9.5/10
★★★★★
op 1477 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆
-
User icon
Patrick R.
Op
na aankoop van 15/07/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Perfect, alleen vervelend dat je moet tekenen voor de bezorger. We hebben een afhaalpunt voor pakketten waar we niet hoeven te tekenen. Het zou geweldig zijn als we niet hoeven te tekenen. Bedankt
User icon
Liliane C.
Op
na aankoop van 14/07/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo,

Wij danken u voor uw feedback.

Dit verzoek om te tekenen maakt deel uit van het specifieke leveringsproces van de vervoerder die u heeft gekozen en is dus onafhankelijk van onze wil.

Bedankt voor uw begrip.

Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
2 /5
★★☆☆☆
Op de webshop is er niets te zeggen, maar de producten zijn veranderd, ze zijn van slechte kwaliteit geworden.
User icon
Eric S.
Op
na aankoop van 04/07/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo,

Wij danken u voor uw feedback, maar het spijt ons te horen dat u ontevreden bent over de kwaliteit van de producten die u heeft besteld.

Uw feedback zal aan de fabrikant worden doorgegeven.

Gelukkig bieden wij een breed scala aan merken en productlijnen, zodat u het product kunt vinden dat het beste bij u past.

Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
3 /5
★★★☆☆
Leveringstermijnen niet gerespecteerd, doos, betalend voor discretie (jammer) en beschadigd bij aankomst (dit is de tweede keer dat het beschadigd aankomt), voor de luiers steeds dunner (te dun), bij de volgende bestelling neem ik een ander model.
User icon
Johnny L.
Op
na aankoop van 09/07/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo,

Wij danken u voor uw feedback, maar het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat wij volledig begrijpen.

Door een groot aantal bestellingen hebben we enige vertraging opgelopen en daarvoor bieden wij onze excuses aan.

Wij doen ons best om ervoor te zorgen dat dit soort ongemakken in de toekomst niet meer voorkomt.

Wat betreft de beschadigde dozen, zal een klacht worden ingediend bij het transportbedrijf dat verantwoordelijk is voor de veroorzaakte schade.

Ten slotte, wat betreft de luiers, zullen wij uw opmerkingen doorgeven aan het betrokken merk.

Aarzel niet om andere merken die wij aanbieden uit te proberen en ons feedback te geven.

Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
2 /5
★★☆☆☆
Leverdatum gepland tussen 11 en 12 juli... MAAR pakket pas op 16 juli ontvangen. Echt heel jammer. Verder inhoud OK.
User icon
Liliane F.
Op
na aankoop van 08/07/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo,

Wij danken u voor uw feedback, maar het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat wij volledig begrijpen.

Door een groot aantal bestellingen hebben we enige vertraging opgelopen en daarvoor bieden wij onze excuses aan.

Wij doen ons best om ervoor te zorgen dat dit soort ongemakken in de toekomst niet meer voorkomt.

Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
2 /5
★★☆☆☆
Leveringen zijn altijd te laat in vergelijking met de opgegeven termijn.
User icon
Béatrice M.
Op
na aankoop van 08/07/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo,

Wij danken u voor uw feedback, maar het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat wij volledig begrijpen.

Door een groot aantal bestellingen hebben we enige vertraging opgelopen en daarvoor bieden wij onze excuses aan.

Wij doen ons best om ervoor te zorgen dat dit soort ongemakken in de toekomst niet meer voorkomt.

Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
2 /5
★★☆☆☆
De levering is niet verlopen zoals gepland, ik heb 2 pakketten ontvangen, één per vervoerder en de andere per Chronopost, verder niets te zeggen over de producten.
User icon
Annie G.
Op
na aankoop van 05/07/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo,

Kunt u ons verduidelijken door welke vervoerder (anders dan Chronopost) u bent geleverd?

Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
3 /5
★★★☆☆
Afhaalpunt veranderd en verplicht om 20 km te rijden in plaats van 1 km. Dat is niet leuk!!!
User icon
Alain T.
Op
na aankoop van 06/07/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo,

Wij danken u voor uw feedback, maar het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat wij volledig begrijpen.

De vervoerder kon uw pakket niet afleveren op het oorspronkelijke afhaalpunt vanwege tijdelijke onbeschikbaarheid. Hij heeft uw pakket toen afgeleverd bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt.

Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
3 /5
★★★☆☆
Te lange levering
User icon
Fatima D.
Op
na aankoop van 24/06/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo,

Bedankt voor uw feedback, maar we zijn verdrietig om uw ontevredenheid te horen, die we volledig begrijpen.

Door een groot aantal bestellingen hebben we enige vertraging opgelopen en daarvoor bieden we onze excuses aan.

We doen ons best om ervoor te zorgen dat dit soort ongemakken in de toekomst niet meer voorkomt.

Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
3 /5
★★★☆☆
Het zijn luiers die geen optie bieden om ze opnieuw te gebruiken, aangezien de vulling van binnen al vanaf de eerste keer afbreekt.
User icon
Marí V.
Op
na aankoop van 13/06/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Goedemorgen,

Inderdaad, het zijn wegwerpluiers. Daarom zitten er meerdere in elk pakket.

Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
3 /5
★★★☆☆
Zeer lange levertijden
User icon
Dominique G.
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Waarom deze beoordeling, verander van bezorgmaatschappij anders bestel ik niet meer bij jullie, mondial Relay heeft het pakket 40 km van mijn huis afgeleverd, onacceptabel
User icon
Jean-michel C.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo, We zijn erg sorry om dit ongemak te horen en we begrijpen uw ontevredenheid. Er zal een klacht worden ingediend bij de vervoerder. We willen u echter laten weten dat we met andere vervoerders werken als u niet langer met Mondial Relay wilt worden geleverd. Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt. Met vriendelijke groet, Europe Incontinence.
3 /5
★★★☆☆
Ik heb op deze site gekocht en geef drie sterren om de eenvoudige reden dat ze een zeer hoog bedrag hebben dat je moet bereiken voor gratis verzending en bovendien willen ze ongeveer 2€ als vergoeding voor een eenvoudig pakket voor de privacy, er zijn betere sites.
User icon
Giuliano F.
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Probleem met de levering altijd te laat, niet zoals voorzien op de site op de besteldag
User icon
El Hachmi O.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo, Wij danken u voor het delen van uw ervaring. We begrijpen hoe frustrerend leveringsvertragingen kunnen zijn en het spijt ons dat dit uw bestelling heeft beïnvloed. We besteden bijzondere aandacht aan deze feedback om onze service te verbeteren en een betere ervaring in de toekomst te garanderen. Met vriendelijke groet, Europe Incontinence
3 /5
★★★☆☆
Niet slecht maar te lange levertijden.
User icon
Pierre S.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik bestel al meer dan een jaar, denk ik, voor mijn moeder en tot deze laatste bestelling was ik zeer tevreden, maar er waren enkele problemen met deze laatste bestelling.... de levering heeft even op zich laten wachten, meer dan 10 dagen, wat op zich niet erg is, maar gelukkig anticipeer ik....
User icon
Gigou C.
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Pakketten met luiers binnen geopend en niet verzegeld
User icon
Giovanni Angelo L.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo, we bedanken u voor het delen van uw ervaring. We zijn erg sorry om te horen dat u open en niet verzegelde luiers heeft ontvangen. Dit weerspiegelt niet onze kwaliteitsnormen en we nemen uw opmerkingen zeer serieus. Uw feedback is waardevol voor ons, omdat het ons helpt onze diensten te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw opmerking. Met vriendelijke groet, het team van Europe Incontinence
3 /5
★★★☆☆
De tekst op het product en het terug vinden om opnieuw te bestellen is niet duidelijk . Ik zie nergens op de verpakking de inhoud vermelding van 41 l
User icon
Jje V.
Op
3 /5
★★★☆☆
Levering OK. Echter, ik zou willen dat de capaciteit van de bescherming duidelijk op de site voor elk artikel wordt vermeld. Het systeem van druppels stelt niets voor omdat elk merk zijn eigen maatstaf heeft en we dus niets kunnen vergelijken.
User icon
Didier D.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Verpakking van het pakket niet erg discreet. Tena-doos
User icon
Frédéric R.
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
De id's plastificeren scheurt aan de achterkant bij 6 pakketten, koop minstens 3 pakketten die het probleem hebben gehad
User icon
Thierry B.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo, we zijn erg sorry om uw ontevredenheid te horen, die we volledig begrijpen. Kunt u ons alstublieft per e-mail contacteren zodat we samen een oplossing voor uw probleem kunnen vinden? Met vriendelijke groet, Europa Incontinentie
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb evenveel plastic als bescherming! Een tas van 60 L vol
User icon
Nadine L.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo, Wij danken u voor uw feedback en nemen uw mening ter harte. Met vriendelijke groet, Europe Incontinence
3 /5
★★★☆☆
Leveringstijd vrij lang, verzending in reclamekarton
User icon
Frieda G.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo, Wij danken u voor uw feedback. Wees gerust dat we ons best doen om de kwaliteit van onze diensten te verbeteren, vooral wat betreft de levering van bestellingen. Met vriendelijke groet, Europa Incontinentie
3 /5
★★★☆☆
De gekozen afleverlocatie tijdens de bestelling is niet gerespecteerd, wat ongemak veroorzaakte bij het ophalen. Ik vind het niet correct om een keuze van de klant zonder enige waarschuwing te wijzigen en zonder de klant de mogelijkheid te geven om een andere ophaallocatie te kiezen die voor hem handig is.
User icon
Donatella F.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Levering met 10 dagen vertraging
User icon
Celine A.
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Wat een trage levering! Is totaal niet wat via site of bij bevestiging van aankoop meegedeeld wordt... En waarover niet gecommuniceerd wordt.
User icon
Koen S.
Op
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Beste, Het spijt ons voor de vertraging in de levering van uw bestelling en we zullen ons uiterste best doen om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Met vriendelijke groeten, Uw Europe Incontinence team
2 /5
★★☆☆☆
Lange levertijd en slechte communicatie
User icon
A. V.
Op
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Beste, Vanwege het grote aantal Suprima referenties (bijna 500) hebben we slechts een beperkte voorraad van de belangrijkste referenties voor deze producten. De andere referenties zijn daarom alleen op bestelling verkrijgbaar, wat verklaart waarom de levertijd voor uw bestelling langer was dan voor de andere. Onze excuses als dit niet correct aan u is uitgelegd. Met vriendelijke groeten, Europe Incontinence
3 /5
★★★☆☆
Ik ben zeer tevreden over de verzendingen waar ik geen problemen mee heb, maar ik heb meerdere keren de klantenservice nodig gehad en daar vragen hun antwoorden meerdere dagen met een toon die bijna onbeschoft is. Ik ben een regelmatige klant en dat beviel me helemaal niet.
User icon
Noël M.
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Bestelling geleverd zonder de levertijden echt na te leven. 4 dagen voordat de bestelling werd verzonden
User icon
Raphael B.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo, u heeft uw bestelling op een zaterdag geplaatst, terwijl we bestellingen van maandag tot vrijdag verzenden. Uw bestelling is dus op de eerste werkdag daarna, maandag, verzonden. Ondertussen heeft Mondial Relay ook vertraging opgelopen door een probleem in hun sorteercentrum, waardoor uw bestelling op maandag wel bij hen is aangekomen, maar pas de volgende dag of de dag daarna kon worden verwerkt, wat de vertraging bij u heeft veroorzaakt. Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt. Met vriendelijke groet, Europe Incontinence
3 /5
★★★☆☆
Redelijk trage levering
User icon
Franck C.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo, uw bestelling van vrijdag 06 september om 12:26 is dezelfde dag om 15:33 vanuit ons magazijn verzonden, ongeveer 3 uur na de bestelling. Het is op woensdag 11 september geleverd met 1 dag vertraging door DPD, de levertijd is 48 uur. Met vriendelijke groet, Europa Incontinence