9.5/10
★★★★★
op 5567 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆
Leveringsservice: aanvankelijk een Locker gekozen, die niet beschikbaar bleek. Het heeft meer tijd gekost dan verwacht, ik moest een afhaalpunt kiezen.
User icon
Marie-hélène Z.
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
We wachten nog steeds op nieuws over de levering van de betreffende bestelling!!! Niet tevreden over de gekozen partners voor levering in Griekenland!! Informatie aangevraagd bij de klantenservice... we wachten. De site is goed gemaakt en de producten zijn goed, maar let op de leveringen, anders moeten we een andere leverancier vinden. Met vriendelijke groet
User icon
Christiane H.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, We zijn erg sorry om dit ongemak te horen dat we uw ontevredenheid volledig begrijpen. Een onderzoek is gestart bij de vervoerder om uw pakket te lokaliseren. Kunt u ons een e-mail sturen naar [email protected], zodat we u op de hoogte kunnen houden van de situatie? In de toekomst raden we u aan om de vervoerder DPD of UPS te kiezen, die meer gewend zijn aan leveringen in uw land. Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze wil ligt. Met vriendelijke groet, ColisPharma.
2 /5
★★☆☆☆
Ik ben niet tevreden omdat ik mijn pakket 5 dagen na de leverdatum heb ontvangen.
User icon
Jeremy L.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, u heeft uw bestelling geplaatst op 30/04. De levering was gepland binnen 2 tot 3 werkdagen. Uw pakket is op 05/05 om 10:56 bij het afhaalpunt geleverd. Aangezien het weekend geen werkdagen zijn, is uw pakket dus binnen de aangegeven levertijden geleverd. Met vriendelijke groet, ColisPharma
3 /5
★★★☆☆
Na de bestelling is mijn creditcard gehackt.
User icon
Francoise Catherine G.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De levering van het pakket is niet bij mijn huis gedaan maar bij een afhaalpunt, en in een andere gemeente, met Mondial Relay.
User icon
Avni G.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Bestelling kwijtgeraakt door de bezorger
User icon
Suzanne G.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Hoe wilt u dat ik een beoordeling geef, ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, bovendien is mijn adres fout, ik geef een afhaaladres en er komt niets aan
User icon
Jean-claude S.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Levertijd niet gerespecteerd
User icon
Damien T.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ondanks de snelle melding van uw fout met het afleveradres, hebben ze me verzekerd dat ze het hebben gecorrigeerd. Het pakket is op een verkeerd adres aangekomen. Het ophalen was niet gemakkelijk. De houdbaarheidsdatum van het product is kort.
User icon
Bonafe P.
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Mijn pakket is vast komen te zitten
User icon
Maryjo V.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, We zijn sorry te horen over dit ongemak. De vervoerder is er uiteindelijk in geslaagd om u op 14/04 te leveren. Onze excuses voor de vertraging, hoewel deze buiten onze wil om was. Met vriendelijke groet, ColisPharma
2 /5
★★☆☆☆
Omdat ik niet meer dan 5 artikelen kon bestellen, heb ik 2 keer verzendkosten gehad
User icon
Patrick L.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, Dit is inderdaad een veiligheidsmaatregel die ons is opgelegd voor dit product waarvan het gebruik beperkt is. Daarom hebben we de aankoop van dit product moeten beperken. Dank u voor uw begrip en een fijne dag verder. Met vriendelijke groet, ColisPharma
3 /5
★★★☆☆
De ontvangen Excilor is onbruikbaar omdat hij droog is.
User icon
Yoland M.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De oogzalf prikt een beetje in de ogen.
User icon
Djamila H.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Lange wachttijd.. ik heb een product besteld op 28.03 en op 2.04 stond er voorbereid. Nog niet onderweg...
User icon
Anna K.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Verwerkingstijd van de bestelling + levertijd veel te lang
User icon
Sylvie G.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Begin van de orderopvolging perfect, site gemakkelijk, de vervoerder slecht / levering gepland voor maandag aan huis.. Een waarschuwing stop van de levering voor verplichte controle (na 2 dagen geen nieuws, ik weet het nummer van UPS te vinden en daar wordt me verteld dat het pakket zal worden geleverd op een afhaalpunt! op 2 km, geweldig, dit alles voor een groot pakket van 200 gram.. opgehaald op vrijdag, Oef
User icon
Patrick P.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Zeer goed
User icon
Jeremy L.
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
De vervaldatums worden niet weergegeven, dus het is te riskant om medicijnen te bestellen die over een paar maanden vervallen
User icon
Ali Y.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, we zijn erg sorry om te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen. U kunt ons per e-mail contacteren, zodat we de defecte goederen kunnen terugsturen. Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt. Met vriendelijke groet, ColisPharma
3 /5
★★★☆☆
Hoewel u niet verantwoordelijk bent voor de leveringen, vind ik 10 dagen om geleverd te worden zonder uitleg een beetje veel. Dit was mijn eerste bestelling bij u en het zal de laatste zijn, zelfs als ik iets meer betaal bij een andere leverancier.
User icon
Jean-paul W.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Kan beter.
User icon
Jeremy L.
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Hallo, ontevreden over de levering, wachttijd veel te lang.
User icon
Arlette D.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, Wij danken u voor uw bestelling. Uw bestelling is de werkdag na ontvangst van uw betaling voorbereid. De verzender heeft uw pakket toen in ontvangst genomen maar heeft meer tijd genomen dan verwacht om uw bestelling te leveren. Onze excuses voor het ongemak, hoewel onafhankelijk van onze wil. Met vriendelijke groet, ColisPharma
3 /5
★★★☆☆
Pakket ontvangen, maar in vergelijking met de besteldatum vind ik dat het lang heeft geduurd. Jammer
User icon
Roland F.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Tevreden met een product van de twee.
User icon
Karin J.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Okkkkkk
User icon
Michele Et Elona S.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Uw service is onberispelijk, de persoon die ik aan de telefoon heb gesproken is zeer efficiënt, maar ik stel voor dat wanneer een product niet op voorraad is of in bestelling bij de groothandel, u de persoon die heeft besteld waarschuwt. Bovendien ben ik niet erg tevreden over de levering per post NL
User icon
Francine M.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De site is correct, maar het gekochte product is niet wat ik had gehoopt.
User icon
Joel D.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Uiteindelijk is alles goed gegaan. Alleen dat de site meer informatie zou kunnen geven over wie de vervoerder is zodat we ons kunnen organiseren. We ontvangen een e-mail met een trackingnummer en moeten dan zelf verder.
User icon
Hussein K.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, bij het plaatsen van de bestelling kiest u zelf de vervoerder die u wilt. In de verschillende ontvangen e-mails ontvangt u ook een link om uw pakket direct te volgen. Met vriendelijke groet, ColisPharma
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb meer dan twee weken moeten wachten op deze levering!!!
User icon
Helga C.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, We zijn erg sorry om dit te horen. Inderdaad, we zien dat uw bestelling van 8 oktober op 10 oktober bij Mondial Relay is aangekomen, maar niet voor 21 oktober kon worden geleverd vanwege een vertraging in de verzending van uw pakket. We hebben de informatie aan Mondial Relay doorgegeven om te begrijpen wat er is gebeurd. We bieden onze excuses aan voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt. Met vriendelijke groet, Uw ColisPharma-team
3 /5
★★★☆☆
Tot op heden mijn pakketje niet ontvangen. Heel jammer. Wel contact gehad en dat was prima maar zoals gezegd nog niks ontvangen.
User icon
Leonie V.
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb tabletten van Lysomucil besteld, en ik heb bruisende tabletten ontvangen die ik niet kan verdragen
User icon
Bertrand W.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo meneer, we zijn erg sorry om dit te horen, het moet een fout zijn geweest bij de voorbereiding van uw bestelling. Heeft u contact kunnen opnemen met onze klantenservice om deze fout recht te zetten: [email protected]? Met vriendelijke groet, Uw ColisPharma team