9.5/10
★★★★★
op 1477 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆
Het bedrijf is verantwoordelijk voor de tijdige distributie van producten, echter de inhuur van het distributiebedrijf is de tweede keer dat het meer dan een week duurt, hoewel het product binnen een paar dagen in hun bezit is.
User icon
Armando B.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo, We betreuren het dat InPost langer heeft geduurd dan verwacht om uw bestelling te leveren. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Met vriendelijke groet, Europe Incontinence
3 /5
★★★☆☆
De tape op het pakket moet beter zijn. dus een minpunt, als je discreet wilt verzenden. maar verder was het snelle verzending en gemakkelijke betaling via PayPal
User icon
Andreas U.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo, we willen u bedanken voor uw mening en hebben uw opmerking doorgegeven aan onze logistiek manager. Met vriendelijke groet, Europe Incontinence
2 /5
★★☆☆☆
Het kwam veel te laat aan toen er 24/48 uur stond. Hoge verzendkosten voor die service.
User icon
Amor B.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo, De levertijden voor Spanje zijn 3 tot 4 werkdagen na verzending. Uw bestelling wordt binnen 24 tot 48 uur verzonden. Met vriendelijke groet, Europe Incontinence
2 /5
★★☆☆☆
Extreem lange levertijden
User icon
José Félix D.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo, We betreuren het dat InPost langer heeft gedaan dan verwacht om uw bestelling te leveren. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Met vriendelijke groet, Europe Incontinence
3 /5
★★★☆☆
Mijn ervaring was niet precies in het water. Het diende om te bevatten en de kleding niet te beschadigen. Ik heb het eerder in de douche geprobeerd en mijn mening is dat het twijfelachtig is of het de incontinentie onder een badpak zal bevatten.
User icon
Jose Luis Y.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo, Bedankt voor uw mening. De Swimmates is een luier bedoeld voor fecale incontinentie. Is dit het geval? Met vriendelijke groet, Europe Incontinence
2 /5
★★☆☆☆
Het product lijkt niet in staat te zijn om de plas van mijn kind vast te houden. Na het wassen is het moeilijk om het te laten drogen door het aan een waslijn te hangen. Ik dacht het aantal wasbeurten te verminderen, maar tot nu toe ben ik teleurgesteld
User icon
Evodie K.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo, we zijn verdrietig om dit te horen. Heeft u geprobeerd het te laten drogen bij een warmtebron, zoals een radiator? Neem gerust contact met ons op als u dat nodig heeft, zodat we deze informatie ook aan de fabrikant kunnen doorgeven. Met vriendelijke groet, Europe Incontinence
3 /5
★★★☆☆
Goed qua prijzen maar de levertijd is zeer, zeer lang, zelfs echt te lang. Volgens de voorwaarden, verzending binnen 24 uur, wat totaal niet waar is!
User icon
Anne Laure K.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo mevrouw, 95% van de bestellingen wordt binnen 24 uur verzonden. In juni hebben we echter een piek in activiteit ervaren die onze levertijden heeft verlengd, onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Europe Incontinence
3 /5
★★★☆☆
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, maar de verantwoordelijken bevinden zich niet op het niveau van EUROPE INCONTINENCE: hun bezorger DPD is onder de maat, ik heb alleen maar problemen met hen gehad wanneer zij verantwoordelijk zijn voor een levering.
User icon
Nicole C.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo, Wij danken u voor uw beoordeling. Weet dat we andere leveringsmethoden aanbieden: Chronopost, UPS, Colissimo, Mondial Relay, ... Met vriendelijke groet, Europe Incontinence
2 /5
★★☆☆☆
Deffect product ontvangen, dit aangegeven, de gevraagde foto's gestuurd. en er zou navraag gedaan worden bij de fabrikant. vervolgens geen gehoor meer voor inmiddels 2 weken lang. ik heb vorige week nog gevraagd of er nieuws was en of ik het product kon retourneren en omruilen voor een ander merk, het blijft gewoon stil. Sneller reageren en bij deffecten of klachten dit keurig oplossen zou beter zijn. vooralsnog was dit de 1e en laatste keer dat ik daar besteld heb ik wacht nog altijd op een oplossing
User icon
Bart D.
Op
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Beste, Onze excuses voor de vertraging bij het verwerken van je aanvraag. We zijn echter blij dat alles nu weer in orde is. Met vriendelijke groeten, Europe Incontinence
2 /5
★★☆☆☆
Voor de laatste twee bestellingen ontvang ik een bericht dat mijn bestelling niet is afgerond, het bedrag is 89,70 terwijl ik zoals gewoonlijk 80,40 heb betaald!! Ik vraag waarom?, geen antwoord!! Ik ontvang de e-mail dat mijn bestelling is bevestigd en de betaling is gedaan!! Waarom deze abnormale bestelmail??
User icon
Michel C.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo, Wij bieden onze excuses aan voor dit technische probleem dat inmiddels is opgelost. Met vriendelijke groet, Europe Incontinence
3 /5
★★★☆☆
Uitstekende site voor producten en keuze, maar de service via BRT-koeriers is bijzonder slecht. Vrijdag denk ik dat ze, om kosten te besparen, 2 dozen samen verpakt hebben geleverd om minder te betalen, maar het gewicht kwam op 35 kilo en geen enkel logistiek centrum zou het ophalen. De vorige verzending moet nog aankomen en ik wacht op terugbetaling. Negatieve beoordeling
User icon
Giovanni C.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo, bedankt voor uw feedback. Het is vreemd omdat de betreffende bestelling (EU-34891) in totaal slechts 13 kg woog. Bent u zeker dat het de juiste is? Zo niet, laat het ons dan weten zodat we het samen kunnen controleren. Met vriendelijke groet, Europe Incontinence
3 /5
★★★☆☆
Producten conform, maar er is 8 dagen verstreken tussen de bestelling en de levering, dat is lang. Ik moest in de apotheek opnieuw kopen voor een noodgeval, terwijl het aangegeven was dat de producten beschikbaar en binnen 24 uur leverbaar waren.........ver van de realiteit en ik vraag me af voor een nieuwe bestelling.
User icon
Pietrzak G.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Jammer dat je een toeslag moet betalen voor een discrete verpakking voor dit soort product!
User icon
Jean-françois M.
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb een deel van mijn bestelling niet ontvangen, na meerdere e-mails geen veranderingen, nog steeds niet de ontbrekende deel van mijn bestelling ontvangen. Marion lijkt het geschil niet te begrijpen...
User icon
Thomas R.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo meneer, na kennis te hebben genomen van uw uitwisselingen met onze collega Marion, constateren we dat de 4 pakketten Seni R Pads zich inderdaad in het laatste pakket bevonden dat u van de vervoerder heeft ontvangen. Daarom hopen we dat u sindsdien volledig tevreden bent met onze diensten en blijven we tot uw beschikking voor verdere informatie. Met vriendelijke groet, Uw team Europe Incontinence
3 /5
★★★☆☆
De bestelling heeft 2 weken geduurd om aan te komen, op de website stond dat de verzending binnen 24 uur plaatsvond, ik weet niet wat de oorzaak van de vertraging is.
User icon
Tania M.
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Zeer zwakke verpakking gezien ik er een premie voor betaalde. Je kon van de rand binnenin zien.
User icon
Antoine D.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo, We zijn sorry te horen dat je problemen hebt ervaren met de verpakking van je bestelling. We doen ons best om ervoor te zorgen dat dit niet gebeurt door onze verpakking te optimaliseren en goede kwaliteit verpakking aan te bieden. Helaas kan de verpakking in sommige gevallen beschadigd raken door de vervoerder tijdens de levering. We verontschuldigen ons voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt. Als dit probleem zich opnieuw voordoet, stuur ons dan enkele foto's per e-mail naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Europe Incontinence
2 /5
★★☆☆☆
Levering op tijd en uur
User icon
Rose L.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo, Kunt u ons meer vertellen over het probleem dat u bent tegengekomen? Met vriendelijke groet, Uw team Europe Incontinence
3 /5
★★★☆☆
Jammer dat je een toeslag moet betalen voor een discrete levering, voor dit soort producten lijkt het me normaal om standaard een neutrale verpakking te hebben
User icon
Jean-françois M.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Verbeter de levertijden
User icon
Manuel A.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo, het is waar dat het pakket dat door Mondial Relay / InPost werd opgehaald een abnormaal lange vertraging heeft gehad om bij u te worden afgeleverd. We hebben contact opgenomen met de bezorger om meer te weten te komen en ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt. We bieden onze excuses aan voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt. Met vriendelijke groet, Uw team Europe Incontinence
3 /5
★★★☆☆
Eerste bestelling perfect geleverd in 5 dagen tweede bestelling besteld op de 26e ontvangen op de 10e..????
User icon
Jean-louis B.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo, we zijn erg sorry te horen dat u een probleem met de levering heeft ondervonden bij uw tweede bestelling. Aangezien deze viel tijdens de feestdagen aan het einde van het jaar, waren de vervoerders abnormaal druk en waren de levertijden soms langer. In ieder geval doen we ons best om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Met vriendelijke groet, Uw team Europe Incontinence
3 /5
★★★☆☆
Alles ging heel goed, ik deed regelmatig een bestelling die heel snel (3 of 4 dagen) bij me aankwam.... en mijn laatste bestelling eind november 2023 heeft bijna een maand geduurd om bij me aan te komen ???? Ik vraag me af wat de volgende stap is!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo, het spijt ons te horen dat u problemen heeft ondervonden bij de levering van uw laatste bestelling. Onze excuses en we doen ons best om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Met vriendelijke groet, Uw team Europe Incontinence.
3 /5
★★★☆☆
Ik zou 5 * hebben gegeven, maar de informatie over de verzending in 2 pakketten ontbreekt
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo, Wanneer we uw bestelling in twee pakketten (of meerdere) verzenden, ontvangt u evenveel verschillende e-mails als er pakketten zijn (met verschillende trackingnummers). Kunt u dit alstublieft controleren? Met vriendelijke groet, Uw Europa Incontinentie team
3 /5
★★★☆☆
Ik moet zeggen dat ik voor de vorige 2 bestellingen die ik heb geplaatst 5 sterren zou geven en voor deze geef ik 3 sterren en niet één. Bestelling betaald via bankoverschrijving op 28 november en bestaat uit drie artikelen: één is snel aangekomen, de tweede pas op 18 december, de derde is nog niet geleverd! Er staat dat er een levering is geprobeerd, maar dat is niet waar, er is altijd iemand op het afleveradres. Bovendien, als ik de status van de bestelling op de site controleer, staat er AFGELEVERD terwijl ik een van de drie artikelen nog niet heb ontvangen.
User icon
Acquirente Verificato
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ontvangen pakket gescheurd.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo, we zijn bedroefd te horen dat. Kunt u contact opnemen met ons team per e-mail om te zien wat we aan dit probleem kunnen doen? Met vriendelijke groet, Uw team Europe Incontinence
3 /5
★★★☆☆
Het is vervelend dat je pas de echte prijs van wat je wilt kopen en de verzendkosten weet als je het land invoert. Dit kan je doen twijfelen of je iets wilt kopen of niet... Het is vervelend dat ze geen verzending naar huis doen zonder extra kosten, vooral als een deel van hun klanten ouderen of mensen met fysieke problemen zijn. Hoewel ik begrijp dat het ook een manier is om bewustzijn te creëren over de extra kosten van het bezorgen tot aan de deur. Ik moest kopen zonder de meningen van andere gebruikers te kunnen lezen en ik had graag geweten wat andere kopers ervan vonden. Ik had veel meer informatie over de producten willen hebben, zoals hoe ze zijn genaaid of hoe ze het beste gewassen kunnen worden en hun patroon en specifieke afmetingen, en de materialen, meer gedetailleerd. De juiste maat kiezen, met de info van de website, was echt onmogelijk voor mij. Ik moest twee maten kopen wetende dat één niet de juiste zou zijn. Dat vind ik niet goed. Maar de luiers zijn best goed en ze geven een sms wanneer je ze kunt ophalen.
User icon
Comprador Verificado
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Snelle levering ...lol. Ik heb maandag besteld en maandag ontvangen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo, we verontschuldigen ons voor de vertraging bij de levering van uw bestelling, we doen ons best om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt en om onze levertijden te respecteren. Met vriendelijke groet, Uw team Europe Incontinence
2 /5
★★☆☆☆
De termijnen worden nageleefd en de levering zelf veroorzaakt geen problemen: echter de stevigheid van het artikel laat te wensen over (jullie zijn daar niet verantwoordelijk voor), het scheurde na de eerste handwas, op het moment van aantrekken.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo, We zijn bedroefd dit te horen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via e-mail zodat we dit probleem bij de fabrikant kunnen melden. Met vriendelijke groet, Uw team Europe Incontinence
2 /5
★★☆☆☆
Zeer slechte service
User icon
Comprador Verificado
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Altijd te lang voor ontvangst van het pakket. Dpd, de bestelling vertrekt vanuit België, naar Beaune en gaat dan weer naar de Belgische grens van waaruit de bestelling is geplaatst. Men zegt ons op te letten voor de vervuiling. Ik denk dat we moeten lachen. Jammer, want super site.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo, Kunt u ons meer vertellen over de 'te lange' levertijden? Want uw bestelling die donderdag is betaald, is de daaropvolgende maandag geleverd, dus 48 uur later, exclusief weekend? Met vriendelijke groet, Uw team Europe Incontinence
3 /5
★★★☆☆
Zeer gemiddeld !! Bestelling ontvangen met twee weken wachten !! De producten op de site waren beschikbaar, maar de dag na de bestelling kreeg ik een e-mail over een voorraadbreuk. Bezorgd over mijn eerste bestelling !!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Europe Incontinence
Op
Hallo, We zijn erg sorry voor uw gemengde ervaring met uw eerste bestelling. We hebben inderdaad op dat moment vertraging gehad met de levering van het merk Lille en we bieden onze excuses aan voor dit. We doen ons best om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Met vriendelijke groet, Uw team Europe Incontinence