/10
★★★★★
op 6117 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 6117 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3
/5
★★★☆☆
Goed, maar stop met me Luc te noemen. Mijn naam is Meneer Mary/Rabine.
Luc M.
Op
na aankoop van 08/08/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,
Bedankt voor uw reactie.
U kunt uw gegevens wijzigen op uw ColisPharma-account, rechtstreeks op onze website.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Bedankt voor uw reactie.
U kunt uw gegevens wijzigen op uw ColisPharma-account, rechtstreeks op onze website.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
3
/5
★★★☆☆
Perfecte bestelling. De levering was ingewikkelder, de bezorger heeft nooit aangebeld (ik ben niet van huis geweest) en ik moest naar een afhaalpunt gaan.
Pascale S.
Op
na aankoop van 05/08/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder, die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket, in de hoop dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomt. Helaas hebben we geen controle over de leveringen zelf, aangezien het een onafhankelijke bezorgdienst betreft.
We informeren u dat u de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder, die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket, in de hoop dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomt. Helaas hebben we geen controle over de leveringen zelf, aangezien het een onafhankelijke bezorgdienst betreft.
We informeren u dat u de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
2
/5
★★☆☆☆
Beschadigd pakket
Marc S.
Op
na aankoop van 02/08/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,
Het spijt ons te horen dat uw pakket beschadigd is geraakt tijdens het transport.
Kunt u uw klacht naar het volgende e-mailadres sturen:
[email protected]?
We hebben verschillende foto's van het pakket (binnen/buiten) en de beschadigde producten nodig.
We kunnen dan eventueel overgaan tot een terugbetaling of een nieuwe verzending van uw bestelling.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Het spijt ons te horen dat uw pakket beschadigd is geraakt tijdens het transport.
Kunt u uw klacht naar het volgende e-mailadres sturen:
[email protected]?
We hebben verschillende foto's van het pakket (binnen/buiten) en de beschadigde producten nodig.
We kunnen dan eventueel overgaan tot een terugbetaling of een nieuwe verzending van uw bestelling.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
3
/5
★★★☆☆
Ik heb mijn pakket niet kunnen ophalen vanwege het ontbreken van mijn identificatie, een streepjescode zou eenvoudiger zijn
Christophe M.
Op
na aankoop van 31/07/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo Christophe,
Wij danken u voor uw feedback over uw ervaring met ColisPharma. We begrijpen dat het ontbreken van een identificatie het ophalen van uw pakket heeft bemoeilijkt en we bieden onze excuses aan. We nemen uw suggestie om een streepjescode te implementeren in overweging om onze service te verbeteren. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u andere opmerkingen of behoeften heeft.
Met vriendelijke groet,
Het ColisPharma-team
Wij danken u voor uw feedback over uw ervaring met ColisPharma. We begrijpen dat het ontbreken van een identificatie het ophalen van uw pakket heeft bemoeilijkt en we bieden onze excuses aan. We nemen uw suggestie om een streepjescode te implementeren in overweging om onze service te verbeteren. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u andere opmerkingen of behoeften heeft.
Met vriendelijke groet,
Het ColisPharma-team
2
/5
★★☆☆☆
De pakketten komen altijd te laat aan
Jeremy L.
Op
na aankoop van 27/07/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,
Wij danken u voor uw feedback, maar het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat wij volledig begrijpen.
De voorbereiding en verzending van uw bestelling zijn op tijd uitgevoerd. Helaas heeft de vervoerder die u heeft gekozen vertraging opgelopen met zijn leveringen.
Wij doen ons best om ervoor te zorgen dat dit soort ongemakken in de toekomst niet meer voorkomt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Wij danken u voor uw feedback, maar het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat wij volledig begrijpen.
De voorbereiding en verzending van uw bestelling zijn op tijd uitgevoerd. Helaas heeft de vervoerder die u heeft gekozen vertraging opgelopen met zijn leveringen.
Wij doen ons best om ervoor te zorgen dat dit soort ongemakken in de toekomst niet meer voorkomt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
3
/5
★★★☆☆
Pakket beschadigd bij ontvangst. Jammer, anders zijn de levertijden gerespecteerd.
Pascal D.
Op
na aankoop van 24/07/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,
We bedanken u voor uw feedback, maar het spijt ons te horen dat uw pakket beschadigd is.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder die verantwoordelijk is voor de beschadiging van uw pakket.
Als de producten binnenin ook beschadigd zijn, laat het ons dan weten per e-mail zodat we een schadevergoeding kunnen regelen.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit onafhankelijk is van onze wil.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
We bedanken u voor uw feedback, maar het spijt ons te horen dat uw pakket beschadigd is.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder die verantwoordelijk is voor de beschadiging van uw pakket.
Als de producten binnenin ook beschadigd zijn, laat het ons dan weten per e-mail zodat we een schadevergoeding kunnen regelen.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit onafhankelijk is van onze wil.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
2
/5
★★☆☆☆
Grote moeilijkheid met de levering. Zeer slechte service van Mondial Relay, met valse beweringen.
Michel B.
Op
na aankoop van 21/07/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent over de levering van uw bestelling.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan Mondial Relay, verantwoordelijk voor de levering van uw pakket.
We informeren u dat u de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit onafhankelijk is van onze wil.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent over de levering van uw bestelling.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan Mondial Relay, verantwoordelijk voor de levering van uw pakket.
We informeren u dat u de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit onafhankelijk is van onze wil.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
3
/5
★★★☆☆
Leveringsservice: aanvankelijk een Locker gekozen, die niet beschikbaar bleek. Het heeft meer tijd gekost dan verwacht, ik moest een afhaalpunt kiezen.
Marie-hélène Z.
Op
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
We wachten nog steeds op nieuws over de levering van de betreffende bestelling!!! Niet tevreden over de gekozen partners voor levering in Griekenland!! Informatie aangevraagd bij de klantenservice... we wachten. De site is goed gemaakt en de producten zijn goed, maar let op de leveringen, anders moeten we een andere leverancier vinden. Met vriendelijke groet
Christiane H.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, We zijn erg sorry om dit ongemak te horen dat we uw ontevredenheid volledig begrijpen. Een onderzoek is gestart bij de vervoerder om uw pakket te lokaliseren. Kunt u ons een e-mail sturen naar [email protected], zodat we u op de hoogte kunnen houden van de situatie? In de toekomst raden we u aan om de vervoerder DPD of UPS te kiezen, die meer gewend zijn aan leveringen in uw land. Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze wil ligt. Met vriendelijke groet, ColisPharma.
2
/5
★★☆☆☆
Ik ben niet tevreden omdat ik mijn pakket 5 dagen na de leverdatum heb ontvangen.
Jeremy L.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, u heeft uw bestelling geplaatst op 30/04. De levering was gepland binnen 2 tot 3 werkdagen. Uw pakket is op 05/05 om 10:56 bij het afhaalpunt geleverd. Aangezien het weekend geen werkdagen zijn, is uw pakket dus binnen de aangegeven levertijden geleverd. Met vriendelijke groet, ColisPharma
3
/5
★★★☆☆
Na de bestelling is mijn creditcard gehackt.
Francoise Catherine G.
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De levering van het pakket is niet bij mijn huis gedaan maar bij een afhaalpunt, en in een andere gemeente, met Mondial Relay.
Avni G.
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Bestelling kwijtgeraakt door de bezorger
Suzanne G.
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Hoe wilt u dat ik een beoordeling geef, ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, bovendien is mijn adres fout, ik geef een afhaaladres en er komt niets aan
Jean-claude S.
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Levertijd niet gerespecteerd
Damien T.
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ondanks de snelle melding van uw fout met het afleveradres, hebben ze me verzekerd dat ze het hebben gecorrigeerd. Het pakket is op een verkeerd adres aangekomen. Het ophalen was niet gemakkelijk. De houdbaarheidsdatum van het product is kort.
Bonafe P.
Op
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Mijn pakket is vast komen te zitten
Maryjo V.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, We zijn sorry te horen over dit ongemak. De vervoerder is er uiteindelijk in geslaagd om u op 14/04 te leveren. Onze excuses voor de vertraging, hoewel deze buiten onze wil om was. Met vriendelijke groet, ColisPharma
2
/5
★★☆☆☆
Omdat ik niet meer dan 5 artikelen kon bestellen, heb ik 2 keer verzendkosten gehad
Patrick L.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, Dit is inderdaad een veiligheidsmaatregel die ons is opgelegd voor dit product waarvan het gebruik beperkt is. Daarom hebben we de aankoop van dit product moeten beperken. Dank u voor uw begrip en een fijne dag verder. Met vriendelijke groet, ColisPharma
3
/5
★★★☆☆
De ontvangen Excilor is onbruikbaar omdat hij droog is.
Yoland M.
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De oogzalf prikt een beetje in de ogen.
Djamila H.
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Lange wachttijd.. ik heb een product besteld op 28.03 en op 2.04 stond er voorbereid. Nog niet onderweg...
Anna K.
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Verwerkingstijd van de bestelling + levertijd veel te lang
Sylvie G.
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Begin van de orderopvolging perfect, site gemakkelijk, de vervoerder slecht / levering gepland voor maandag aan huis.. Een waarschuwing stop van de levering voor verplichte controle (na 2 dagen geen nieuws, ik weet het nummer van UPS te vinden en daar wordt me verteld dat het pakket zal worden geleverd op een afhaalpunt! op 2 km, geweldig, dit alles voor een groot pakket van 200 gram.. opgehaald op vrijdag, Oef
Patrick P.
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Zeer goed
Jeremy L.
Op
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
De vervaldatums worden niet weergegeven, dus het is te riskant om medicijnen te bestellen die over een paar maanden vervallen
Ali Y.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, we zijn erg sorry om te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen. U kunt ons per e-mail contacteren, zodat we de defecte goederen kunnen terugsturen. Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt. Met vriendelijke groet, ColisPharma
3
/5
★★★☆☆
Hoewel u niet verantwoordelijk bent voor de leveringen, vind ik 10 dagen om geleverd te worden zonder uitleg een beetje veel. Dit was mijn eerste bestelling bij u en het zal de laatste zijn, zelfs als ik iets meer betaal bij een andere leverancier.
Jean-paul W.
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Kan beter.
Jeremy L.
Op
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Hallo, ontevreden over de levering, wachttijd veel te lang.
Arlette D.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, Wij danken u voor uw bestelling. Uw bestelling is de werkdag na ontvangst van uw betaling voorbereid. De verzender heeft uw pakket toen in ontvangst genomen maar heeft meer tijd genomen dan verwacht om uw bestelling te leveren. Onze excuses voor het ongemak, hoewel onafhankelijk van onze wil. Met vriendelijke groet, ColisPharma
3
/5
★★★☆☆
Pakket ontvangen, maar in vergelijking met de besteldatum vind ik dat het lang heeft geduurd. Jammer
Roland F.
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Tevreden met een product van de twee.
Karin J.
Op
Vertaalde beoordeling