9.6/10
★★★★★
op 8048 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling geplaatst op 1 december 2019 en tot op heden nog steeds geen levering en geen nieuws.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ben absoluut niet tevreden omdat mijn pakket nooit op bestemming is aangekomen, bij het afhaalpunt Sharif service.\nDus ik kan je geen concrete ervaring geven omdat ik er elke week heen ga, en ik heb niets ontvangen. Ik wil een terugbetaling of mijn producten, er moet een keuze worden gemaakt...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling geplaatst meer dan 15 dagen geleden en goederen nog steeds niet geleverd

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ben niet tevreden, ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Geen enkele tevredenheid!\nIk bestel een product Molimed Premium Micro en ontvang een pakket Tena Lady!\nEn wat voor pakket! Een doos gevuld met 2/3 afvalplastic! Bravo!\n\nGelukkig zijn er op het internet serieuzere bedrijven...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ben echt helemaal niet tevreden omdat ik mijn pakket nog steeds niet heb ontvangen en geen nieuws van jullie heb.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer slechte ervaring. Ik heb een tegoed voor een gefactureerd product dat niet meer wordt geproduceerd en geen mogelijkheid om een terugbetaling te krijgen. Men zegt aan de telefoon dat ze me terugbellen en sindsdien geen nieuws, geen antwoord per e-mail, als ik nu bel is het antwoord: de persoon is op vakantie.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ben zeer teleurgesteld. Ik heb een vervangend product ontvangen zonder enige uitleg.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn pakket niet ontvangen en de vervoerder kon me niet vertellen waar het was. Jullie zouden serieus van vervoerder moeten veranderen, want in Frankrijk is er altijd een probleem als we een pakket ontvangen via de vervoerder DPD!! \nBedankt om contact met me op te nemen om me te vertellen waar mijn pakket is??

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Slechte ervaring, ik heb het pakket niet kunnen ophalen bij het afhaalpunt, het is teruggestuurd ondanks mijn telefoontjes naar chrono post en daarna 2 keer naar de apotheek, geen nieuws over het pakket

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

NIET TEVREDEN omdat de bestelling met vertraging is behandeld en de levering is gedaan nadat ik mijn huis had verlaten voor een verblijf van 10 dagen. Bij mijn terugkeer was het pakket niet meer op het afleverpunt en misschien terug bij Colis Pharma.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Geen klantenservice, kan je niet bereiken'

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ben niet geïnformeerd over de beschikbaarheid van mijn pakket

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Op dit moment, 1.12.18 en na twee keer in Vittel te zijn geweest, is mijn pakket nog steeds niet aangekomen\nLaat me alstublieft weten waar het is

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Uw klantenservice is ineffectief omdat toen ik een fout in het geleverde pakket meldde, ik te horen kreeg dat het de schuld van de groothandelaar was en dat u niets kon doen. Het is ondenkbaar om zelfs geen antwoord te hebben gekregen op mijn verzoek om terugbetaling of om het probleem met uw groothandelaar op te lossen!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nElk product dat in onze voorraad komt, wordt bij aankomst gescand en vervolgens een tweede keer bij vertrek.\nDankzij dit proces is elke vervanging onmogelijk. Het product dat op uw bestelling staat, is inderdaad het product dat we van onze groothandelaar hebben ontvangen en dat is verzonden.\n\nHet product dat u beweert te hebben ontvangen, is nooit op voorraad geweest in onze apotheek en kon u dus niet zijn geleverd.\n\nDaarom vermoeden we een poging tot fraude en is er een onderzoek gaande.\nU zult uiteraard op de hoogte worden gehouden van de resultaten van dit onderzoek.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ben niet tevreden omdat ik mijn pakket dat op 10 oktober is besteld niet heb ontvangen ***

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Product niet conform en klantenservice die gebruik maakt van de verkoopvoorwaarden die elke koper verondersteld wordt te lezen om de retour van het product niet te vergoeden.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik wens niet te antwoorden: een van de artikelen was niet leverbaar, hoewel ik het van tevoren heb betaald, na 2 verzoeken wacht ik nog steeds op de terugbetaling\ndank u voor het versnellen ***

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb de terugbetaling nog steeds niet ontvangen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Heb mijn bestelling van 14 mei nog steeds niet ontvangen, het begint lang te worden, maar de creditcard is wel goed afgeschreven

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Het spijt me dat ik dit moet zeggen, maar ik heb mijn pakket niet ontvangen. Chronopost weet niet waar het is...,\nMet vriendelijke groet

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nHet pakket is inderdaad verloren door de vervoerder.\nEen nieuwe verzending zal zo snel mogelijk worden georganiseerd.\n\nUpdate 19/04: Pakket goed ontvangen op het geselecteerde afhaalpunt.
1 /5
★☆☆☆☆

Hallo, ik ben niet tevreden met uw diensten omdat ik op 15 maart 2018 een bestelling heb geplaatst en nog steeds niets heb ontvangen, de tracking van het pakket is nog steeds in afwachting van levering sinds 17 maart bij uw vervoerder. Ik vraag u dus om een nieuwe verzending of de terugbetaling van mijn bestelling, bedankt

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nEr is een onderzoek gaande om de exacte status van uw pakket te achterhalen.\nWe zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.\n\nUpdate 10/04: Tweede pakket verzonden op 28/03 na verlies van het eerste pakket. Vandaag teruggestuurd om onbekende redenen.\n\nUpdate 13/04: Derde pakket verzonden op 11/04, vandaag goed ontvangen.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ben tevreden omdat mijn laatste bestelling snel is verzonden. Maar zeker niet tevreden om te zien dat Colispharma vertrouwen blijft houden in de bezorger Chronopost die niet meer de moeite neemt om het rechtstreeks aan de klant te leveren. Reden om terug te keren naar ***!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik wacht nog steeds op de levering van mijn bestelling. dus zeer teleurgesteld over uw service \n***

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nUw pakket is op vrijdag 05/01 verzonden en is op dinsdag 09/01 aangekomen bij het door u gekozen afhaalpunt. Om onbekende redenen heeft de beheerder van het afhaalpunt het pakket geweigerd.\n\nU heeft onze klantenservice op 15/01 gecontacteerd om de status van uw pakket te weten. Het was toen geblokkeerd door de vervoerder DPD na de weigering van de beheerder van het afhaalpunt.\n\nWe proberen sindsdien uw bestelling naar u te verzenden en hopen dat deze u deze week nog bereikt.\n\nWij bieden onze excuses aan voor dit ongemak dat niet onze schuld is.\n\n\nVanwege het volume aan bestellingen dat wij verwerken, is het voor ons niet mogelijk om de pakketten die wij verzenden één voor één te volgen. We kunnen dus niet reageren op leveringsproblemen totdat we geen melding van de klant ontvangen.\n\nZodra de bestelling is verzonden, ontvangt u een trackingnummer zodat u altijd de status van uw pakket kunt volgen. In geval van problemen, laat het ons alstublieft zo snel mogelijk weten zodat onze klantenservice het zo snel mogelijk kan oplossen en de levering weer op gang kan komen.\n\nWe blijven uw bestelling volgen totdat deze bij u aankomt.\n(Updates 24/01: Pakket goed ontvangen op 19/01)\n\nMet vriendelijke groet,