★★★★★
op 13924 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Zeer goede service en kwaliteit
De levertijd voor deze bestelling was veel te lang
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen
Ik heb mijn pakket tot op heden, 17 oktober, nog niet ontvangen. Ik zal het later noteren.
Hallo, na verschillende e-mails van meer dan 10 dagen, wacht ik nog steeds op mijn informatie.
Pakket niet ontvangen tot op heden is het al 8 dagen
Slecht ik heb mijn bestelling nog niet .
Ik heb nog steeds niets ontvangen, ik eis mijn geld terug.
De zak tijgernoot was ontploft in de doos zeer slechte verrassing
Nutteloze producten, ik dacht dat het olie was maar nee ... Teleurgesteld
Bestelling geplaatst op 17/8 / 24, vandaag 25/8 nog steeds niet ontvangen 😤
Het duurde lang voordat het aankwam, teleurgesteld
Niet ontvangen
Hallo ik ben een klant van jullie, ik heb mijn bestelling ontvangen en er was een vlotter kapot, ik heb meteen gebeld en ik had Guillaume aan de telefoon om een klacht in te dienen. Ik heb een bericht gestuurd met een foto maar geen antwoord! Ik ben teleurgesteld maar het geeft niet, ik stop met klagen.
Wacht nog steeds op mijn producten
Ik ontving mijn pakket op tijd, maar de zak meel die ik had besteld was opengescheurd en in de doos geleegd! Hartelijk dank
Tas arriveerde met gaatjes en pakket onbeschadigd Klantenservice reageerde niet erg professioneel
Al mijn mixzakjes waren gechipt
Bestelling aangekomen maar eigenlijk nooit aangekomen. Levertijden laat.... Kortom...één keer geen twee
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen
Ik plaatste een bestelling op 24 mei, vandaag is het 10 juni nog steeds niets ontvangen maar ik recoi mail verzoek om tevredenheid terwijl ik niet eens mijn pakket heb ontvangen hyper teleurgesteld om het risico te hebben genomen om deze site te proberen ik raad het niet aan!
Conform pakket, garbolino spm21 zwevend, enkele antennes vervormd.
Je bent nog erger dan Pacific Pêche, dat niet erg snel is als het op verzenden aankomt.
Nee, want de klant was niet op de hoogte van de levering en was niet op de hoogte dat het product niet van sotck was.
Ik kwam een defect product tegen (het gebeurt ....), het probleem is dat na verschillende e-mails EN het doorlopen van mijn klantenaccount, ik geen antwoord kreeg van Deconinck... Kortom, ik was erg teleurgesteld in de site en vooral in de klantenservice (die totaal niet bestond)...
Hallo, ik zou graag willen weten waar mijn bestelling is, ik kan mijn bestelling niet volgen. Omdat ik geen nieuws had, ging ik naar het relaispunt, en tot op heden 21/05/2024, niets! Wat kan ik doen? Dank u
Erg teleurgesteld, want mijn pakket werd pas na 2 weken bezorgd en bovendien mis ik 1 artikel.
Zeer lange levertijden, meer dan 10 dagen, ook al waren verschillende van de bestelde artikelen "express" ...
Levering ontvangen niet in overeenstemming met de bestelling (artikel goedkoper dan betaald!) geen antwoord op de klachtenmails, als vaste klant heb ik de kwaliteit van de service enorm zien dalen, voor mij is het over.
Ik heb ze niet ontvangen
Hallo, ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen via dpd
Bestelling niet binnen
Eerst werd het met de post verstuurd en dan staken die stuur ik een berichtje als het met iemand anders verstuurd kon worden dan was het antwoord nee ligt al bij de post en dan wanneer de post niet meer staakt word het door jullie met gls verstuurt dan kunnen jullie nog niet eens het juiste nummer doorsturen hoe ik mijn pakket kan volgen nooit nog bestel ik iets bij jullie
Ik vind hem te zwaar en te soepel
Ik heb niet de juiste bestelling ontvangen, ook al was ik een paar dagen later aan het vissen, dus ik ben erg teleurgesteld.
Ik heb een heel ander product ontvangen en toen ik het bedrijf informeerde over het probleem hebben ze nooit terug gereageerd. Zeer teleurstellende klantenservice zonder een professionele benadering.
Verzending niet snel, product verouderd
Bestelling niet ontvangen en incasso uitgevoerd
Draag geen gls!