★★★★★
op 13918 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Helemaal niet tevreden over een bestelling, twee aparte zendingen voor één enkele trackinglink. Gelukkig was Jean Charles Leroy snel met mijn e-mail toen ik vroeg waar de rest van de bestelling was. Ik zou twee keer nadenken voordat ik ooit nog een bestelling bij jullie plaats.
Ik heb nog niet ontvangen, als ik ontvang zal ik een opmerking plaatsen
Snel en correct
Ik kijk ernaar uit om nieuws te ontvangen over mijn bestelling 433. E-mail verzonden met alle gegevens en nog steeds geen enkel nieuws. Bestelling geplaatst in april! Over het algemeen ben ik zeer tevreden over mijn bestellingen.
Ik heb betaald voor een levering aan huis en ze hebben me geleverd op een afhaalpunt en ik heb een dag verloren met wachten op de bezorger die nooit is gekomen, echt helemaal niet tevreden, met vriendelijke groet, Gérard
Een fout in het gewicht van de olijven. Ik heb een bericht gestuurd bij de ontvangst van mijn pakket en ik heb nog steeds niets gehoord.
Kapot en open plastic pelletdoos, vermoedelijk door het transport.
Chenvie Monster Ik vroeg hoeveel millimeters het hennepmonster was. Het zou 4 tot 5 mm moeten zijn, maar degene die ik ontving was slechts 3 mm. Ik heb twee kilo betaald voor dezelfde prijs als vijf kilo in Luxemburg.
Slecht, termijn voor verzending niet nagekomen
Een ster omdat ik geen keuze heb. Anders zou er geen zijn. Aankoop van een schepnetsteel waarvan 2 elementen vastzitten sinds de ontvangst, en de klantenservice is niet op niveau. En geen nieuws meer van het bedrijf. Ik begrijp waarom Deconinck Frankrijk is gesloten.
Ik heb mijn aankoop niet ontvangen
Het materiaal is top, maar ze hebben een grote schep van koolstof in een doos van 2,5 m lang en 20 cm vierkant gestopt, waarin ze 5 pakketten van 4 kg boilies hebben toegevoegd. Resultaat: lange en zware doos die tijdens het transport is verpletterd en ik heb een nieuwe schep ontvangen die gebroken is bij het handvat en de armen. Dit alles om geen twee verschillende dozen te gebruiken. Slechte organisatie, gebrek aan controle, gebruik van idioten, ik weet het niet, maar het resultaat is daar.
Nee, op een bestelling mis ik een detector, het zijn 3 detectors van de 4 die op mijn bestelling stonden, ik wil dat de vierde detector naar me wordt opgestuurd, bedankt om me te laten weten, bedankt
Product komt niet overeen met de beschrijving die u mij had gegeven.
Ik moest het pakket weigeren omdat er overal meel in zat omdat er een zak was gescheurd. Bedankt voor uw reactie
Pakket verwacht op vrijdag voor levering. Een dag vrij genomen voor niets omdat er geen pakket is ontvangen.
Het is een week geleden dat ik op mijn bestelling wacht en nog steeds niets ontvangen
Nog steeds niet al het juiste materiaal ontvangen, nog steeds geen nieuws van hen, niet cool
Bestelling niet ontvangen
Ik heb een zak van 5 kilo Chevenis ontvangen die gebroken was, met de hele zak in de doos gevallen, en ik heb geen reactie ontvangen op mijn verzoek om het te vervangen.
Ik heb gevraagd om deze bestelling de volgende dag na ontvangst te retourneren. Ik wacht nog steeds op uw goedkeuring om dit te doen!!!
NA MEERDERE BESTELLINGEN BIJ DECONINCK HEB IK NOOIT EEN BESTELLING ONTVANGEN IN ZO'N CATASTROFALE STAAT ALS DEZE. DE DOOS WAS VOLLEDIG AFGERUKT, DE POEDERZAK WAS DOORBOORD, EN DE VLOEISTOF WAS GEOPEND. IK HEB DE KLANTENSERVICE GECONTACTEERD, MAAR KREEG GEEN ANTWOORD. HET IS MET SPJEREN DAT IK EEN NEGATIEVE BEVINDING MOET PLAATSEN, MAAR ZONDER TERUGKOPPELING VAN HUN KANT.
Bestelling ontvangen 9 dagen later
Een van de elementen van de hengel is gebroken. Ik wil het graag ruilen. Bedankt dat u me de procedure wilt geven.
Hallo, ik had op 12 april besteld ...ik ontvang een bericht dat mijn pakket is verzonden en dat was helemaal niet het geval, het was op 16 april verzonden, waarom al liegen....het is 20 april en nog steeds niets ....toch bestel ik vaak bij jullie....nu, met wat nadenken, zal ik aarzelen om bij jullie te bestellen...Met vriendelijke groet
Goed product
-
De hengel die ik heb besteld, kwam beschadigd aan! De verbinding naast de tweede ring is gebroken.
Bestelling verloren... daardoor heb ik mijn producten voor mijn competitie niet ontvangen. Zeer teleurgesteld.
Hallo, net als bij mijn andere bestelling ben ik volledig tevreden met deze!!!! De producten komen perfect overeen met mijn bestelling, maar de gigantische zak maïs en 2 van de 4 zakken pellets zijn tijdens het transport beschadigd. De transportdoos is beschadigd, zelfs doorboord aan de onderkant, bedankt Mondial Relay.
Pakket beschadigd, opnieuw verpakt. Niet thuis geleverd maar bij een afhaalpunt terwijl de verzending thuis moest plaatsvinden. Vervoerder niet serieus.
Ik heb mijn bestelling gedaan en als ik wil kijken wanneer dat die verzonden zal worden ik kan dat niet zien als ik geen account bij hun website maak. Ik vind dit niet juist. U moet mij niet verplichten om een account bij u aan te maken. Als u dit aangeeft in het begin dan beslis ik of ik iets bestel of niet maar nu is het te laat voor mij!
De verpakking is open en de inktvismeelzak was beschadigd
Niets
Ik heb 3 zakken primers besteld, 1 zak is gebarsten bij de lasnaad over bijna de hele lengte 😢 .de dozen waren niet beschadigd is dit het probleem van de bezorger of een defect in het lassen van het plastic.... De verpakking zou sterker moeten zijn, vooral aan de onderkant van de zakken!
Bestelling geplaatst en gefactureerd voor Frankrijk voor transport, levering gevraagd bij mij thuis, de 3 pakjes kwamen aan op een Mondial Relay punt 40 km van mijn huis, dus 80 km heen en terug, de transporteur kwam niet bij mij thuis, geen leveringsbericht, geen telefoontje of bericht, ik stuurde een e-mail naar de handelaar, gedurende 1 week, geen antwoord of antwoord, ik raad het niet aan.
Geen zorgen
Ca fait 1 semaine et toujours rien reçu pas de nouvelles de la commande de ka oart du magasin pour prévenir. Rien de rien . Chaque fois que je sonne on le dis d3s jours de départ mais rien. Très déçu cette x ci
Pakket goed ontvangen maar helaas te groot voor mij De getoonde maattabel is niet goed Ik wacht op een antwoord voor een retourzending ....
De laarzen zijn slecht gemaakt de lijm houdt het rubber niet en de maat is te klein, ik heb gevraagd om de retourzending op hun kosten te nemen, ik wacht op het antwoord waar ze ons in het begin duidelijk maakten dat het op onze kosten is terwijl het slechte kwaliteit is.