★★★★★
op 8512 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Ik betreur dat een van de artikelen van mijn bestelling niet is geleverd en dat ik daar niet van op de hoogte ben gesteld terwijl het op voorraad zou moeten zijn en ik wacht nog steeds op een terugbetaling van ***€ voor het ontbrekende artikel.
Ik ben tevreden over de prijzen en het telefonische contact met de klantenservice, maar de site is helemaal niet gebruiksvriendelijk, het is erg moeilijk om de producten te vinden die je zou willen bestellen.\nDe zoekmachine werkt helemaal niet goed. Ik vind het erg jammer, want de prijzen zijn comp
Hallo, zeer tevreden met de producten\nMaar de levering was te lang voor een snelle behoefte, gepland in 24u, ontvangen 8 dagen na de bestelling
Sinds meer dan 15 dagen wacht ik op mijn bestelling .... op internet stond dat het bij het depot was aangekomen, maar ik ben nooit gecontacteerd. Contact opgenomen via e-mail, de bestelling is verloren door de vervoerder en een nieuwe levering is gepland .. ik wacht af .. jammer ...
Uw website is niet erg duidelijk over het afleveradres. U vraagt eerst om een afleveradres en aan het einde, op het moment van betalen, biedt u een afhaalpunt voor een goedkopere levering aan. Het is handig, maar als ik dat eerder had geweten, had ik een ander afleveradres opgegeven.
Voor u geef ik 10/10, maar het is de levering door DPD naar het pink up punt. Het pakket kwam terug naar het depot vanwege een foutief adres. Na telefonisch contact met hen moest ik het pakket bij mij laten bezorgen. Het pakket was beschadigd en DPD heeft de doos geplakt om het bestaande gat te dichten.
Ik heb mijn producten nog steeds niet ontvangen, het afhaalpunt was gesloten zonder schriftelijke reden of iets op de ramen of deur. Hoop snel mijn producten te kunnen ophalen.
Niets te zeggen
Colispharma werkt goed, maar de vervoerder is een ramp. Ik heb geen enkele melding ontvangen over de aankomst van mijn pakket bij het DPD-punt. Ik kwam er toevallig achter, bezorgd dat ik na 10 dagen geen nieuws had. Dit is niet het eerste probleem dat ik heb met DPD.
Mijn aankoopervaring is niet zo goed: ik heb op 29/12/2017 besteld en betaald en ontving de bestelling pas op 04/01/2018. Bij de bevestiging van de bestelling zou ik de bestelling op 02/01/2018 ontvangen. Ik was er zeker van dat ik die dag aanwezig zou zijn, gisteren was ik dat niet, omdat ik aan het werk was.
Het afleveradres moest anders zijn dan het factuuradres, maar het pakket arriveerde bij het afhaalpunt onder de verkeerde naam.
Perfect, ga zo door