/10
★★★★★
op 5573 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 5573 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Slechte ervaring, ik heb het pakket niet kunnen ophalen bij het afhaalpunt, het is teruggestuurd ondanks mijn telefoontjes naar chrono post en daarna 2 keer naar de apotheek, geen nieuws over het pakket
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
NIET TEVREDEN omdat de bestelling met vertraging is behandeld en de levering is gedaan nadat ik mijn huis had verlaten voor een verblijf van 10 dagen. Bij mijn terugkeer was het pakket niet meer op het afleverpunt en misschien terug bij Colis Pharma.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Geen klantenservice, kan je niet bereiken'
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ben niet geïnformeerd over de beschikbaarheid van mijn pakket
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Op dit moment, 1.12.18 en na twee keer in Vittel te zijn geweest, is mijn pakket nog steeds niet aangekomen\nLaat me alstublieft weten waar het is
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Uw klantenservice is ineffectief omdat toen ik een fout in het geleverde pakket meldde, ik te horen kreeg dat het de schuld van de groothandelaar was en dat u niets kon doen. Het is ondenkbaar om zelfs geen antwoord te hebben gekregen op mijn verzoek om terugbetaling of om het probleem met uw groothandelaar op te lossen!
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nElk product dat in onze voorraad komt, wordt bij aankomst gescand en vervolgens een tweede keer bij vertrek.\nDankzij dit proces is elke vervanging onmogelijk. Het product dat op uw bestelling staat, is inderdaad het product dat we van onze groothandelaar hebben ontvangen en dat is verzonden.\n\nHet product dat u beweert te hebben ontvangen, is nooit op voorraad geweest in onze apotheek en kon u dus niet zijn geleverd.\n\nDaarom vermoeden we een poging tot fraude en is er een onderzoek gaande.\nU zult uiteraard op de hoogte worden gehouden van de resultaten van dit onderzoek.\n\nMet vriendelijke groet,
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ben niet tevreden omdat ik mijn pakket dat op 10 oktober is besteld niet heb ontvangen ***
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Product niet conform en klantenservice die gebruik maakt van de verkoopvoorwaarden die elke koper verondersteld wordt te lezen om de retour van het product niet te vergoeden.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik wens niet te antwoorden: een van de artikelen was niet leverbaar, hoewel ik het van tevoren heb betaald, na 2 verzoeken wacht ik nog steeds op de terugbetaling\ndank u voor het versnellen ***
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb de terugbetaling nog steeds niet ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Heb mijn bestelling van 14 mei nog steeds niet ontvangen, het begint lang te worden, maar de creditcard is wel goed afgeschreven
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het spijt me dat ik dit moet zeggen, maar ik heb mijn pakket niet ontvangen. Chronopost weet niet waar het is...,\nMet vriendelijke groet
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nHet pakket is inderdaad verloren door de vervoerder.\nEen nieuwe verzending zal zo snel mogelijk worden georganiseerd.\n\nUpdate 19/04: Pakket goed ontvangen op het geselecteerde afhaalpunt.
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo, ik ben niet tevreden met uw diensten omdat ik op 15 maart 2018 een bestelling heb geplaatst en nog steeds niets heb ontvangen, de tracking van het pakket is nog steeds in afwachting van levering sinds 17 maart bij uw vervoerder. Ik vraag u dus om een nieuwe verzending of de terugbetaling van mijn bestelling, bedankt
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nEr is een onderzoek gaande om de exacte status van uw pakket te achterhalen.\nWe zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.\n\nUpdate 10/04: Tweede pakket verzonden op 28/03 na verlies van het eerste pakket. Vandaag teruggestuurd om onbekende redenen.\n\nUpdate 13/04: Derde pakket verzonden op 11/04, vandaag goed ontvangen.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ben tevreden omdat mijn laatste bestelling snel is verzonden. Maar zeker niet tevreden om te zien dat Colispharma vertrouwen blijft houden in de bezorger Chronopost die niet meer de moeite neemt om het rechtstreeks aan de klant te leveren. Reden om terug te keren naar ***!
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op de levering van mijn bestelling. dus zeer teleurgesteld over uw service \n***
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nUw pakket is op vrijdag 05/01 verzonden en is op dinsdag 09/01 aangekomen bij het door u gekozen afhaalpunt. Om onbekende redenen heeft de beheerder van het afhaalpunt het pakket geweigerd.\n\nU heeft onze klantenservice op 15/01 gecontacteerd om de status van uw pakket te weten. Het was toen geblokkeerd door de vervoerder DPD na de weigering van de beheerder van het afhaalpunt.\n\nWe proberen sindsdien uw bestelling naar u te verzenden en hopen dat deze u deze week nog bereikt.\n\nWij bieden onze excuses aan voor dit ongemak dat niet onze schuld is.\n\n\nVanwege het volume aan bestellingen dat wij verwerken, is het voor ons niet mogelijk om de pakketten die wij verzenden één voor één te volgen. We kunnen dus niet reageren op leveringsproblemen totdat we geen melding van de klant ontvangen.\n\nZodra de bestelling is verzonden, ontvangt u een trackingnummer zodat u altijd de status van uw pakket kunt volgen. In geval van problemen, laat het ons alstublieft zo snel mogelijk weten zodat onze klantenservice het zo snel mogelijk kan oplossen en de levering weer op gang kan komen.\n\nWe blijven uw bestelling volgen totdat deze bij u aankomt.\n(Updates 24/01: Pakket goed ontvangen op 19/01)\n\nMet vriendelijke groet,