★★★★★
op 1962 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Vertraagde levering kan in Duitsland niet worden gevolgd.
Wij danken u voor uw feedback, maar betreuren uw ontevredenheid, die wij volledig begrijpen.
Uw klacht wordt doorgestuurd naar de vervoerder die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket, in de hoop dat een dergelijke situatie in de toekomst niet meer voorkomt. Helaas hebben wij geen invloed op de leveringen zelf, aangezien het om een onafhankelijke bezorgdienst gaat.
Wij willen u erop wijzen dat u in de toekomst de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen, als u dat wenst.
Wij verontschuldigen ons voor het ongemak, ook al ligt dit buiten onze controle.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
Ontevreden
Bedankt voor uw feedback, maar we zijn verdrietig om uw ontevredenheid te horen.
Aarzel niet om ons te laten weten wat we kunnen doen om onze diensten te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
Ik kan geen contact/informatie krijgen... altijd beantwoordt een machine
We hebben geen telefoonlijn.
U kunt ons echter uw aanvraag per e-mail sturen naar het volgende adres: [email protected].
Bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
Mijn bestelling is niet aangekomen op het gekozen afhaalpunt, maar in twee aparte dozen, de ene op een niet gekozen afhaalpunt 15 km van mijn huis en de andere op een afhaalpunt dat ik heb gekozen ter vervanging van het oorspronkelijk gekozen afhaalpunt, dat niet beschikbaar was. Europe Incontinence is hier denk ik niet verantwoordelijk voor, ik denk dat de fout bij Mondial relais ligt, die zijn afhaalpunten niet bijwerkt en vervolgens leveringen zoals deze in elkaar knutselt...
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder, verantwoordelijk voor de levering van uw pakket, in de hoop dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomt. Helaas hebben wij geen controle over de leveringen zelf, aangezien het een onafhankelijke bezorgdienst betreft.
Wij informeren u dat u in de toekomst de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
Ik moest het lichaam terugsturen omdat het niet het model was dat ik had aangevraagd. Jammer dat op de site niet staat dat de retourkosten voor rekening van de klant zijn!
Het spijt ons dat het product dat je hebt besteld niet naar wens is. Wat betreft ons retourbeleid, alles is uitgelegd op deze pagina: https://www.europe-incontinence.com/nl/content/3-algemene-voorwaarden-van-verkoop.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
Het duurt lang voordat de bestelling aankomt...
We betreuren uw ontevredenheid en begrijpen het volkomen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket, in de hoop dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomt. Helaas hebben we geen controle over de leveringen, aangezien we een onafhankelijke bezorgdienst zijn.
We informeren u dat u in de toekomst een andere vervoerder kunt kiezen als u dat wenst.
We betreuren het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
Vertraging bij levering (twee dagen)
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder die verantwoordelijk is voor de levering van uw bestelling, in de hoop dat situaties zoals deze in de toekomst niet meer voorkomen. Helaas hebben we geen controle over de leveringen zelf, aangezien we een onafhankelijke bezorgdienst zijn.
We willen u informeren dat u in de toekomst de optie zult hebben om een andere vervoerder te kiezen, als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
Ik had graag van tevoren willen weten dat mijn bestelling niet was verzonden omdat er 1 pakket ontbrak! Ik moest 3 weken wachten en zelf navragen om het te weten.
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
We nemen de volledige verantwoordelijkheid voor deze fout en we doen ons best om ervoor te zorgen dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomt.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel het onafhankelijk van onze wil is.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
De bestelling zelf was geen probleem, het is de levering, ik kreeg een telefoontje en ik zeg tegen de bezorger dat ik bij de dokter ben en tot mijn verbazing wordt er op de deur van de dokterspraktijk geklopt terwijl ik in gesprek ben met de dokter en daar is de bezorger die om een handtekening vraagt. Ik vind dat onacceptabel.
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat wij volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder, die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket, in de hoop dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomt. Helaas hebben wij geen controle over de leveringen zelf, aangezien het een onafhankelijke bezorgdienst betreft.
Wij informeren u dat u in de toekomst de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
De fabrikant heeft zijn model veranderd. Vroeger was het beter.
Bedankt voor uw feedback, maar we zijn verdrietig om te horen dat u ontevreden bent over de kwaliteit van de producten die u heeft besteld.
Er zijn inderdaad wijzigingen aangebracht om de kwaliteit van het product te verbeteren.
Uw feedback zal aan de fabrikant worden doorgegeven.
We bieden een breed scala aan merken en productlijnen zodat u het product kunt vinden dat het beste bij u past. We nodigen u uit om ze te testen en ons uw feedback te geven.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
De pakkettracking was alleen tot aan de grens mogelijk. Een week lang was er geen informatie over de locatie van het pakket. De aangekondigde leverdatum werd niet nageleefd.
Wij betreuren uw ontevredenheid, die wij volledig kunnen begrijpen.
Uw klacht wordt doorgestuurd naar de vervoerder die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket, in de hoop dat een dergelijke situatie in de toekomst niet meer voorkomt. Helaas hebben wij geen invloed op de leveringen zelf, aangezien het om een onafhankelijke bezorgdienst gaat.
Wij willen u erop wijzen dat u in de toekomst de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen, als u dat wenst.
Wij verontschuldigen ons voor het ongemak, dat echter buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
Slechte levering
We informeren u dat u in de toekomst de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
Pakket volledig en goed verpakt ontvangen, de artikelen komen overeen met mijn bestelling. maar graag aankondigen van leverdata die u kunt nakomen, pakket gepland tussen 14 en 16 augustus, maar ontvangen op 19!!!
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder, verantwoordelijk voor de levering van uw pakket, in de hoop dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomt. Helaas hebben we geen controle over de leveringen zelf, aangezien het een onafhankelijke bezorgdienst betreft.
We informeren u dat u in de toekomst de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
Geld van niet geleverde goederen nog steeds niet ontvangen!!! Ontvangen goed is prima.
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Tijdens deze zomervakantie heeft onze boekhoudafdeling, die momenteel met minder personeel werkt, inderdaad wat achterstand opgelopen. We hebben uw terugbetaling met voorrang behandeld, zodat deze zo snel mogelijk kan worden uitgevoerd.
Onze excuses voor het ongemak, ook al ligt dit buiten onze macht.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
Te laat meer dan afgesproken
Het spijt ons zeer dat u ontevreden bent, wat we perfect begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket, in de hoop dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomen. Helaas hebben we geen controle over de leveringen zelf, aangezien het een onafhankelijke bezorgdienst betreft.
We informeren u dat u de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel het buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
Pakket is veel te laat aangekomen
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder, die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket, in de hoop dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomt. Helaas hebben we geen controle over de leveringen zelf, aangezien het een onafhankelijke bezorgdienst betreft.
We willen u informeren dat u de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
Snelle levering
Bedankt voor uw feedback. Aarzel niet om ons te laten weten wat we kunnen doen om onze diensten te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
-
Perfect, alleen vervelend dat je moet tekenen voor de bezorger. We hebben een afhaalpunt voor pakketten waar we niet hoeven te tekenen. Het zou geweldig zijn als we niet hoeven te tekenen. Bedankt
Wij danken u voor uw feedback.
Dit verzoek om te tekenen maakt deel uit van het specifieke leveringsproces van de vervoerder die u heeft gekozen en is dus onafhankelijk van onze wil.
Bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
Op de webshop is er niets te zeggen, maar de producten zijn veranderd, ze zijn van slechte kwaliteit geworden.
Wij danken u voor uw feedback, maar het spijt ons te horen dat u ontevreden bent over de kwaliteit van de producten die u heeft besteld.
Uw feedback zal aan de fabrikant worden doorgegeven.
Gelukkig bieden wij een breed scala aan merken en productlijnen, zodat u het product kunt vinden dat het beste bij u past.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
Leveringstermijnen niet gerespecteerd, doos, betalend voor discretie (jammer) en beschadigd bij aankomst (dit is de tweede keer dat het beschadigd aankomt), voor de luiers steeds dunner (te dun), bij de volgende bestelling neem ik een ander model.
Wij danken u voor uw feedback, maar het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat wij volledig begrijpen.
Door een groot aantal bestellingen hebben we enige vertraging opgelopen en daarvoor bieden wij onze excuses aan.
Wij doen ons best om ervoor te zorgen dat dit soort ongemakken in de toekomst niet meer voorkomt.
Wat betreft de beschadigde dozen, zal een klacht worden ingediend bij het transportbedrijf dat verantwoordelijk is voor de veroorzaakte schade.
Ten slotte, wat betreft de luiers, zullen wij uw opmerkingen doorgeven aan het betrokken merk.
Aarzel niet om andere merken die wij aanbieden uit te proberen en ons feedback te geven.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
Leverdatum gepland tussen 11 en 12 juli... MAAR pakket pas op 16 juli ontvangen. Echt heel jammer. Verder inhoud OK.
Wij danken u voor uw feedback, maar het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat wij volledig begrijpen.
Door een groot aantal bestellingen hebben we enige vertraging opgelopen en daarvoor bieden wij onze excuses aan.
Wij doen ons best om ervoor te zorgen dat dit soort ongemakken in de toekomst niet meer voorkomt.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
Leveringen zijn altijd te laat in vergelijking met de opgegeven termijn.
Wij danken u voor uw feedback, maar het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat wij volledig begrijpen.
Door een groot aantal bestellingen hebben we enige vertraging opgelopen en daarvoor bieden wij onze excuses aan.
Wij doen ons best om ervoor te zorgen dat dit soort ongemakken in de toekomst niet meer voorkomt.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
De levering is niet verlopen zoals gepland, ik heb 2 pakketten ontvangen, één per vervoerder en de andere per Chronopost, verder niets te zeggen over de producten.
Kunt u ons verduidelijken door welke vervoerder (anders dan Chronopost) u bent geleverd?
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
Afhaalpunt veranderd en verplicht om 20 km te rijden in plaats van 1 km. Dat is niet leuk!!!
Wij danken u voor uw feedback, maar het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat wij volledig begrijpen.
De vervoerder kon uw pakket niet afleveren op het oorspronkelijke afhaalpunt vanwege tijdelijke onbeschikbaarheid. Hij heeft uw pakket toen afgeleverd bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
Te lange levering
Bedankt voor uw feedback, maar we zijn verdrietig om uw ontevredenheid te horen, die we volledig begrijpen.
Door een groot aantal bestellingen hebben we enige vertraging opgelopen en daarvoor bieden we onze excuses aan.
We doen ons best om ervoor te zorgen dat dit soort ongemakken in de toekomst niet meer voorkomt.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
Het zijn luiers die geen optie bieden om ze opnieuw te gebruiken, aangezien de vulling van binnen al vanaf de eerste keer afbreekt.
Inderdaad, het zijn wegwerpluiers. Daarom zitten er meerdere in elk pakket.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
Zeer lange levertijden
Waarom deze beoordeling, verander van bezorgmaatschappij anders bestel ik niet meer bij jullie, mondial Relay heeft het pakket 40 km van mijn huis afgeleverd, onacceptabel
Ik heb op deze site gekocht en geef drie sterren om de eenvoudige reden dat ze een zeer hoog bedrag hebben dat je moet bereiken voor gratis verzending en bovendien willen ze ongeveer 2€ als vergoeding voor een eenvoudig pakket voor de privacy, er zijn betere sites.
Probleem met de levering altijd te laat, niet zoals voorzien op de site op de besteldag
Niet slecht maar te lange levertijden.
Ik bestel al meer dan een jaar, denk ik, voor mijn moeder en tot deze laatste bestelling was ik zeer tevreden, maar er waren enkele problemen met deze laatste bestelling.... de levering heeft even op zich laten wachten, meer dan 10 dagen, wat op zich niet erg is, maar gelukkig anticipeer ik....
Pakketten met luiers binnen geopend en niet verzegeld
De tekst op het product en het terug vinden om opnieuw te bestellen is niet duidelijk . Ik zie nergens op de verpakking de inhoud vermelding van 41 l
Levering OK. Echter, ik zou willen dat de capaciteit van de bescherming duidelijk op de site voor elk artikel wordt vermeld. Het systeem van druppels stelt niets voor omdat elk merk zijn eigen maatstaf heeft en we dus niets kunnen vergelijken.
Verpakking van het pakket niet erg discreet. Tena-doos
De id's plastificeren scheurt aan de achterkant bij 6 pakketten, koop minstens 3 pakketten die het probleem hebben gehad
Ik heb evenveel plastic als bescherming! Een tas van 60 L vol
Leveringstijd vrij lang, verzending in reclamekarton