/10
★★★★★
op 6117 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 6117 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
We hebben ons pakket niet ontvangen
Claire C.
Op
na aankoop van 31/08/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,
Het spijt ons dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen.
We hebben een klacht ingediend bij de vervoerder omdat uw pakket sinds 02/09 geen tracking meer heeft.
Kunt u ons een e-mail sturen naar het volgende adres: [email protected]? Dan kunnen we u op de hoogte houden van de voortgang van de situatie.
Als uw pakket als verloren wordt verklaard, zullen we het opnieuw verzenden of u terugbetalen, afhankelijk van uw voorkeur.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Het spijt ons dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen.
We hebben een klacht ingediend bij de vervoerder omdat uw pakket sinds 02/09 geen tracking meer heeft.
Kunt u ons een e-mail sturen naar het volgende adres: [email protected]? Dan kunnen we u op de hoogte houden van de voortgang van de situatie.
Als uw pakket als verloren wordt verklaard, zullen we het opnieuw verzenden of u terugbetalen, afhankelijk van uw voorkeur.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik wacht al een tijdje op een terugbetaling, dus dit bedrijf is EERO
Ana Carla L.
Op
na aankoop van 08/08/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
In deze vakantietijd heeft onze boekhouding, die met minder personeel werkt, inderdaad enige vertraging opgelopen en daarvoor bieden we onze excuses aan.
We hebben uw terugbetaling prioriteit gegeven zodat deze zo snel mogelijk wordt uitgevoerd.
Dank u voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
In deze vakantietijd heeft onze boekhouding, die met minder personeel werkt, inderdaad enige vertraging opgelopen en daarvoor bieden we onze excuses aan.
We hebben uw terugbetaling prioriteit gegeven zodat deze zo snel mogelijk wordt uitgevoerd.
Dank u voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
1
/5
★☆☆☆☆
Ontvangen product is verlopen!!! Erg teleurgesteld!
Fatiha A.
Op
na aankoop van 13/08/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Om een passende oplossing te vinden, kunt u ons uw klacht sturen via het volgende e-mailadres: [email protected]? Stuur ons alstublieft een foto van het ontvangen product en de vervaldatum die erop staat.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Om een passende oplossing te vinden, kunt u ons uw klacht sturen via het volgende e-mailadres: [email protected]? Stuur ons alstublieft een foto van het ontvangen product en de vervaldatum die erop staat.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo, dit was mijn eerste bestelling. Ik hoopte een korting of een code te krijgen zoals u op de site vermeldt. Aan de andere kant had ik aangegeven dat de levering bij de schoenmaker moest plaatsvinden, die op hetzelfde nummer als mijn huis is. De bezorger heeft niet aangebeld en is met het pakket vertrokken om het naar het postkantoor 2 km verderop te brengen. Hij heeft zelfs de deur van de schoenmaker niet geopend, die op dezelfde verdieping van de straat is. Dat is het. Misschien kunt u een gebaar maken? Het is dezelfde persoon. Met vriendelijke groet
Beatrice E.
Op
na aankoop van 29/07/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent.
Ten eerste vermelden wij nergens dat er een korting wordt aangeboden bij de eerste bestelling. De prijzen die wij aanbieden zijn al zeer competitief.
Wat betreft de levering van uw pakket, zal een klacht worden doorgegeven aan de vervoerder die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket. Helaas hebben wij geen controle over de leveringen zelf, noch over het gedrag van elke bezorger.
Wij informeren u dat u de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent.
Ten eerste vermelden wij nergens dat er een korting wordt aangeboden bij de eerste bestelling. De prijzen die wij aanbieden zijn al zeer competitief.
Wat betreft de levering van uw pakket, zal een klacht worden doorgegeven aan de vervoerder die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket. Helaas hebben wij geen controle over de leveringen zelf, noch over het gedrag van elke bezorger.
Wij informeren u dat u de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
1
/5
★☆☆☆☆
UPS heeft mijn pakket niet bij mij thuis afgeleverd zoals gepland (en ik was de hele dag thuis!) maar heeft het pakket bij de naastgelegen boekhandel afgeleverd, zonder zelfs maar een briefje achter te laten om me hierover te informeren. Ik maakte me zorgen dat ik het pakket niet zou ontvangen (terwijl een e-mail me vertelde dat het was afgeleverd!!). Ik moest 10 minuten op hun voicemail doorbrengen om te weten waar mijn pakket was. Ik had al meerdere keren bij jullie besteld en altijd thuis geleverd gekregen. Ik wilde dit melden zodat toekomstige bestellingen goed verlopen.
Claude D.
Op
na aankoop van 27/07/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat wij volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan UPS, die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket. Helaas hebben wij geen controle over de leveringen zelf.
Wij informeren u dat u de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat wij volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan UPS, die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket. Helaas hebben wij geen controle over de leveringen zelf.
Wij informeren u dat u de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
1
/5
★☆☆☆☆
Mijn pakket is nog steeds niet aangekomen, ik ben erg teleurgesteld en zal niets meer op deze site bestellen
Molina Climent J.
Op
na aankoop van 24/07/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,
Uw pakket heeft een bezorgprobleem gehad met de vervoerder. We hebben een onderzoek aangevraagd. We wachten op een terugkoppeling van de vervoerder. Als uw pakket als verloren wordt verklaard, zullen we het zo snel mogelijk opnieuw verzenden.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Uw pakket heeft een bezorgprobleem gehad met de vervoerder. We hebben een onderzoek aangevraagd. We wachten op een terugkoppeling van de vervoerder. Als uw pakket als verloren wordt verklaard, zullen we het zo snel mogelijk opnieuw verzenden.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
1
/5
★☆☆☆☆
Geen respect altijd probleem
Shukri Bahri S.
Op
na aankoop van 24/07/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,
We hebben u herhaaldelijk uitgelegd dat u naar het postkantoor in Évere moest gaan waar uw pakket zich bevindt. Uw pakket was te groot en paste niet in de pakketkluis.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
We hebben u herhaaldelijk uitgelegd dat u naar het postkantoor in Évere moest gaan waar uw pakket zich bevindt. Uw pakket was te groot en paste niet in de pakketkluis.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
1
/5
★☆☆☆☆
Niet ontvangen mijn pakket
Colette C.
Op
na aankoop van 15/07/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,
We zijn verrast te horen dat u beweert uw pakket niet te hebben ontvangen, omdat Mondial Relay ons bevestigt dat uw pakket op 18/07 om 15:25 bij het afhaalpunt is afgeleverd en op 19/07 om 16:33 door de klant is opgehaald.
Als u ondanks dit de levering van uw pakket betwist, neem dan alstublieft contact met ons op via ons e-mailadres: [email protected].
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
We zijn verrast te horen dat u beweert uw pakket niet te hebben ontvangen, omdat Mondial Relay ons bevestigt dat uw pakket op 18/07 om 15:25 bij het afhaalpunt is afgeleverd en op 19/07 om 16:33 door de klant is opgehaald.
Als u ondanks dit de levering van uw pakket betwist, neem dan alstublieft contact met ons op via ons e-mailadres: [email protected].
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ben helemaal niet tevreden met de houdbaarheidsdatum. Een medicijn Colltabs preventief kopen met een houdbaarheidsdatum van 6 maanden is niet normaal. Ik zal nooit meer kopen, ze hebben een klant verloren. De klantenservice wilde er niets van weten.
Francisco M.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, we zijn erg sorry om uw ongemak te horen. Logischerwijs zijn we niet verantwoordelijk voor het beheer van uw medicijnen. We hebben het recht om medicijnen te verkopen die binnen 6 maanden vervallen... Als het medicijn binnen 2 maanden verviel, hadden we een ruil kunnen doen, maar in dit geval behouden we ons het recht voor om uw verzoek te weigeren. Bedankt voor uw begrip, ColisPharma.
1
/5
★☆☆☆☆
Heel slecht. Ik wacht al 1.5 week op paketje. Ik ben niet tevreden.
Agnieszka M.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, Het spijt ons te horen over uw ontevredenheid. Uw pakket is op tijd verzonden. Helaas heeft de transporteur ons laten weten dat hij uw pakket is kwijtgeraakt. Zoals we u per e-mail op 19/06 hebben laten weten, zullen we uw bestelling zo snel mogelijk terugbetalen. We verontschuldigen ons voor het ongemak, maar we hebben hier geen invloed op. Vriendelijke groeten. ColisPharma
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo, Ik neem de vrijheid om u te schrijven om mijn grote teleurstelling over mijn laatste bestelling te uiten. Ik bestel heel regelmatig bij u, en tot nu toe was ik tevreden. Maar deze keer was de service gewoon onaanvaardbaar: Een levering die 5 dagen te laat is ontvangen, zonder enige uitleg. Een klacht ingediend, waarop mij werd verteld dat een medewerker contact met mij zou opnemen. En sindsdien zijn er meer dan twee dagen verstreken, zonder enige oproep, zonder enige e-mail. Ik vind dit bijzonder respectloos voor een trouwe klant. Gezien dit totale gebrek aan professionaliteit vraag ik om een onmiddellijke commerciële geste ter compensatie van de vertraging, het ongemak en het gebrek aan opvolging. Als ik binnen 24 uur geen antwoord ontvang, ben ik genoodzaakt om mijn toekomstige aankopen bij u te heroverwegen. In afwachting van uw snelle reactie, Met vriendelijke groet, DJ
Débora J.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, We zijn oprecht sorry om uw ontevredenheid te horen die we volledig begrijpen. Een medewerker zal u vandaag per e-mail contacteren zonder falen. Onze excuses voor het ongemak veroorzaakt door de vervoerder, hoewel deze onafhankelijk is van onze wil. Een klacht zal worden ingediend bij de vervoerder die verantwoordelijk is voor de veroorzaakte vertraging. Het spreekt voor zich dat u een onberispelijke service van ons verwacht. We doen ons best om ervoor te zorgen dat dit soort incidenten zich in de toekomst niet meer voordoen. Met vriendelijke groet, ColisPharma.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen, omdat deze is geleverd op een afhaalpunt dat ik niet had gekozen, 50 km van mijn huis, en het is meer dan 15 dagen geleden dat ik op mijn terugbetaling wacht.
Sabine D.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, we zijn erg sorry om uw ontevredenheid te horen, die we volledig begrijpen. Zoals aangegeven in de procedure, moeten we wachten op de retour van het pakket voordat we een terugbetaling kunnen verwerken. De vervoerder heeft uw pakket gisteren, donderdag 22/05, geleverd. Uw terugbetaling zal dus binnen 3 tot 5 werkdagen vanaf deze datum worden uitgevoerd. Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, ColisPharma
1
/5
★☆☆☆☆
Geen levering aan huis maar bij een afhaalpunt terwijl ik thuis was en het pakket in de brievenbus paste.
Jocelyne B.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, we danken u voor het nemen van de tijd om uw ervaring te delen. We begrijpen uw frustratie over de levering van uw pakket bij een afhaalpunt terwijl u thuis was. We doen ons best met de vervoerder om ervoor te zorgen dat dit soort incidenten in de toekomst niet meer voorkomt. Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze wil om is. Met vriendelijke groet, ColisPharma
1
/5
★☆☆☆☆
-
Michel B.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, uw bestelling wacht op u bij het afhaalpunt dat u ons op 02/05 heeft aangegeven... U bent door de vervoerder geïnformeerd. Met vriendelijke groet, ColisPharma
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo, ik heb een bestelling geplaatst met levering bij mij thuis. Ik heb nooit een afleverbericht ontvangen (ik was thuis maar Colispharma beweert het tegendeel) en het pakket is afgeleverd bij een afhaalpunt zonder dat ik het adres wist. Ik moest UPS bellen om het te weten en mijn pakket op te halen. Colispharma maakt mij verantwoordelijk voor hun gebrek aan organisatie. Ik had liever excuses gehad. Daarom is dit een zeer negatieve beoordeling. Men moet zijn tekortkomingen erkennen. Ik zal de ervaring niet herhalen.
Beatriz C.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, we zijn sorry te horen over uw ongenoegen. UPS informeert klanten automatisch per e-mail wanneer het pakket wordt afgeleverd bij een afhaalpunt na een eventuele afwezigheid bij de levering. Het is niet ons die beweren dat u afwezig was bij de levering, maar UPS die ons de informatie doorgeeft. Wij leveren de pakketten zelf niet en moeten dus rekening houden met wat de vervoerder ons communiceert. Met vriendelijke groet, ColisPharma.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb 2 bankafschrijvingen gehad voor één bestelling. Ik heb u het bewijs gestuurd van wat ik u zeg (bankafschrift) en sindsdien geen nieuws... Ik ga reclame voor u maken. Vertrouw me!!
Brigitte E.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, we zijn erg sorry om uw ontevredenheid te horen, die we volledig begrijpen. Uw terugbetaling is afgelopen vrijdag uitgevoerd. U zou het vandaag moeten ontvangen. Onze excuses voor het ongemak, hoewel het buiten onze wil om is. Met vriendelijke groet, ColisPharma
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb besteld omdat het de klassiekers waren en niet de nieuwe op uw site. Misleidende reclame!
Alisa D.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, wij danken u voor het nemen van de tijd om uw mening te delen. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed en dat u problemen heeft ondervonden met ons aanbod. Weet dat het product dat u heeft ontvangen praktisch identiek blijft in termen van functies, gebruik, ... enz. We zullen de productfiche van het betreffende product vandaag nog bijwerken. Bedankt voor uw begrip en een fijne dag verder. Met vriendelijke groet, Het ColisPharma-team
1
/5
★☆☆☆☆
Had specifiek voor levering met Bpost gekozen. Uit economisch belang besluiten ze zelf om dit te veranderen, dus pakje 5.6Km ver i.p.v. achter mijn hoek.
Romuwald S.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Beste, Zoals u weet, heeft Bpost een week lang gestaakt, waardoor de bezorgingen flink vertraagd zijn. Om optimale levertijden te kunnen garanderen, hebben wij besloten om uw pakket via DPD te versturen. Dit is een uitzonderlijke tijdelijke maatregel. Vanaf maandag 03/03 worden de leveringen met Bpost hervat. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt. Met Vriendelijke Groeten, ColisPharma
1
/5
★☆☆☆☆
2 weken later heb ik mijn pakket nog steeds niet ontvangen.
Alexia R.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, we zijn erg sorry om uw ontevredenheid te horen, die we volledig begrijpen. De vervoerder is in staking, waardoor de verwerking van uw pakket enige vertraging oploopt. Hij informeert ons echter dat een levering zo snel mogelijk gepland zou moeten worden. Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt. Met vriendelijke groet, ColisPharma
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb meer betaald om het eerder te ontvangen, maar het was uiteindelijk te laat.
Jamila A.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, We zijn sorry dat u niet tevreden bent met de levering. We bieden geen mogelijkheid om hogere verzendkosten te betalen voor snellere levering. De verzendkosten variëren alleen afhankelijk van de vervoerder en het land van levering zoals u kunt zien via de volgende link: https://www.colispharma.be/fr/support/1-livraison. Met vriendelijke groet, ColisPharma
1
/5
★☆☆☆☆
De producten zijn niet geleverd. Het is onmogelijk om een klacht in te dienen bij UPS
Mario C.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, het spijt ons te horen dat u ontevreden bent. Voor uw laatste bestelling van 05/01 geeft de vervoerder aan dat deze aan u is geleverd. Als dat niet het geval is, aarzel dan niet om ons een e-mail te sturen en we zullen zo snel mogelijk reageren om een oplossing te vinden. Met vriendelijke groet, ColisPharma
1
/5
★☆☆☆☆
13 dagen eer ik mijn bestelling kreeg...had betaald om thuis levering en ben het toch moeten gaan afhalen in een pick-up point...DIT KAN NIET !!! Colispharma trekt er zich NIETS van aan een keer betaald ...herhaaldelijk berichten gestuurd via whatsapp kreeg antwoord 3 dagen later standaard formulering...dit is een heel slechte webshop en hoop echt dat ze met de tijd VERDWIJNEN !!!
Fabrice B.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Beste, Het spijt ons te horen over uw ontevredenheid. We hebben uw bestelling de dag na ontvangst van uw betaling verzonden. Helaas had de transporteur problemen met de levering. Als dit weer gebeurt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail. We zullen ons uiterste best doen om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt. We verontschuldigen ons voor het ongemak, maar we hebben hier geen invloed op. Met vriendelijke groet, ColisPharma
1
/5
★☆☆☆☆
Voordat je mijn mening kent, moet je het ontvangen hebben
Annette M.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, de vervoerder informeert ons dat uw pakket is geleverd, kunt u dit bevestigen? Met vriendelijke groet, ColisPharma
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb 17 december 2024 mijn bestelling geplaatst en betaald en heb het nog altijd niet ontvangen. Het zijn mijn vitamine die ik moet nemen en zit al van 18 december zonder
Nadia A.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Beste, Het spijt ons dat we uw pakket niet hebben ontvangen. We zullen onderzoeken wat er met uw pakket is gebeurd. Zodra we een antwoord hebben ontvangen van de vervoerder, houden we je op de hoogte. Als je pakket verloren is verklaard, krijg je het bedrag van je bestelling terug. Met vriendelijke groeten ColisPharma
1
/5
★☆☆☆☆
Na 3 weken, geen nieuws over mijn bestelling. Ik eis een terugbetaling zo snel mogelijk, uiterlijk maandag. Daarna zal ik me wenden tot een consumentenorganisatie. Ik heb het probleem gemeld en nog steeds niets, terwijl u de tijd had om me een ander pakket te sturen. Schandalig!
Pierre K.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, We zijn erg sorry om dit te horen. Uw bestelling is de dag na ontvangst van uw bestelling verzonden. Aangezien de vervoerder het pakket kwijt is geraakt, hebben we uw bestelling terugbetaald zoals u ons vroeg. We hopen in de toekomst dat dit niet meer zal gebeuren en bieden onze excuses aan voor het ongemak, hoewel dit buiten onze wil om was. Met vriendelijke groet, ColisPharma
1
/5
★☆☆☆☆
We hebben de instructies van het product voor de wratten gevolgd, het brandde mijn kind, het heeft hem korstjes gegeven
Sané O.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, we zijn bedroefd om te horen dat het bestelde product niet heeft gewerkt zoals verwacht. Als de wrat aanhoudt, aarzel dan niet om contact op te nemen met uw huisarts. Met vriendelijke groet, ColisPharma
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling op 03/11/2024 geplaatst en tot nu toe wacht ik nog steeds. Ik heb om een terugbetaling gevraagd, er is niets gedaan. Ik raad het absoluut niet aan
Espérance N.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, we zijn bedroefd om dit te horen. Het pakket lijkt goed te zijn afgeleverd door de vervoerder sinds 05/11/2024. Aangezien u ons heeft laten weten het niet te hebben ontvangen, was er een verliesprocedure aan de gang bij UPS en we zullen uw bestelling terugbetalen. Met vriendelijke groet, ColisPharma
1
/5
★☆☆☆☆
Pakket niet ontvangen
Morad B.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, we zijn erg sorry om dit te horen. Als u uw pakket nog steeds niet heeft ontvangen, kunt u dan contact opnemen met onze klantenservice op [email protected] zodat we dit kunnen controleren? Met vriendelijke groet, ColisPharma
1
/5
★☆☆☆☆
Nee, ik heb het pakket niet ontvangen
Miriam E.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, We zijn sorry om dit probleem te horen. Heeft u contact kunnen opnemen met onze klantenservice voor meer informatie? Met vriendelijke groet, ColisPharma
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb het pakket dat ik op 2 oktober heb besteld en betaald nooit ontvangen. Op 11 oktober, na verschillende e-mails, heb ik gevraagd om terugbetaald te worden. Ik wacht ...
Danielle Depireux P.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, We wachten nog steeds op de terugkeer van Mondial Relay, momenteel bevindt het pakket zich nog in hun magazijn. We hebben ze net opnieuw benaderd. Met vriendelijke groet, ColisPharma