★★★★★
op 1962 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
De klantenservice is vreselijk. Mijn product was 10 dagen kwijt zonder enige informatie over de locatie. Het werd me na 2 weken geleverd in plaats van 72 uur.
We waarderen uw opmerking, maar betreuren uw ontevredenheid, die we volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket, in de hoop dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomt. Helaas hebben we geen controle over de leveringen zelf, aangezien het een onafhankelijke bezorgdienst betreft.
We informeren u dat u in de toekomst de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het veroorzaakte ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
Ik begrijp niet waarom u de afmetingen van de bescherming heeft gewijzigd. Het was veel beter voorheen. Nu is het te laat, ik heb er 2 tot 3 maanden voor nodig. Mijn volgende bestelling zal misschien niet bij u zijn. Heel, heel teleurgesteld.
Wij danken u voor uw feedback, maar het spijt ons te horen dat u ontevreden bent over de wijzigingen aan de producten die u heeft besteld.
Uw feedback zal aan de fabrikant worden doorgegeven.
Wij bieden een breed scala aan merken en productlijnen, zodat u het product kunt vinden dat het beste bij u past. Wij nodigen u uit om ze uit te proberen en ons uw feedback te geven.
Wij informeren u dat u de ongeopende pakketten op uw kosten kunt retourneren via de vervoerder van uw keuze naar het volgende adres:
MédiSphère
Rue de la Croix Limont, 8
5363 Emptinne
België
Dank u ook om de bestelbon in het pakket te plaatsen. Zodra de goederen terug zijn in ons magazijn en weer op voorraad zijn, zal het dossier worden overgedragen aan de boekhouding voor een terugbetaling zo snel mogelijk.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
Geleverd met 10 dagen vertraging eerste en laatste bestelling !!
Wij danken u voor uw feedback, maar het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder, verantwoordelijk voor de levering van uw pakket, in de hoop dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomt. Helaas hebben wij geen controle over de leveringen zelf, aangezien het een onafhankelijke bezorgdienst betreft.
Wij informeren u dat u in de toekomst de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
De producten zijn goed, maar de logistiek van hun derden laat veel te wensen over. Ik koop op 19/9/25 en ontvang op 29/9/25, geschatte datum 24/9/25 en maximaal 25/9/25. Dit is niet acceptabel. De andere gebruikers klagen over hetzelfde, vooral met In-post. Ze rechtvaardigen het met dit bedrijf, dat als het niet voldoet, zoals Europe Incontinence goed weet, andere gebruikers verantwoordelijkheden eisen. De gebruiker heeft bepaalde termijnen, en hun logistiek beheer laat veel te wensen over.
We betreuren uw ontevredenheid en begrijpen het volledig.
U heeft uw bestelling op vrijdag 19 geplaatst. Deze werd verzonden op 22 september, de eerstvolgende werkdag na uw bestelling.
Het betreft een vertraging in de levering door Mondial Relay, de vervoerder die u heeft gekozen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket, in de hoop dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomen. Helaas hebben we geen controle over de leveringen, aangezien we een onafhankelijke bezorgdienst zijn.
We informeren u dat u in de toekomst een andere vervoerder kunt kiezen als u dat wenst.
We betreuren het ongemak, hoewel dit iets is dat buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
Ik heb mijn pakket niet ontvangen
Volgens de tracking van de vervoerder is uw pakket op 15/09 om 13:26 geleverd. Als u deze levering betwist, neem dan alstublieft contact met ons op via het volgende e-mailadres: [email protected].
Bedankt voor uw begrip,
Europe Incontinence.
Termijnen niet nageleefd zoals gewoonlijk
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder, die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket, in de hoop dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomt. Helaas hebben we geen controle over de leveringen zelf, aangezien het een onafhankelijke bezorgdienst betreft.
We willen u informeren dat u in de toekomst de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
De bezorger heeft het pakket in een verre afhaalpunt achtergelaten - 17 euro taxi kosten om het op te halen
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder, verantwoordelijk voor de levering van uw pakket, in de hoop dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomt. Helaas hebben we geen controle over de leveringen zelf, aangezien het een onafhankelijke bezorgdienst betreft.
We informeren u dat u in de toekomst de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel het onafhankelijk van onze wil is.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
De levering van de producten is niet thuis gedaan maar rechtstreeks naar een afhaalpunt, wat niet normaal is en dit is niet de eerste keer. Chrono post doet het werk niet.
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder, verantwoordelijk voor de levering van uw pakket, in de hoop dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomt. Helaas hebben we geen controle over de leveringen zelf, aangezien het een onafhankelijke bezorgdienst betreft.
We informeren u dat u in de toekomst de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit onafhankelijk van onze wil is.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
Product slecht. Ik zal niet opnieuw bestellen.
Bedankt voor uw feedback, maar het spijt ons te horen dat u ontevreden bent over de kwaliteit van de producten die u heeft besteld.
Kunt u ons alstublieft meer details geven over de defecten die u in het product heeft gevonden?
We bieden een breed scala aan merken en productlijnen zodat u het product kunt vinden dat het beste bij u past. We nodigen u uit om ze uit te proberen en ons uw feedback te geven.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinentie.
Ze hebben de levertijd niet gehaald en gaven me geen oplossing nadat ik ze meerdere keren had geschreven
We betreuren uw ontevredenheid en begrijpen het volledig.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket, in de hoop dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomen. Helaas hebben we geen controle over de leveringen, aangezien we een onafhankelijke bezorgdienst zijn.
We informeren u dat u in de toekomst een andere vervoerder kunt kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
Ik heb vijf pakketten op verschillende momenten gekocht en ik heb geen enkele korting gekregen
Bedankt voor uw e-mail. We bieden al zeer concurrerende en voordelige prijzen aan onze klanten. Bovendien bieden we een extra korting van 5% op onze concurrerende prijzen als u per doos koopt, evenals 10% als u twee dozen koopt.
Ons leveringsbeleid komt u ook ten goede, aangezien we levering aanbieden vanaf een bepaald aankoopbedrag.
Daarom is het helaas onmogelijk om extra kortingen aan te bieden als we ons huidige kwaliteitsniveau willen behouden en vooral gratis verzending van de goederen willen kunnen aanbieden.
We informeren u echter dat we de mogelijkheid onderzoeken om een loyaliteitsprogramma in te voeren waarmee u in de toekomst specifieke kortingen kunt verkrijgen.
We hopen dat u onze positie begrijpt en staan tot uw beschikking voor verdere informatie.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
Nee, ik heb mijn bestelling zelfs niet ontvangen
Het spijt ons te horen dat u uw bestelling niet heeft ontvangen.
Uw pakket is inderdaad als geleverd gemeld door de vervoerder. Er is een onderzoek gestart en we wachten op een antwoord van de vervoerder. Zodra we een reactie van hen ontvangen, houden we u op de hoogte.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
Ik heb de bestelling niet ontvangen, en ik weet niet eens of ze me gaan terugbetalen. De bestelling is geplaatst op 08/08/25 en vandaag, 22/08/25, heb ik nog steeds geen bestelling of pakket. Ik raad deze winkel niet aan.
Het spijt ons dat u niet tevreden bent, we begrijpen uw ontevredenheid perfect.
Na het onderzoeken van de zaak lijkt het erop dat het transportbedrijf uw pakket heeft verloren.
Daarom zullen we uw bestelling zo snel mogelijk terugbetalen, zoals u per e-mail heeft verzocht.
We vragen u om ons te verontschuldigen voor dit ongemak, dat buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
Ik heb het niet ontvangen
Het spijt ons dat u uw pakket niet heeft ontvangen.
Het lijkt erop dat uw pakket is teruggestuurd naar onze faciliteiten omdat, blijkbaar, uw afleveradres onvolledig was.
Zou u een klacht kunnen indienen op het volgende e-mailadres: [email protected]?
We zullen een oplossing zoeken om uw pakket opnieuw te verzenden of om een terugbetaling te regelen.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel het buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
Het product is goed. De klantenservice was in mijn geval slecht en de verzending was erg traag. Ik wacht nog steeds op een antwoord om mijn vragen te beantwoorden.
Het spijt ons zeer dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Onze klantenservice beantwoordt alle vragen die via het e-mailadres [email protected] zijn ontvangen.
Uw klacht zal worden doorgestuurd naar UPS, die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket. Helaas hebben we geen controle over de leveringen zelf, aangezien dit een onafhankelijke bezorgdienst is.
We willen u erop wijzen dat u de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wilt.
Onze excuses voor het veroorzaakte ongemak, hoewel het buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence
Helemaal niet! We hebben de zending besteld om thuis te worden afgeleverd, maar de bezorger heeft deze in een winkel ver van mijn huis afgeleverd, dit is onacceptabel, want als ik dit soort producten thuis bestel, is dat omdat ik niet kan lopen en in een rolstoel zit. De UPS-service is bedrieglijk en onprofessioneel. Ik zal zeker niet meer bij u bestellen en ik zal mijn vrienden zeker vertellen om dat ook niet te doen.
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgestuurd naar UPS, die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket. Helaas hebben we geen controle over de leveringen zelf, aangezien dit een onafhankelijke bezorgdienst is.
Houd er rekening mee dat u de optie heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wilt.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel het buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence
Vertraging bij de levering
Bedankt voor uw feedback, maar het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Vanwege een groot aantal bestellingen hebben we enige vertraging opgelopen en daarvoor bieden we onze excuses aan.
We doen ons best om ervoor te zorgen dat dit soort ongemakken in de toekomst niet meer voorkomt.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
Zoals die van een baby
Kunt u ons meer details geven over uw opmerking?
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence
Ze hebben zich volledig onttrokken aan de levering, de laatste geschatte leverdatum is gepland voor 15 dagen na de vastgestelde datum.
We betreuren oprecht uw onvrede, die we volledig begrijpen.
Vanwege het grote aantal bestellingen hebben we een kleine vertraging opgelopen en bieden onze excuses aan hiervoor.
We doen ons best om ervoor te zorgen dat dit soort incidenten in de toekomst niet meer voorkomen.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
De GLS-maatschappij doet er veel te lang over om te leveren op Frans grondgebied, terwijl uw bedrijf extreem snel reageert. De onderleggers ruiken te veel naar olie en dat is onaangenaam, misschien zelfs gevaarlijk voor een gehandicapte persoon die er altijd een in bed moet hebben. Ze zijn zeer slecht thermisch gelijmd, waardoor ze scheuren wanneer je ze opent en veel moeten worden weggegooid. Kunt u deze informatie alstublieft doorgeven aan de fabrikant?
Wij danken u voor uw feedback, maar het spijt ons te horen dat u ontevreden bent.
Wij zullen uw opmerkingen doorgeven aan de betrokken bedrijven.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
Ik dacht dat ze ook nuttig waren voor de plas, alleen voor de poep werken ze niet voor mij
Het spijt ons dat dit product niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.
We zullen de aard van de incontinentie op het productblad vermelden, zodat het in de toekomst duidelijker is voor onze klanten.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
Het kan niet zo zijn dat ik betaal voor de levering aan mijn huis en dat het transportbedrijf doet wat het wil, en dat ik me naar een afhaalpunt moet verplaatsen om het pakket op te halen.
We betreuren uw onvrede over de levering zeer.
Het transportbedrijf informeert ons dat er geprobeerd is de levering zonder succes uit te voeren. Daarom was het genoodzaakt uw pakket bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt te deponeren.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence.
Op tijd geleverd
Kunt u ons meer details geven over uw opmerking? We zijn er niet zeker van dat we de betekenis ervan begrijpen.
Met vriendelijke groet,
Europe Incontinence
Nooit meer, helemaal niet serieus
Bestelling gedaan met een toeslag voor discrete verzending (twee euro meer). Maar ontvangen zonder discrete verpakking. Bovendien, na een klacht en verzoek om terugbetaling van dit bedrag, is er tot op heden niets gedaan. Afspraken niet nagekomen. Niet serieus
Goede site, sterk aanbevolen voor nieuwe klanten. Enige minpunt is dat de BEZORGERS NIET WILLEN OPSTIJGEN NAAR UW VERDIEPING OF MELDEN DAT U UW PAKKET HEBT ONTVANGEN TERWIJL ZE HET NIET HEBBEN GELEVERD EN BOVENDIEN VOOR U TEKENEN OM ZOGENAAMDE BEWIJS TE HEBBEN TERWIJL HET NIET UW HANDTEKENING IS. Behalve dat is de verkoper correct, de site is beveiligd, maar ze zouden met hun vervoerder moeten overleggen omdat zij het zijn die hun werk niet doen en sommigen associëren hen met verkopers die er niets mee te maken hebben (SLECHTE BEZORGER VOORNAMELIJK CHRONOPOST WAAR IK TOT NU TOE PROBLEMEN MEE HEB GEHAD, IK WACHT NOG STEEDS OP MIJN PAKKET)
Super lang en geen nieuws over de levering
Ze hebben geweigerd om de maat van de broek te veranderen.
Wel betaald, niets ontvangen. Service tot nu toe zeer slecht.
Zeer slecht, geen verantwoordelijkheid. Klantenservice afwezig... product niet ontvangen meer dan een maand geen terugbetaling
Zeer slecht, de bestelling is nog steeds niet geleverd terwijl het op 12 december 2023 in het sorteercentrum is gemeld, sindsdien geen nieuws
Ik heb MOMICATE-beschermers gekocht die zogenaamd 10 druppels zijn en dat is absoluut niet het geval. Ik ben echt teleurgesteld.
Bestelling gedaan op 20 oktober, verwacht op 28. Poging tot levering op 31 oktober, maar ik was niet thuis. Geen melding of alternatieve leverdatum. Contact opgenomen met europe-incontinence om de bestelling te annuleren en nog steeds geen antwoord.
Niet naleving van de levertijd en afleverlocatie. Slechte informatie over de hoeveelheid per verpakking. Op de site 28 en in werkelijkheid slechts 15 artikelen per pakket.
Product van slechte kwaliteit. De retour op eigen kosten rechtvaardigt de aankoop niet. Het spijt me, maar de realiteit is dit.
De levertijd was niet correct. Levering meer dan een week te laat.
Helaas kapot artikel ontvangen, en het is niet mogelijk dit te retourneren omdat ik het retour etiket niet kan printen, en krijg dus geen nieuwe, slechte service en verspilling van het geld.
Ik heb hetzelfde product besteld dat ik in augustus had besteld omdat ik het bevredigend vond qua absorptie (4 druppels). De producten die deze maand zijn ontvangen (4 verpakkingen van 4 druppels), zijn helaas heel anders dan de vorige omdat ze niets absorberen en niet voldoende hechten aan het been. Een grote teleurstelling.