9.6/10
★★★★★
op 6991 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆

Aangezien ik vandaag thuis ben. een kennisgeving van passage in mijn doos?. Ik heb 3 keer gebeld naar de gemandateerde service! waarvan het telefoonnummer is aangegeven, niemand had dit volgnummer? als antwoord zou er een nieuwe passage zijn! de 3631 onbekend, is het naar het postkantoor gestuurd??? Zeer dure verzending!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Niets te zeggen over het product, maar alles moet herzien worden wat betreft de levering...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Veel te veel spam. Het geld dat u verdient met het verkopen van mijn adres zou naar mij moeten terugkomen!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Teleurstellend. Het zou nuttig zijn om inspiratie op te doen bij sites zoals *** en *** die veel professioneler zijn. Zelfs door de respect voor de termijnen (J+1 is veranderd in J+5). Artikel dat op de site verschijnt terwijl het niet leverbaar is (vervangen door een ander artikel zonder dat ik ben geïnformeerd)

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Ik heb nog steeds niets ontvangen sinds mijn bestelling van 26/02/2019?

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Teleurgesteld. Na 1 week nog steeds niets ontvangen. Ik heb gebeld, het pakket is op de dag van mijn telefoontje verzonden. Ik heb geen bevestigingsmail van aankomst op het afhaalpunt ontvangen. Ik volgde mijn pakket toch. Ik moest weer bellen. Het heeft 10 dagen geduurd!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Geen levering aan huis op 4 km van huis in Luxemburg voor meer dan *** euro.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Hallo, de levertijd is erg lang. Ik heb een week na mijn betaling een e-mail gestuurd over het feit dat ik mijn bestelling niet had ontvangen. Ik heb geen antwoord gekregen, maar op dezelfde dag is mijn pakket verzonden.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Hallo.\nHet zou veel beter zijn om een afleverpunt in de buurt te hebben dat toegankelijk is op ons beste gemak.\nZoals *** bij onze bloemist.\nUw levering was aangekondigd voor maandag 20/2 ..... ontvangen op woensdag 22/2 om 9:30!\nNiet prettig om met het oor bij de bel te blijven.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Te lange levering, bestelling geplaatst op 19/12/2018, ontvangen op 04/01/2019, dus 15 dagen later terwijl de CHRONOPOST binnen 24 uur of 48 uur moet worden geleverd, dit heeft 15 dagen geduurd, wat een schande

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Het pakket arriveerde meer dan 4 dagen na het plaatsen van de bestelling. De levertijd is te lang.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Een beetje lange levertijden

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Vertraging bij het vertrek en vertraging bij de aankomst

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Ik betreur dat een van de artikelen van mijn bestelling niet is geleverd en dat ik daar niet van op de hoogte ben gesteld terwijl het op voorraad zou moeten zijn en ik wacht nog steeds op een terugbetaling van ***€ voor het ontbrekende artikel.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Ik ben tevreden over de prijzen en het telefonische contact met de klantenservice, maar de site is helemaal niet gebruiksvriendelijk, het is erg moeilijk om de producten te vinden die je zou willen bestellen.\nDe zoekmachine werkt helemaal niet goed. Ik vind het erg jammer, want de prijzen zijn comp

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Hallo, zeer tevreden met de producten\nMaar de levering was te lang voor een snelle behoefte, gepland in 24u, ontvangen 8 dagen na de bestelling

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nUw bestelling is geplaatst op 09/07 rond 12u en kon dus pas op 10/07 worden verzonden omdat onze pakketten 's ochtends worden opgehaald.\nDe levering had 48u later moeten plaatsvinden, op 12/07. Alleen leveringen naar België zijn gegarandeerd binnen 24u.\nAlle informatie over leveringen is beschikbaar op deze pagina: https://www.colispharma.be/livraisons.htm\n\nEchter, volgens de pakkettracking is er een distributiefout gemaakt door de vervoerder DPD. De levering is uiteindelijk op 13/07 gedaan op het afhaalpunt dat u had gekozen, en vervolgens op 17/07 door u opgehaald.\n\nUiteindelijk is uw bestelling met 1 dag vertraging op bestemming aangekomen door een fout van de vervoerder.\n\nOnze excuses voor dit ongemak en ik wens u een fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆

Sinds meer dan 15 dagen wacht ik op mijn bestelling .... op internet stond dat het bij het depot was aangekomen, maar ik ben nooit gecontacteerd. Contact opgenomen via e-mail, de bestelling is verloren door de vervoerder en een nieuwe levering is gepland .. ik wacht af .. jammer ...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Uw website is niet erg duidelijk over het afleveradres. U vraagt eerst om een afleveradres en aan het einde, op het moment van betalen, biedt u een afhaalpunt voor een goedkopere levering aan. Het is handig, maar als ik dat eerder had geweten, had ik een ander afleveradres opgegeven.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Voor u geef ik 10/10, maar het is de levering door DPD naar het pink up punt. Het pakket kwam terug naar het depot vanwege een foutief adres. Na telefonisch contact met hen moest ik het pakket bij mij laten bezorgen. Het pakket was beschadigd en DPD heeft de doos geplakt om het bestaande gat te dichten.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Ik heb mijn producten nog steeds niet ontvangen, het afhaalpunt was gesloten zonder schriftelijke reden of iets op de ramen of deur. Hoop snel mijn producten te kunnen ophalen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\het afhaalpunt dat u heeft geselecteerd was gesloten, DPD heeft waarschijnlijk de vrijheid genomen om u te leveren op een afhaalpunt dicht bij deze locatie.\n\We hebben u het adres van dit vervangpunt per e-mail en telefoon meegedeeld, het is ook beschikbaar via de trackinglink die u op de dag van verzending van het pakket is gegeven.\n\We wensen u alvast een goede ontvangst.\n\Update 06/02/2018: Pakket goed ontvangen volgens de tracking.
3 /5
★★★☆☆

Niets te zeggen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\kunt u ons meer details geven over uw gemiddelde beoordeling?\n\Dank u voor uw feedback.
2 /5
★★☆☆☆

Colispharma werkt goed, maar de vervoerder is een ramp. Ik heb geen enkele melding ontvangen over de aankomst van mijn pakket bij het DPD-punt. Ik kwam er toevallig achter, bezorgd dat ik na 10 dagen geen nieuws had. Dit is niet het eerste probleem dat ik heb met DPD.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt voor uw bericht.\n\nHet is waar dat u een bevestigingsmail zou moeten ontvangen zodra uw pakket beschikbaar is bij het afhaalpunt. Heeft u gecontroleerd of deze e-mail niet in uw spam/ongevraagde e-mail is beland?\nWe zullen uw onvrede doorgeven aan DPD.\n\nOm dit ongemak te voorkomen, ontvangt u op de dag van verzending van uw bestelling een e-mail met een trackinglink. Dit kan u informeren over de aankomst van uw pakket bij het afhaalpunt.
2 /5
★★☆☆☆

Mijn aankoopervaring is niet zo goed: ik heb op 29/12/2017 besteld en betaald en ontving de bestelling pas op 04/01/2018. Bij de bevestiging van de bestelling zou ik de bestelling op 02/01/2018 ontvangen. Ik was er zeker van dat ik die dag aanwezig zou zijn, gisteren was ik dat niet, omdat ik aan het werk was.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nWij bieden onze excuses aan voor dit ongemak.\n\nZoals vermeld in onze leveringsvoorwaarden, (https://www.colispharma.be/livraisons.htm) zal een bestelling die na 10 uur is geplaatst, pas de volgende werkdag worden verzonden.\nAangezien 29/12 een vrijdag was, kon uw bestelling (afgerond om 12:39) pas op dinsdag 02/01 worden verzonden (1 januari is een feestdag). De levering vond vervolgens 48 uur later plaats, op 04/01.\nDe levering is dus op tijd geleverd, volgens onze algemene voorwaarden.\n\nAangezien uw bestelling na 10 uur is geplaatst en de feestdag van 1 januari de schatting op de site bij de bevestiging heeft verstoord.\nOm ervoor te zorgen dat dit ongemak zich niet herhaalt, zorg ervoor dat u de tracking van uw pakket goed controleert. De trackinglink wordt per e-mail verzonden op de dag van verzending van het pakket.\n\nWij blijven tot uw beschikking voor verdere informatie.
2 /5
★★☆☆☆

Het afleveradres moest anders zijn dan het factuuradres, maar het pakket arriveerde bij het afhaalpunt onder de verkeerde naam.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\nWij bieden onze excuses aan voor het ongemak.\n\nDeze fout is te wijten aan een verkeerde configuratie van de verzendsoftware.\n\nWij danken u voor uw feedback die ons zal helpen deze fout in de toekomst te voorkomen.
3 /5
★★★☆☆

Perfect, ga zo door

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt voor uw aanmoedigingen.\n\nWe zouden echter graag de reden van deze gemiddelde beoordeling (3/5) willen weten.\n\nHeeft u moeilijkheden ondervonden bij het bestellen of de levering?