Account opgeschort
Het spijt ons, maar de reviews van klanten van deze website zijn niet meer beschikbaar.
Eigenaar van deze website?
Klik hier om uw account weer in te schakelen.
★★★★★
op 13294 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
De kleur van de bestelde hoed komt niet overeen met de kleur op de website.
Ik heb dezelfde dag of de dag na de bestelling een e-mail gestuurd voor een kleine wijziging. Ik wacht nog steeds op antwoord ...
Het is moeilijk om de juiste maat te weten, aangezien de keuze uit 2 maten gaat (voorbeeld l 58/59 xl60 /61) wetende dat het rendement betalend is. deze twee punten zijn dus voor verbetering vatbaar; Hartelijk,
Ik heb geruild omdat de bolhoed te klein was en nu heb ik het pakket net ontvangen en de grote grap is dat jullie een hoge hoed hebben geleverd terwijl ik om dezelfde bolhoed in een grotere maat had gevraagd. Ik ga niet nog een keer verzendkosten betalen omdat jullie mij het verkeerde product hebben gestuurd. Welke oplossing stelt u voor?
Levering jl donderdag, besteld de vrijdag daar voor, track and tracing werkt niet/nauwelijks.
Levering aangekondigd voor 14 feb. De bezorger beweert het pakket op 15 feb te hebben gegeven aan de conciërge van mijn gebouw tegen handtekening toen de lodge gesloten was...na mijn telefoontje stelde de bezorger een onderzoek in...mijn pakket werd uiteindelijk geleverd op 17 feb zonder verdere informatie of excuses.
Ik koos voor de levering in 48 uur thuis en betaalde dus 3 euro meer voor niets aangezien de bestelling die donderdagochtend werd gedaan de maandag daarop werd ontvangen ... aangekondigd voor zaterdag. Afgezien daarvan is het product perfect.
Ik betaalde 10 euro extra voor thuisbezorging en het kwam aan bij een relaispunt. Ik moest het daar ophalen in plaats van dat het rechtstreeks bij moivu aankwam, waarvoor ik had betaald. Ik wil graag de verzendkosten vergoed krijgen.
De pet is prima, maar het borduurwerk is van zeer slechte kwaliteit.
Product is echt slecht. Ik heb bijna 50 euro betaald voor een cap waarvan de tekst op de zijkant scheef staat. De tekst op de voorkant is wel twee keer zo groot als dat het voorbeeld tijdens de bestelling aan gaf. Ik heb bewust voor kleine lettertype gekozen omdat het nu te opvallend is. De kleur tekst van de cap is ook totaal anders dan op voorbeeld. Wil graag tot een oplossing komen. Mvg karlijn
Muts gekocht van high life . Zitten nu al 3 gaten aan de binnenkant en dat binnen 2 weken
Hoed ontvangen met een defect, de mazen waren op één plek losgeraakt waardoor er een gat ontstond ter grootte van een 2 muntstukken, het terugsturen zou me meer gekost hebben dan het zelf te laten repareren. Laatste keer dat ik online kleding heb besteld. Levering op tijd RAS.
Artikelen zijn vaak niet verkrijgbaar in verschillende maten en de wil om de klant tevreden te stellen is nogal zwak (je voelt niet het enthousiasme om een oplossing te vinden voor een probleem met de maat/hoofdomvang zoals ik onlangs tegenkwam).
Ik bestelde een pet met mijn eigen opschrift. De belettering moest worden gegraveerd. Het leren embleem was niet in het midden genaaid en de gravure was onzuiver en sommige letters waren onleesbaar. Helaas was ik erg teleurgesteld. Ik had veel meer verwacht.
Snel ontvangen maar meteen teruggestuurd arti Kwam niet overeen met de foto de kleur was anders
Ik heb één artikel van mijn bestelling niet ontvangen... het artikel waar ik het meest naar uitkeek. De gepersonaliseerde hoed ... op 30 ...
Niet tevreden
De Barts petten die ik heb besteld zijn prima, maar ik ben erg teleurgesteld over de gepersonaliseerde pet. Het ziet er echt goedkoop uit. De afwerking is niet mooi en het eindresultaat is niet goed genoeg. Voor de prijs die ik heb betaald, verwachtte ik een onberispelijk product zoals de New Era's. Mijn kerstcadeau is een mislukking Mijn broer zal hem nooit dragen
1) te lange levering, 2) hoed die ik een beetje moest veranderen, 3) bevredigend. veel dank
Levering Nihil
Schandalig Beste, geen klantenservice en defect artikel en slechte kwaliteit. Momenteel terugbetaling aan het verwerken met paypal
Ik heb een lappendeken gapette ontvangen die anders is dan op de afbeelding. De klantenservice vertelt je dat het aan het model ligt dat het zo wil en biedt je je geld terug als je een cap wilt ... Onbegrijpelijk, vooral zonder dat je voor je aankoop te horen krijgt dat de oranje en blauwe pet die je hebt besteld in werkelijkheid geel en groen is.
Ik wacht nog steeds op mijn levering en ik krijg geen enkele informatie over de levering van mijn artikel door collisimo. We moeten er rekening mee houden dat de klant gerustgesteld moet worden over zijn aankoop, want hij is de levensader van het bedrijf.
Een beetje teleurgesteld aan het einde van de eerste gebruiksdag van mijn muts, beginnen de draden los te laten alsof hij ergens aan vastzit terwijl dat niet zo is. Het stiksel op het gepersonaliseerde leer laat ook los. Het stiksel op het gepersonaliseerde leer laat ook los. Erg mooi, maar erg teleurgesteld over de kwaliteit voor de prijs en de levertijd. Zonde.
Ik bestelde deze hoed op dinsdag 07/11 's ochtends. De snelste (en goedkoopste) manier was om hem af te halen in de winkel zoals de website zei: afhalen op woensdag 08/11. Ik kwam 's avonds aan in de rue filaterie (met de 3 kinderen nadat ik 15 minuten had geworsteld om een plekje te vinden) en het dametje zei tegen me: "ah nee, ik heb je muts niet, hij wordt op dinsdag en vrijdag geleverd".
De levering duurt altijd langer dan dat jullie zeggen. Ik vind het heel jammer maar ik vind het het wachten waard
De hoed en de pet waren veel te groot, waardoor ik genoodzaakt was om mijn bestelling te retourneren. Dit kostte 16,40, wat veel te veel is naar mijn mening voor een webwinkel. Hopelijk doen jullie iets met deze commentaar.
Een beetje duur naar mijn smaak.
Het concept is geweldig, maar de afwerking van de dop is niet erg goed.
Ik weet niet wat er met de levering is gebeurd, maar de dop is helemaal verpest en ziet er niet goed uit. Ik ben echt een beetje teleurgesteld dat het in een dikke enveloppe is geleverd in plaats van een pakket.
Ik heb twee Stetson hoeden bij jullie besteld à 70 stuks. Ze kwamen in één doos, ik had er graag twee gehad. En het terugsturen om de maat te veranderen is op kosten van de klant. Niet veel sites brengen kosten in rekening voor retourzendingen. Ik vind dit nog erger bij producten met een prijs van 70 stuks.
Grootte niet gerespecteerd
Ik was op zoek naar een hoed zonder rugverstelling. De foto van degene die ik bestelde kwam overeen met wat ik zocht, vooral omdat ik een maat moest kiezen en toen ik aankwam... Rugverstelling. 30 voor niets.
Retourzending betaald door de klant Slechte aftersales service
Een serieus bedrijf, zowel qua levering als qua keuze, maar ik heb één groot probleem met de retourmogelijkheid. Afgezien van het feit dat we moeten betalen voor de retourzending, lijkt het afdrukken van een blad om met de hand in te vullen totaal archaïsch. Dit punt moet worden herzien. En misschien een Relay Point Return Service aanbieden? Voor de rest valt er niets te zeggen over de verkoopservice zelf.
Ik heb mijn pet gisteren ontvangen en het NHL-label laat al los.
Zeer trage levering voor de prijs van de doppen die ik heb betaald.
Ik had een probleem met het bestellen van mijn persoonlijke caps vanwege verkeerde instellingen in de personaliseringssoftware en uiteindelijk heb ik geen commercieel voorstel gekregen om de fout te herstellen anders dan de caps terug te sturen en het verschil te betalen. Ik vind dit niet erg commercieel of professioneel.
Het artikel hetgeen ik besteld heb was binnen een paar dagen al in huis. Echter omdat de maat niet correct paste heb ik het artikel weer terug gestuurd. Die procedure echter liep uit op torenhoge verzendkosten het pakket moest (bij voorkeur ) aangetekend en met Track and Tracecode verstuurd worden naar Frankrijk. De retour communicatie verliep in het Engels, de betaling laat nog op zich wachten.
40 een cap.... van slechte kwaliteit