan een ander huis gegeven hebben, en deze andere persoon heeft uw pakje verwijderd en gepast. Dus het is moeilijk voor mij om een kennisgeving op de goederen Goede dag Ik stuurde u een e-mail gisteren over dit ongelukkige verhaal ........
Ik wacht op retoer zending , duurt erg lang
Ik heb een PANAMA maat L besteld en een PANAMA maat XXL ontvangen, dus die heb ik per Collissimo teruggestuurd en ik wacht nu ongeduldig tot u mij een PANAMA maat L terugstuurt.
Ik heb twee keer achter elkaar een hoed besteld die niet paste (te klein), ook al ken ik mijn maat en heb ik goed opgelet om de juiste maat (60) te bestellen: de eerste 55-60 past niet op mijn hoofd, de tweede 60 zit boven op mijn hoofd en past niet. Erg teleurgesteld.
Ik ben erg teleurgesteld over de retourservice.
Op zich prima,maar mn hoed is te klein en terugsturen is geen optie op een bedrag van 30 euro schijn je 18 euro retour te betalen wat echt een belachelijk hoog bedrag is...hoort bij de service lijkt me
Super slechte kwaliteit van de petten en slechte retour service
Het product zelf is erg goed. Het kwam echter 5 dagen te laat aan, terwijl de verjaardag al voorbij was en het het geplande cadeau was... Ik ben dus ontevreden over de service, maar niet over het product. Ik raad je aan om vooruit te plannen.
Hallo, ik heb net mijn bestelling ontvangen en ik ben niet tevreden omdat er een borduursel ontbreekt aan de achterkant van de pet en aan de rechterkant. Met vriendelijke groeten M.Barrère.
Het product is erg klein voor een 59, en van zo'n slechte kwaliteit dat ik me nog steeds afvraag of het wel een echte Borsalino is.
Levering te lang duurt en te veel kost. Als dit het geval is, moet dit worden aangegeven op de factuur of beter nog op het scherm.
Teleurgesteld, ik dacht dat ik een dikkere bandana zou krijgen. Bovendien staat er niet made in USA, maar designed in USA. Waar worden ze dan gemaakt, in China? - Geen cadeauverpakking, want de verpakking is mooi en gereserveerd voor kerstfeestjes.
Goede kwaliteit product Betaling levering, de bezorger kwam nooit naar het aangegeven adres, voor 10euro is de service echt beperkt ... jammer. Toch bedankt, goede voortzetting.
Het lettertype op de dop is niet hetzelfde als op de website...
De pet is veel te groot en de vorm past helemaal niet bij mij. Ik kan het product niet terugsturen ook al ben ik niet tevreden omdat het een gepersonaliseerde pet is.
Dop te groot en onmogelijk aan te passen hoewel de site zegt dat het mogelijk is. Op mijn kosten teruggestuurd voor omruiling.
Ik stel het niet op prijs om een evaluatieverzoek te ontvangen terwijl de producten nog niet zijn aangekomen.
Ontbrekend product + zeep tijdens siësta... pro??
De levering kwam niet aan op de aangekondigde dag
Zoals ik in mijn eerdere correspondentie heb aangegeven, wordt er meer dan de geadverteerde 20 dagen geleverd. De klantenservice reageert niet altijd. Ik kan de goederen niet noteren omdat ik in het weekend naar de plaats ging waar ik de pet moest aanbieden die misschien vandaag is aangekomen. Ter informatie vorig jaar heb ik een bestelling geplaatst en alles was prima. Hoe zit het volgend jaar?
Het lettertype is te klein, hoewel er manieren zijn om meer ruimte op de helm te gebruiken. En de site vermeldt niet hoe je het lettertype kunt veranderen. Kortom, de cassette is goed maar het lettertype is slecht.