★★★★★
op 14145 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ik heb 3 zakken primers besteld, 1 zak is gebarsten bij de lasnaad over bijna de hele lengte 😢 .de dozen waren niet beschadigd is dit het probleem van de bezorger of een defect in het lassen van het plastic.... De verpakking zou sterker moeten zijn, vooral aan de onderkant van de zakken!
Bestelling geplaatst en gefactureerd voor Frankrijk voor transport, levering gevraagd bij mij thuis, de 3 pakjes kwamen aan op een Mondial Relay punt 40 km van mijn huis, dus 80 km heen en terug, de transporteur kwam niet bij mij thuis, geen leveringsbericht, geen telefoontje of bericht, ik stuurde een e-mail naar de handelaar, gedurende 1 week, geen antwoord of antwoord, ik raad het niet aan.
Geen zorgen
Ca fait 1 semaine et toujours rien reçu pas de nouvelles de la commande de ka oart du magasin pour prévenir. Rien de rien . Chaque fois que je sonne on le dis d3s jours de départ mais rien. Très déçu cette x ci
Pakket goed ontvangen maar helaas te groot voor mij De getoonde maattabel is niet goed Ik wacht op een antwoord voor een retourzending ....
De laarzen zijn slecht gemaakt de lijm houdt het rubber niet en de maat is te klein, ik heb gevraagd om de retourzending op hun kosten te nemen, ik wacht op het antwoord waar ze ons in het begin duidelijk maakten dat het op onze kosten is terwijl het slechte kwaliteit is.
Zeer goede service en kwaliteit
De levertijd voor deze bestelling was veel te lang
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen
Ik heb mijn pakket tot op heden, 17 oktober, nog niet ontvangen. Ik zal het later noteren.
Hallo, na verschillende e-mails van meer dan 10 dagen, wacht ik nog steeds op mijn informatie.
Pakket niet ontvangen tot op heden is het al 8 dagen
Slecht ik heb mijn bestelling nog niet .
Ik heb nog steeds niets ontvangen, ik eis mijn geld terug.
De zak tijgernoot was ontploft in de doos zeer slechte verrassing
Nutteloze producten, ik dacht dat het olie was maar nee ... Teleurgesteld
Bestelling geplaatst op 17/8 / 24, vandaag 25/8 nog steeds niet ontvangen 😤
Het duurde lang voordat het aankwam, teleurgesteld
Niet ontvangen
Hallo ik ben een klant van jullie, ik heb mijn bestelling ontvangen en er was een vlotter kapot, ik heb meteen gebeld en ik had Guillaume aan de telefoon om een klacht in te dienen. Ik heb een bericht gestuurd met een foto maar geen antwoord! Ik ben teleurgesteld maar het geeft niet, ik stop met klagen.
Wacht nog steeds op mijn producten
Ik ontving mijn pakket op tijd, maar de zak meel die ik had besteld was opengescheurd en in de doos geleegd! Hartelijk dank
Tas arriveerde met gaatjes en pakket onbeschadigd Klantenservice reageerde niet erg professioneel
Al mijn mixzakjes waren gechipt
Bestelling aangekomen maar eigenlijk nooit aangekomen. Levertijden laat.... Kortom...één keer geen twee
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen
Ik plaatste een bestelling op 24 mei, vandaag is het 10 juni nog steeds niets ontvangen maar ik recoi mail verzoek om tevredenheid terwijl ik niet eens mijn pakket heb ontvangen hyper teleurgesteld om het risico te hebben genomen om deze site te proberen ik raad het niet aan!
Conform pakket, garbolino spm21 zwevend, enkele antennes vervormd.
Je bent nog erger dan Pacific Pêche, dat niet erg snel is als het op verzenden aankomt.
Nee, want de klant was niet op de hoogte van de levering en was niet op de hoogte dat het product niet van sotck was.
Ik kwam een defect product tegen (het gebeurt ....), het probleem is dat na verschillende e-mails EN het doorlopen van mijn klantenaccount, ik geen antwoord kreeg van Deconinck... Kortom, ik was erg teleurgesteld in de site en vooral in de klantenservice (die totaal niet bestond)...
Hallo, ik zou graag willen weten waar mijn bestelling is, ik kan mijn bestelling niet volgen. Omdat ik geen nieuws had, ging ik naar het relaispunt, en tot op heden 21/05/2024, niets! Wat kan ik doen? Dank u
Erg teleurgesteld, want mijn pakket werd pas na 2 weken bezorgd en bovendien mis ik 1 artikel.
Zeer lange levertijden, meer dan 10 dagen, ook al waren verschillende van de bestelde artikelen "express" ...
Levering ontvangen niet in overeenstemming met de bestelling (artikel goedkoper dan betaald!) geen antwoord op de klachtenmails, als vaste klant heb ik de kwaliteit van de service enorm zien dalen, voor mij is het over.
Ik heb ze niet ontvangen
Hallo, ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen via dpd
Bestelling niet binnen
Eerst werd het met de post verstuurd en dan staken die stuur ik een berichtje als het met iemand anders verstuurd kon worden dan was het antwoord nee ligt al bij de post en dan wanneer de post niet meer staakt word het door jullie met gls verstuurt dan kunnen jullie nog niet eens het juiste nummer doorsturen hoe ik mijn pakket kan volgen nooit nog bestel ik iets bij jullie