Beoordeling ColisPharma

9.6/10
★★★★★
op 8512 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆

Ik ben tevreden over het product maar niet over de vervoerder, want dit pakket is drie keer teruggestuurd naar het depot in Nîmes voordat het bij mij aankwam.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Er is een onderzoek geopend bij de vervoerder om de reden van de verschillende retouren naar het depot te achterhalen.\n\nOnze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze wil om is.\n\nMet vriendelijke groet,
2 /5
★★☆☆☆

Pakket in een erbarmelijke staat, zowel de verpakking als de inhoud.\nLevering aan huis: resultaat, ik moest het pakket ophalen bij een afhaalpunt, ondanks mijn aanwezigheid thuis (lockdown verplicht).\nMet vriendelijke groet.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. We zijn teleurgesteld te constateren dat het pakket dat we u hebben gestuurd beschadigd is geraakt door de vervoerder tijdens de levering. Ons team zal zo snel mogelijk contact met u opnemen voor meer informatie over de schade aan uw bestelling.\n\nEr zal ook een onderzoek worden geopend naar de mislukte levering aan uw huis.\n\nMet vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

Zeer lange levering en beschadigde pakketten

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Na controle van de tracking van uw pakket, merken we inderdaad een onverwachte vertraging door de vervoerder op.\n\nEr is een onderzoek geopend bij hen om de reden van de vertraging die u heeft ervaren te achterhalen.\n\nMet vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

Geen antwoord van ColisPharma als je een vraag per e-mail stelt.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Ik ben benieuwd naar deze omdat, na controle, er de volgende dag een antwoord op uw e-mail is gegeven.\n\nMet vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

We hebben 2 x 5 L Dettol besteld, we hebben 10 x 1L ontvangen, niet echt onze bestelling.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Het staat duidelijk vermeld op het productblad dat het aangeboden pakket een PROMO-pakket van 5 x 1L Dettol is (de 5L bestaat niet) waarop we een mooie korting toepassen.\n\nHet is dus volkomen normaal dat u 10 x 1L Dettol heeft ontvangen. We zullen echter de informatie doorgeven aan ons team om te zien of het mogelijk is om de uitleg van dit pakket te verbeteren.\n\nMet vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

Ik heb het pakket niet op de aangekondigde tijd ontvangen en dat was de belangrijkste reden voor mijn bestelling bij uw winkel - dus ik ben teleurgesteld aan die kant. Voor de rest, niets te melden BàV

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. We zijn verrast door deze omdat we constateren dat u uw bestelling binnen de aangekondigde termijnen heeft ontvangen.\n\nU heeft uw bestelling inderdaad op donderdagavond 30 juli geplaatst. Uw bestelling is de volgende werkdag verwerkt en verzonden, namelijk op vrijdag 31 juli.\n\nDe aangekondigde termijnen van 24 uur zijn geldig op werkdagen vanaf de verzenddatum. Uw pakket is dus op de eerste werkdag na verzending, namelijk maandag 3 augustus, bij u afgeleverd.\n\nMet vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

Hallo, ik heb een bericht ontvangen dat het pakket onderweg was met een chronopostnummer (tegen de prijs van ***€). Het bleef van donderdag tot zondag vastzitten op een platform in Ile de France!!! Het werd op dinsdag geleverd, dus bijna 10 dagen. Chronopost is niet meer te overwegen voor een levering.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. We zijn sorry voor uw tegenstrijdige ervaring met de leveringsservice.\n\nWe hebben uw opmerking goed genoteerd en deze doorgegeven aan onze partner (die uw levering via Chronopost heeft uitbesteed) zodat dit niet meer voorkomt.\n\nMet vriendelijke groet,
2 /5
★★☆☆☆

Bestelling van 2 producten die op 22/5 op voorraad waren. \nEind mei geeft een vermelding op mijn account aan dat het 2e artikel definitief niet beschikbaar is. \nBestelling verzonden op 4/06 na een geschil met Paypal en twee telefoontjes.\nDe maskers zijn veel duurder dan elders en van gemiddelde kwaliteit.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld.\n\nEen van uw bestelde producten is inderdaad door de fabrikant van de markt gehaald zonder dat wij hierover geïnformeerd zijn. We hebben de verschillende voorraden gecontroleerd om te zien of we uw bestelling konden honoreren, helaas waren de voorraden van dit product uitgeput. We hebben u daarom terugbetaald voor uw ontbrekende product.\n\nWe hebben alleen positieve feedback ontvangen over de chirurgische maskers van Type IIR. Wat betreft de prijs, helaas is deze gestegen als gevolg van de toegenomen vraag gerelateerd aan Covid-19 en het gebrek aan aanbod. In de loop van juni is de prijs van de maskers weer gedaald.\n\nMet vriendelijke groet,
2 /5
★★☆☆☆

De kwaliteit van de maskers was middelmatig, terwijl de prijs boven het gemiddelde lag. Grote teleurstelling.\nDe service rond de bestelling was van goede kwaliteit.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt voor uw beoordeling. We hebben uw opmerking goed genoteerd en hebben daarom besloten om van product en leverancier te veranderen voor de wegwerpkirurgische maskers.\n\nWe kunnen u nu chirurgische maskers Type IIR (in plaats van Type II) van een andere leverancier aanbieden. In de hoop dat deze nieuwe maskers u volledige tevredenheid bieden.\n\nMet vriendelijke groet,
2 /5
★★☆☆☆

Ik heb op 23/04 besteld en op 11/05 ontvangen en niet in zijn geheel omdat een product ontbrak, ik wacht nog steeds op de terugbetaling en het is nu 19/05.\nEen beetje meer sérieux (zelfs in deze periode) zou prettig zijn voor de klant, ik aarzel om opnieuw te bestellen ...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nOnze excuses voor het ongemak, het ontbrekende product is u inderdaad terugbetaald.\n\nMet vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

Super snel behalve dat mijn medicijndozen open waren aan de binnenkant!!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Onze excuses voor dit probleem, we zullen de nodige controles uitvoeren zodat dit niet meer voorkomt.\n\nMet vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

Aangezien er een probleem was met het product, had het bedrijf mij moeten contacteren en niet andersom

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Geen probleem om mijn bestelling te plaatsen...maar ik had een afhaalpunt gekozen om mijn pakket op te halen..maar ik ben niet geïnformeerd dat mijn pakket daar was, resultaat, na 8 dagen is het naar een postkantoor gestuurd dat niet eens het mijne is....en als mijn probureau

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Ik ben niet tevreden omdat ik op 14 januari heb besteld en het is nu de 28e en ik heb mijn artikelen nog steeds niet ontvangen terwijl ik al ben gedebiteerd. Het pakket zou naar de vervoerder zijn gestuurd met als adres de stad ***. Deze kan mijn adres dus niet vinden.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Zeer tevreden over het product en de prijs

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Ik zou een leveringsdag moeten kunnen kiezen. Als ik weet dat ik over 4 dagen thuis ben om een pakket te ontvangen, zou ik graag de mogelijkheid hebben om dit op de betreffende datum te plannen. Dat voorkomt dat ik naar een afhaalpunt moet gaan waar ik een hekel aan heb.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Te veel tijd tussen de bestelling en de ontvangen goederen thuis (ongeveer 15 dagen)

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Leveringstijd veel te lang terwijl het product als op voorraad was aangegeven

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Groot probleem met de levering met Chronopost die het product vier dagen heeft opgeslagen voordat het na twee klachten van mijn kant werd geleverd.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Te laat in vergelijking met de levertijd. In totaal 10 dagen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Producten tegen een zeer interessante prijs maar groot logistiek probleem. Van 2 bestellingen die op dezelfde dag met 10 minuten tussenpoos zijn geplaatst, is er maar 1 op tijd aangekomen. Ik moest een klacht indienen en dit is de 2e keer dat dit gebeurt!!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Telefoontje en een week om de bestelling te ontvangen!\nTer vergelijking, bestelling geplaatst bij een concurrent op dezelfde dag en de volgende dag ontvangen...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Ik heb het adres goed opgegeven bij de bestelling, maar gelukkig heeft de post me gebeld, de helft van het adres ontbrak op het pakket. Let de volgende keer goed op. Bedankt

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Zeer ontevreden omdat het een maand heeft geduurd om mijn bestelling te ontvangen! Ik werd constant gevraagd om mijn cheque die op dezelfde dag als de bestelling was verzonden, en na veel telefoontjes naar jullie werd me verteld dat deze vastzat in een kantoor en dat alles weer in orde zou komen!!!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Hallo\nHet pakket is goed aangekomen maar teruggestuurd omdat ik een sms verwachtte om me te waarschuwen voor de aankomst

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Dpd heeft het de tweede keer bijna verpest... pijnlijk. Ik dank Colispharm die heel goed hebben samengewerkt, maar dpd is niet in staat om een eenvoudige levering op een eenvoudig adres te doen.\n\nSorry \n***\n\nPS door dpd kan ik geen aankopen meer doen bij colisphar ***

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Hallo,\nNiets te zeggen over de behandeling van de bestelling.\nWat betreft de prijs van het product: + ***€ per fles vergeleken met vorig jaar in dezelfde periode, dus + *** %... Wie profiteert hiervan?

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Aangezien ik vandaag thuis ben. een kennisgeving van passage in mijn doos?. Ik heb 3 keer gebeld naar de gemandateerde service! waarvan het telefoonnummer is aangegeven, niemand had dit volgnummer? als antwoord zou er een nieuwe passage zijn! de 3631 onbekend, is het naar het postkantoor gestuurd??? Zeer dure verzending!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Niets te zeggen over het product, maar alles moet herzien worden wat betreft de levering...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Veel te veel spam. Het geld dat u verdient met het verkopen van mijn adres zou naar mij moeten terugkomen!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Teleurstellend. Het zou nuttig zijn om inspiratie op te doen bij sites zoals *** en *** die veel professioneler zijn. Zelfs door de respect voor de termijnen (J+1 is veranderd in J+5). Artikel dat op de site verschijnt terwijl het niet leverbaar is (vervangen door een ander artikel zonder dat ik ben geïnformeerd)

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Ik heb nog steeds niets ontvangen sinds mijn bestelling van 26/02/2019?

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Teleurgesteld. Na 1 week nog steeds niets ontvangen. Ik heb gebeld, het pakket is op de dag van mijn telefoontje verzonden. Ik heb geen bevestigingsmail van aankomst op het afhaalpunt ontvangen. Ik volgde mijn pakket toch. Ik moest weer bellen. Het heeft 10 dagen geduurd!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Geen levering aan huis op 4 km van huis in Luxemburg voor meer dan *** euro.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Hallo, de levertijd is erg lang. Ik heb een week na mijn betaling een e-mail gestuurd over het feit dat ik mijn bestelling niet had ontvangen. Ik heb geen antwoord gekregen, maar op dezelfde dag is mijn pakket verzonden.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Hallo.\nHet zou veel beter zijn om een afleverpunt in de buurt te hebben dat toegankelijk is op ons beste gemak.\nZoals *** bij onze bloemist.\nUw levering was aangekondigd voor maandag 20/2 ..... ontvangen op woensdag 22/2 om 9:30!\nNiet prettig om met het oor bij de bel te blijven.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Te lange levering, bestelling geplaatst op 19/12/2018, ontvangen op 04/01/2019, dus 15 dagen later terwijl de CHRONOPOST binnen 24 uur of 48 uur moet worden geleverd, dit heeft 15 dagen geduurd, wat een schande

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Het pakket arriveerde meer dan 4 dagen na het plaatsen van de bestelling. De levertijd is te lang.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Een beetje lange levertijden

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Vertraging bij het vertrek en vertraging bij de aankomst

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling